Kondi pump

Tonnised ja nende mured
Vasta
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#1

N Juul 08, 2010 15:27

Kas keegi teab miks kondi pumba sidur ei taha tööle hakkata. Panin juhtme akult otse kondi pumba sidurile hakkab kohe tööle võtsin ka releelt metall kapsli maha lükasin klemmid kokku siis hakkas ka tööle. Proovisin ka kolme ACC ja ikka ei saa relee käsklust. Masinaks Saab 9000 Aero 1994 Muidugi mõni aeg tagasi sai TCS maha võetud ja uus juhtmestik ja sai aju mõneks ajaks teine pandud Sellest ju olla asi ei saa või siiski:conf:
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

N Juul 08, 2010 15:48

Sidur ärakulunud.
__In Boost We Trust__
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1963
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#3

N Juul 08, 2010 15:53

Algselt postitas: D116
Sidur ärakulunud.


Kirjelduse järgi sidur ju võtab, lihtsalt signaali ei anta talle. Süsteemis rõhk on ikka sees ja külma teeb? Või äkki on rõhuandur peetis, arvab, et rõhku pole ja sidurit järgi ei võeta.
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#4

N Juul 08, 2010 23:06

Lähipäevadel proovin uurida rõhuanduri tegevust kas ta toimib või mitte
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#5

R Juul 16, 2010 15:10

Mul 93 a. tonnisel sama probleem, relee on korras (sai teise auto peal proovitud) aga kui kont "lo"peale panna või siis korra välja võtta ja siis sisse tagasi panna peaks relee korraks klõpsuma?
On see viga siis relee ploki ja ACC vahel?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

E Juul 19, 2010 9:07

Viitsib keegi siia postitada kondi elektrijuhtmestiku skeemi? Oleks veidi lihtsam kodudiagnostikat teha :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

E Juul 19, 2010 9:18

Kompressorisse läheb 1juhe,mis saab alguse kondi releest,mis asub kapotialuses releeplokis.Pole ju keeruline;)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#8

E Juul 19, 2010 9:27

Kusagil seal enne või vahel on veel see rõhuandur, millel on rohkem kui kaks klemmi ja kuidas need kõik omavahel ühendatud on ei ole ma veel päris täpselt selgeks saanud.
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#9

E Juul 19, 2010 10:18

Algselt postitas: Trionic
Kompressorisse läheb 1juhe,mis saab alguse kondi releest,mis asub kapotialuses releeplokis.Pole ju keeruline;)


Minu omal on kondi relee kindalaeka taga (armatuurlaua all)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Juul 19, 2010 17:28

Sõltub aastast.Ma vastasin olaviv`le
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

K Juul 21, 2010 18:33

Algselt postitas: saab222
alati ju oluline see, et kas on kõrvalistuja turvapadi, või mitte, sellest ka erinevused kaitsmeplokkidel.


Turvapadi ei puutu üleüldse asjasse:wall: .Sarnase aastakäigu plokid on identsed,sõltumata padja olemasolust,ainult asukoht on erinev.Isegi kaablipuu võimaldab ploki paigaldust nii üles,kui alla.
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#12

K Juul 21, 2010 23:52

Nüüd jälle kont töö korras- tänu Saabianti Priidule mure lahendatud. Aga kuna mul ei õnnestunud Priiduga otseselt ise rääkida ei ole mul andmeid, mida ta täpselt tegi. Põhjus- et kuna sai mootori juhtmestik väja vahetatud ja TCS eemaltatud mu masinalt, siis tuli natuke lisajuhtmeid ACCst vedada.
Vasta