Järsult kuidagi kadus ülelaadimis rõhk ära 0.0 bar-ini ja kõik, kontrollisin kõik vaakuumvoolikud ära, kõik nagu terved ja ühendatud. Turbol tiivik käib ilusti ringi. BPC-l proovisin W voolik ka maha võtta midagi ei muutunud.
Tegu tonnisega -93 2.3T TCS-iga 162kW
Ülelaadimisrõhk kadunud 9k-l
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siis on äkki leke kuskil turbiini ja sisselaskekollektori vahel; ehk auks sees, kust suss välja jookseb
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: TFK
Ilmselt kas tuli waskate varras lahti või läks membraan puruks.
Purunenud membraan-reguleerimata ülerõhk-cut-off.Igasugusegi ülelaadimisevea,va.BCP suvalise rikke puhul,peaks "base-boost" säilima.
Kinniroostetanud WG varda liitmik on üks võimalustest.
edit: Ka täielikult rikkis ja gaase läbilaskev BCP ei suuda ülelaadimist nulli viia.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vahejahutuse radika ja turbo vaheline voolik korras?
Siis võiks kahtlustada veel IC-d (radikat) ennast. Kui seal suurem leke (ja ilmselt suur ta on, kui ainult 0 baari tuleb) siis gaasi järsult andes on kapoti all kuulda turbo vilinat ja tugevat õhu "kohinat".
Üks viga see, et IC plastist külg tuleb lahti. Tähendab see eriti suurt leket ja näha pole ka miskit.
Siis see kummist "põlv" mis throttle body-sse läheb. Kunagi õnnestus mul see nii kinni keerata, et alumine osa jäi lahti. Pealt vaadates oli kõik justkui korras. Siis oli ka 0 baari ja ei teragi rohkem :)
Siis võiks kahtlustada veel IC-d (radikat) ennast. Kui seal suurem leke (ja ilmselt suur ta on, kui ainult 0 baari tuleb) siis gaasi järsult andes on kapoti all kuulda turbo vilinat ja tugevat õhu "kohinat".
Üks viga see, et IC plastist külg tuleb lahti. Tähendab see eriti suurt leket ja näha pole ka miskit.
Siis see kummist "põlv" mis throttle body-sse läheb. Kunagi õnnestus mul see nii kinni keerata, et alumine osa jäi lahti. Pealt vaadates oli kõik justkui korras. Siis oli ka 0 baari ja ei teragi rohkem :)
Algselt postitas: sebastian
Siis see kummist "põlv" mis throttle body-sse läheb. Kunagi õnnestus mul see nii kinni keerata, et alumine osa jäi lahti. Pealt vaadates oli kõik justkui korras. Siis oli ka 0 baari ja ei teragi rohkem
Mul oli see põlv katki altpoolt, selline pikk lõhik oli, sealt sahises ka mõnusalt välja,
või siis IAC klapp see võib ka mõnusalt tünga teha.
Mõlemad asjad enda nahal ära testitud
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: TFK
Ilmselt kas tuli waskate varras lahti või läks membraan puruks.
:notworthy:
Jah westgate vars tuli lahti.
__In Boost We Trust__