Ülelaadimisrõhk kadunud 9k-l

Tonnised ja nende mured
Vasta
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

L Juul 24, 2010 17:10

Järsult kuidagi kadus ülelaadimis rõhk ära 0.0 bar-ini ja kõik, kontrollisin kõik vaakuumvoolikud ära, kõik nagu terved ja ühendatud. Turbol tiivik käib ilusti ringi. BPC-l proovisin W voolik ka maha võtta midagi ei muutunud.
Tegu tonnisega -93 2.3T TCS-iga 162kW
__In Boost We Trust__
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#2

L Juul 24, 2010 17:21

Ilmselt kas tuli waskate varras lahti või läks membraan puruks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

L Juul 24, 2010 17:47

siis on äkki leke kuskil turbiini ja sisselaskekollektori vahel; ehk auks sees, kust suss välja jookseb
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

L Juul 24, 2010 18:02

Algselt postitas: TFK
Ilmselt kas tuli waskate varras lahti või läks membraan puruks.

Purunenud membraan-reguleerimata ülerõhk-cut-off.Igasugusegi ülelaadimisevea,va.BCP suvalise rikke puhul,peaks "base-boost" säilima.
Kinniroostetanud WG varda liitmik on üks võimalustest.
edit: Ka täielikult rikkis ja gaase läbilaskev BCP ei suuda ülelaadimist nulli viia.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

L Juul 24, 2010 21:03

Vahejahutuse radika ja turbo vaheline voolik korras?
Siis võiks kahtlustada veel IC-d (radikat) ennast. Kui seal suurem leke (ja ilmselt suur ta on, kui ainult 0 baari tuleb) siis gaasi järsult andes on kapoti all kuulda turbo vilinat ja tugevat õhu "kohinat".
Üks viga see, et IC plastist külg tuleb lahti. Tähendab see eriti suurt leket ja näha pole ka miskit.
Siis see kummist "põlv" mis throttle body-sse läheb. Kunagi õnnestus mul see nii kinni keerata, et alumine osa jäi lahti. Pealt vaadates oli kõik justkui korras. Siis oli ka 0 baari ja ei teragi rohkem :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

L Juul 24, 2010 21:46

Algselt postitas: sebastian
Siis see kummist "põlv" mis throttle body-sse läheb. Kunagi õnnestus mul see nii kinni keerata, et alumine osa jäi lahti. Pealt vaadates oli kõik justkui korras. Siis oli ka 0 baari ja ei teragi rohkem :)


Mul oli see põlv katki altpoolt, selline pikk lõhik oli, sealt sahises ka mõnusalt välja,

või siis IAC klapp see võib ka mõnusalt tünga teha.

Mõlemad asjad enda nahal ära testitud
Iga ratas veab and then some!
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

P Juul 25, 2010 13:35

Algselt postitas: TFK
Ilmselt kas tuli waskate varras lahti või läks membraan puruks.

:notworthy:

Jah westgate vars tuli lahti.
__In Boost We Trust__
Vasta