Mure selline: mingi hetk hakkas pidurdamisel tagant vilistamist kostma. Olin enam kui kindel, et viga kulunud klotsides. Sai uued klotsid ostetud (Ferodo) ja alla kruvitud. Muidugi tuli välja et ka vanad klotsid veel täitsa töökorras, ja nüüd vilin kestab ka uute klotsidega juba paarsada kilomeetrit. On kellegil ideid mis seda vilistamist põhjustada võiks, on seal peale klotside ehk veel midagi? Seda ei tahaks uskuda et Ferodo nii kehv klots on, et häält teeb. Ketta pind tundus igati ok.
Ideid?
Vilin pidurdamisel
Sa peaks ketastel randid maha käiama-freesima-treima,kuidas mugavamaks pead.Kõige lihtsam viis on sadul maha võtta ja keraslõikuriga
külglihvkettaga mõlemast pid.ketta küljest välisservadesse tekkinud rant
maha käiata.Võid ka ketta maha võtta ja käia peal välimised randid maha
nühkida.Ketta sisemisi(rummu poolseid)rante saab ainult maha treida,aga
need tavaliselt vilet ei löö.Sadula siine ära unusta puhastamast ja spets.
kummi säästva määrdega määrimast ja sadulas olevat kässarimehan.
õigesti reguleerimast.Kui miski muu ei aita,müüakse spets plaate klotside
alla(orig.klotsidega alati kaasas).Minu .praktika puhul on alati aidanud
rantide käiamine
külglihvkettaga mõlemast pid.ketta küljest välisservadesse tekkinud rant
maha käiata.Võid ka ketta maha võtta ja käia peal välimised randid maha
nühkida.Ketta sisemisi(rummu poolseid)rante saab ainult maha treida,aga
need tavaliselt vilet ei löö.Sadula siine ära unusta puhastamast ja spets.
kummi säästva määrdega määrimast ja sadulas olevat kässarimehan.
õigesti reguleerimast.Kui miski muu ei aita,müüakse spets plaate klotside
alla(orig.klotsidega alati kaasas).Minu .praktika puhul on alati aidanud
rantide käiamine
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989