Õlijahutusradika termostaat

Tonnised ja nende mured
Vasta
Max
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 04, 2009 20:46
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 08, 2010 18:53

Tere kas keegi oskab öelda millis temperatuuri juures hakkab avanema õlijahutusradika termostaat.
Max
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 04, 2009 20:46
Asukoht:
Auto:

#2

N Okt 21, 2010 19:11

Tänud kõigile vastus olemas.Lukku.
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#3

N Okt 21, 2010 19:13

Kui foorumiteema tegid, siis informatiivses mõttes võiks ju ka teistele teada anda.
Max
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 04, 2009 20:46
Asukoht:
Auto:

#4

E Okt 25, 2010 17:02

Kellel huvi palju on õlijahutusradika termostaadi avamis temperatuur võtku termostaat maha selle peal kirjas.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#5

E Okt 25, 2010 17:03

Turboklassikutel ka selline asi olemas?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

E Okt 25, 2010 17:20

Algselt postitas: Max
Kellel huvi palju on õlijahutusradika termostaadi avamis temperatuur võtku termostaat maha selle peal kirjas.


Päris debiilne vastus.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#7

E Okt 25, 2010 17:37

Kuskil 80 kraadi juures peaks ta avanema....:conf:
Max
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 04, 2009 20:46
Asukoht:
Auto:

#8

T Okt 26, 2010 19:17

Päris debiilne mees on see kes üritab 2,0 turbo Saabi ümber ehitada Ferrariks.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Okt 27, 2010 8:30

Äkki tõmbaks veidi oma säutsumist koomale:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

K Okt 27, 2010 8:32

Tsitaat:
"Kellel huvi palju on õlijahutusradika termostaadi avamis temperatuur võtku termostaat maha selle peal kirjas".

Aga sellist tüüpi vastused ei ole normaalsed,vähemalt mitte siinses foorumis:fight: .Ma tean küll,aga teile raiskadele ei ütle....
Max
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 04, 2009 20:46
Asukoht:
Auto:

#11

K Okt 27, 2010 20:55

Ma räägin teile ühe õpetliku loo varblasest.Oli talv ja oli külm varblasel jalad külmetasid ja varblane keksis jalalt jalale .Lehm läks mööda ja sittus varblasele peale varblasel hakkas soe ,aga tekkis õhu puudus ja varblane hakkas siutsuma.
Kass läks mööda ja kuulis siutsumist, kaevas varblse välja ja sõi ära. Loo motto on selles, kui sa keksid siis ära lase ennast täis sittuda ja kui sa lased ennast täis sittuda siis ära siutsu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

K Okt 27, 2010 21:19

Mida sa siutsud siis. Foorum on selleks, et informatsiooni omavahel jagada. Tra sinusugused keksijad ajavad kohati väga närvi. Nah*ui sa käid siin kui infot jagada ei taha.

[sarcasm]FTW:thumb:[/sarcasm]
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#13

K Okt 27, 2010 21:50

tekib küsimus,et miks sa üldse küsimuse postitasid?arvan,et sellepärast ,et infot saada ja nüüd kui sul info käes siis ei soovi sa seda kellegagi jagada?!no tere tere!
ja lisan ühe õpetliku rahvatarkuse:NAGU KOER KÜLALE NII KA KÜLA KOERALE:)
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#14

K Okt 27, 2010 22:02

Rahu, kulla foorumi liikmed, ainult rahu:wise:. Kui keegi siin nii rinda ette pistab ja "kõvat meest" mängib ja niisama klähvib, siis lihtsalt kasutaja meelde jätta ja teinekord hoidkem targemad ka teadmised endale, kui "kõva mees" jälle peaks abi (infot) vajama:eureka:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#15

K Okt 27, 2010 22:17

The thermostat in the later Ng and all 9-3 T7/T5 is the same with opening beginning at 105 and full at 120. 9k has has the same specs for temp but the component is physically different size. The earlier long block 9k had the same style thermostat as the NG/9-3 at it the 80C type, as well as old 900's B202.
The part number for the cooler thermostat is 9301540.

Nii et klassikul ka täitsa olemas. Õlifiltri alumiiniumkronsa külje peal. Seda peaks samamoodi vahetama nagu jahtussüsteemi termostaati?

Natuke teemakohast juttu ka siia.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

N Okt 28, 2010 8:05

Pole kunagi olnud tarvidust vahetada,samas ei saa ka kusagilt aru vahetuse vajalikkusest,kuna saab ei kajasta õli temp. andmeid.
Max
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 04, 2009 20:46
Asukoht:
Auto:

#17

N Okt 28, 2010 22:20

Õlijahutusradika termostaat vaja vahetada kui ta ei toimi muidu kuumeneb õli üle.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#18

N Okt 28, 2010 22:41

Algselt postitas: Max
Õlijahutusradika termostaat vaja vahetada kui ta ei toimi muidu kuumeneb õli üle.

Uskumatu :headbang:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#19

N Okt 28, 2010 23:34

Nojah, see on tõesti kõrgem pilotaaž juba.
Vasta