jah. vedelik külmunud.... mis muud.
muidugi kuskilt võis puruks kah midagi külmuda , siis peaks tilkuma veel... aga äkki läks ikka õnneks ja kui 100% vesi sul sees ei olnud, siis sellest jah. vedeliku lahjast segust tekib vaid lume moodi ollus, mitte jää nagu purikal mis päris ei purusta
Kliima puhub ainult külma
Jahutusvedeliku tase võib lihtsalt alla normi olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Olen just täpselt selle läbi elanud. No ei läinud kuidagi salongis soojemaks. Jahutusvedeliku tase allpool igasugust arvestust. Põhjuseks jahutusvedeliku lõdviku radika küljes oleva kinnituse lagunemine, üsna levinud viga tonnisel. Vanadusest sureb see plastkinnitus ja murdub. Radika vahetus oli raviks, sest lappida ei anna seda õnnetust.Algselt postitas: Trionic
Jahutusvedeliku tase võib lihtsalt alla normi olla.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
1. Proovi vahetada kliimaplokki, kuigi tavaliselt ta sureb nii, et annab täiega kuuma õhku.
2. Tross mis reguleerib kuuma/küla õhu andmist on ärakülmunud või maha tulnud.
2. Tross mis reguleerib kuuma/küla õhu andmist on ärakülmunud või maha tulnud.
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: monsieurtaavi
Nonii, miinus 4 kraadi ja mis iganes seal ära külmus, on nüüdseks lahti sulanud, lõunal käies puhus ilusti sooja. Õhtul valan konsentraati juurde.
Misasi takistab sul vett jahutusvedeliku vastu vahetamast:conf:
See kontsentraadi juurdevalamine ei anna mitte midagi.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: monsieurtaavi
Kas läbipesemine käis täpsemalt nii, et paisupaagist vett sisse kuni täis, siis mootorit soojendada gaasi andes mõne tuhande pöörde juures, et termostaat avaneks ja siis alumisest lõdvikust vedelik välja ja uus antifriis asemele? Aga ikkagi, mis värvi valida? Lisaks olen lugenud, et peaks olema teatavad omadused märgitud kanistrile nagu näiteks korrosioonisvastusus jne
Kui läbi pesed, siis kindlasti punane. Kestab kauem, hinnavahe rohelisega olematu. Protseduur suht õige, ma laseks 2 korda veeringi läbi - kui oleks suvi, siis sõidaks mõnedsajad kilomeetrid veega+kerge punase seguga.
terv, teager
Leidsin üles vana jahutsvedeliku teema:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2312&page=1
Aga kui lühidalt siis ütlen oma arvamuse:
- ära praegu keset (külma) talve hakka jändama selle punasega, pärast oled ehk veel suurema jama ees (võimalikud lekked, kui eelnevalt on olnud roheline sees). See nö. "kestab kauem" lootusekiir võib vastupidi rahakotile lisakulu tuua praegusel juhul
- kui tahad praegu süsteemis oleva vedeliku värvi tuvastada siis kasuta puhtakspestud vedelseebi pumpa, pane ots paisupaaki ja pumpa törts välja klaaspurki, siis näed millega tegemist
- kui vedeliku vahetustoimingut praegusel ajal lageda taeva all teed siis peale mootori kuumaks laskmist laseksin sellel siiski uuesti maha jahtuda nii 40-50* kraadi peale ja siis laseks vana vedeliku välja ning seejärel siis kas peseks kraaniveega läbi või asendaks uue rohelise vedelikuga
- vist ei mõjuks hästi selline tegevus, et õues näiteks -10, mootori lased +90, lased vedeliku välja ühe litakaga ja siis jääkülma kraani vett peale, või kuidas endale tundub !? Mina nii ei riskiks.
- poest osta kasutusvalmist rohelist aga vaata hoolega, vahest ei saa valget värvi taara seest arugi kas on roheline või sinine, isegi selle mõõduakna kaudu on eristada raske ja isegi korki maha keerates, usu mind
- konsentraadi lisamine ei pruugi anda midagi nagu juba öeldi (konsentraat toimib vast ikka siis kui on segatud õiges vahekorras)
- või vii auto teenindusse ja maksa (kui vähegi kannatab)
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2312&page=1
Aga kui lühidalt siis ütlen oma arvamuse:
- ära praegu keset (külma) talve hakka jändama selle punasega, pärast oled ehk veel suurema jama ees (võimalikud lekked, kui eelnevalt on olnud roheline sees). See nö. "kestab kauem" lootusekiir võib vastupidi rahakotile lisakulu tuua praegusel juhul
- kui tahad praegu süsteemis oleva vedeliku värvi tuvastada siis kasuta puhtakspestud vedelseebi pumpa, pane ots paisupaaki ja pumpa törts välja klaaspurki, siis näed millega tegemist
- kui vedeliku vahetustoimingut praegusel ajal lageda taeva all teed siis peale mootori kuumaks laskmist laseksin sellel siiski uuesti maha jahtuda nii 40-50* kraadi peale ja siis laseks vana vedeliku välja ning seejärel siis kas peseks kraaniveega läbi või asendaks uue rohelise vedelikuga
- vist ei mõjuks hästi selline tegevus, et õues näiteks -10, mootori lased +90, lased vedeliku välja ühe litakaga ja siis jääkülma kraani vett peale, või kuidas endale tundub !? Mina nii ei riskiks.
- poest osta kasutusvalmist rohelist aga vaata hoolega, vahest ei saa valget värvi taara seest arugi kas on roheline või sinine, isegi selle mõõduakna kaudu on eristada raske ja isegi korki maha keerates, usu mind
- konsentraadi lisamine ei pruugi anda midagi nagu juba öeldi (konsentraat toimib vast ikka siis kui on segatud õiges vahekorras)
- või vii auto teenindusse ja maksa (kui vähegi kannatab)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kõik need jah vedelikud teevad laastavat tööd oma hammastega metalli kallal kui neil piisavalt kaua lasta mõjuda. ei loe seal mingi värv ega muu.
lihtsalt tihedamini tuleb kogu kompott välja vahetada.
ja vahetusele peaksid mõtlema küll, muidu ühel hommikul enamate kraadidega võib jää teha ka kuskil purustustööd.
eks pead vaatama kas radika alumises otsas mõnda keeratavat korki on, mida lahti tuleb ettevaatlikult meelitada ja sealt vana välja lasta ja konsentraat sisse. pealt kah mõni voolik lahti, et välja maximaalselt jookseks.
ma ei mäleta tonnist radikat ammmu. seega ei tea, kas radika küljes on auku, kust välja saab lasta. aga ju on.
pane sisse mida tahad, peaasi, et segu 7 õige saaks, seepärast konsentraati enam ja pärast vett juurde lihtsam lisada.
ja paljas konsentraat ei ole ka kõige suurema külmumistemperatuuriga. see kah kuidagi nii, et 40% üht ja 60 % teist annab madalaima temperatuuri kui puhas konsentraat. aga vist oli nii, et konsentraati pidi 60% olema
ja tark kuskil siis ära mõõta see külmumistemperatuur; see sõltuv tihedusest. ja tihedust mõõdetakse.
lihtsalt tihedamini tuleb kogu kompott välja vahetada.
ja vahetusele peaksid mõtlema küll, muidu ühel hommikul enamate kraadidega võib jää teha ka kuskil purustustööd.
eks pead vaatama kas radika alumises otsas mõnda keeratavat korki on, mida lahti tuleb ettevaatlikult meelitada ja sealt vana välja lasta ja konsentraat sisse. pealt kah mõni voolik lahti, et välja maximaalselt jookseks.
ma ei mäleta tonnist radikat ammmu. seega ei tea, kas radika küljes on auku, kust välja saab lasta. aga ju on.
pane sisse mida tahad, peaasi, et segu 7 õige saaks, seepärast konsentraati enam ja pärast vett juurde lihtsam lisada.
ja paljas konsentraat ei ole ka kõige suurema külmumistemperatuuriga. see kah kuidagi nii, et 40% üht ja 60 % teist annab madalaima temperatuuri kui puhas konsentraat. aga vist oli nii, et konsentraati pidi 60% olema
ja tark kuskil siis ära mõõta see külmumistemperatuur; see sõltuv tihedusest. ja tihedust mõõdetakse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
On tonnise radikal auk kust saab vedelikku väljalasta, kuid samuti võib ka lõdviku võtta maha.
Selliseid asju nagu KÕIKIDE vedelikkude (pidurivedelik, mootoriõli, käigukasti õli, jahutusvedelik, roolivõimuvedelik) vahetus tuleb teha ikka kohe peale auto ostu:wise:
Hea veel, et plokkid on terved.
Selliseid asju nagu KÕIKIDE vedelikkude (pidurivedelik, mootoriõli, käigukasti õli, jahutusvedelik, roolivõimuvedelik) vahetus tuleb teha ikka kohe peale auto ostu:wise:
Hea veel, et plokkid on terved.
__In Boost We Trust__