Selline probleem, et Sherlock sõitis 3-4 päeva tagasi natuke linnas ringi sooja salongiga, väljus autost, sõiduvahendisse tagasi pöördudes käivitas uuesti masina, kuid sooja õhu asemel tuli salongi ainult jahe õhuvool.
Sellest alates on kogu aeg nii, et kui algul hakata masinaga sõitma, siis justnagu soojendus toimiks, mootor soeneb normaalse kiirusega ja varsti hakkab salongi tulema sooja õhku. Kui seejärel seisata mootor ja veidi aja pärast uuesti käivitada, siis enam sooja ei tule, ainult jahe. Vahel kaob soe õhk ära ka sõidu kestel ja nii jääb.
Faktid:
1. Auto-omaniku teadmised tehnikast on alla keskmise.
2. Detektiiv tuvastas, et peale seda kui auto peale mõninat sõitu seisma jätta ja välja suretada, siis ventikas undab veel mõnda aega nagu kaubanduskeskuse konditsioneer.
3. terav silm tuvastas, et autot käivitades juba mõnda aega annab spidomeetrinäidiku all olev nö parda-arvutiriba teate: "Check the engine radiator"
4. Juba enne probleemi ilmnemist viskas auto just siis kui mootor hakkas sõites soojaks minema, korraks salongi kerge kuiva leha - mis mulle meenutas jahutusvedeliku lõhna.
Milles võib olla saladus ja milline agregaat võib olla süüdi selles autojuhi-vastases roimas ja kuriteos ning milliseid meetmeid kasutusele võtta?
soe õhk salongist puudu
Punkt 3 viitab sellele et detektiiv peaks kontrollima jahutusvedeliku taset.
Kui mootori temperatuuriga on kõik igati korras, siis eelneva jutu teine lõik viitaks justkui salongi temperatuuri anduri veale. Seal juures asuv väike ventikas ehk ei liiguta salongi õhku armatuuri all asuvale andurile, mistõttu andur arvab, et salongis on sama soe kui armatuuri all, ning kliima hakkab salongi jahutama ja teeb seda seni, kui armatuuri all anduri juures on soem, kui see väärtus, mille sa oled kliima displeile ette kerinud (enamasti on seal alati soem).
Kui viga on selles, siis seades temperatuur maksimiumi ehk HI peale, peaks salongi jälle sooja tulema.
Kui nii ei ole, siis hoia hetkeks korraga all kliima paneeli vasakut ülemist ja paremat alumist klahvi (nn reset) ning vaata mida siis sinna displeile kuvatakse.
Kui mootori temperatuuriga on kõik igati korras, siis eelneva jutu teine lõik viitaks justkui salongi temperatuuri anduri veale. Seal juures asuv väike ventikas ehk ei liiguta salongi õhku armatuuri all asuvale andurile, mistõttu andur arvab, et salongis on sama soe kui armatuuri all, ning kliima hakkab salongi jahutama ja teeb seda seni, kui armatuuri all anduri juures on soem, kui see väärtus, mille sa oled kliima displeile ette kerinud (enamasti on seal alati soem).
Kui viga on selles, siis seades temperatuur maksimiumi ehk HI peale, peaks salongi jälle sooja tulema.
Kui nii ei ole, siis hoia hetkeks korraga all kliima paneeli vasakut ülemist ja paremat alumist klahvi (nn reset) ning vaata mida siis sinna displeile kuvatakse.
Mmm kontrollin jahutusvedeliku taseme üle, nagu olen poste lugedes aru saanud, siis soovitatakse panna rohelist v6i punast, aga mitte sinist, right?
Olen hoidnud suure osa ajast hist HI peal, aga tulemus on sama kui hoda ntx 26 peal. teen homme reseti, vaatan, mida ta kostab.
Olen hoidnud suure osa ajast hist HI peal, aga tulemus on sama kui hoda ntx 26 peal. teen homme reseti, vaatan, mida ta kostab.
Mmm kontrollin jahutusvedeliku taseme üle, nagu olen poste lugedes aru saanud, siis soovitatakse panna rohelist v6i punast, aga mitte sinist, right?
Lisada tuleb seda värvi ainet, mis juba sees on, segada eri värvusi ei ole hea mõte. Kui vedeliku värvus enam tuvastatav pole, siis on aeg see välja vahetada. Uus kas roheline või punane, sinine ei sobi.
Jahutusvedeliku lõhn salongis viitab salongi soojendusradika lekkimisele ja see tuleks vahetada. See töö on paras nikerdamine ning ajab närvi kui ei tea mida ja kuidas teha :)
Aitäh nõuannete eest. Nagu ma aru olen saanud, siis Troost Auto on põhiline abimees, kelle poole tasub pöörduda? Või on siin foorumis veel keegi, kellega saaks mõistliku hinnaga kaubale, kui on vaja midagi vahetada/remontida/parandada? Äkki mõni hea soovitus?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aitäh nõuannete eest. Nagu ma aru olen saanud, siis Troost Auto on põhiline abimees, kelle poole tasub pöörduda? Või on siin foorumis veel keegi, kellega saaks mõistliku hinnaga kaubale, kui on vaja midagi vahetada/remontida/parandada? Äkki mõni hea soovitus?
Siin teemas on kõik Saabiremontijad kirjas.