Check Engine liputab

Tonnised ja nende mured
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

L Jaan 08, 2011 12:55

Mis see õlitase CE tulukesse puutub? Neil pole ju mingit seost.:freak:
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#2

L Jaan 08, 2011 13:20

Vaheta termostaat. Mul oli ka sama asi kunagi ammu tonnisel, CE põles-ei põlenud, umbes fifti-fifti.
Troosti Viktor seletas et ebaloogilise temperatuuri muutuse pärast viskabki aju seda kirja ette, ja tõesti, uue termostaadiga ma seda CE enam ei näinud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

E Jaan 10, 2011 7:48

Vigase termostaadiga võid plokikaane kõveraks lasta.
kronna11
Postitusi: 4
Liitunud: P Jaan 30, 2011 12:12
Asukoht:
Auto:

#4

P Jaan 30, 2011 12:28

Kas oled vaadanud, et ei kao jahutusvedeliku.
Minul oli täpselt sama jama, kuid ükskord avastasin, kui paisupaagist õhku väljalaskes tuli kergelt bensiini ja heitkaaside lõhna. Lasin lihvida Plokikaane ja panime uue plokikaane tihendi, ning asi oli korras, kuni auto surmani!
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#5

P Jaan 30, 2011 17:16

Lihtsam vist oleks kindlaks teha, millist veakoodi see CE tuluke näitab.
Kui tuli sõidu ajal põleb, siis peale seda, kui masina seisma jätad, keera süüde lihtsalt sisse... ilma käivitamata. CE tuli kustub umbes 6 seki pärast ja paari seki pärast hakkab vilkuma... loe korrad ära, mitu korda plingib ja siis vaata sellest tabelist järele, millele ta vihjab:

http://www.saab9000.com/procedures/powertrain/diagnosis/faultcodes.php

Protseduuri kirjeldus seal inglise keeles olemas ka.. Enda masinal diagnoosisin lambda anduri vea, samas ühekorra ta seda CE tuld näitas paar päeva tagasi, nüüd enam mitte..
Nagu mina joonisest aru sain, siis võib ta näidata ka mitut viga, seega ole tähelepanelik :) Ideepoolest saad seda ka siis kontrollida, kui auto mitmeid tunde seisnud.
Ehk on abiks..
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

R Veebr 11, 2011 8:52

Ei pea näitama kõvasti suuremat kulu. ECU-s on ka mingid "keskmise" tabelid, mida kasutatakse, kui korralikku signaali ei tule. Optimaalne pole see kulu küll tõesti, aga ei pea ka olema kohutavalt palju suurem seepärast.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

R Veebr 11, 2011 12:58

Vilgukood on ses mõttes usaldusväärne, loetakse ta ju autol "mälust", järelikult oli selle tekkimiseks mingi veasituatsioon. Loomulikult ei saa väita, et alati on see kood 100% õige, sest näiteks elektriline katkestus võib tekkida väga erinevates kohtades, kuigi lõpptulemus on sama...
Kui sul oleks võtta üks andur proovimiseks, siis võiks muidugi proovida. Muidugi võiks esilagu ka igasugu pistikuid ja ühendusi kontrollida, tol poemüüjal oli ses mõttes õigus, et ka ühendused võivad jukerdada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

R Veebr 11, 2011 13:58

on küll seal põlve peal see lambda
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

R Veebr 11, 2011 15:15

Lambda on küttesegu väärtus,elik õhu-bensiini vahekord.Vilgutaja ei näita hapnikuanduri (mitte)korras olekut,vaid väära lambda väärtust.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

E Veebr 14, 2011 9:04

Trionic vihjab sellele, et õigeid termineid tuleb kasutada..;) See andur seal ei ole "lambda" vaid hapnikuandur ja tema poolt väljastatav on alles see, mida võib "lambdaks" nimetada. Vilgukood näitab sulle, et segu on paigast ära, mis võib tähendada nii seda, et andur on ise tuksis, kuid võib ka lihtsalt hetkeolukorda kirjledada ja viga peidab end hoopis mujal...

Kütusepumba tööd saab kontrollida, kui trassi näiteks manomeeter installida, siis on näha, kas kütuserõhk on piisav erinevates olukordades.

Õhufilter on jah seal ees, liigu mööda seda toru, kuni leiad vajaliku kaane. Kolme klambriga kinni, küll aru saad, kuidas toimib. Samas ei ole a päris nii umbne kopsik, et sa selle mingit ködi täis sõidaks. Ikka vast filter ise umbes, kui midagi sealkandis üldse viga on
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#11

K Veebr 16, 2011 21:30

Ei hakka uut teemat tegema aga enda autol umbes sama jama.
Sai täna vahetatud sumbuti püksid ja ka lambda ja peale seda nüüd liputab ka mul check engine. Seda siis töösooja mootoriga ja ära kustuda ta ka ei kavatse.Auto seisma jättes kustub ära ja kui soojaks ära käib siis viskab uuesti põlema. Üks asi mida seal juures veel tähele panin oli see,et kui temp suht üles läheb siis just sel hetkel viskabki check engine põlema ja kohe laksult kukkub temperatuuri näidik alla poole:freak: Ise arvan,et lambda ei tohiks seda temperatuuri näitu vist mõjutada,et ehk siis mul ka termostaat kutu? Muidugi plaanis homme töökotta tagasi ka minna ja lasta asi üle vaadata.
Autoks 9000 CS 2.0 110KW
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#12

R Veebr 18, 2011 0:53

Endiselt sama jama jätkub mu autoga,ei leitud mingit lahendust. Pakuti välja ka veel seda,et tasuks õli vahetust teha,sest eelnevalt sumbuti püksid olid katki mitmest kohast ja väideti,et tänu sellele võis sattuda küte mootori õliga kokku.Mismoodi see võimalik on,seda ma ei tea:oVeateateks auto ise annab endiselt lambdat(check engine vilgub 6 korda süütekeeramisel) ning homseks on plaanis proovida teist lambda andurit(Boschi oma),hetkel olevat küljes mingi odavam jaapani lambda,sest see oli käepärast võtta kohapeal.
Huvitav asjaolu oli see,et hommikul käima pannes viskas ka kohe check engine põlema.Teatud mootori tempi juures kustus ära(kuskil 40-60kraadi juures ehk) ja kui mootor töösoojaks sai siis viskas uuesti check engine ette.
Öeldi ka sedasi muidu,et ära pane tähelegi seda vaid sõida edasi nii nagu ikka(auto ise käib korralikult,pöörded ei kõigu,ei puterda,kiirendab normaalselt), et see check engine võib ise ära ka kaduda mõne aja pärast kuna lambda võib vajada "harjumist"???:freak: Ise ei oska midagi kosta sellepeale ning pikemat sõitu ei julge ka igatahes ette võtta hetkel,kuigi vaja oleks :wall:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

R Veebr 18, 2011 2:15

Seda õlivahetuse juttu ära nüüd küll kuula.
Kaldun arvama, et see Jaapani andur tasuks lendama õpetada ja Boschi oma panna.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 18, 2011 9:40

Mina jätaks esialgu O2 anduri rahule ja uuriks,miks lambda väärtus paigast on.
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#15

R Veebr 18, 2011 15:25

Nii,minu mure lahenes täna.Iisaku arvamus kujunes ka õigeks:). Sai Saab Boschi lambda külge ja nüüd asi korras:drink:
Vant
Postitusi: 67
Liitunud: L Nov 09, 2013 17:39
Asukoht:
Auto:

#16

T Nov 26, 2013 13:20

Kasutaks vana teemat ära- nimelt läks ka minu masinal (93a 2,0 136kw) check engine põlema. Vilgutasin läbi ja vilkus 4 korda. Nagu aru saan, siis 93a masinal tähendab see "knock sensor" viga (det. andur? Kes tõlgiks?). Kas ma saan asjast õigesti aru, kus sellel mootoril see andur asub ja kas on võimalik ka testida või tuleb kohe uus panna?

Eelmisel nädalal vahetasin küünlad (Bosch) ja üle pika aja lasin 98 paaki (ülevaatuse ootuses).
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

T Nov 26, 2013 13:38

Di-kassetiga auto?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

T Nov 26, 2013 13:55

Kasutaks vana teemat ära- nimelt läks ka minu masinal (93a 2,0 136kw) check engine põlema. Vilgutasin läbi ja vilkus 4 korda. Nagu aru saan, siis 93a masinal tähendab see "knock sensor" viga (det. andur? Kes tõlgiks?). Kas ma saan asjast õigesti aru, kus sellel mootoril see andur asub ja kas on võimalik ka testida või tuleb kohe uus panna?

Eelmisel nädalal vahetasin küünlad (Bosch) ja üle pika aja lasin 98 paaki (ülevaatuse ootuses).


küünlad vaid ngK. kui di-ga auto on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vant
Postitusi: 67
Liitunud: L Nov 09, 2013 17:39
Asukoht:
Auto:

#19

T Nov 26, 2013 16:24

Di kassetiga jah. Leidsin ka netiavarustest selle küünalde jutu ja tellisin NGK BCPR6ES-11 ära. Need peaks ju õiged olema?
Vant
Postitusi: 67
Liitunud: L Nov 09, 2013 17:39
Asukoht:
Auto:

#20

T Dets 03, 2013 11:26

Ja oligi nii- uued küünlad ja tuli kustus. Tänud abistajatele!
Vasta