Check Engine liputab
Mis see õlitase CE tulukesse puutub? Neil pole ju mingit seost.:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vaheta termostaat. Mul oli ka sama asi kunagi ammu tonnisel, CE põles-ei põlenud, umbes fifti-fifti.
Troosti Viktor seletas et ebaloogilise temperatuuri muutuse pärast viskabki aju seda kirja ette, ja tõesti, uue termostaadiga ma seda CE enam ei näinud.
Troosti Viktor seletas et ebaloogilise temperatuuri muutuse pärast viskabki aju seda kirja ette, ja tõesti, uue termostaadiga ma seda CE enam ei näinud.
Vigase termostaadiga võid plokikaane kõveraks lasta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas oled vaadanud, et ei kao jahutusvedeliku.
Minul oli täpselt sama jama, kuid ükskord avastasin, kui paisupaagist õhku väljalaskes tuli kergelt bensiini ja heitkaaside lõhna. Lasin lihvida Plokikaane ja panime uue plokikaane tihendi, ning asi oli korras, kuni auto surmani!
Minul oli täpselt sama jama, kuid ükskord avastasin, kui paisupaagist õhku väljalaskes tuli kergelt bensiini ja heitkaaside lõhna. Lasin lihvida Plokikaane ja panime uue plokikaane tihendi, ning asi oli korras, kuni auto surmani!
Lihtsam vist oleks kindlaks teha, millist veakoodi see CE tuluke näitab.
Kui tuli sõidu ajal põleb, siis peale seda, kui masina seisma jätad, keera süüde lihtsalt sisse... ilma käivitamata. CE tuli kustub umbes 6 seki pärast ja paari seki pärast hakkab vilkuma... loe korrad ära, mitu korda plingib ja siis vaata sellest tabelist järele, millele ta vihjab:
http://www.saab9000.com/procedures/powertrain/diagnosis/faultcodes.php
Protseduuri kirjeldus seal inglise keeles olemas ka.. Enda masinal diagnoosisin lambda anduri vea, samas ühekorra ta seda CE tuld näitas paar päeva tagasi, nüüd enam mitte..
Nagu mina joonisest aru sain, siis võib ta näidata ka mitut viga, seega ole tähelepanelik Ideepoolest saad seda ka siis kontrollida, kui auto mitmeid tunde seisnud.
Ehk on abiks..
Kui tuli sõidu ajal põleb, siis peale seda, kui masina seisma jätad, keera süüde lihtsalt sisse... ilma käivitamata. CE tuli kustub umbes 6 seki pärast ja paari seki pärast hakkab vilkuma... loe korrad ära, mitu korda plingib ja siis vaata sellest tabelist järele, millele ta vihjab:
http://www.saab9000.com/procedures/powertrain/diagnosis/faultcodes.php
Protseduuri kirjeldus seal inglise keeles olemas ka.. Enda masinal diagnoosisin lambda anduri vea, samas ühekorra ta seda CE tuld näitas paar päeva tagasi, nüüd enam mitte..
Nagu mina joonisest aru sain, siis võib ta näidata ka mitut viga, seega ole tähelepanelik Ideepoolest saad seda ka siis kontrollida, kui auto mitmeid tunde seisnud.
Ehk on abiks..
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14291
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei pea näitama kõvasti suuremat kulu. ECU-s on ka mingid "keskmise" tabelid, mida kasutatakse, kui korralikku signaali ei tule. Optimaalne pole see kulu küll tõesti, aga ei pea ka olema kohutavalt palju suurem seepärast.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14291
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vilgukood on ses mõttes usaldusväärne, loetakse ta ju autol "mälust", järelikult oli selle tekkimiseks mingi veasituatsioon. Loomulikult ei saa väita, et alati on see kood 100% õige, sest näiteks elektriline katkestus võib tekkida väga erinevates kohtades, kuigi lõpptulemus on sama...
Kui sul oleks võtta üks andur proovimiseks, siis võiks muidugi proovida. Muidugi võiks esilagu ka igasugu pistikuid ja ühendusi kontrollida, tol poemüüjal oli ses mõttes õigus, et ka ühendused võivad jukerdada.
Kui sul oleks võtta üks andur proovimiseks, siis võiks muidugi proovida. Muidugi võiks esilagu ka igasugu pistikuid ja ühendusi kontrollida, tol poemüüjal oli ses mõttes õigus, et ka ühendused võivad jukerdada.
Lambda on küttesegu väärtus,elik õhu-bensiini vahekord.Vilgutaja ei näita hapnikuanduri (mitte)korras olekut,vaid väära lambda väärtust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14291
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Trionic vihjab sellele, et õigeid termineid tuleb kasutada..;) See andur seal ei ole "lambda" vaid hapnikuandur ja tema poolt väljastatav on alles see, mida võib "lambdaks" nimetada. Vilgukood näitab sulle, et segu on paigast ära, mis võib tähendada nii seda, et andur on ise tuksis, kuid võib ka lihtsalt hetkeolukorda kirjledada ja viga peidab end hoopis mujal...
Kütusepumba tööd saab kontrollida, kui trassi näiteks manomeeter installida, siis on näha, kas kütuserõhk on piisav erinevates olukordades.
Õhufilter on jah seal ees, liigu mööda seda toru, kuni leiad vajaliku kaane. Kolme klambriga kinni, küll aru saad, kuidas toimib. Samas ei ole a päris nii umbne kopsik, et sa selle mingit ködi täis sõidaks. Ikka vast filter ise umbes, kui midagi sealkandis üldse viga on
Kütusepumba tööd saab kontrollida, kui trassi näiteks manomeeter installida, siis on näha, kas kütuserõhk on piisav erinevates olukordades.
Õhufilter on jah seal ees, liigu mööda seda toru, kuni leiad vajaliku kaane. Kolme klambriga kinni, küll aru saad, kuidas toimib. Samas ei ole a päris nii umbne kopsik, et sa selle mingit ködi täis sõidaks. Ikka vast filter ise umbes, kui midagi sealkandis üldse viga on
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
- Asukoht:
- Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro
Ei hakka uut teemat tegema aga enda autol umbes sama jama.
Sai täna vahetatud sumbuti püksid ja ka lambda ja peale seda nüüd liputab ka mul check engine. Seda siis töösooja mootoriga ja ära kustuda ta ka ei kavatse.Auto seisma jättes kustub ära ja kui soojaks ära käib siis viskab uuesti põlema. Üks asi mida seal juures veel tähele panin oli see,et kui temp suht üles läheb siis just sel hetkel viskabki check engine põlema ja kohe laksult kukkub temperatuuri näidik alla poole:freak: Ise arvan,et lambda ei tohiks seda temperatuuri näitu vist mõjutada,et ehk siis mul ka termostaat kutu? Muidugi plaanis homme töökotta tagasi ka minna ja lasta asi üle vaadata.
Autoks 9000 CS 2.0 110KW
Sai täna vahetatud sumbuti püksid ja ka lambda ja peale seda nüüd liputab ka mul check engine. Seda siis töösooja mootoriga ja ära kustuda ta ka ei kavatse.Auto seisma jättes kustub ära ja kui soojaks ära käib siis viskab uuesti põlema. Üks asi mida seal juures veel tähele panin oli see,et kui temp suht üles läheb siis just sel hetkel viskabki check engine põlema ja kohe laksult kukkub temperatuuri näidik alla poole:freak: Ise arvan,et lambda ei tohiks seda temperatuuri näitu vist mõjutada,et ehk siis mul ka termostaat kutu? Muidugi plaanis homme töökotta tagasi ka minna ja lasta asi üle vaadata.
Autoks 9000 CS 2.0 110KW
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
- Asukoht:
- Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro
Endiselt sama jama jätkub mu autoga,ei leitud mingit lahendust. Pakuti välja ka veel seda,et tasuks õli vahetust teha,sest eelnevalt sumbuti püksid olid katki mitmest kohast ja väideti,et tänu sellele võis sattuda küte mootori õliga kokku.Mismoodi see võimalik on,seda ma ei tea:oVeateateks auto ise annab endiselt lambdat(check engine vilgub 6 korda süütekeeramisel) ning homseks on plaanis proovida teist lambda andurit(Boschi oma),hetkel olevat küljes mingi odavam jaapani lambda,sest see oli käepärast võtta kohapeal.
Huvitav asjaolu oli see,et hommikul käima pannes viskas ka kohe check engine põlema.Teatud mootori tempi juures kustus ära(kuskil 40-60kraadi juures ehk) ja kui mootor töösoojaks sai siis viskas uuesti check engine ette.
Öeldi ka sedasi muidu,et ära pane tähelegi seda vaid sõida edasi nii nagu ikka(auto ise käib korralikult,pöörded ei kõigu,ei puterda,kiirendab normaalselt), et see check engine võib ise ära ka kaduda mõne aja pärast kuna lambda võib vajada "harjumist"???:freak: Ise ei oska midagi kosta sellepeale ning pikemat sõitu ei julge ka igatahes ette võtta hetkel,kuigi vaja oleks :wall:
Huvitav asjaolu oli see,et hommikul käima pannes viskas ka kohe check engine põlema.Teatud mootori tempi juures kustus ära(kuskil 40-60kraadi juures ehk) ja kui mootor töösoojaks sai siis viskas uuesti check engine ette.
Öeldi ka sedasi muidu,et ära pane tähelegi seda vaid sõida edasi nii nagu ikka(auto ise käib korralikult,pöörded ei kõigu,ei puterda,kiirendab normaalselt), et see check engine võib ise ära ka kaduda mõne aja pärast kuna lambda võib vajada "harjumist"???:freak: Ise ei oska midagi kosta sellepeale ning pikemat sõitu ei julge ka igatahes ette võtta hetkel,kuigi vaja oleks :wall:
Mina jätaks esialgu O2 anduri rahule ja uuriks,miks lambda väärtus paigast on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kasutaks vana teemat ära- nimelt läks ka minu masinal (93a 2,0 136kw) check engine põlema. Vilgutasin läbi ja vilkus 4 korda. Nagu aru saan, siis 93a masinal tähendab see "knock sensor" viga (det. andur? Kes tõlgiks?). Kas ma saan asjast õigesti aru, kus sellel mootoril see andur asub ja kas on võimalik ka testida või tuleb kohe uus panna?
Eelmisel nädalal vahetasin küünlad (Bosch) ja üle pika aja lasin 98 paaki (ülevaatuse ootuses).
Eelmisel nädalal vahetasin küünlad (Bosch) ja üle pika aja lasin 98 paaki (ülevaatuse ootuses).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kasutaks vana teemat ära- nimelt läks ka minu masinal (93a 2,0 136kw) check engine põlema. Vilgutasin läbi ja vilkus 4 korda. Nagu aru saan, siis 93a masinal tähendab see "knock sensor" viga (det. andur? Kes tõlgiks?). Kas ma saan asjast õigesti aru, kus sellel mootoril see andur asub ja kas on võimalik ka testida või tuleb kohe uus panna?
Eelmisel nädalal vahetasin küünlad (Bosch) ja üle pika aja lasin 98 paaki (ülevaatuse ootuses).
küünlad vaid ngK. kui di-ga auto on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.