Autoks siis 2.0 turbo 136kw aastast 1988.
Probleem siis selline, et sai saabik nädalapäevad tagasi lumevaiba alt välja kaevatud ja peale aku peale panekut käivitus esimese katsega koheselt. Sai sõidetud 10m eemale ja sinna jäetud. Järgmisel päeval enam ei käivitunud, käia palju tahad ~10-20 sek tagant teeb ainult üksiku potsu. Aku laetud, bensiin peale tuleb, säde on. Kontrollisin ka küünlaid- täitsa märjad, puhastasin ja käisin õrnalt vahe viiliga üle. Mitte midagi ei oska proovida enam. Tean ka, et neti teel autot ei paranda, aga ehk oskab keegi midagi kosta enne kui peab lohistama hakkama...
Tonnine ei käivitu
Kas 88a. turbomootor juba mitte DI kassetiga polnud? Kui nii siis ilmselt kassett surnud. Teine variant on õhulugeja äkksurm.
Kui küünlad märjad siis silindrid bensiini täis ja segu liig rikas - ei käivitu. Võta kütusepumba kaitse välja ja proovi käivitada 5-10 sek, kui nüüd sädemega korras on siis peaks vähemalt mõneks sekundiks tööle minema.
Kui küünlad märjad siis silindrid bensiini täis ja segu liig rikas - ei käivitu. Võta kütusepumba kaitse välja ja proovi käivitada 5-10 sek, kui nüüd sädemega korras on siis peaks vähemalt mõneks sekundiks tööle minema.
-
- Postitusi: 74
- Liitunud: P Juun 08, 2008 19:41
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole DI kassetiga. Proovisin ka nii et pump oli väljas, mitte mingit muutust. Kas õhulugeja surma ei saa kuidagi testida vms.? Või on ainuke variant proovida kindlalt töötavat õhulugejat?
-
- Postitusi: 74
- Liitunud: P Juun 08, 2008 19:41
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole DI kassetiga. Proovisin ka nii et pump oli väljas, mitte mingit muutust. Kas õhulugeja surma ei saa kuidagi testida vms.? Või on ainuke variant proovida kindlalt töötavat õhulugejat?
Nii auto käib, aga tuterdab. Aasta tagasi oli täpselt sama probleem ( Eelmine teema ) Oskab keegi pildilt näidata või juhendada kus kohas asuvad mootori massi juhtmed. Eeline kord oli viga selles ja nähtused ka klapivad. Oleksin tänulik. :notworthy:
Mootori mass käib kasti padja kõrvale ja keremass(id) akualuse/koopa vahele.
Pole nagu massiprobleemi moodi,aga tasuks kontrollida akujuhtme ja kaabliklemmi vahelist takustust.
Pole nagu massiprobleemi moodi,aga tasuks kontrollida akujuhtme ja kaabliklemmi vahelist takustust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 74
- Liitunud: P Juun 08, 2008 19:41
- Asukoht:
- Auto:
Jällegi mootor ei käivitu enam. Praegust 98% sama probleem nagu aasta tagasi. Homme valges üritan kõik massi juhtmed üle vaadata, eks siis paistab kas saab asja või ei.
Kuidas jagaja seest välja näeb? On puhas ja kuiv? Kaanes pragusid ei ole?
Midagi sarnast oli mul '88 aasta masinaga, kui jagajas Hall andur jamas, sai see vahetatud. Aga sellest palju aega möödas, väga kindel enam pole, kas just selle viga...
edit: veel üks asi...küünlajuhtmed võiks üle vaadata. Kõige parem pimedas, kui auto käib. Kui juhtmed lekivad (lihtsalt vanad) siis on sädeme ülelööke näha või kuulda iseloomulikku praksumist.
Sellin probleem mu '88 Saabil kindlasti oli, kui meelde tuletada - juhtmed viletsad ja puterdas.
Midagi sarnast oli mul '88 aasta masinaga, kui jagajas Hall andur jamas, sai see vahetatud. Aga sellest palju aega möödas, väga kindel enam pole, kas just selle viga...
edit: veel üks asi...küünlajuhtmed võiks üle vaadata. Kõige parem pimedas, kui auto käib. Kui juhtmed lekivad (lihtsalt vanad) siis on sädeme ülelööke näha või kuulda iseloomulikku praksumist.
Sellin probleem mu '88 Saabil kindlasti oli, kui meelde tuletada - juhtmed viletsad ja puterdas.
Kui on väntvõlli anduriga masin(arvan,et on),siis viitab kirjeldus selle rikkele.Kontrollida seda saab ainult ossilloskoobiga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 74
- Liitunud: P Juun 08, 2008 19:41
- Asukoht:
- Auto:
Kui on väntvõlli anduriga masin(arvan,et on),siis viitab kirjeldus selle rikkele.Kontrollida seda saab ainult ossilloskoobiga.
Kui ma nüüd puusse panen, siis on piinlik, aga mis seal ikka andke tuld siis.:gun: Aga ega väntvõlliandur pole see mis asetseb seal aku kõrval poritiiva peal?
Asub rihmaratta all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989