Nimelt juhtus täna selline lugu, et panin autot käima ja kui keerasin nö viimast astet, et starter hakkaks mootorit ringi vedama käis lukus väike krõks.
kui varem võtit lahti lastes läks see ise tagasi süüteasendisse, siis nüüd pean ise tagasi keerama, et mootori töötamisega samal ajal starterit ringi ei veals. iseenesest pole justkui vahet, võin ka ise võtit tagasi keerata kui auto käivitub, aga tahaks ikka korda saada.
Kas keegi on taolise veaga kokku puutunud ja kui siis, millisel viisil seda lahendada saab. kas (eeldatavasti) vedru on võimalik vahetada või peab vahetama luku koos võtmega või mis? :freak:
9000 süüteluku vedru katki ?
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Oleks huvitav teada saada jah, endal ilmnes sama probleem nädalake tagasi 9-5-el. Pole pragu olnud aega tegeleda tolle probleemiga, viitaks keegi mida seal sees vaja ära vahetada on siis võiks ise katsuda remontida- tükk ettevõtmist jälle Tallinna saabitohtrite jutule minna.
Lukuga pole sel veal seost.Vahetada tuleb kontaktmoodul.Tagastusvedru asub seal sees ja moodul pole remonditav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
100€ kanti see hind jääb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989