Mure selline, et kui need suured külmad siin tulid, ei tahtnud pill enam käima minna. Esimene ohumärk tuli peale sõitu Mustamäelt Jürisse - Jüri bensukas taaskäivitamine võttis kaua aega, lõpuks kuidagi siiski läks.
Järgmine hommik kodu ees enam ei läinud. Sõber tuli appi, krokodillid külge ja läks kohe käima.
Sõitsin tund aega ringi ilma mootorit seiskamata, akumõõdik armatuuril näitas 14 koma midagi. Järgmine päev - taas ei lähe käima. Sõber appi krokodega, esimesel katsel peaaegu nagu v6taks järgi, aga siis kustub ära. Järgmised katsed ei võta enam üldse järgi.
Auto seisis maja ees 4-5 päeva, ostsin krokod ja mõtlesin, et proovin uuesti. Esimene katse läheb peaaegu käima ja siis kustub ära. Järgmised katsed - ei võta järgi enam. Vahepeal sutsu immo vigurdas.
Armatuuri akumõõdik näitas enne käivitamist krokode küljes olles 13.6, aga ei anna lootuski. Kuna pole väga autospets, siis ei saa nagu aru ka, kas on akuprobleem, või immo või miski muu... äkki keegi oskab aidata?
9000 ei käivitu (2.0, 95. a. automaat)
Tõenäoliselt ei toimi kütusepump.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei,juhuste halb kokkulangemine.Silda sobiva juhtmejupiga ohutulede- ning pumba kaitsmed,süüde väljas.Pumba töö peab kuulda olema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Uurisin ühe tuttavaga (õppiv algaja remondilukksepp) autot, ta arvas, et vastavalt su kirjeldusele ei tohiks kütusepump rikkis olla. Kas võib olla viga immobilaiseris? Need pidada olema vist seotud kütusepumba tööga. Ka eile mootorit käivitada püüdes läks auto peaaegu käima, seejärel suri siiski välja. Edasised katsed olid juba ühesugused ja lootusetud. Samuti pakkus tuttav, et ehk on tegemist mingi veel tobedama asjaga, nagu ntx see, et kuna auto on pargitud praegu kaldus pinnale, otsaga allapoole, et äkki ei jõua kütus paagist pumpa vms. Proovida ka ei saa, kuna parkimisasukoht on selline, et juhul kui on siiski mingi muu viga, ei saaks autot enam lükates tagasi parkida.
Kas on siin keegi saabitundja, kes viitsiks Sõpruse pst Magistrali juurest läbi hüpata mõnel vabal hetkel ja enamvähem kaardistada, kus piirkonnas probleem võiks olla, siis teaks, kas on vaja hakata automaadiga masinat pukseerima jms. või on äkki probleemi olemus palju lihtsam...
Suht meeleheitel juba ;:D
Kas on siin keegi saabitundja, kes viitsiks Sõpruse pst Magistrali juurest läbi hüpata mõnel vabal hetkel ja enamvähem kaardistada, kus piirkonnas probleem võiks olla, siis teaks, kas on vaja hakata automaadiga masinat pukseerima jms. või on äkki probleemi olemus palju lihtsam...
Suht meeleheitel juba ;:D
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Samuti pakkus tuttav, et ehk on tegemist mingi veel tobedama asjaga, nagu ntx see, et kuna auto on pargitud praegu kaldus pinnale, otsaga allapoole, et äkki ei jõua kütus paagist pumpa vms.
Pump on paagis suht eesotsas, niiet kui nina allapoole on just rohkem vedelikku pumba ümber. Kui pump toimib on ilmselt häda süütes - CPS andur või DI kassett. Lihtsalt peale vaadates neid ei diagnoosi eriti. Kõige mõistlikum ikka teenindusse minna. Lisaks veel küünalde sädevahe kontrollida ja DI kassett määrida.