turbo/kollektori tihend?
Tihend hävib,sest nii turbo,kui kollektori kokkupuutepinnad on kõverad.
Tuleks tikkpoldid välja keerata ja pinnad käiakiviga siledaks nühkida,päris
nüri tegevus,sest malm ju,pool päeva nühid.Siis püsib seal ka tihend,mis
orig.on vedruteras plekist.Tartust on seda üpris raske leida.
Tuleks tikkpoldid välja keerata ja pinnad käiakiviga siledaks nühkida,päris
nüri tegevus,sest malm ju,pool päeva nühid.Siis püsib seal ka tihend,mis
orig.on vedruteras plekist.Tartust on seda üpris raske leida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sa ju lihvides näed,millal pind ühtlaselt hõbedaseks muutub,kuna käiakivi
on kõva ja lameda pinnaga ja kui lihvid ringikujulisi liigutusi tehes.
Liivapaberiga nühkimisest pole mingit kasu,pind saab puhtaks,aga siledaks
ei lähe.Turbo pindu siludes ei tohi seda sodi turbosse sattuda.
on kõva ja lameda pinnaga ja kui lihvid ringikujulisi liigutusi tehes.
Liivapaberiga nühkimisest pole mingit kasu,pind saab puhtaks,aga siledaks
ei lähe.Turbo pindu siludes ei tohi seda sodi turbosse sattuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989