Radiaatori lekke peatamine

Tonnised ja nende mured
Vasta
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 28, 2011 23:35

Lekkepeatajad on parimal juhul ajutine lahendus.
Mul on üks vähe kasutatud CC radikas. Maitea, kas need on täitsa erinevad?
moki
Postitusi: 96
Liitunud: L Nov 11, 2006 21:52
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 28, 2011 23:36

Ära jumala eest igast sodi jahutus süsteemi pane see kõik jama ladestub sinna kuhu vaja ja vaja pole näiteks:turbo.
saabakas
Postitusi: 124
Liitunud: N Nov 25, 2010 20:25
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 29, 2011 7:57

Eks anna siis teada, kui päriselt radiaatorit vajad. Kui siis veel alles võime kaubelda:)
SAAB iga saab saabast säästa- vahest vaja SAAB i päästa :)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#4

T Mär 29, 2011 9:20

Lekkepeatajad on parimal juhul ajutine lahendus.
Mul on üks vähe kasutatud CC radikas. Maitea, kas need on täitsa erinevad?


Minul õnnestus 92 CS'le (ilma turbota) külge monteerida 86a masina radikas. Alumised kinnitused on veidi erinevad, leiutasin seal pisut ja sai kinni, muud torud ning andur sobisid 100%.
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#5

T Mär 29, 2011 10:47

ole hea mees ja hoia nendest peatajatest kaugemeale!!!
muidu vahetad varsti ka salongiradikat jne jne!
seal maalt kui seda sisse valad hakkab sul tekkima aind probleeme jahutussärgiga!
räägin enda kogemustest mis olen tööjuures näinud ja teiud!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

T Mär 29, 2011 11:08

jaah .. niipalju, kui mulle kõrvu on jäänud, siis on lekkepeataja ainult selleks, et suuuuuuure hädaga kusagilt ära tulla ja siis kogu süsteem ära vahetada, sest seda sodi on kõik kohad täis. Ainult üks nimi on läbi käinud (ka siit foorumist), mis ei ole seda põhjustanud ja see nimi ei tule mulle praegu meelde :P.. Mingi suhteliselt müstiline vedelik oli. Ja justnimelt vedelik, mitte mingi tatt, mis kuhugi sadestub.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

T Mär 29, 2011 11:11

Lekkepeatajaid on ka erinevaid.
Üldiselt vedeliku kujul on ohutumad.
Igasugustest pulbritest ja pastadest tuleb eemale hoida :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#8

T Mär 29, 2011 11:46

Vana kooli sohvrid kasutasid sinepipulbrit. Ka mina sain oma esimese auto (no see oli üks eriti heas korras unikaalne Moskvitš 401) radiaatori nõnda pidama. Kas ka mootori maitseomadused paranesid, ei oska öelda.

SAABi peal ma siiski sinepit ei katsetaks, isegi mitte Rootsi oma (senap).
SAAB on tegusõna!
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#9

T Mär 29, 2011 22:20

Selle müstilise lekkepeataja nimi oli, Novastop, mõned aastad tagasi sai ostetud pudelike 250ml Troostist (vanas kohas oli veel).Pudelikesest jätkub 4-5 auto tarbeks.Tootjafirma oli vist Novatio?(novatio.com)
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#10

T Mär 29, 2011 22:22

http://www.novatio.com/content/media/pdf_tech/en/740103000-PI-Novastop%20Radiator-EN-080602%20-%202.pdf
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

K Mär 30, 2011 7:55

Ühesõnaga sai ka minu jaoks selgeks, et mingit jama pole ajaviiteks mõtet sinna valada, i.


jah õigus.

aga radikaid saab parandada. ka plastmassist ja edukalt.

on olemas selline spetsiaalne radika plastmassi jaoks mõüeldud 2-komponendiga liim. ja see vajab ka spets pinna puhastajat/krunti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jyriq
Postitusi: 61
Liitunud: K Mai 27, 2009 20:12
Asukoht:
Auto:

#12

K Mär 30, 2011 9:16

Huvitav, kas nood tegutsevad siin kah?

http://www.novatio.com/en/dealers/Rusland.html
...
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#13

K Mär 30, 2011 10:25

Näe siin pakutakse midagi. Peab lähemalt uurima. Paar aastat tagasi ma tellisin töökotta Novatio tooteid aga enam ei mäleta kust:conf: , peab uurima.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#14

K Mär 30, 2011 22:23

Mul toimib see lahendus juba kolmas aasta, soojendusradikas hakkas lekkima, peab siiani.Megane jahutusradikas hakkas ka nurgast kergelt lekkima, sai tilgake sinnagi,vahutas natuke see lekkekoht ja peab.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

K Mär 30, 2011 22:46

Asjad millega parandada on tõesti Novatio asjad.

primer nr 903 ja liim: megaplast MM. ja mingi telefon eelmisest aastatuhandest 56352101
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabakas
Postitusi: 124
Liitunud: N Nov 25, 2010 20:25
Asukoht:
Auto:

#16

L Apr 02, 2011 0:50

Eks teadus teeb ju imesid, aga ei kujutaks ette, et supipotti soola lisades kuidagi ainlt ühte klimpi suudaksid maitsestada. Seega on ilmselge, et olgu see toode mistahes firma oma ja mistahes kujul siis toimib ta jahutussüsteemi igas punktis ühtmoodi. Ainuke loogiline seletus süsteemi mittekahjustavale lisandile oleks jahutusvedeliku tihedamaks muutmine, mis ei laseks tal igast mikropraost välja imbuda, aga see halvendaks jälle vedeliku jahutavaid omadusi , kui mingi sült seal ringi voolab. Nii, et kui tahad ikka vana parandada siis tasuks kindlasti seda lekkekohta lappida (Ivometsa jutu järgi on olemas mingid spetsliimid), või radikas välja vahetada.
SAAB iga saab saabast säästa- vahest vaja SAAB i päästa :)
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#17

L Apr 02, 2011 10:14

Autod,milles seda lekkepeatajat kasutasin on mõlemad igapäevases kasutuses,Saab selle lekkepeatajaga 3 aastat ja Renault Megane aasta.Mitte mingisugust ülekuumenemist või talvel salongi külmaksjäämist pole täheldanud.Samuti pole kuskilt midagi lekkinud.Kunagi tehti sellele Novastopile demo,torgiti pepsipudel kahvliga auke täis, sisse valati tavaline puhas vesi ja kõik jooksis kohe välja.Lisades nüüd samasse pudelisse Novastop lekkepeatajat ja täites pudeli veega,enam vesi välja ei tulnud.Kannatas isegi peal trampimist ja pudel jäi täidetuks.Eks iga üks otsustab ise,mida ta oma autosse valab ja millega riskib.Olen kasutanud häda korral ka muid vahendeid ja tõesti on olnud jamasid pärast,jahutus umbes ja soojendus ei toimi,kurja vaeva näinud süsteemi läbipesuga.
saabakas
Postitusi: 124
Liitunud: N Nov 25, 2010 20:25
Asukoht:
Auto:

#18

L Apr 02, 2011 22:19

Ok. Kuna see foorum on mõeldud ikkagi teemaalgataja probleemde lahenduseks , siis peab tunnistama, et kuna mul pole absoluutselt mingit kogemust selle tootega, siis ei ole mõistlik taneli01 le vastu vaielda. Ja kui 12 euri eest saab selle imejoogi, siis pole muud kui nõustuda vanasõnaga, et kus häda kõiga suurem,seal abi kõige lähem. Ja terveid radikaid kõigile:)
SAAB iga saab saabast säästa- vahest vaja SAAB i päästa :)
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#19

E Apr 04, 2011 8:54

Naljakas on lugeda,kui targad on inimesed,kes asjaga ei tegele,vaid tarbivad.Suured kontsernid raiskavad toote arenduseks suuri summasid,et asi toimiks ja me saaksime asja kasutada,aga alati on keegi juure tasemel tegelane(kõigist targem),kes väidab,et antud asi keereab kõik p.....e.Kui asjale on antud sertifikaat,mida ei saa suure raha eest osta ega tutvuse kaudu,siis ta ka vastab esitatud nõudmistele.Selle heaks näiteks on meie südamejuust,mida meil kiideti ja200 kroonise kilo hinnaga müüdi aga EU-st ei saanud mingit heakskiitu ega kasulikkuse tõestust.
Ma panin klassikule pulbrilist lekkepeatajat ja peatas plokikaane tihendi lekke.Kui kauaks oleks aidanud,ma ei tea,kuid 4 kuud pidas küll.Tonnisele panin 3 aastat tagasi vedelat radiatorstopp ija seni kestab probleemideta.
Asja all ma ei mõelnud ainult lekkepeatajat,vaid ka muid tooteid.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

K Veebr 08, 2012 12:41

Nissensi veebikataloogi järgi on 9/1993-> üks ja sama. Ja hinna üle otsustad ikka ise, kui oled uurinud, mis näiteks uus maksab...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

K Veebr 08, 2012 13:12

Lisaks on radikaid kahte erinevat mõõtu.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

K Veebr 08, 2012 14:35

Lisaks on radikaid kahte erinevat mõõtu.
Tegelt praegu meenub mulle endalegi, et peaks nagu erinevaid olema. Nissens seda küll kahjuks ei näita, vaid ütleb, et kõik on sama...:(
Tegelt.. vabalthingav vs turbo on seal vist teemaks. Kui seal pisut auto andmetega mängida, siis tuleb erinevaid välja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta