9000 tagaamortide vahetamine

Tonnised ja nende mured
Vasta
D116
Postitusi: 2066
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

R Mai 06, 2011 16:21

Kuna Koni amordid juba ostetud, tahaks neid ka alla kruttida, aga kurikuulus alumine polt on täitsa kinni omas pesas. Mutter tuli ilusti lahti aga polti mittekuidagi ei saanud keerata. Mida sellise asjaga teha? Lammutada vana amort tükkideks(ei tahaks), väljapuurida(kas aitab?), või on mingeid muid variante?
Tegu 9000 -93a
__In Boost We Trust__
iisak
Postitusi: 6249
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Mai 06, 2011 16:27

Polt tuleb viiludeks lõigata.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
D116
Postitusi: 2066
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

R Mai 06, 2011 18:07

Polt tuleb viiludeks lõigata.

Millega?
__In Boost We Trust__
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#4

T Mai 31, 2011 15:35

Mis parameetritega see polt on? Pikkus, läbimõõt, kõvadus?
Sama mure amordivahetusega. Sellele poldile on relakaga üsna raske ligi pääseda. Metalli lõikamiseks on ka õhemad aga kallimad kettad olemas, nendega saab veidi paremini toimetada.
Ilmselt tasub ka stabikavarda puksid uued panna.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7110
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Juun 01, 2011 8:37

Saab ka lõikamata läbi,kui on tõstuk, -hea närvikava, -tugevad kangid ja -abiline. Ja vahel esineb ka imesid,ning polt irdub ilma vägivallata.
Myller
Postitusi: 36
Liitunud: K Okt 03, 2007 14:40
Asukoht:
Auto:

#6

T Nov 08, 2011 10:33

Mis parameetritega see polt on? Pikkus, läbimõõt, kõvadus?


Oleks sama küsimus. Ei saa hetkel supleriga autole läheneda, aga õhtuks oleks vaja ekstreemremondi käigus midagi sinna auku leida. Pole kindel kas ma vana poldi sealt valutult kätte saan.

Kalev
Myller
Postitusi: 36
Liitunud: K Okt 03, 2007 14:40
Asukoht:
Auto:

#7

K Nov 09, 2011 1:36

Väike eneseabi: paras polt on 12x110. 8.8, tavalise keermega. Internetist leidis google mõõduks 12x100, mis mahub ka auku, aga siis ei saa seibidega laiutada. Mutter on originaalis 18.
Polt oli legendaarselt kinni ussitanud. Õnneks ainult stabikavarda laagri osas, nii et kui varda keskelt lahti päästsin, sain käepärase kangiga varrast painutades amordi alt kätte. Võibolla vedas, aga võibolla aitas see, et lasin kuu jagu enne amordi alumisele puksile sutsaka wd40-t.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7110
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Nov 10, 2011 8:23

Amordi seest tuleb 90% juhtudest polt välja ja siis saabki pika kangiga võimelda,et pääseda "viilutamisest".
D116
Postitusi: 2066
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

E Mär 05, 2012 9:16

Amordi seest tuleb 90% juhtudest polt välja ja siis saabki pika kangiga võimelda,et pääseda "viilutamisest".


Mul oli see 10% polt ei tulnud kuskilt välja, WD-40 ja kuumutamine ei aitanud. Isegi kui amort oli maas ei saandud väljalüja teda ja pressiga, nagu oleks ühestükist tehtud.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7539
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

T Juun 21, 2022 23:11

Relakaga saab asja aetud küll.
Amordi silm pooleks, amort välja ja polt ka kolmeks.

Vilumuse saavutades kolme minuti töö!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta