Tavaline vaskmääre oli, kui ma õieti mäletan ja kõige rohkem muret valmistasid esimeste õõtsade tagumised suure puksid. Neid suht lihtne teha ka, eriti kui sõstuk käepärast.
Kui just uretaanpuksid pole, siis oleks muidugi mõstlik pukse uuendada, mitte määrida :)
terv, teager
Pukside määrimine
Kummipuksidel polegi midagi määrida (v.a. stab. puksid).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mina olen oma 9-5-le nii palju uretaane (powerflex omad, (kuskil siin foorumis ka teema kus üks tüüp neid ise valab)) alla pannud kui võimalik. Eks see kahe otsaga asi ole - algul veidi kallim hind, aga hiljem ei pea enam vahetama, ainult määrima. Ja eks nad veidi jäigemad ole kui õli puksid - kaotad veidi sõidumugavuses aga võidad tee tunnetuses.
Amortide ülemiste tugipatjade- ja laagrite(esimesed amordid) hädad on VÄGA harvaesinevad tonnistel ja 9-5`l. Teistel Saabi mudelitel "ikka juhtub". Seega teeb veidi ettevaatlikuks see pakkumine,aga pole loomulikult võimatu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989