tonnise madaldusvedrud
Aga kas Troostist või Anti käest olet uurinud?
Autoosad.ee-s on kah miskid Lesjöforsi omad ... :)
Mu meelest läheks see teema küll pigem "veermik, kere ...." rubriigi alla :P
Autoosad.ee-s on kah miskid Lesjöforsi omad ... :)
Mu meelest läheks see teema küll pigem "veermik, kere ...." rubriigi alla :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Ise katsetasin jäigemaid tagavedrusid,need olid 5cm. lühemad,aga auto kõrgus maapinnast jäi samaks ja hullult jäigaks muutus see pära.Tõstsin siis vanad tagasi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ärataks natuke vana teema üles.
Mida soovitate vedrudeks? Eesmärk pole mitte madaldada autot kindla arv sentimeetrite võrra, vaid vahetada välja vanad väsinud? vedrud.
Ega Eestimaal ei pakugi keegi ju Saabile midagi, pilgud tuleb välismaale suunata (Speedparts ja Maptun; Elkparts ja PartsForSaabs).
Nt pakutakse 20K Hirschi kitti Elkpartsis
Kõige odavamana on silma jäänud Kilen'i vedrud, madaldavad ka ainult 20-25mm, mis nagu sobiks kenasti.
Lisaks on tonnisele pakkuda ka H&R vedrusid, mida saaks ka Speedpartsist tellida....
Ootaks kasutajate soovitusi ja vedrude saadavust Eestis, on keegi midagi proovinud?
Paar küsimust kah - miks on enamus vedrude juures kirjas "Not suitable for AERO models"???
Aero juba by default madaldatud ning seega madaldusvedrudega võimatu sõita?
Siis tuleks lisaküsimus - kas libaaerole (automaatkastiga masinale) need siiski sobivad?
Lisaks veel - originaalis on 7 erinevat tüüpi vedrusid, olenevalt auto konfiguratsioonist :D
terv, teager
Mida soovitate vedrudeks? Eesmärk pole mitte madaldada autot kindla arv sentimeetrite võrra, vaid vahetada välja vanad väsinud? vedrud.
Ega Eestimaal ei pakugi keegi ju Saabile midagi, pilgud tuleb välismaale suunata (Speedparts ja Maptun; Elkparts ja PartsForSaabs).
Nt pakutakse 20K Hirschi kitti Elkpartsis
Kõige odavamana on silma jäänud Kilen'i vedrud, madaldavad ka ainult 20-25mm, mis nagu sobiks kenasti.
Lisaks on tonnisele pakkuda ka H&R vedrusid, mida saaks ka Speedpartsist tellida....
Ootaks kasutajate soovitusi ja vedrude saadavust Eestis, on keegi midagi proovinud?
Paar küsimust kah - miks on enamus vedrude juures kirjas "Not suitable for AERO models"???
Aero juba by default madaldatud ning seega madaldusvedrudega võimatu sõita?
Siis tuleks lisaküsimus - kas libaaerole (automaatkastiga masinale) need siiski sobivad?
Lisaks veel - originaalis on 7 erinevat tüüpi vedrusid, olenevalt auto konfiguratsioonist :D
terv, teager
Tahab korrata VT saagat:drink:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: qdwin
Mis Sul plaanis on? Muudkui ehitad ja remondid.
Kas korras masinaga sõita on kuritegu? :drive:
Algselt postitas: Trionic
Tahab korrata VT saagat:drink:
VT'ni on veel vääääga pikk maa minna....:evil:
Aga ons keegi vedrusid vahetanud?
Vahpeal sain teada, et Kilen'id ongi tegelt needsamad Lesjöforsid, mida Ryhkija mainis...
terv, teager
Minu omal on all K.A.W. vedrud,otsi nende kodukalt.
Hind on muidugi vastav.
Hind on muidugi vastav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
http://www.fahrwerke.de/de/index.php
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Minu omal on all K.A.W. vedrud,otsi nende kodukalt.
Hind on muidugi vastav.
Njah, bemmidele on valikuid K.A.W. lehel piisavalt, saabidele ainult 9-3 Cabrio jaoks :(
terv, teager
romza
4577805,165901 madaldus ca 35MM hind ca 2000,- komplekt(kuni 1991)
4577806,165904 madaldus ca 40mm hind ca 1900,- komplekt
4577806,165904 madaldus ca 40mm hind ca 1900,- komplekt
Mina panin talveks kõrgendus-,e. stock vedrud.Kevadel lähevad KAW`d tagasi alla.Jube on sõita,kui madalaga ära harjud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Trionic
Minu omal on all K.A.W. vedrud,otsi nende kodukalt.
Hind on muidugi vastav.
Njah, bemmidele on valikuid K.A.W. lehel piisavalt, saabidele ainult 9-3 Cabrio jaoks :(
terv, teager
sry,pärast märksin ise ka. natsid ei viitsi miskipärast svenssonite toodangule eriti juppe teha:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: lauri9000
mul on pakkuda kahte vedrut aga ma isegi ei kujuta ette kui kallid ja mis firma omad aga plaanis on nad alt ära võtta kuna tagument on liiga madalal ja kui huvi siis võin müüa kellel huvi on.
Äkki asi hoopis selles, et vedrud omadega läbi ja vajavad vahetust no offence
EDIT: Minu tonnise CD-ga oli see teema, et kui suured mehed peale istusid, hakkas auto aukudest läbi sõites põnts-põnts tegema. Pärast trionicu käest küsisin, et kas taguots peabki nii madalal istuma - tema arvas, et ega ikka ei pea. Samas on lauri 9000-l välist tuuningut tehtud, äkki ka mujal...
Tonnisel väga s...d tagavedrud.Isegi tugevdatud sats vajus tuttaval 4 aastaga lödiks,kui paksud taga istusid.Viga vast konstruktsioonis seal tagapool,kuna esimesed kestavad emmelt tütrele.(NG`l vastupidi)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Algselt postitas: Trionic
Tonnisel väga s...d tagavedrud.Isegi tugevdatud sats vajus tuttaval 4 aastaga lödiks,kui paksud taga istusid.Viga vast konstruktsioonis seal tagapool,kuna esimesed kestavad emmelt tütrele.(NG`l vastupidi)
et siis esimesed on s...d ja tagumised kestavad??
Tahaks oma masinal ka vähe jäigema vedrustuse alla panna.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Algselt postitas: teager
Njah, bemmidele on valikuid K.A.W. lehel piisavalt, saabidele ainult 9-3 Cabrio jaoks :(
terv, teager
tekkis väike küsimus et kas siis cabriol on kere iseärasuste ja tugevduste tõttu ka vedrud teised?
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
NG vedrusid on 7-8 eri sorti,eri jäikuse ja käiguga.K:A:W: toodab vist ainult eksklusiivmudelitele asju ja seda su cabrio ka on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hirsch ei tooda ju vedrusid?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989