käigukasti sobivus
Differ on erinev.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Nagu ma olen aru saanud siis on kõigil bensumootoritel kastid omavahel vahetatavad aga peab jälgima väljalaskeaastat, sest -94 ja 94-98 on erinevad kastid. Aga muidu on vist nii, et kõige lühemate käikudega on 2,0 non-turbo ja kõige pikematega aero, kõik ülejäänud mootorikonfiguratisoonid jäävad nende vahele. Maanteel on aero kast kõige ökom ja 2,0 98kw käigukast kõige suurema küttekuluga (eeldades, et mootorid on sama).
nojah, unustasin muidugi mainda, et tegemist on 91 aasta107 kw 2.3- ga ja tahan sellele sobitada 2.0 96 kw 94 aasta kasti
2.0 96 kw 94 B204 mootor on FM seeria kastiga
2.0 96 kw 94 B202 (ilma balansivõllita) on GM seeria kastiga
91-94a. 2.3 B234(vanem) mootor on GM kastiga.
94-97a. 2.3 B234(uuem) mootor on FM kastiga.
Üldjuhul ei saa mootori andmetest tuletada kasti mudelit, eri aegadel ja turgudel on müüdud erinevaid mootori ja kasti mudelite kombinatsioone. On vaid reegel, et võimsamal mootril on reeglina pikema ülekandega kast.
FM ja GM kastid ei ole omavahel vahetatavad.
Sama seeria kastid on omavahel vahetatavad, erinevad (enamasti) diffri ülekanded ja 5. käigu ülekanded. Ka käigukasti küljes olev pooltelje liigend esineb kahes eri suuruses.
Quasimotor.com lehel oli tore ülevaade kastide mudelitest, kahjuks seda saiti pole enam. Kui kellegil on need andmed salvestatud, oleks tore kui jagaksite.
Kuidas eristada B234 vanemat ja uuemat mootorit - erinevusi on mitu, silmaga on hästi näha poldid mis ühendavad plokikaant ja otsakaant (kettide poolne). Otsi siit foorumist mispidi need poldid on, selle kohta mitu seletust ja pildid kah.