Paluks soovitusi suverehvi valikul. Prioriteet number üks on VAIKUS!!! Muu on teisejärguline.
Mida keegi kasutanud on ja kuidas kommenteerib? :)
Mõõduks 225/45 R17
Autoks 9-5
Vaiksed suverehvid?
Need suverehvid (pastlad), mis sa autoga kaasa said, olid minu arvates ühed vaiksemad suverehvid millega ma sõitnud olen. Nende soetamisel tegin selle vea, et ostsin veidi väiksema koormusindeksiga (91) kui 9-5'le oleks sobinud. Manual ütles minu mäletamist mööda 94, kui mitte 97.
Vaikusel on ka oma hind... minul kestsid need max 2 hooaega (umbes 30K km).
Vaikusel on ka oma hind... minul kestsid need max 2 hooaega (umbes 30K km).
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Vaikusel on ka oma hind... minul kestsid need max 2 hooaega (umbes 30K km).
Ma sellega üritasin arvestada, kui auto ostmise mõtted peas olid :thumb:
94 XL peab muidu olema.
dB näitaja võib kõrval olla aga osad rehvid on uuena väga vaiksed ja siis muutuvad mõne aja pärast pasunaks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mõtlen kõva häälega... ostan endale need http://www.reifendirekt.co.ee/product/Goodride/45/17/R-275447
Saan rahulikult suve ära sõita ja kui Aerol ratta ringi rebib siis ei kurvasta. Poole suve peal mõistilk ringi vista, et kui sügiseks midagi järgi on siis 50 euri saan veel tagasi.
Järgmisel kevadel kordan sama tegevust.
Lihtsalt aeg on näidanud, et kui kevadel 5mm jäägiga rehvid alla kruvin siis paari kuu pärast pole seal enda midagi järgi. Eelmine kevad uueväärsed Contid alla, sügiseks jääk kulumisjäljega tasa, aastane kulu suverehvidele 400e
Saan rahulikult suve ära sõita ja kui Aerol ratta ringi rebib siis ei kurvasta. Poole suve peal mõistilk ringi vista, et kui sügiseks midagi järgi on siis 50 euri saan veel tagasi.
Järgmisel kevadel kordan sama tegevust.
Lihtsalt aeg on näidanud, et kui kevadel 5mm jäägiga rehvid alla kruvin siis paari kuu pärast pole seal enda midagi järgi. Eelmine kevad uueväärsed Contid alla, sügiseks jääk kulumisjäljega tasa, aastane kulu suverehvidele 400e
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma olen ise ka see kevad valiku ees, kas võtta kallid ja korralikud GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 235/45 R18 69dB, või võtta odavad tutikad või siis üldsegi min 6mm kasutatud rehvid.
Tutikad sõidan ma 30Tkm-ga kindlasti siledaks :P
rantto on sul kogemusi ka, huvitav kuidas on pidamise vahe premium klassi ja näiteks selle hiinaka Goodride vahel? Mul pole kunagi olnud au hiinakatega sõita :)
Tutikad sõidan ma 30Tkm-ga kindlasti siledaks :P
rantto on sul kogemusi ka, huvitav kuidas on pidamise vahe premium klassi ja näiteks selle hiinaka Goodride vahel? Mul pole kunagi olnud au hiinakatega sõita :)
Siin on nüüd asi läinud vaiksusest kaugemale juba:) Kui sõita rahulikult ja korraliku pikivahega, käib ka hiinakas küll. Kui omada rullis nokaga mütsi(veel hullem, kui kiivrit) ja autot kasutada veidi ka aktiivsemalt, siis on Rehvi ja rehvi vahed tunda ka sitema autoga.
Mannergutega sai sõidetud Valgevene odavrehviga ja Kumhoga, vahe on öö ja päev isegi sellise aeglase aparaadiga. Igasugu 200+kw liikurid on veelgi tundlikumad ja minu 2 senti väidab, et kihutajad võiks rehvi veidi rohkem investeerida ja juba täiskasvanu liikumisega inimesed saavad hiinakatega ka hakkama.
Märt@rullnokk ja säästukiivriomanik:)
Mannergutega sai sõidetud Valgevene odavrehviga ja Kumhoga, vahe on öö ja päev isegi sellise aeglase aparaadiga. Igasugu 200+kw liikurid on veelgi tundlikumad ja minu 2 senti väidab, et kihutajad võiks rehvi veidi rohkem investeerida ja juba täiskasvanu liikumisega inimesed saavad hiinakatega ka hakkama.
Märt@rullnokk ja säästukiivriomanik:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Loomulikult on vahe sees nagu ka mart284 kirjutas. Linnas on meil kiiruseks 50 ja maanteel valdavalt 90km/h
Kõik need hiinakad vastavad EU nõuetele ja on sertifitseeritud. Tava kasutajale on selle raha eest rehvi maa ja ilm.
Väldi V-mustrit ja eelista värsket toodangut.
Kui 5 aastat tagasi tulid Saksast jne maadest meile masind siis olid seal üldjuhul all tuntud tootjate rehvid. Täna aga on üha enam ja enam all Nankangid, Minervad jne "Low Budget" rehvid. Mööda kiirteed kannatab sõita siis peaks ka meie teedele sobima.
Kusjuures kõik need kes sellel talvisel hooajal on minult kasutatud rehve küsinud on lõpetanud uute lamellidega. Tagasiside on olnud väga positiivne. 220eur jooks, leia konkureeriv kasutatud tuntud brandi rehv sama raha eest... jah leiad 5-6m jäägiga. See tähendab siis seda, et 4mm sellest on tugev segu, et rehv koos püsiks, vastu peaks ja 1-2mm pehmet mis pidamise annab.
Meil võib kasutada suverehvi mille minimaalne jääk on 1,5mm. Saksas näiteks alla 5mm jääki ja ülevaatuselt läbi ei saa kui sama reeglit hiinakaga järgida meil siis pole midagi karta.
Kõik need hiinakad vastavad EU nõuetele ja on sertifitseeritud. Tava kasutajale on selle raha eest rehvi maa ja ilm.
Väldi V-mustrit ja eelista värsket toodangut.
Kui 5 aastat tagasi tulid Saksast jne maadest meile masind siis olid seal üldjuhul all tuntud tootjate rehvid. Täna aga on üha enam ja enam all Nankangid, Minervad jne "Low Budget" rehvid. Mööda kiirteed kannatab sõita siis peaks ka meie teedele sobima.
Kusjuures kõik need kes sellel talvisel hooajal on minult kasutatud rehve küsinud on lõpetanud uute lamellidega. Tagasiside on olnud väga positiivne. 220eur jooks, leia konkureeriv kasutatud tuntud brandi rehv sama raha eest... jah leiad 5-6m jäägiga. See tähendab siis seda, et 4mm sellest on tugev segu, et rehv koos püsiks, vastu peaks ja 1-2mm pehmet mis pidamise annab.
Meil võib kasutada suverehvi mille minimaalne jääk on 1,5mm. Saksas näiteks alla 5mm jääki ja ülevaatuselt läbi ei saa kui sama reeglit hiinakaga järgida meil siis pole midagi karta.