HRX One Mile Challenge 2017
Tänavu juba 17. aastat peetav lõppkiirusvõistluste sari One Mile Challenge nimesponsoriks on käesoleval hooajal rahvusvaheline transpordiettevõte HRX. Tegemist on Kiltsi lennuväljal peetava võistlusega, mille eesmärgiks on saavutada suurim kiirus 1609-meetrisel võistlusdistantsil. Kehtiv Eesti rekord kuulub Aleksandr Ljahh'ile kes Nissan Skyline GTR'il saavutas 350 km/h.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 01.05-31.05.2017 on osavõtutasu 40 eurot;
• Ajavahemikus 01.06-08.06.2017 on osavõtutasu 50 eurot;
Osavõtutasu sisaldab võistleja, võistlusauto ja ühe meeskonnaliikme tasuta sisenemist võistlusalale ning lõppkiiruse mõõtmist 1-miilisel distantsil ning 1 kilomeetri tähise juures, kuid viimast ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
HRX One Mile Challenge 2017 I - 10. juuni - Kiltsi lennuväli
Ma panin seekord teise masina kirja... Kiiret Saabi kahjuks pole
Pootsman pani naise tanki
See on väga kaval lüke, äkki naisele meeldib see kimamise värk ja väljastab autoostuloa - luba millega võiks lunastada midagi oi pljäääd kui kanget.
Kiiresti mingi softi sebima, siis ehk saab 200km/h
Oleks ilus kui mõni Saab kasvõi natukenegi kiirem onMa panin seekord teise masina kirja... Kiiret Saabi kahjuks pole
Karta on, et eks seal mõni ikka minust kiirem ole Mida see Civic ikka suudab
Minu eesmärk on TBXi kiirus üle sõita...
Vot see on alles strateegia :notworthy:Pootsman pani naise tanki
See on väga kaval lüke, äkki naisele meeldib see kimamise värk ja väljastab autoostuloa - luba millega võiks lunastada midagi oi pljäääd kui kanget.
Kiiresti mingi softi sebima, siis ehk saab 200km/h
Naistel on 200kw ikka miinimum
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Jätame meelde...Ma tulen vaatama-kaasaelama. Topless, plakatitega:head:
Ei-ei! Meelde pole vaja jätta. Seda oleks liialt palju palutud. :p
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Miilisõidule Kiltsi lennuväljale registreeritud. Loodetavasti ka SAAB natuke nobedam kui eelmine aasta. Suvetööde hooaeg hakkas nii äkki peale , et magasin Lappeenranna ilmailupäivä maha. Oma sileda asfaldi ja piiiiiiika kiirendus-aeglustusraja töttu on seal parem SAAB i häälestada. Pealegi päris fun kui naised-lapsed autos ja veered kui Saksamaa baana peal täiega. Kahjuks aga see SAAB 9-5 Griffin millele Werner korralikku pauku taluva mootori ehitas ja polüuretaanpuksiringi paigaldas on nörgema siduriga kui SAAB 9-5 Arc nii , et peab ikkagi lahjema mootori ja softiga rajale minema kui algne möte oli.