Klubikiirendus ja suvine kokkutulek 21-22.07.2007
Eriti meeldisid mulle Lääne Politseiprefekti sõnad:
"Aaaa,Saabiklubi.Aga Saabidega sõidavad ju haritlased ja intelligentsed inimesed!" :headbang:
Nii,et härrad-prouad-jõmpsikad
HOIAME SIIS KLUBI JA BRÄNDI LIPPU SIRGELT JA KÕRGEL!
Püüame siis väärikalt käituda ja mitte kuritarvitada meile vastutulnud inimeste usaldust:thumb:
Edit: Et päev liiga kena ei oleks,pani Trolli vändaandur saba ära.Sai 2 tundi ümber auto jalutatud ja ropendatud,enne kui Neiu käivituda suvatses...
"Aaaa,Saabiklubi.Aga Saabidega sõidavad ju haritlased ja intelligentsed inimesed!" :headbang:
Nii,et härrad-prouad-jõmpsikad
HOIAME SIIS KLUBI JA BRÄNDI LIPPU SIRGELT JA KÕRGEL!
Püüame siis väärikalt käituda ja mitte kuritarvitada meile vastutulnud inimeste usaldust:thumb:
Edit: Et päev liiga kena ei oleks,pani Trolli vändaandur saba ära.Sai 2 tundi ümber auto jalutatud ja ropendatud,enne kui Neiu käivituda suvatses...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
ajavõtusysteem susiseb......
Praegu olen ootel, kas ajavõtumeestel on aega 21. juulil.
Asi nii, et vaja on 4 inimest paigaldama süsteemi. Ma ütlesin kohe, et võin ise aidata ja leian kellegi veel appi, siis on vaja ainult kahte spetsialisti veel, kes püstipanekut juhivad. Kuna meile teistega koos sõita ei sobi, sest Seat ja Calibrad 1 juuli kiltsil, siis peame ka ikka kopika välja käima. Summa selgumisel.
Arvan, et kiirenduse peaks sättima laupäevale, sest pühap peaks muidu jälle vennad Tallinnast kohale ajama.
Ajavõtul siis "kuusepuu" ja 400m ajavõtt. Pikemat distantsi ei mõõda kahjuks. Samas kilomeetrit võiks panna kaks autot võidu sõitma, ja sealt teha mingi karikasüsteem. Võitja Saab edasi. Või kahe võiduga Saab edasi.
Kiirendajaid võiks olla ikka niipalju, kes vähegi kokkutulekule tulevad, sest aega meil on terve päev.
Kui ikka Ajavõtt tellida siis tuleb ka ära mõõta
EDIT: Uurin veel neid kilomeetriandurite piagaldamisvõimalust.
Praegu olen ootel, kas ajavõtumeestel on aega 21. juulil.
Asi nii, et vaja on 4 inimest paigaldama süsteemi. Ma ütlesin kohe, et võin ise aidata ja leian kellegi veel appi, siis on vaja ainult kahte spetsialisti veel, kes püstipanekut juhivad. Kuna meile teistega koos sõita ei sobi, sest Seat ja Calibrad 1 juuli kiltsil, siis peame ka ikka kopika välja käima. Summa selgumisel.
Arvan, et kiirenduse peaks sättima laupäevale, sest pühap peaks muidu jälle vennad Tallinnast kohale ajama.
Ajavõtul siis "kuusepuu" ja 400m ajavõtt. Pikemat distantsi ei mõõda kahjuks. Samas kilomeetrit võiks panna kaks autot võidu sõitma, ja sealt teha mingi karikasüsteem. Võitja Saab edasi. Või kahe võiduga Saab edasi.
Kiirendajaid võiks olla ikka niipalju, kes vähegi kokkutulekule tulevad, sest aega meil on terve päev.
Kui ikka Ajavõtt tellida siis tuleb ka ära mõõta
EDIT: Uurin veel neid kilomeetriandurite piagaldamisvõimalust.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
mäh, ainult 400 meetrit suudavad mõõta??? Me just mõtlesime, et seda ei hakkagi punnitama vaid pühendume suurematele kiirustele. Ja üritus Kiltsil saabki olema laupäeval, võtsimegi üheks päevaks omale raja. Ja suuremaid kiirusi kahekesi rajal arendama ei hakka!
Uuri kas neil eraldi neid lõppkiiruse andureid käitada õnnestub. Sel juhul võiks ju need maha panna ja sealt siis miili maha mõõta.
Uuri kas neil eraldi neid lõppkiiruse andureid käitada õnnestub. Sel juhul võiks ju need maha panna ja sealt siis miili maha mõõta.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
No 1 km peal ei saa siin üle 200km/t eriti palju autosid. Kas nüüd siis kõrvuti sõitmine selline patt?
Ametlikel võistlustel sõidetakse isegi 400m peal suurema hooga kui meie saame 1 km peal;)
Ametlikel võistlustel sõidetakse isegi 400m peal suurema hooga kui meie saame 1 km peal;)
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
No 1 km peal ei saa siin üle 200km/t eriti palju autosid. Kas nüüd siis kõrvuti sõitmine selline patt?
Ametlikel võistlustel sõidetakse isegi 400m peal suurema hooga kui meie saame 1 km peal;)
Need kes 400 peal üle 200 sõidavad on reeglina ka natukese teise turvavarustusega. Sa oled kindel, et kui sul kusagil 160-180 kmh vahel esirehv otsustab paugu teha siis suudada oma auto teisest eemal hoida?
Küsimus ei ole niipalju selles kui väike tõenäosus on mingi jama juhtumiseks vaid selles, et see tõenäosus tuleb oma tegevusega minimiseerida juba eos.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ühest G-techist ei piisa ka. Siis peaks 2tk olema, ja ennem võistlust kalibreeriks nad võrdseks.
Seda näen esimese võimalusena sõita eraldi ( näiteks kilomeetrit) ja seda eraldistartidest. Aga ikkagi ootame ära mis ajavõtu team räägib.
Seda näen esimese võimalusena sõita eraldi ( näiteks kilomeetrit) ja seda eraldistartidest. Aga ikkagi ootame ära mis ajavõtu team räägib.
Sent from my Monte Carlo using B236
KAHEKESI KÕRVUTI SÕITMA EI HAKKA:fight:
Esiteks on seal ainult üks plaat,mida mööda korralikult sõita saab (kõrvalplaatidel on mitu suurt auku).
Teiseks KaidoV juba seletas-OHUTUS ENNEKÕIKE.Ma ei viitsi küll selle eest kinni minna,kui keegi kellegiga kokku lajatab...
Algne mõte oli ikkagi proovida 1miili peal lõppkiirust-selliseid võimalusi väga palju pole,et legaalselt 200km/h lähedale kihutada saaks.
Esiteks on seal ainult üks plaat,mida mööda korralikult sõita saab (kõrvalplaatidel on mitu suurt auku).
Teiseks KaidoV juba seletas-OHUTUS ENNEKÕIKE.Ma ei viitsi küll selle eest kinni minna,kui keegi kellegiga kokku lajatab...
Algne mõte oli ikkagi proovida 1miili peal lõppkiirust-selliseid võimalusi väga palju pole,et legaalselt 200km/h lähedale kihutada saaks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kas on võimalik G-techiga miili lõppkiirust kuvada?:poke: Igatahes kasutaja M-tech oma ,mida mina olen kasutanud, ei ole kindel kas võimalik.Algselt postitas: Jaanus
Selleks ajaks võtan ma karmima G-techi ka kaasa
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
http://www.gtechpro.com/rr.html
Selline vidin on, tundub jah, et ta miili kiirust ei suuda vist mõõta
Selline vidin on, tundub jah, et ta miili kiirust ei suuda vist mõõta
Algselt postitas: kaspariusKas on võimalik G-techiga miili lõppkiirust kuvada?:poke: Igatahes kasutaja M-tech oma ,mida mina olen kasutanud, ei ole kindel kas võimalik.Algselt postitas: Jaanus
Selleks ajaks võtan ma karmima G-techi ka kaasa
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Arvutame siis miili läbimise aega. 2 raadiosaatjat ja stopper Sealt saab ju tuledada ajad, et mis kiirusega keegi keskmiselt liikus, et see maa läbitud saada.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
GPS salvestab näiteks suurimat kiirust. Jääb ainult see, et kui keegi pikemalt vajutab, kui miil, siis ei ole kusagilt teada, mis hetkel see oli. jääb vaid loota, et jalg tõstetakse gaasilt õigel hetkel.
Samas, tulemas on ka kilomeetri lõppkiiruse võistlus..
EDIT: Aga üldiselt mõttetu arutelu hetkel.. ootame kõik optionid ära ja siis orgkomitee valmistab teile võistluse, eks...?
Samas, tulemas on ka kilomeetri lõppkiiruse võistlus..
EDIT: Aga üldiselt mõttetu arutelu hetkel.. ootame kõik optionid ära ja siis orgkomitee valmistab teile võistluse, eks...?
Mõni siinne elektroonikat tootev tegelane vast keevitaks ise ajamõõteseadeldise valmis?
Kiiruse mõõtmiseks ehk piisab mingist riistapuust, millel on näiteks 3 andurit, meetrise vahega vmi. Auto liikumise kiiruse saaks siis ju arvutada selle järgi, mis hetkel mingi andur auto avastab... Piisaks kahest andurist, aga 3. on ikka kontrolliks. Antud võistluses on ju asi nii lihtsaks tehtud, et 1 auto sõidab korraga ja läbib kindlasti ajavõtupunkti.
Kiiruse mõõtmiseks ehk piisab mingist riistapuust, millel on näiteks 3 andurit, meetrise vahega vmi. Auto liikumise kiiruse saaks siis ju arvutada selle järgi, mis hetkel mingi andur auto avastab... Piisaks kahest andurist, aga 3. on ikka kontrolliks. Antud võistluses on ju asi nii lihtsaks tehtud, et 1 auto sõidab korraga ja läbib kindlasti ajavõtupunkti.
55581286
Jätkaks ikkagi autelu...
Põhimõtteliselt vaja ikkagi radarit (politseiradar) mõõtma kiirust kui auto jõuab 1,6km punkti. Millal ta sinna jõuab, on üsna lihtsalt lahendatav tavalise pooljuhtlaseri (kasvõi laserpointer, vahet pole) ja anduriga. Auto katkestab kiire ja andur lihtsa elektroonikaga paneb mingi tule süttima, mille peale mõõtja radarit "tulistab". Teades radari viivitust, võib selle süttimise vastavalt varasemaks sättida.
Väga algeline lahendus, aga ei maksa midagi erilist.
See toimub kõik muidugi mingi viivitusega (ma ei tea politseiradarite täpsust ja mõõtmise aega), aga autode võrdlemiseks sobiks ikka.
Teine variant on kaks laserkiirt 1,6km peal u. 5-meetriste vahedega, Auto katkestab need teineteise järel ja elektroonika mõõdab nende katkestuste vahelise aja. Kiiruse mõõtmine on siis juba lihtne matemaatika, aga tulemus üsna täpne.
Mingi 400m mõõtmine on Saabide puhul täiesti mõttetu ma arvan.
Põhimõtteliselt vaja ikkagi radarit (politseiradar) mõõtma kiirust kui auto jõuab 1,6km punkti. Millal ta sinna jõuab, on üsna lihtsalt lahendatav tavalise pooljuhtlaseri (kasvõi laserpointer, vahet pole) ja anduriga. Auto katkestab kiire ja andur lihtsa elektroonikaga paneb mingi tule süttima, mille peale mõõtja radarit "tulistab". Teades radari viivitust, võib selle süttimise vastavalt varasemaks sättida.
Väga algeline lahendus, aga ei maksa midagi erilist.
See toimub kõik muidugi mingi viivitusega (ma ei tea politseiradarite täpsust ja mõõtmise aega), aga autode võrdlemiseks sobiks ikka.
Teine variant on kaks laserkiirt 1,6km peal u. 5-meetriste vahedega, Auto katkestab need teineteise järel ja elektroonika mõõdab nende katkestuste vahelise aja. Kiiruse mõõtmine on siis juba lihtne matemaatika, aga tulemus üsna täpne.
Mingi 400m mõõtmine on Saabide puhul täiesti mõttetu ma arvan.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lööme tõkiskingad maa külge ja siis saad harjutada stardioskust toengasendist ja püstiasendist.. (sry pisike möla)Algselt postitas: kasparius
Miks mitte harjutada ka oma stardioskust?
Tegelt, praeguse tähtede seisu kohaselt teeme me ühte ala. Kahte ei jõua kasvõi selle pärast, et kogu kupatuse ringi tõstmiseks läheks liialt aega. Me ei istu seal 2 päeva... Lisaks meil veel ei ole mitte midagi, millega mõõta, ärma jagame karu nahka enne kui see lastud on... Kui me saame teada, millised on variandid, siis otsutame.
Jätame meelde..Algselt postitas: Iuo
Küsisin järgi oleks võimalik kohale kutsuda taadelud lasersedmega inimene
kiirust mõõtma. (Politsei kasut. samu seadmeid)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: CyberLööme tõkiskingad maa külge ja siis saad harjutada stardioskust toengasendist ja püstiasendist.. (sry pisike möla)Algselt postitas: kasparius
Miks mitte harjutada ka oma stardioskust?
Pole sporti ammu teinud. Kui, siis ainult vasaku jalaga päästmist
Muide, me ei sõida miili üle paari tunni, sest meid siiski kõigi eelduste kohasel alla viiekümne, neid kes rallida tahavad.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Esitan siinkohal sellise ennatliku küsimuse:
Kas on inimesi, kes EI OLE huvitatud tulemisest Kiltsile? (Naised-lapsed?? Keegi, kes ei ole huvitatud peenestamisest?) Kui palju on neid, kes võtaks parem päikest selle asemel, et pisut besiinivingu hingata??
Võite ka vastata mulle otse...
Kas on inimesi, kes EI OLE huvitatud tulemisest Kiltsile? (Naised-lapsed?? Keegi, kes ei ole huvitatud peenestamisest?) Kui palju on neid, kes võtaks parem päikest selle asemel, et pisut besiinivingu hingata??
Võite ka vastata mulle otse...
Tuleksime küll Kiltsile koos lubatud telgi järelhaagisega, aga maasturit armastan peenestada pigem mujal kui betooni peal (turbovilin sobib paremini kokku muda lirtsatustega:P). Kiltsil on õnneks täiesti ruumi ka päikese võtmiseks (testitud OMC-l).
IRW
Igaks juhuks mainin ära, et see surr oli ainult sobiv ettekääne, mitte põhjus. Lihtsalt kokkutulek langeb meil kokku ühe teise üritusega, kuhu peame minenema "natuke" suurema autoga, mis lennuväljal poleks vist ühegi Saabiga eriti konkuretnsivõimeline:P
Soneti esitlus neile, kes mul garaazhis seda veel vaatamas pole jõudnud käia, tuleb mõni teine kord.
Igaks juhuks mainin ära, et see surr oli ainult sobiv ettekääne, mitte põhjus. Lihtsalt kokkutulek langeb meil kokku ühe teise üritusega, kuhu peame minenema "natuke" suurema autoga, mis lennuväljal poleks vist ühegi Saabiga eriti konkuretnsivõimeline:P
Soneti esitlus neile, kes mul garaazhis seda veel vaatamas pole jõudnud käia, tuleb mõni teine kord.