Klubikiirendus ja suvine kokkutulek 21-22.07.2007

Ühised tegemised
Vasta
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#126

Eriti meeldisid mulle Lääne Politseiprefekti sõnad:
"Aaaa,Saabiklubi.Aga Saabidega sõidavad ju haritlased ja intelligentsed inimesed!" :headbang::headbang:
Nii,et härrad-prouad-jõmpsikad
HOIAME SIIS KLUBI JA BRÄNDI LIPPU SIRGELT JA KÕRGEL!
Püüame siis väärikalt käituda ja mitte kuritarvitada meile vastutulnud inimeste usaldust:thumb:
Edit: Et päev liiga kena ei oleks,pani Trolli vändaandur saba ära.Sai 2 tundi ümber auto jalutatud ja ropendatud,enne kui Neiu käivituda suvatses...:gun::gun:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#127

ajavõtusysteem susiseb......
Praegu olen ootel, kas ajavõtumeestel on aega 21. juulil.
Asi nii, et vaja on 4 inimest paigaldama süsteemi. Ma ütlesin kohe, et võin ise aidata ja leian kellegi veel appi, siis on vaja ainult kahte spetsialisti veel, kes püstipanekut juhivad. Kuna meile teistega koos sõita ei sobi, sest Seat ja Calibrad 1 juuli kiltsil, siis peame ka ikka kopika välja käima. Summa selgumisel.
Arvan, et kiirenduse peaks sättima laupäevale, sest pühap peaks muidu jälle vennad Tallinnast kohale ajama.
Ajavõtul siis "kuusepuu" ja 400m ajavõtt. Pikemat distantsi ei mõõda kahjuks. Samas kilomeetrit võiks panna kaks autot võidu sõitma, ja sealt teha mingi karikasüsteem. Võitja Saab edasi. Või kahe võiduga Saab edasi.
Kiirendajaid võiks olla ikka niipalju, kes vähegi kokkutulekule tulevad, sest aega meil on terve päev.
Kui ikka Ajavõtt tellida siis tuleb ka ära mõõta:beer:
EDIT: Uurin veel neid kilomeetriandurite piagaldamisvõimalust.
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#128

mäh, ainult 400 meetrit suudavad mõõta??? Me just mõtlesime, et seda ei hakkagi punnitama vaid pühendume suurematele kiirustele. Ja üritus Kiltsil saabki olema laupäeval, võtsimegi üheks päevaks omale raja. Ja suuremaid kiirusi kahekesi rajal arendama ei hakka!

Uuri kas neil eraldi neid lõppkiiruse andureid käitada õnnestub. Sel juhul võiks ju need maha panna ja sealt siis miili maha mõõta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#129

No 1 km peal ei saa siin üle 200km/t eriti palju autosid. Kas nüüd siis kõrvuti sõitmine selline patt?
Ametlikel võistlustel sõidetakse isegi 400m peal suurema hooga kui meie saame 1 km peal;)
Sent from my Monte Carlo using B236
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#130

Selleks ajaks võtan ma karmima G-techi ka kaasa :drive:
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#131

Algselt postitas: kasparius
No 1 km peal ei saa siin üle 200km/t eriti palju autosid. Kas nüüd siis kõrvuti sõitmine selline patt?
Ametlikel võistlustel sõidetakse isegi 400m peal suurema hooga kui meie saame 1 km peal;)

Need kes 400 peal üle 200 sõidavad on reeglina ka natukese teise turvavarustusega. Sa oled kindel, et kui sul kusagil 160-180 kmh vahel esirehv otsustab paugu teha siis suudada oma auto teisest eemal hoida?
Küsimus ei ole niipalju selles kui väike tõenäosus on mingi jama juhtumiseks vaid selles, et see tõenäosus tuleb oma tegevusega minimiseerida juba eos.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#132

Ma pakun, et kilomeetril ei saa 200 siin ükski auto..:P Miilil üsna mitu. Ja mingit kõrvuti sõitmist ei tule sellise teepikkuse juures. KaidoV seletas väga hästi asja, võimalused tuleb juba eos elimineerida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#133

stock saabidega vast tõesti 400m pole kõige lõbusam, pigem jah huvitavad suuremad kiirused.
romza
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#134

Ühest G-techist ei piisa ka. Siis peaks 2tk olema, ja ennem võistlust kalibreeriks nad võrdseks.
Seda näen esimese võimalusena sõita eraldi ( näiteks kilomeetrit) ja seda eraldistartidest. Aga ikkagi ootame ära mis ajavõtu team räägib.
Sent from my Monte Carlo using B236
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#135

KAHEKESI KÕRVUTI SÕITMA EI HAKKA:fight:
Esiteks on seal ainult üks plaat,mida mööda korralikult sõita saab (kõrvalplaatidel on mitu suurt auku).
Teiseks KaidoV juba seletas-OHUTUS ENNEKÕIKE.Ma ei viitsi küll selle eest kinni minna,kui keegi kellegiga kokku lajatab...:facts:
Algne mõte oli ikkagi proovida 1miili peal lõppkiirust-selliseid võimalusi väga palju pole,et legaalselt 200km/h lähedale kihutada saaks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#136

Algselt postitas: Jaanus
Selleks ajaks võtan ma karmima G-techi ka kaasa :drive:
Kas on võimalik G-techiga miili lõppkiirust kuvada?:poke: Igatahes kasutaja M-tech oma ,mida mina olen kasutanud, ei ole kindel kas võimalik.
Sent from my Monte Carlo using B236
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#137

http://www.gtechpro.com/rr.html
Selline vidin on, tundub jah, et ta miili kiirust ei suuda vist mõõta :(
Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: Jaanus
Selleks ajaks võtan ma karmima G-techi ka kaasa :drive:
Kas on võimalik G-techiga miili lõppkiirust kuvada?:poke: Igatahes kasutaja M-tech oma ,mida mina olen kasutanud, ei ole kindel kas võimalik.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1890
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#138

Arvutame siis miili läbimise aega. 2 raadiosaatjat ja stopper :D Sealt saab ju tuledada ajad, et mis kiirusega keegi keskmiselt liikus, et see maa läbitud saada. :eureka:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#139

GPS salvestab näiteks suurimat kiirust. Jääb ainult see, et kui keegi pikemalt vajutab, kui miil, siis ei ole kusagilt teada, mis hetkel see oli. jääb vaid loota, et jalg tõstetakse gaasilt õigel hetkel.

Samas, tulemas on ka kilomeetri lõppkiiruse võistlus..;)

EDIT: Aga üldiselt mõttetu arutelu hetkel..:) ootame kõik optionid ära ja siis orgkomitee valmistab teile võistluse, eks...?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#140

Mõni siinne elektroonikat tootev tegelane vast keevitaks ise ajamõõteseadeldise valmis?

Kiiruse mõõtmiseks ehk piisab mingist riistapuust, millel on näiteks 3 andurit, meetrise vahega vmi. Auto liikumise kiiruse saaks siis ju arvutada selle järgi, mis hetkel mingi andur auto avastab... Piisaks kahest andurist, aga 3. on ikka kontrolliks. Antud võistluses on ju asi nii lihtsaks tehtud, et 1 auto sõidab korraga ja läbib kindlasti ajavõtupunkti.
55581286
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#141

Jätkaks ikkagi autelu...:)
Põhimõtteliselt vaja ikkagi radarit (politseiradar) mõõtma kiirust kui auto jõuab 1,6km punkti. Millal ta sinna jõuab, on üsna lihtsalt lahendatav tavalise pooljuhtlaseri (kasvõi laserpointer, vahet pole) ja anduriga. Auto katkestab kiire ja andur lihtsa elektroonikaga paneb mingi tule süttima, mille peale mõõtja radarit "tulistab". Teades radari viivitust, võib selle süttimise vastavalt varasemaks sättida.
Väga algeline lahendus, aga ei maksa midagi erilist.
See toimub kõik muidugi mingi viivitusega (ma ei tea politseiradarite täpsust ja mõõtmise aega), aga autode võrdlemiseks sobiks ikka.

Teine variant on kaks laserkiirt 1,6km peal u. 5-meetriste vahedega, Auto katkestab need teineteise järel ja elektroonika mõõdab nende katkestuste vahelise aja. Kiiruse mõõtmine on siis juba lihtne matemaatika, aga tulemus üsna täpne.

Mingi 400m mõõtmine on Saabide puhul täiesti mõttetu ma arvan.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#142

Propageerin nii miili, kui ka 402m . Igatahes majandan selles suunas praegu.
Miks mitte harjutada ka oma stardioskust? 402m on selle jaoks hea.
Sent from my Monte Carlo using B236
Iuo
Postitusi: 1020
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#143

Küsisin järgi oleks võimalik kohale kutsuda taadelud lasersedmega inimene
kiirust mõõtma. (Politsei kasut. samu seadmeid)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#144

Algselt postitas: kasparius
Miks mitte harjutada ka oma stardioskust?
Lööme tõkiskingad maa külge ja siis saad harjutada stardioskust toengasendist ja püstiasendist..;) (sry pisike möla)
Tegelt, praeguse tähtede seisu kohaselt teeme me ühte ala. Kahte ei jõua kasvõi selle pärast, et kogu kupatuse ringi tõstmiseks läheks liialt aega. Me ei istu seal 2 päeva... Lisaks meil veel ei ole mitte midagi, millega mõõta, ärma jagame karu nahka enne kui see lastud on...;) Kui me saame teada, millised on variandid, siis otsutame.
Algselt postitas: Iuo
Küsisin järgi oleks võimalik kohale kutsuda taadelud lasersedmega inimene
kiirust mõõtma. (Politsei kasut. samu seadmeid)
Jätame meelde..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#145

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: kasparius
Miks mitte harjutada ka oma stardioskust?
Lööme tõkiskingad maa külge ja siis saad harjutada stardioskust toengasendist ja püstiasendist..;) (sry pisike möla)





Pole sporti ammu teinud. Kui, siis ainult vasaku jalaga päästmist :D
Muide, me ei sõida miili üle paari tunni, sest meid siiski kõigi eelduste kohasel alla viiekümne, neid kes rallida tahavad.
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#146

Algselt postitas: kasparius
Muide, me ei sõida miili üle paari tunni, sest meid siiski kõigi eelduste kohasel alla viiekümne, neid kes rallida tahavad.
Noh, aga see-eest mitu korda..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#147

Esitan siinkohal sellise ennatliku küsimuse:

Kas on inimesi, kes EI OLE huvitatud tulemisest Kiltsile? (Naised-lapsed?? Keegi, kes ei ole huvitatud peenestamisest?) Kui palju on neid, kes võtaks parem päikest selle asemel, et pisut besiinivingu hingata??

Võite ka vastata mulle otse...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#148

Tuleksime küll Kiltsile koos lubatud telgi järelhaagisega, aga maasturit armastan peenestada pigem mujal kui betooni peal (turbovilin sobib paremini kokku muda lirtsatustega:P). Kiltsil on õnneks täiesti ruumi ka päikese võtmiseks (testitud OMC-l).
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#149

Krss, jäta nüüd palun see maasturiga tulemise jutt koju..:D Inimesed nõuavad õigeid autosid näha..;) Keegi ei hakka su auto katuselt surri sööma...:) Küll me leiame kellegi kes selle telgi ära veab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#150

IRW
Igaks juhuks mainin ära, et see surr oli ainult sobiv ettekääne, mitte põhjus. Lihtsalt kokkutulek langeb meil kokku ühe teise üritusega, kuhu peame minenema "natuke" suurema autoga, mis lennuväljal poleks vist ühegi Saabiga eriti konkuretnsivõimeline:P
Soneti esitlus neile, kes mul garaazhis seda veel vaatamas pole jõudnud käia, tuleb mõni teine kord.
Vasta