Klubikiirendus ja suvine kokkutulek 21-22.07.2007
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Vaatan, et on tekkinud reganute listi 9-3 aero coupe. See peab siis og9-3 olema. Ja sõidab ka miili. põnev...põnev. Loodan, et Cyber kustutab ta kahekordse registreerimise.
Sent from my Monte Carlo using B236
Nii.
Ma arvan,et sujuvalt korraldades kannatab ka 40autot rajalt läbi lasta.
Aga see on ka ÜLEMINE PIIR. :
Seega veel 4 vaba kohta...
OTSUS ON LÕPLIK JA EDASIKAEBAMISELE EI KUULU.
Piisavalt kaua on regamiseaega olnud:facts:
Ma arvan,et sujuvalt korraldades kannatab ka 40autot rajalt läbi lasta.
Aga see on ka ÜLEMINE PIIR. :
Seega veel 4 vaba kohta...
OTSUS ON LÕPLIK JA EDASIKAEBAMISELE EI KUULU.
Piisavalt kaua on regamiseaega olnud:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Oh,oleks mul veel VT,näitaks oma Trollile koha kätte:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Oh,oleks mul veel VT,näitaks oma Trollile koha kätte:wall:
Mälestus VT- st ei lase ennast unustada, kas siis uut VT-d ei kannataks enam `konstrueerida`?
Kahjuks langeb Saabisõprade suveüritus kokku lapsepõlve sõprade kokkutulekuga, mispeale tuleb teha raske valik
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Korralik nelja ratta vedu + piisavalt jäik kere? Vägev eks?:poke:Algselt postitas: rbl
Mälestus VT- st ei lase ennast unustada, kas siis uut VT-d ei kannataks enam konstrueerida?
Joonistes pole ju küsimus!
järjekordselt sel suvel kohale ei saa tulla tööülesannete tõttu, ENT, kui kellelgi on surripuudus, võib anda varakult teada, on võimalus toimetada tallinnasse (esialgu) igal reedesel päeval antud magustoitu
info avalikust või U2U
info avalikust või U2U
Algselt postitas: qdwinKorralik nelja ratta vedu + piisavalt jäik kere? Vägev eks?:poke:Algselt postitas: rbl
Mälestus VT- st ei lase ennast unustada, kas siis uut VT-d ei kannataks enam konstrueerida?
Joonistes pole ju küsimus!
:drink:
Võtke juurde ja kirjutage veel
Täiendaks natuke veel kiirusvõistluse reeglistikku.
1. Igal võistlejal on 3 katset, võistlustulemusena läheb arvesse parema katse tulemus.
2. Kiirust mõõdetakse 1 km/h täpsusega.
3. Starditakse eraldistardist vastavalt korraldaja poolt määratud stardijärjekorrale. Täpsemalt informeeritakse stardijärjekorrast võistlejate koosolekul.
4. Võistlejate koosolekust osavõtt on kohustuslik.
5. Võistlussõidu ajal ei tohi autos viibida kaasreisijaid. Auto aknad peavad olema suletud, juhil turvavöö kinnitatud ning peas peab olema kaitsekiiver. Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
6. Võistlusala (kiirendus ja pidurdusrada) väliselt kehtib kiiruspiirang 30 km/h. Võistleja, kes seda silmnähtavalt ületab ja/või tekitab ohuolukordi, diskvalifitseeritakse ilma ette hoiatamata.
7.Ootame oma stardikorda auto läheduses mitte kusagil teises lennuvälja otsas.
Tehnilised nõuded
1. Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta.
2. Võistlema pääsevad vaid need autod, mis läbivad tehnilise kontrolli.
3. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
4. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid.
6. Osalejale, kelle auto ei läbi tehnilist kontrolli, osavõturaha ei tagastata.
KOHUSTUSLIK ON "PUHUMINE" ENNE STARTITULEKUT:facts:
Osavõtutasu on 100.- sulas auto kohta ja tasutakse tehnokontrolli ajal.
Püüame teha siis kõik endast oleneva võistluse sujuvaks kulgemiseks.
1. Igal võistlejal on 3 katset, võistlustulemusena läheb arvesse parema katse tulemus.
2. Kiirust mõõdetakse 1 km/h täpsusega.
3. Starditakse eraldistardist vastavalt korraldaja poolt määratud stardijärjekorrale. Täpsemalt informeeritakse stardijärjekorrast võistlejate koosolekul.
4. Võistlejate koosolekust osavõtt on kohustuslik.
5. Võistlussõidu ajal ei tohi autos viibida kaasreisijaid. Auto aknad peavad olema suletud, juhil turvavöö kinnitatud ning peas peab olema kaitsekiiver. Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
6. Võistlusala (kiirendus ja pidurdusrada) väliselt kehtib kiiruspiirang 30 km/h. Võistleja, kes seda silmnähtavalt ületab ja/või tekitab ohuolukordi, diskvalifitseeritakse ilma ette hoiatamata.
7.Ootame oma stardikorda auto läheduses mitte kusagil teises lennuvälja otsas.
Tehnilised nõuded
1. Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta.
2. Võistlema pääsevad vaid need autod, mis läbivad tehnilise kontrolli.
3. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
4. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid.
6. Osalejale, kelle auto ei läbi tehnilist kontrolli, osavõturaha ei tagastata.
KOHUSTUSLIK ON "PUHUMINE" ENNE STARTITULEKUT:facts:
Osavõtutasu on 100.- sulas auto kohta ja tasutakse tehnokontrolli ajal.
Püüame teha siis kõik endast oleneva võistluse sujuvaks kulgemiseks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ilmselt oleks viimane aeg teie käest raha ka küsida. Arutelu tulemusena leidsime, et kõikvõimalikke kulutusi kataks ära summa 125.- nägu. Selle eest saab koha ja suppi ja sauna ja hea seltskonna.
Raha laekumise kohaks on:
MTÜ Eesti Saabiklubi
221034963675
Selgitusse "Suvekokkutulek" ja nimi, millega te end registreerinud olete
Kindlasti märkige viitenumber 10016, see kergendab kõvasti arvepidamist ja näpuga järjeajamist.
Kui vähegi võimalik, siis sularahas kohapeal maksmist ma üritaksin vältida. See pagana raamatupidamine ajab mu ilmselt siis hulluks.. (Oleks, et oma arve peal teeks, aga tegu siiski jur isikuga... )
Lihtsalt meeldetuletuseks, see raha ei sisalda Kiltsil sõitmist. Need, kes seal oma autost viimast võtavad, tasuvad selle eest koha peal eraldi, nii nagu Iisak eelpool ütles.
Kui midagi lahtiseks jäi, siis küsige üle.
Raha laekumise kohaks on:
MTÜ Eesti Saabiklubi
221034963675
Selgitusse "Suvekokkutulek" ja nimi, millega te end registreerinud olete
Kindlasti märkige viitenumber 10016, see kergendab kõvasti arvepidamist ja näpuga järjeajamist.
Kui vähegi võimalik, siis sularahas kohapeal maksmist ma üritaksin vältida. See pagana raamatupidamine ajab mu ilmselt siis hulluks.. (Oleks, et oma arve peal teeks, aga tegu siiski jur isikuga... )
Lihtsalt meeldetuletuseks, see raha ei sisalda Kiltsil sõitmist. Need, kes seal oma autost viimast võtavad, tasuvad selle eest koha peal eraldi, nii nagu Iisak eelpool ütles.
Kui midagi lahtiseks jäi, siis küsige üle.
Algselt postitas: iisak
Tehnilised nõuded
3. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
4. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
arusaadav, et salongist ja pakiruumist tuleb välja visata kogu lahtine kraam, mis halvimal juhul vastu pead võib lennata ning kapoti alla ei maksa ühtegi mutrivõtit jätta, kuid mismoodi defineerida akukinnitust? kas aku peab alusele tuugalt kinnitatud olema või piisab ka sellest kui aku on korralikult oma tavalisel kohal? 9-5l siis aluse peal ning niiskuse eest kaitsva plastikkatte all.
võibolla tundub täieski ajuvaba küsimusena, aga ei tahaks tehnokontrollist tagasisaadetud saada
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
9-5-l on seal katte all veel ka klamber, poldiga.. (qdwini aerul oli, ma nägin). Ehk aku peab olema kõvasti kinni.Algselt postitas: eston21
kas aku peab alusele tuugalt kinnitatud olema või piisab ka sellest kui aku on korralikult oma tavalisel kohal? 9-5l siis aluse peal ning niiskuse eest kaitsva plastikkatte all.
EDIT veel: rajaomaniku nõue oli see, et ei mingeid õliplekke, seega vaadake kriitiliselt üle oma kapotialused, peske puhtaks, kui vaja jms. Rehvid soovitaks ka kriitiliselt üle vaadata, kui ikka slikid (slikiks kulunud) on, siis ei lähe kuhugi. Kiirusindekseid muuseas soovitan ka uurida. Q indeksiga ei tohiks üle 160 näiteks sõitagi.
Korralisel ülevaatusel samuti kontrollitakse kas aku ikka tugevalt kinni. Ülevaataja raputab akut ja kui see ei liigu suhtes auto kerega, on kõik korras....kuid mismoodi defineeritada akukinnitust? kas aku peab alusele tuugalt kinnitatud olema või piisab ka sellest kui aku on korralikult oma tavalisel kohal?
Vaevalt niisama neid kinnitusi uurima hakatakse, aga kui kontrollijal kahtlusi, et alus(või kinnitus-)plaat võib ohtlikult roostes olla, siis vast ikka.
Algselt postitas: Cyber
9-5-l on seal katte all veel ka klamber, poldiga.. (qdwini aerul oli, ma nägin). Ehk aku peab olema kõvasti kinni.
küsimuse sellepärast esitangi, et minu omal mingit klambrit ega polti pole. kui vaja, siis peab midagi aretama
Küsimus suurele ringile.
Kas kellelgi on võimalik kaasa võtta suurem kui 6kg tulekustuti-veel parem kui mitu?
Kuna eeldatavasti on tegu aasta kõige kuumema-kuivema ajaga siis peame ERITI TÄHELEPANELIKULT vaatama,kuhu autod seisma jäetakse või konid visatakse.
Vähemalt kahe suure kustuti olemasolu oli ka Päästeameti esimeseks tingimuseks allkirja andmisel:facts:
Kas kellelgi on võimalik kaasa võtta suurem kui 6kg tulekustuti-veel parem kui mitu?
Kuna eeldatavasti on tegu aasta kõige kuumema-kuivema ajaga siis peame ERITI TÄHELEPANELIKULT vaatama,kuhu autod seisma jäetakse või konid visatakse.
Vähemalt kahe suure kustuti olemasolu oli ka Päästeameti esimeseks tingimuseks allkirja andmisel:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...