Klubikiirendus ja suvine kokkutulek 21-22.07.2007

Ühised tegemised
Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#251

Vaatan, et on tekkinud reganute listi 9-3 aero coupe.:thumb: See peab siis og9-3 olema. Ja sõidab ka miili. põnev...põnev. Loodan, et Cyber kustutab ta kahekordse registreerimise.
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#252

Parimal juhul ilmub sinna ka 9000 Airflow.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#253

Nii.
Ma arvan,et sujuvalt korraldades kannatab ka 40autot rajalt läbi lasta.
Aga see on ka ÜLEMINE PIIR. :nono:
Seega veel 4 vaba kohta...:wise:
OTSUS ON LÕPLIK JA EDASIKAEBAMISELE EI KUULU.
Piisavalt kaua on regamiseaega olnud:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
muuseas
Postitusi: 128
Liitunud: N Mai 25, 2006 14:57
Asukoht:
Auto:

#254

parem hilja kui ilma. panen oma liikuri ka kirja. 9000 aero.
Renault Espace '07 2,2 102kW Pilt
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#255

krt. regamisega läks tsipa valesti tippkiirust proovida ei taha aga ööseks tahaks ikka jääda:wall:
äkki SAAB parandada
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#256

Saabotska ööbimise mure on lahendatud....

Muuseas sai ühe telefoniinstruktaaži, kus kohas end kirja tuleb panna..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#257

Oh,oleks mul veel VT,näitaks oma Trollile koha kätte:wall:
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#258

Algselt postitas: Trionic
Oh,oleks mul veel VT,näitaks oma Trollile koha kätte:wall:

Mälestus VT- st ei lase ennast unustada, kas siis uut VT-d ei kannataks enam `konstrueerida`?

Kahjuks langeb Saabisõprade suveüritus kokku lapsepõlve sõprade kokkutulekuga, mispeale tuleb teha raske valik :mad:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#259

Algselt postitas: rbl
Mälestus VT- st ei lase ennast unustada, kas siis uut VT-d ei kannataks enam konstrueerida?
Korralik nelja ratta vedu + piisavalt jäik kere? Vägev eks?:poke:
Joonistes pole ju küsimus!
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#260

järjekordselt sel suvel kohale ei saa tulla tööülesannete tõttu, ENT, kui kellelgi on surripuudus, võib anda varakult teada, on võimalus toimetada tallinnasse (esialgu) igal reedesel päeval antud magustoitu :headbang:
info avalikust või U2U
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#261

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: rbl
Mälestus VT- st ei lase ennast unustada, kas siis uut VT-d ei kannataks enam konstrueerida?
Korralik nelja ratta vedu + piisavalt jäik kere? Vägev eks?:poke:
Joonistes pole ju küsimus!

:drink:

Võtke juurde ja kirjutage veel :wtf:
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#262

Sean ennast kah Tartust minejatele sappa. Kiirendusest osa ei võta kuid, meeldiva ajaveetmise vastu pole mul midagi.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#263

Täiendaks natuke veel kiirusvõistluse reeglistikku.

1. Igal võistlejal on 3 katset, võistlustulemusena läheb arvesse parema katse tulemus.
2. Kiirust mõõdetakse 1 km/h täpsusega.
3. Starditakse eraldistardist vastavalt korraldaja poolt määratud stardijärjekorrale. Täpsemalt informeeritakse stardijärjekorrast võistlejate koosolekul.
4. Võistlejate koosolekust osavõtt on kohustuslik.
5. Võistlussõidu ajal ei tohi autos viibida kaasreisijaid. Auto aknad peavad olema suletud, juhil turvavöö kinnitatud ning peas peab olema kaitsekiiver. Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
6. Võistlusala (kiirendus ja pidurdusrada) väliselt kehtib kiiruspiirang 30 km/h. Võistleja, kes seda silmnähtavalt ületab ja/või tekitab ohuolukordi, diskvalifitseeritakse ilma ette hoiatamata.
7.Ootame oma stardikorda auto läheduses mitte kusagil teises lennuvälja otsas.

Tehnilised nõuded
1. Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta.
2. Võistlema pääsevad vaid need autod, mis läbivad tehnilise kontrolli.
3. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
4. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid.
6. Osalejale, kelle auto ei läbi tehnilist kontrolli, osavõturaha ei tagastata.
KOHUSTUSLIK ON "PUHUMINE" ENNE STARTITULEKUT:facts:
Osavõtutasu on 100.- sulas auto kohta ja tasutakse tehnokontrolli ajal.

Püüame teha siis kõik endast oleneva võistluse sujuvaks kulgemiseks.:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#264

Ilmselt oleks viimane aeg teie käest raha ka küsida. Arutelu tulemusena leidsime, et kõikvõimalikke kulutusi kataks ära summa 125.- nägu. Selle eest saab koha ja suppi ja sauna ja hea seltskonna.

Raha laekumise kohaks on:

MTÜ Eesti Saabiklubi
221034963675
Selgitusse "Suvekokkutulek" ja nimi, millega te end registreerinud olete
Kindlasti märkige viitenumber 10016, see kergendab kõvasti arvepidamist ja näpuga järjeajamist.

Kui vähegi võimalik, siis sularahas kohapeal maksmist ma üritaksin vältida. See pagana raamatupidamine ajab mu ilmselt siis hulluks..:D (Oleks, et oma arve peal teeks, aga tegu siiski jur isikuga...:) )

Lihtsalt meeldetuletuseks, see raha ei sisalda Kiltsil sõitmist. Need, kes seal oma autost viimast võtavad, tasuvad selle eest koha peal eraldi, nii nagu Iisak eelpool ütles.

Kui midagi lahtiseks jäi, siis küsige üle.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#265

Lihtsalt norimiseks. Kas enne maksmist arve kah esitatakse. Raamatupidamislikult peab tehingu jaoks ka arve olema. Sellisel juhul siis müügiarve.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#266

Ära mängi oma noore eluga..:D :P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#267

Algselt postitas: iisak
Tehnilised nõuded
3. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
4. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.

arusaadav, et salongist ja pakiruumist tuleb välja visata kogu lahtine kraam, mis halvimal juhul vastu pead võib lennata ning kapoti alla ei maksa ühtegi mutrivõtit jätta, kuid mismoodi defineerida akukinnitust? kas aku peab alusele tuugalt kinnitatud olema või piisab ka sellest kui aku on korralikult oma tavalisel kohal? 9-5l siis aluse peal ning niiskuse eest kaitsva plastikkatte all.

võibolla tundub täieski ajuvaba küsimusena, aga ei tahaks tehnokontrollist tagasisaadetud saada
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#268

tore, et asjad edenevad.
tegin ka makse ära.
Jõuaks pidu kiiremini kätte!! :drink:
romza
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#269

Algselt postitas: eston21
kas aku peab alusele tuugalt kinnitatud olema või piisab ka sellest kui aku on korralikult oma tavalisel kohal? 9-5l siis aluse peal ning niiskuse eest kaitsva plastikkatte all.
9-5-l on seal katte all veel ka klamber, poldiga..;) (qdwini aerul oli, ma nägin). Ehk aku peab olema kõvasti kinni.

EDIT veel: rajaomaniku nõue oli see, et ei mingeid õliplekke, seega vaadake kriitiliselt üle oma kapotialused, peske puhtaks, kui vaja jms. Rehvid soovitaks ka kriitiliselt üle vaadata, kui ikka slikid (slikiks kulunud) on, siis ei lähe kuhugi. Kiirusindekseid muuseas soovitan ka uurida. Q indeksiga ei tohiks üle 160 näiteks sõitagi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#270

...kuid mismoodi defineeritada akukinnitust? kas aku peab alusele tuugalt kinnitatud olema või piisab ka sellest kui aku on korralikult oma tavalisel kohal?
Korralisel ülevaatusel samuti kontrollitakse kas aku ikka tugevalt kinni. Ülevaataja raputab akut ja kui see ei liigu suhtes auto kerega, on kõik korras.
Vaevalt niisama neid kinnitusi uurima hakatakse, aga kui kontrollijal kahtlusi, et alus(või kinnitus-)plaat võib ohtlikult roostes olla, siis vast ikka.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#271

Tehnokontrolli teeme mina ja Trionic.
Ilma mingite järeleandmisteta-lihtsalt ei taha oma elu mingi esmapilgul pisiasja pärast ära rikkuda:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#272

Algselt postitas: Cyber
9-5-l on seal katte all veel ka klamber, poldiga..;) (qdwini aerul oli, ma nägin). Ehk aku peab olema kõvasti kinni.

küsimuse sellepärast esitangi, et minu omal mingit klambrit ega polti pole. kui vaja, siis peab midagi aretama
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#273

Tublid olete Ohutus ennekõike !!!!!
olen HR Iisaku ja Trionikuga ühel meelel :notworthy:

maksin ka ära!!!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#274

Küsimus suurele ringile.
Kas kellelgi on võimalik kaasa võtta suurem kui 6kg tulekustuti-veel parem kui mitu?
Kuna eeldatavasti on tegu aasta kõige kuumema-kuivema ajaga siis peame ERITI TÄHELEPANELIKULT vaatama,kuhu autod seisma jäetakse või konid visatakse.
Vähemalt kahe suure kustuti olemasolu oli ka Päästeameti esimeseks tingimuseks allkirja andmisel:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#275

Ühe kustuti saan võtta, aga päris kindel veel pole õhtaks on selgus olemas. Ning 2 korralikku kiivrit nr 58 ja nr 56 võtan kah kaasa.
Vasta