1. leht 15-st

Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi

Postitatud: K Aug 07, 2013 23:53
Postitas vvs
Kel huvi Tartu Dünosse lähiajal minna/tulla siis palun andke siin teemas või U2U kaudu mulle teada :)

Hind ~30€

Pilt


Dünostendi koondtabel läbi aegade...

Pilt

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Aug 12, 2013 22:03
Postitas vvs
Dünos käidud :cool:

Pilt

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Aug 12, 2013 22:48
Postitas KorK
Kas teil kellelgi oli mingeid modifikatsiooni ka tehtud autoga?

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Aug 12, 2013 22:57
Postitas vvs
Kas teil kellelgi oli mingeid modifikatsiooni ka tehtud autoga?

DX-2el on natuke ägedam soft kui originaalis (2,0T).
Minul on veel plank :D

Küll graafikud räägivad varsti enda eest, kannatust :)

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: T Aug 13, 2013 0:48
Postitas fofa
No väga mõistlik ongi ju esialgu stock performance ära mõõta, siis CR meestega juttu teha ja seejärel juba järgmine kord juba märksa isasemaid numbreid välja rullida :) Hoia meid kursis siis!

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 10:30
Postitas vvs
Nonii seltsimehed, sellised graafikud (kW) väänasime välja :)

Olgu siinkohal öeldud, et esimene tõmme (skaalal sinisega) oli tavalise režiimiga, teine "S" režiimiga (skaalal punasega)!

DX-2 - max kW = 121,03x1,18=143kW

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing


vvs - max kW = 154,1x1,18=182kW

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 10:37
Postitas Cyber
Mitte kottigi ei saa sellisest graafikust aru..:)
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)

ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 10:49
Postitas vvs
Mitte kottigi ei saa sellisest graafikust aru..:)
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)

ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...

Graafik on tõesti nö. 0-250km/h
Skaalal on valitud kilowattide järgi kõige kõrgem punkt, mis on teoreetiliselt ka maksimum jõud rattast! Siin on tegelt puudu veel kw ja nm suhte graafik aga seda ma siia ei pannud...ilmselt tuleb panna :P

Automaadi puhul pidavat kadu olema 20%!

Targemad võiks mind parandada :)

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 11:12
Postitas Cyber
ega seda kadu ei tea enne, kui on mootor eraldi dünos käinud ja siis auto koos kasiga ka. Aga nii 15-20% arvestatakse küll. Au-tomatil rohkem manuaalil vähem. Kas DX2 auto oli ka automaat?

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 11:17
Postitas KorK
Cyber mõtles seda, et tõesti 20 % on automaadi kadu aga arvutusviis peaks olema teistmoodi. Ehk 20% peaks arvestama lõpparvust maha mitte saadud tulemuse ja sellele 20% juurde lisada. Ehk kui võtta 100st 20 protsenti maha teeb see 80. Kui aga panna 80'le juurde 20% siis teeb see 96.

Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?

Teadjamad oskavad äkki ütelda, et kas see graafik peakski nii ebaühtlane olema?

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 12:47
Postitas vvs
Kas DX2 auto oli ka automaat?
DX-2el on samuti automaat.


Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?
Spordiga on ainult esimene käik muljet avaldav, sealt edasi on asi kehvem!

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 13:20
Postitas Cyber
Aga S-ga tegid sa miilil parema tulemuse, kui ma nüüd õigesti mäletan...??

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 13:36
Postitas IFF
Aga S-ga tegid sa miilil parema tulemuse, kui ma nüüd õigesti mäletan...??


See oli mu mäletamist mööda sellest, et ta ei vahetanud käiku ära, vaid proovis ronida piiraja poole, erinevalt D'st.

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 13:41
Postitas ivomets
Vägevad graafikud aga egas suurt aru saa: Niipalju on tugev erinevus, et vvs-il on püsivam vääne, teisel masinal kohe hakkab tugevalt langema , ja nii iga käigu ajal. kui ülemised 2 joont on väände jooned.

ma arvan, et sealt tuleks midagi sättida... :)

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: N Aug 15, 2013 14:00
Postitas vvs
Ilmselt tuleb ka suur erinevus sellest, et DX-2 kast on 4-käiguline ja olemuselt juba vanem.

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: K Aug 21, 2013 22:48
Postitas kasparius
Mäletan, et kasutaja Executive tõmbas oma automaadiga 9-5 stokkaerost mingi 170kw-180 rattast :)
169kw mudel kusjuures.

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: P Sept 01, 2013 20:07
Postitas vvs
Juba homme on uus võimalus oma masina võimeid proovida :)

a) 02.09 (~ca 17.00-paiku)

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Sept 02, 2013 21:25
Postitas vvs
veikov

Rullidel oli Saa3 9-3 1,9TTiD manuaal+pisut näpitud...

Pilt


Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga

Max kW = 130,26x1,1=143kW

Pilt

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Sept 02, 2013 22:27
Postitas Homersimpson
Diisel väänab mõnusalt :) Aga kas see düno pööretega ei suudaks graafikut teha ... See km/h pole ka nagu see ...

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Sept 02, 2013 22:50
Postitas vvs

Aga ..
Diisel väänab mõnusalt :) Aga kas see düno pööretega ei suudaks graafikut teha ... See km/h pole ka nagu see ...

Siin see on...

Pilt

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: E Sept 02, 2013 22:57
Postitas KorK
Diislil ikka kukub jube varakult ära see vääne. Aga iseenesest on vääne päris kena. Ei tea palju see tehase kast seda kannatab kui originaalis juba 420nm.

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: T Sept 17, 2013 23:36
Postitas vvs
Taaskord 1 dünopäev selja taga :)

Pilt

Sellised numbrid (kW/N-M/RPM) väänasime välja :)


vvs - max kW = 156,37x1,18=185kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing


rala - max kW = 123,78x1,18=146kW
Sinine skaala on tava režiim, punane skaala "Sport" režiim!

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing


kroom - max kW = 86,04x1,18=102kW

Pilt

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: K Sept 18, 2013 0:17
Postitas richard
loen ma õigesti teisest graafikust välja et sport reziimiga oli asi lahjem?

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: K Sept 18, 2013 0:20
Postitas vvs
loen ma õigesti teisest graafikust välja et sport reziimiga oli asi lahjem?

EDIT: Graafik oli valepidi, nüüd on oK ja tuleb välja, et Spordiga on tulemus parem!

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi

Postitatud: K Sept 18, 2013 9:46
Postitas Cyber
Normaalne oleks siiski rpm vs power/torque graafik, mitte see kiirus vs power. Selle 0-240 km/h graafiku pealt ei saa mitte essugi aru mootori tööst.