Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 54
- Liitunud: T Sept 10, 2013 22:52
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab NG900 , Saab OG9-3, Saab SS9-3, Hundinui Accident ja "vanaFord" :D
Müstika oli see kaa,et pärast koju sõites oli turbo seier punase ala keskel nagu VVS-i autol ja üldse oli kuidagi teistmoodi käitumisega.
Aitan, kui auto vajab uut värvi.
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Teab keegi kaasa rääkida, et miks Kruvi autol segu lahja on? Mismoodi seda rikkamaks saab teha või mis seletus sellel asjal on?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Teab keegi kaasa rääkida, et miks Kruvi autol segu lahja on? Mismoodi seda rikkamaks saab teha või mis seletus sellel asjal on?
Kas see soft on uuesti Sebastianiga üle vaadatud?
Sellel autol oli sama kala, mis sinu autol ilmselt ja nagu ma aru saan, siis Seb'i täiendatud soft aitab. Praegu on ikka väga lahja tulemus.
Regular Saab Guy
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Teab keegi kaasa rääkida, et miks Kruvi autol segu lahja on? Mismoodi seda rikkamaks saab teha või mis seletus sellel asjal on?
Kas see soft on uuesti Sebastianiga üle vaadatud?
Sellel autol oli sama kala, mis sinu autol ilmselt ja nagu ma aru saan, siis Seb'i täiendatud soft aitab. Praegu on ikka väga lahja tulemus.
Kruvil on sama soft mis minu autol, uuendasime mõlemad selle ära :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kas see soft on uuesti Sebastianiga üle vaadatud?
Sellel autol oli sama kala, mis sinu autol ilmselt ja nagu ma aru saan, siis Seb'i täiendatud soft aitab. Praegu on ikka väga lahja tulemus.
Nublik, Kruvi76 ja VVS praegused softid on täiesti identsed.
Ma arvan, et erinevate dünotulemuste põhjuseid tuleb otsida rauast.
Mudeliaastad on sarnased. Originaalsoftid olid ka väga sarnased - täiesti samad muidugi ei saagi olla, sest erinevaid variante tehti üsna palju.
Kruvi76 puhul on mul tunne, et katalüsaator takistab rohkem, kui oleks normaalne. Lihtsalt tunne selline. Või on ECU "raskema jala" jaoks veel adapteerumata.
Natuke lahjem segu ei muuda niisugusel määral jõunumbreid, kuna knokke (detonatsioone) praktiliselt polegi. Ja neid polnud, nagu aru sain.
(Teistele seletuseks - nendel softidel olen eri silindrite knokkide counter'i OpenSID-l nähtavale toonud. Seega jälgitav)
30 kw vahe adapteerumise veana võtta ilmselt ei saa. See vahe tundub kuidagi ikka liiga suur olema.
Ilmselt peaks kõik filtrid alustuseks läbi käima. Siis rõhu/vaakumvoolikud.
Kas sul, vvs, oli midagi summutiga ka tehtud?
Ilmselt peaks kõik filtrid alustuseks läbi käima. Siis rõhu/vaakumvoolikud.
Kas sul, vvs, oli midagi summutiga ka tehtud?
Regular Saab Guy
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Lisasin dünoteemasse kõigide graafikute juurde ka originaalfailid ja proge nime (WinPEP7), millega saab antud faile vaadata :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Annan teada, et selle aasta viimane dünotamine saaks toimuda järgmisel esmaspäeval (13.10) kell 17.00-
Huvilised palun andke siin teemas teada või helistage 56 509 689. Hiljemalt neljapäevaks tahaks nimekirja lukku panna :)
Huvilised palun andke siin teemas teada või helistage 56 509 689. Hiljemalt neljapäevaks tahaks nimekirja lukku panna :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
veldur
Rullidel oli Saab 9-3 2.0 Aero manuaal...
Max kW = 159,4x1,1=175kW
Max N-M = 321,63x1,1=354NM
Sinine graafik on kolmanda käigu tõmme, punane on neljanda käigu tõmme!
Nagu hiljem selgus, siis kolmanda käigu tõmbe ajal (sinine graafik) rakendus veojõukontroll ning graafik on seetõttu mitte kõige ideaalsem...
Huvitav on aga see, et neljanda käigu tõmbe ajal (punane graafik) on kahtlased liikumised - justkui midagi hakkab boosti maha tõmbama :freak:
Neljas käik: http://youtu.be/_m5nCDnNjrc
WinPEP7 fail asub siin (kolmas käik):
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7d3FIMVlKYXVNMm8/view?usp=sharing
WinPEP7 fail asub siin (neljas käik):
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aHViekVrQWNEQ3c/view?usp=sharing
Rullidel oli Saab 9-3 2.0 Aero manuaal...
Max kW = 159,4x1,1=175kW
Max N-M = 321,63x1,1=354NM
Sinine graafik on kolmanda käigu tõmme, punane on neljanda käigu tõmme!
Nagu hiljem selgus, siis kolmanda käigu tõmbe ajal (sinine graafik) rakendus veojõukontroll ning graafik on seetõttu mitte kõige ideaalsem...
Huvitav on aga see, et neljanda käigu tõmbe ajal (punane graafik) on kahtlased liikumised - justkui midagi hakkab boosti maha tõmbama :freak:
Neljas käik: http://youtu.be/_m5nCDnNjrc
WinPEP7 fail asub siin (kolmas käik):
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7d3FIMVlKYXVNMm8/view?usp=sharing
WinPEP7 fail asub siin (neljas käik):
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aHViekVrQWNEQ3c/view?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Tänud vvs-ile, et ta mind kohale meelitas :)
Tulemus on muidugi üllatav.
Olin arvamusel, et passis olevast 151kw-st on hulk kaduma läinud.
Tulemus hoopis vastupidine.
Aga ikkagi, tagumiku tunne ei ole nii meeldiv kui number.
Tulemus on muidugi üllatav.
Olin arvamusel, et passis olevast 151kw-st on hulk kaduma läinud.
Tulemus hoopis vastupidine.
Aga ikkagi, tagumiku tunne ei ole nii meeldiv kui number.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Minu jaoks läheb asi järjest segasemaks.
Paar kuud tagasi kirjutati Carringus tehase soft üle.
Leiti, et on olemas uuem versioon ja lasti peale.
Uskumatu... kas on teoreetiliselt võimalik et 2,0 mootorile kirjutati peale 2,3 aero 184kw soft? :freak: Minu teada peaks Tech 2 VIN järgi uuemat softi pakkuma ja selline eksimus tundub võimatu, ehk targemad teavad parandada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Minu jaoks läheb asi järjest segasemaks.
Paar kuud tagasi kirjutati Carringus tehase soft üle.
Leiti, et on olemas uuem versioon ja lasti peale.
Uskumatu... kas on teoreetiliselt võimalik et 2,0 mootorile kirjutati peale 2,3 aero 184kw soft? :freak: Minu teada peaks Tech 2 VIN järgi uuemat softi pakkuma ja selline eksimus tundub võimatu, ehk targemad teavad parandada.
Teine võimalus, et sellele autole füüsikaseadused ei kehti ja transmissiooni kadusid pole :cool:
Tehase softi jaoks natuke liiga ärevad numbrid.
Peaks olema 154kW (207HP) @ 5300RPM ja 300Nm (220lb/ft) @ 2500...4000RPM.
Uuem või vanem soft - nad kõik annavad ühtmoodi välja.
Segu võiks tõesti rikkam olla..
Need oleks justkui SS-i numbrid!?
Peaks vist olema 151kW ja 280NM.
Kust need numbrid siis tulevad?
Kas mingi raua modifikatsioon saab seda põhjustada või tõesti vale soft peal?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pildi peal pole ju SS :conf:
Ise ajasin segi, arvasin, et SS ikka.
Kui esimese generatsiooni 9-3 siis jah 280Nm..
Kui esimese generatsiooni 9-3 siis jah 280Nm..
Võibolla auto ajalugu reedab, kas tuunitud või vale soft. Äkki mootor vahetatud?
Minu juures on käinud paar selle aasta B205R Aerot, pärast tuuningut peakski midagi sarnast saama,
kuigi segu tuleks ilmselt rikkam.
VIN kood U2U-le, kui raatsid.
Minu juures on käinud paar selle aasta B205R Aerot, pärast tuuningut peakski midagi sarnast saama,
kuigi segu tuleks ilmselt rikkam.
VIN kood U2U-le, kui raatsid.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ei saa ka välistada, et EMÜ dünostendis miskit pekkis. Nagu ma aru saan oli see eile ainuke auto, mis dünos käis? Kui neid autosid oleks rohkem olnud ja ka teistel sarnased anomaaliad võiks juba stendi süüks ajada küll.
Iseensest muidugi positiivsem anomaalia kui see, mis eelmisel käigul ühel autol avastati :)
Velduri autol on tema sõnul tehtud ka mootori remont hiljuti, kas ei saa ka mitte selle põhjuseid otsida üsna karmist softist?
Iseensest muidugi positiivsem anomaalia kui see, mis eelmisel käigul ühel autol avastati :)
Velduri autol on tema sõnul tehtud ka mootori remont hiljuti, kas ei saa ka mitte selle põhjuseid otsida üsna karmist softist?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Pealik
- Postitusi: 4251
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kahjuks sai jah vaid üks auto ära dünotatud aga ma pigem stendi anomaalia välistaksin. Pigem on viga kusagil mujal...
Panin velduri graafiku alla ka neljanda käigu video :)
Panin velduri graafiku alla ka neljanda käigu video :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Niipalju kui OG9-3 aerosid on stokis mõõdetud, on tulemused normaalses korras mootoriga autodel olnud üle 300NM. Tehase 280NM on alaväärne.
Pildi saab selgeks kui sõita 136 kw og9-3-ga millel 260NM ja siis sõita og 9-3 aeroga , millel väidetavalt 280NM ( vahe peaks olema numbrite järgi mitte hoomatav).
Vahe on suur.
Oot carrignis lasti soft peale-siis peaks ikka olema og9-3 soft.
Aga äkki sisu B235?
Pildi saab selgeks kui sõita 136 kw og9-3-ga millel 260NM ja siis sõita og 9-3 aeroga , millel väidetavalt 280NM ( vahe peaks olema numbrite järgi mitte hoomatav).
Vahe on suur.
Oot carrignis lasti soft peale-siis peaks ikka olema og9-3 soft.
Aga äkki sisu B235?
Sent from my Monte Carlo using B236