Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi

Ühised tegemised
Vasta
Kruvi76
Saabiklubi liige
Postitusi: 54
Liitunud: T Sept 10, 2013 22:52
Asukoht: Tartu
Auto: Saab NG900 , Saab OG9-3, Saab SS9-3, Hundinui Accident ja "vanaFord" :D

#76

K Okt 01, 2014 11:14

Müstika oli see kaa,et pärast koju sõites oli turbo seier punase ala keskel nagu VVS-i autol ja üldse oli kuidagi teistmoodi käitumisega.
Aitan, kui auto vajab uut värvi.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#77

K Okt 01, 2014 11:16

Minu oma vajab ka vist tibakene mingit hooldust/turgutust, väänet on nagu vajaka. Loodan, et järgmiseks korraks on mure koht üles leitud.
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#78

K Okt 01, 2014 11:35

Teab keegi kaasa rääkida, et miks Kruvi autol segu lahja on? Mismoodi seda rikkamaks saab teha või mis seletus sellel asjal on?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#79

K Okt 01, 2014 11:53

Teab keegi kaasa rääkida, et miks Kruvi autol segu lahja on? Mismoodi seda rikkamaks saab teha või mis seletus sellel asjal on?


Kas see soft on uuesti Sebastianiga üle vaadatud?
Sellel autol oli sama kala, mis sinu autol ilmselt ja nagu ma aru saan, siis Seb'i täiendatud soft aitab. Praegu on ikka väga lahja tulemus.
Regular Saab Guy
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#80

K Okt 01, 2014 12:00

Teab keegi kaasa rääkida, et miks Kruvi autol segu lahja on? Mismoodi seda rikkamaks saab teha või mis seletus sellel asjal on?


Kas see soft on uuesti Sebastianiga üle vaadatud?
Sellel autol oli sama kala, mis sinu autol ilmselt ja nagu ma aru saan, siis Seb'i täiendatud soft aitab. Praegu on ikka väga lahja tulemus.

Kruvil on sama soft mis minu autol, uuendasime mõlemad selle ära :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#81

K Okt 01, 2014 12:14

Kas see soft on uuesti Sebastianiga üle vaadatud?
Sellel autol oli sama kala, mis sinu autol ilmselt ja nagu ma aru saan, siis Seb'i täiendatud soft aitab. Praegu on ikka väga lahja tulemus.

Nublik, Kruvi76 ja VVS praegused softid on täiesti identsed.
Ma arvan, et erinevate dünotulemuste põhjuseid tuleb otsida rauast.
Mudeliaastad on sarnased. Originaalsoftid olid ka väga sarnased - täiesti samad muidugi ei saagi olla, sest erinevaid variante tehti üsna palju.

Kruvi76 puhul on mul tunne, et katalüsaator takistab rohkem, kui oleks normaalne. Lihtsalt tunne selline. Või on ECU "raskema jala" jaoks veel adapteerumata.

Natuke lahjem segu ei muuda niisugusel määral jõunumbreid, kuna knokke (detonatsioone) praktiliselt polegi. Ja neid polnud, nagu aru sain.
(Teistele seletuseks - nendel softidel olen eri silindrite knokkide counter'i OpenSID-l nähtavale toonud. Seega jälgitav)
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#82

K Okt 01, 2014 12:28

30 kw vahe adapteerumise veana võtta ilmselt ei saa. See vahe tundub kuidagi ikka liiga suur olema.
Ilmselt peaks kõik filtrid alustuseks läbi käima. Siis rõhu/vaakumvoolikud.
Kas sul, vvs, oli midagi summutiga ka tehtud?
Regular Saab Guy
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#83

K Okt 01, 2014 12:59


Kas sul, vvs, oli midagi summutiga ka tehtud?

Summuti on algusest lõpuni originaal, veel :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#84

K Okt 01, 2014 13:37

Lisasin dünoteemasse kõigide graafikute juurde ka originaalfailid ja proge nime (WinPEP7), millega saab antud faile vaadata :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#85

E Okt 06, 2014 11:35

Annan teada, et selle aasta viimane dünotamine saaks toimuda järgmisel esmaspäeval (13.10) kell 17.00-

Huvilised palun andke siin teemas teada või helistage 56 509 689. Hiljemalt neljapäevaks tahaks nimekirja lukku panna :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#86

E Okt 13, 2014 22:00

veldur

Rullidel oli Saab 9-3 2.0 Aero manuaal...

Pilt

Max kW = 159,4x1,1=175kW
Max N-M = 321,63x1,1=354NM

Sinine graafik on kolmanda käigu tõmme, punane on neljanda käigu tõmme!

Nagu hiljem selgus, siis kolmanda käigu tõmbe ajal (sinine graafik) rakendus veojõukontroll ning graafik on seetõttu mitte kõige ideaalsem...

Huvitav on aga see, et neljanda käigu tõmbe ajal (punane graafik) on kahtlased liikumised - justkui midagi hakkab boosti maha tõmbama :freak:

Pilt

Neljas käik: http://youtu.be/_m5nCDnNjrc

WinPEP7 fail asub siin (kolmas käik):
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7d3FIMVlKYXVNMm8/view?usp=sharing

WinPEP7 fail asub siin (neljas käik):
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aHViekVrQWNEQ3c/view?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#87

E Okt 13, 2014 23:38

Tänud vvs-ile, et ta mind kohale meelitas :)
Tulemus on muidugi üllatav.
Olin arvamusel, et passis olevast 151kw-st on hulk kaduma läinud.
Tulemus hoopis vastupidine.
Aga ikkagi, tagumiku tunne ei ole nii meeldiv kui number.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#88

T Okt 14, 2014 8:04

Miks see segu nii lahja on? Boosti all võiks ikka numbrid jupp maad alla 14 olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#89

T Okt 14, 2014 12:09

Minu jaoks läheb asi järjest segasemaks.
Paar kuud tagasi kirjutati Carringus tehase soft üle.
Leiti, et on olemas uuem versioon ja lasti peale.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#90

T Okt 14, 2014 16:51

Minu jaoks läheb asi järjest segasemaks.
Paar kuud tagasi kirjutati Carringus tehase soft üle.
Leiti, et on olemas uuem versioon ja lasti peale.

Uskumatu... kas on teoreetiliselt võimalik et 2,0 mootorile kirjutati peale 2,3 aero 184kw soft? :freak: Minu teada peaks Tech 2 VIN järgi uuemat softi pakkuma ja selline eksimus tundub võimatu, ehk targemad teavad parandada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#91

T Okt 14, 2014 17:01

Minu jaoks läheb asi järjest segasemaks.
Paar kuud tagasi kirjutati Carringus tehase soft üle.
Leiti, et on olemas uuem versioon ja lasti peale.

Uskumatu... kas on teoreetiliselt võimalik et 2,0 mootorile kirjutati peale 2,3 aero 184kw soft? :freak: Minu teada peaks Tech 2 VIN järgi uuemat softi pakkuma ja selline eksimus tundub võimatu, ehk targemad teavad parandada.

Teine võimalus, et sellele autole füüsikaseadused ei kehti ja transmissiooni kadusid pole :cool:
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#92

T Okt 14, 2014 17:09

Tehase softi jaoks natuke liiga ärevad numbrid.
Peaks olema 154kW (207HP) @ 5300RPM ja 300Nm (220lb/ft) @ 2500...4000RPM.
Uuem või vanem soft - nad kõik annavad ühtmoodi välja.

Segu võiks tõesti rikkam olla..

Need oleks justkui SS-i numbrid!?
Peaks vist olema 151kW ja 280NM.
Kust need numbrid siis tulevad?
Kas mingi raua modifikatsioon saab seda põhjustada või tõesti vale soft peal?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#93

T Okt 14, 2014 17:14

Pildi peal pole ju SS :conf:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#94

T Okt 14, 2014 17:16

Ise ajasin segi, arvasin, et SS ikka.
Kui esimese generatsiooni 9-3 siis jah 280Nm..
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#95

T Okt 14, 2014 17:22

Tundub, et Carring on tasuta tuuningut teinud.
Regular Saab Guy
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#96

T Okt 14, 2014 17:24

Vabandan, et ei täpsustanud.
Peale Carringu softi uuendmist auto omadused ei muutunud.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#97

T Okt 14, 2014 18:08

Võibolla auto ajalugu reedab, kas tuunitud või vale soft. Äkki mootor vahetatud?

Minu juures on käinud paar selle aasta B205R Aerot, pärast tuuningut peakski midagi sarnast saama,
kuigi segu tuleks ilmselt rikkam.
VIN kood U2U-le, kui raatsid.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#98

T Okt 14, 2014 18:11

Ei saa ka välistada, et EMÜ dünostendis miskit pekkis. Nagu ma aru saan oli see eile ainuke auto, mis dünos käis? Kui neid autosid oleks rohkem olnud ja ka teistel sarnased anomaaliad võiks juba stendi süüks ajada küll.
Iseensest muidugi positiivsem anomaalia kui see, mis eelmisel käigul ühel autol avastati :)

Velduri autol on tema sõnul tehtud ka mootori remont hiljuti, kas ei saa ka mitte selle põhjuseid otsida üsna karmist softist?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#99

T Okt 14, 2014 22:27

Kahjuks sai jah vaid üks auto ära dünotatud aga ma pigem stendi anomaalia välistaksin. Pigem on viga kusagil mujal...

Panin velduri graafiku alla ka neljanda käigu video :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#100

T Okt 14, 2014 22:43

Niipalju kui OG9-3 aerosid on stokis mõõdetud, on tulemused normaalses korras mootoriga autodel olnud üle 300NM. Tehase 280NM on alaväärne.
Pildi saab selgeks kui sõita 136 kw og9-3-ga millel 260NM ja siis sõita og 9-3 aeroga , millel väidetavalt 280NM ( vahe peaks olema numbrite järgi mitte hoomatav).
Vahe on suur.
Oot carrignis lasti soft peale-siis peaks ikka olema og9-3 soft.
Aga äkki sisu B235?
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta