Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
vvs masinal on väänet päris eeskujulikult ~480nm, Hirsch lubab 300hp/400nm 5AT kastiga MY06+ autole seega kõik hobused alles ja väänet on tublisti rohkem. Lõpust ei kuku vääne nii ära kui teistel 9-5tel mis siin dünos on käinud, huvitav kas 3.5barine fpr aitab sellele kaasa?
3,5bar FPR sellele kaasa ilmselt ei aita. Lihtsalt suurematel pööretel, kui vääne juba suhteliselt madalam ja kW rohkem, antakse rikkamat segu.
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500 :-)
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500 :-)
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
3,5bar FPR sellele kaasa ilmselt ei aita. Lihtsalt suurematel pööretel, kui vääne juba suhteliselt madalam ja kW rohkem, antakse rikkamat segu.
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500 :-)
Mingi AF-graafiku saab aga see pole eriline näitaja siin, segu on rikas :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ei ole ju...:) Niipalju kui on mõõdetud on 14 ümber, mis ei ole kuidagi rikas. Rikas segu on sul siis, kui see sinna 12 ja allapoole läheb.
Ah damn, oli jah vist niimoodi :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Läheb hullemalt lahjaks, andur kukkus vist küljest ära või keset summutit tekkis suur auk :cool:
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Läheb hullemalt lahjaks, andur kukkus vist küljest ära või keset summutit tekkis suur auk :cool:
Tuleb mingi aeg uus mõõtmine teha :)
AGA teeme siis selle aasta viimase mõõtmise mõne nädala pärast - 28. oktoober kell 17.15 :)
Hetkel on Veikov kirjas...kes veel?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui nädal aega edasi lükaksite oleks ka võimalus ja soov tulla!
Kui sul suvekad või lamellid on siis võib ju uurida :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ma ei kiirusta veel rehvide vahetamisega.
Huvitav oleks võrrelda kui mul ilma chipita ja veikovl chipiga sama mootor:) äkki tuleb ka soov midagi lisada:head:
Veiko tahtis oma leiutisega minna sinna :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Panen siia enda autost asjakohase Hirschi dokumendi:
Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
vvs masinal on väänet päris eeskujulikult ~480nm, Hirsch lubab 300hp/400nm 5AT kastiga MY06+ autole seega kõik hobused alles ja väänet on tublisti rohkem. Lõpust ei kuku vääne nii ära kui teistel 9-5tel mis siin dünos on käinud, huvitav kas 3.5barine fpr aitab sellele kaasa?
Kuidas see Hirschi ja minu mõõtmise tulemus NM suhtes nii erinevad on?
Ma saan aru et NM on 3210rpm-i juures kõige suurem aga tõesti, kuidas mul see vahe nii suur tuleb? :D
Tuleb vist kordusmõõtmine teha...:freak:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Sa peaks õnnelik olema, et tuleb tükk maad rohkem, kui lubatud :D
Tavaliselt on ju suur pettumus.
Eks mingi eksimus tuleb dünode erinevusest ja konkreetsest olukorrast.
No aga kW arvutuse järgi tuleb ju enam-vähem tulemus välja Sellessuhtes ei saa see düno erinevus nii suur tulla :freak:
Aga ei saa salata, see aparaat on korralik emotsiooni tekitaja :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kas kuidagi rullidel läbi ei saanud libiseda 3210rpm juures, tõmbas ratta korraks ringi vms, et selle viske teeb graafik? Kui seda mitte arvestada siis 390nm x 1.2 oleks 468nm mootorist. Mis on üsna reaalne, miili sõitsime ju umbes sama kiiruse seega võimsus peaks ka umbes sama olema.
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.
Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.
Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kas kuidagi rullidel läbi ei saanud libiseda 3210rpm juures, tõmbas ratta korraks ringi vms, et selle viske teeb graafik? Kui seda mitte arvestada siis 390nm x 1.2 oleks 468nm mootorist. Mis on üsna reaalne, miili sõitsime ju umbes sama kiiruse seega võimsus peaks ka umbes sama olema.
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.
Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...
Paber oli autoga kaasas, võiks ju siis selle sama auto oma olla :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Seekord oli veikov pidupäev (masinad jäid ju terveks) :)
Esimesena oli rullidel Saab 99 2.0 karbussiga isend!
veikov - max kW = 70,19x1,1=77kW, max NM= 160,05x1,1=176NM - sinine (kolmanda käigu tõmme)
veikov - max kW = 68,87x1,1=76kW, max NM= 158,48x1,1=174NM - punane (neljanda käigu tõmme)
Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/565QD4gplTo
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/qgbjOFmk2WA
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7TTJVeDN1OVdCN0E/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7eWpkQTdNVThVbG8/view?usp=sharing
Teisena oli rullidel pisut näpitud Saab 9-3 1,9 TTiD manuaal...tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
veikov - max kW = 130,26x1,1=143kW, max NM= 424,48x1,1=467NM - sinine (eelmise korra tõmme)
veikov - max kW = 125,48x1,1=138kW, max NM= 410,65x1,1=452NM - punane (selle korra tõmme)
Esimene tõmme (eelmise korra tõmme): youtube
Teine tõmme (selle korra tõmme): https://youtu.be/jho6_vUdR8w
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/open?id=0B-y_2hrmmCp7anNEWVZzOTdXY2s
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7SUNENGhLTk1Xa2c/view?usp=sharing
Esimesena oli rullidel Saab 99 2.0 karbussiga isend!
veikov - max kW = 70,19x1,1=77kW, max NM= 160,05x1,1=176NM - sinine (kolmanda käigu tõmme)
veikov - max kW = 68,87x1,1=76kW, max NM= 158,48x1,1=174NM - punane (neljanda käigu tõmme)
Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/565QD4gplTo
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/qgbjOFmk2WA
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7TTJVeDN1OVdCN0E/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7eWpkQTdNVThVbG8/view?usp=sharing
Teisena oli rullidel pisut näpitud Saab 9-3 1,9 TTiD manuaal...tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
veikov - max kW = 130,26x1,1=143kW, max NM= 424,48x1,1=467NM - sinine (eelmise korra tõmme)
veikov - max kW = 125,48x1,1=138kW, max NM= 410,65x1,1=452NM - punane (selle korra tõmme)
Esimene tõmme (eelmise korra tõmme): youtube
Teine tõmme (selle korra tõmme): https://youtu.be/jho6_vUdR8w
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/open?id=0B-y_2hrmmCp7anNEWVZzOTdXY2s
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7SUNENGhLTk1Xa2c/view?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Kas tahad järgmisel kolmapäeval (04.11) dünosse?
Nublik, Sinu võimalus ühineda ju :)
Äkki peaks tõesti ühinema ja vaatama, kas aja jooksul on midagi kapoti alt kaotsi ka läinud. Kui muidugi võimalus antakse..
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Annan siis teada, et selle aasta viimane dünotamine toimub juba sel kolmapäeval (04.11) kell 17.10 :)
Mariom on kirjas, kes veel?
Mariom on kirjas, kes veel?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab