Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi

Ühised tegemised
Vasta
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#151

R Aug 14, 2015 21:54

vvs masinal on väänet päris eeskujulikult ~480nm, Hirsch lubab 300hp/400nm 5AT kastiga MY06+ autole seega kõik hobused alles ja väänet on tublisti rohkem. Lõpust ei kuku vääne nii ära kui teistel 9-5tel mis siin dünos on käinud, huvitav kas 3.5barine fpr aitab sellele kaasa?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#152

R Aug 14, 2015 22:20

3,5bar FPR sellele kaasa ilmselt ei aita. Lihtsalt suurematel pööretel, kui vääne juba suhteliselt madalam ja kW rohkem, antakse rikkamat segu.
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500 :-)
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#153

L Aug 22, 2015 10:47

Tõmmetest on ka videod nüüd olemas (graafikute all) :)


aga autost ei ole teemat... :poke:

+1! Ootan juba huviga :)

vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#154

K Okt 14, 2015 22:26

3,5bar FPR sellele kaasa ilmselt ei aita. Lihtsalt suurematel pööretel, kui vääne juba suhteliselt madalam ja kW rohkem, antakse rikkamat segu.
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500 :-)

Mingi AF-graafiku saab aga see pole eriline näitaja siin, segu on rikas :D


Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#155

N Okt 15, 2015 8:10

Ei ole ju...:) Niipalju kui on mõõdetud on 14 ümber, mis ei ole kuidagi rikas. Rikas segu on sul siis, kui see sinna 12 ja allapoole läheb.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#156

N Okt 15, 2015 10:15

Ei ole ju...:) Niipalju kui on mõõdetud on 14 ümber, mis ei ole kuidagi rikas. Rikas segu on sul siis, kui see sinna 12 ja allapoole läheb.

Ah damn, oli jah vist niimoodi :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#157

N Okt 15, 2015 10:21

Läheb hullemalt lahjaks, andur kukkus vist küljest ära või keset summutit tekkis suur auk :cool:
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#158

N Okt 15, 2015 20:43

Läheb hullemalt lahjaks, andur kukkus vist küljest ära või keset summutit tekkis suur auk :cool:

Tuleb mingi aeg uus mõõtmine teha :)

AGA teeme siis selle aasta viimase mõõtmise mõne nädala pärast - 28. oktoober kell 17.15 :)


Hetkel on Veikov kirjas...kes veel?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
mariom
Postitusi: 116
Liitunud: T Sept 18, 2012 11:16
Asukoht:
Auto:

#159

P Okt 18, 2015 14:09

Kui nädal aega edasi lükaksite oleks ka võimalus ja soov tulla!
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#160

E Okt 19, 2015 10:26

Kui nädal aega edasi lükaksite oleks ka võimalus ja soov tulla!

Kui sul suvekad või lamellid on siis võib ju uurida :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
mariom
Postitusi: 116
Liitunud: T Sept 18, 2012 11:16
Asukoht:
Auto:

#161

E Okt 19, 2015 14:42

Ma ei kiirusta veel rehvide vahetamisega.

Huvitav oleks võrrelda kui mul ilma chipita ja veikovl chipiga sama mootor:) äkki tuleb ka soov midagi lisada:head:
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#162

E Okt 19, 2015 15:00

Ma ei kiirusta veel rehvide vahetamisega.

Huvitav oleks võrrelda kui mul ilma chipita ja veikovl chipiga sama mootor:) äkki tuleb ka soov midagi lisada:head:

Veiko tahtis oma leiutisega minna sinna :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#163

K Okt 21, 2015 10:58

Panen siia enda autost asjakohase Hirschi dokumendi:

Pilt


Ja minu dünograafik:

Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!

Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#164

K Okt 21, 2015 11:12

vvs masinal on väänet päris eeskujulikult ~480nm, Hirsch lubab 300hp/400nm 5AT kastiga MY06+ autole seega kõik hobused alles ja väänet on tublisti rohkem. Lõpust ei kuku vääne nii ära kui teistel 9-5tel mis siin dünos on käinud, huvitav kas 3.5barine fpr aitab sellele kaasa?



Kuidas see Hirschi ja minu mõõtmise tulemus NM suhtes nii erinevad on?

Ma saan aru et NM on 3210rpm-i juures kõige suurem aga tõesti, kuidas mul see vahe nii suur tuleb? :D


Tuleb vist kordusmõõtmine teha...:freak:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#165

K Okt 21, 2015 11:22

Sa peaks õnnelik olema, et tuleb tükk maad rohkem, kui lubatud :D
Tavaliselt on ju suur pettumus.
Eks mingi eksimus tuleb dünode erinevusest ja konkreetsest olukorrast.
Regular Saab Guy
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#166

K Okt 21, 2015 11:27

Sa peaks õnnelik olema, et tuleb tükk maad rohkem, kui lubatud :D
Tavaliselt on ju suur pettumus.
Eks mingi eksimus tuleb dünode erinevusest ja konkreetsest olukorrast.

No aga kW arvutuse järgi tuleb ju enam-vähem tulemus välja :) Sellessuhtes ei saa see düno erinevus nii suur tulla :freak:

Aga ei saa salata, see aparaat on korralik emotsiooni tekitaja :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#167

K Okt 21, 2015 13:43

Kas kuidagi rullidel läbi ei saanud libiseda 3210rpm juures, tõmbas ratta korraks ringi vms, et selle viske teeb graafik? Kui seda mitte arvestada siis 390nm x 1.2 oleks 468nm mootorist. Mis on üsna reaalne, miili sõitsime ju umbes sama kiiruse seega võimsus peaks ka umbes sama olema.
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.

Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#168

K Okt 21, 2015 14:27

Kas kuidagi rullidel läbi ei saanud libiseda 3210rpm juures, tõmbas ratta korraks ringi vms, et selle viske teeb graafik? Kui seda mitte arvestada siis 390nm x 1.2 oleks 468nm mootorist. Mis on üsna reaalne, miili sõitsime ju umbes sama kiiruse seega võimsus peaks ka umbes sama olema.
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.

Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...

Paber oli autoga kaasas, võiks ju siis selle sama auto oma olla :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#169

R Okt 30, 2015 12:10

Seekord oli veikov pidupäev (masinad jäid ju terveks) :)


Esimesena oli rullidel Saab 99 2.0 karbussiga isend!

Pilt

Pilt

veikov - max kW = 70,19x1,1=77kW, max NM= 160,05x1,1=176NM - sinine (kolmanda käigu tõmme)
veikov - max kW = 68,87x1,1=76kW, max NM= 158,48x1,1=174NM - punane (neljanda käigu tõmme)

Pilt

Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/565QD4gplTo
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/qgbjOFmk2WA

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7TTJVeDN1OVdCN0E/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7eWpkQTdNVThVbG8/view?usp=sharing



Teisena oli rullidel pisut näpitud Saab 9-3 1,9 TTiD manuaal...tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga

Pilt


veikov - max kW = 130,26x1,1=143kW, max NM= 424,48x1,1=467NM - sinine (eelmise korra tõmme)
veikov - max kW = 125,48x1,1=138kW, max NM= 410,65x1,1=452NM - punane (selle korra tõmme)

Pilt

Esimene tõmme (eelmise korra tõmme): youtube
Teine tõmme (selle korra tõmme): https://youtu.be/jho6_vUdR8w

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/open?id=0B-y_2hrmmCp7anNEWVZzOTdXY2s
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7SUNENGhLTk1Xa2c/view?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#170

R Okt 30, 2015 13:42


Kas tahad järgmisel kolmapäeval (04.11) dünosse?


Nublik, Sinu võimalus ühineda ju :)
raimondlt
Postitusi: 32
Liitunud: E Sept 28, 2015 21:49
Asukoht:
Auto:

#171

R Okt 30, 2015 22:33

Peaks ka vist mingiaeg oma 9-3 aero 2.8t sinna ajama :)
mariom
Postitusi: 116
Liitunud: T Sept 18, 2012 11:16
Asukoht:
Auto:

#172

P Nov 01, 2015 23:11


Kas tahad järgmisel kolmapäeval (04.11) dünosse?


Nublik, Sinu võimalus ühineda ju :)



Tahan küll!
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#173

E Nov 02, 2015 8:07


Kas tahad järgmisel kolmapäeval (04.11) dünosse?


Nublik, Sinu võimalus ühineda ju :)



Äkki peaks tõesti ühinema ja vaatama, kas aja jooksul on midagi kapoti alt kaotsi ka läinud. Kui muidugi võimalus antakse..
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#174

E Nov 02, 2015 10:19

Annan siis teada, et selle aasta viimane dünotamine toimub juba sel kolmapäeval (04.11) kell 17.10 :)

Mariom on kirjas, kes veel?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#175

E Nov 02, 2015 10:40

Annan siis teada, et selle aasta viimane dünotamine toimub juba sel kolmapäeval (04.11) kell 17.10 :)

Mariom on kirjas, kes veel?



Ma üritan ka tulla.
Vasta