Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi

Ühised tegemised
Vasta
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#101

R Nov 07, 2014 17:26

Kas manuaal kastiga esiveolisel autol ei peaks olema käigukasti kadu ~10% kandis olema? Ja automaadil 15%....



Mõõda ära :)
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#102

R Nov 07, 2014 20:26

Ma olen ka paaril korral mõelnud, et miks te ei lase kaovõimsust mõõta. Eks see võtab natuke rohkem aega (max kiiruse pealt kkast neutraali ja lasete veereda) ja hiljem läbimõtlemist, aga ei midagi keerulist. Need Tambov'i konstandid automaadi ja manuaali kohta on ilmselt kogenenud dünotajate varasalvest, nende väärtused on hoopis teine teema. Kaod tulevad paljudest ülekandepaaridest, manuaalkasti kasutegur on tegelikult ca 95 % (ideaalses olukorras, ilma õli ja kadudeta laagrites). Sellest 95 %-st läheb veel oma osa kaduma läbi ülekande rattasse ja lõpuks ka see osa, mida ratas suudab "maha panna".
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#103

K Nov 19, 2014 16:23

Pakkuda oleksid järgmised ajad:

teisipäev 25.11 kell 17.00-
kolmapäev 26.11 kell 17.00-

NB! Naastrehvidega rullidele ei saa. Lamellide puhul tuleks vaadata ka kiiruseindeksit mis võiks olla pisukese varuga!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#104

N Nov 20, 2014 11:26

Tulen vaatama aga rullile ei lähe, vidinal nimega dpf on köha/nohu, vist Saab ( tegusõna ) eluiga ümber.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#105

N Nov 20, 2014 12:48

Tulen vaatama aga rullile ei lähe, vidinal nimega dpf on köha/nohu, vist Saab ( tegusõna ) eluiga ümber.


Puhasta turborõhu andur 2T õli paaki ja köhi tühjaks...
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#106

R Nov 21, 2014 0:40

Niisiis...

Düno aja saaks teisipäeval kell 17.30-

Kindlad tulijad andke endast nüüd teada!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#107

R Nov 21, 2014 8:43

i.m.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#108

T Nov 25, 2014 12:30

Hetkel siis 3 masinat kirjas!

Õhtul näeme :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#109

T Nov 25, 2014 23:30

Kodus tagasi! Tänud vvs-ile ja teistele lahedatele Tartu saabisõpradele, kes olid toeks autot kinni hoidmas, kui ta rullidel oli! Ja muidugi suurepärased mehed seal, kes selle asjaga tegelevad, kiitus ka neile.
Tagasi tulles sai ikka võidu kah tehtud: Kui te teate, mis tunne on sõita ja kiirendada turbo-klassikuga, siis mõelge sinna natukene , nii umbes pole juurde, ja saate tunde, mis on kui saab 96 ga vajutada sajast 150 ni!
Samas, et selline auto kiirendaks 0....100km/h 6 sekundiga; no ma ei tea... palju sinna peale keerata vaja...

ja natukene ei kujuta seda kah ette kuidas neid saabi/fordi mootoreid, 8 klapilisi, sai weber 45 abil sinna 140 kw kanti.
Elame ja ehitame veel!
Järgmiseks projekti osaks on panna masinale peale klaasipesu vedeliku paak.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#110

K Nov 26, 2014 11:26

Sai seekord 2 masinat ära tõmmatud :)

Kuna 1,9TTid pöörete andmeid ei saanud mõistlikul teel arvutisse siis esialgu tulevad siia Ivometsa tulemused!

Ivomets

Rullidel oli Saab 96 Rally 2b manuaal...

Pilt


Kolmas käik

Max kW = 83,01x1,1=91kW
Max N-M = 155,31x1,1=171NM

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7WjlKcUJ0T1BGRWM/view?usp=sharing

Pilt


Neljas käik

Max kW = 87,84x1,1=97kW
Max N-M = 169,98x1,1=187NM

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7Nzg2eFZMLUJ6Nnc/view?usp=sharing

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#111

K Nov 26, 2014 14:08

Ivomets, jahutusvedeliku paisupaak oleks ka hea, loomulikult juhul, kui kapoti alla ära mahub.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#112

K Nov 26, 2014 14:25

Ivomets, jahutusvedeliku paisupaak oleks ka hea, loomulikult juhul, kui kapoti alla ära mahub.


paisupaak oli täitsa olemas ja korkki ka töötas survele kuskil 0,6 bar aga ma arvan, et sellest hakkas vett välja ajama, kui maanteelt linna sisse sai sõidetud , siis viskas korra temperatuuri ülesse ja vedeliku välja. muidu probleemi polnud.

Tagasi sõitsin punn radika peal ja polnud kah probleemi.taas mingi liitrikese välja ajas aga see oli kõik paisupaagis, mitte kapotiall laiali ;)

Aga see oligi ju proovisõit veel ja nüüdseks peaks asi unustatud olema. Vähemalt sai täna ette ventikas pandud ja juhtmedki ühendatud. eks õhtupoole proovin mootori soojaks kah ajada ja vaadata, kas aju annab ventika releele käsu, tööd tegema hakata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
OVE
Postitusi: 79
Liitunud: N Mär 10, 2005 21:21
Asukoht:
Auto:

#113

K Nov 26, 2014 16:01

Need Ivometsa masina näitajad on V4 mootori omad?
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#114

K Nov 26, 2014 16:14

Need Ivometsa masina näitajad on V4 mootori omad?


Eip, soovitan tutvuda teemaga: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25910
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#115

K Nov 26, 2014 16:16

Need Ivometsa masina näitajad on V4 mootori omad?


jah, B4 omad
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#116

K Nov 26, 2014 16:43

Kui WinPEP OBD-ga koostööd teha ei taha, siis on ikka Excel'ist abi. Tegin väikesed arvutused ja sain sellised tulemused.

Saab 9-3 1,9 TTiD - rantto - 3.käik

Max power: 112,56x1,1=124kW @ 4100 rpm
Max torque: 305x1,1=336Nm @ 3210 rpm


Pilt

Saab 9-3 1,9 TTiD - rantto - 4.käik

Max power: 118,38x1,1=130kW @ 3990 rpm
Max torque: 345,61x1,1=380Nm @ 2790 rpm


Pilt

Graafikud on vähe äkilisemad kuna Excel ei silu graafiukuid nagu teeb seda DynoJet'i tarkvara. Minu käest saab ka vajadusel xlsx-faili uurimiseks. Kui vaja võib teha ka teiste tõmmete graafikuid. A/F ratio graafik ei vääri kujutamist.

NB! Automaatkastiga esiveolisel sõidukil tuleb tulemused korrutada läbi 1,12...1,18 -ga.

Igastahes on keegi mulle nüüd vähemalt virtuaalse õlle võlgu :beer:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#117

K Nov 26, 2014 18:14

118 oli 4 käiguga esimesel katsel. Teisel katsel oli 116vist. 3 käiguga tuli kolmel korral 112
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#118

K Nov 26, 2014 18:36

118 oli 4 käiguga esimesel katsel. Teisel katsel oli 116vist. 3 käiguga tuli kolmel korral 112


Minuni jõudis 3 faili, võtsin neist kõige ühtlasema graafiku ja normaalse tulemusega variandid. Ühel katsel, mida ei ole graafikuna, oli 113,9 kW ja 269,3 Nm.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#119

T Mär 10, 2015 12:38

Tervitused tartlastele!

Kas 2015.a ka mehed viitsivad dünopäevi korraldada? Aprill on varsti käes ja mõtlesin, et paneks suverehvid alla ja mõõdaks jõude, seltsis alati segasem.
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#120

T Mär 10, 2015 13:15

Tervitused tartlastele!

Kas 2015.a ka mehed viitsivad dünopäevi korraldada? Aprill on varsti käes ja mõtlesin, et paneks suverehvid alla ja mõõdaks jõude, seltsis alati segasem.

Kui on huvi siis peab korraldama :cool:

Leia sobiv nädal ja anna teada, saan asja uurida :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#121

E Mär 30, 2015 10:21

Esmaspäev on sobilik :)

Düno aeg on siis 06.04.2015 kell 17.20!!

Hiljemalt kolmapäevaks on vaja teada huvilised :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#122

E Apr 06, 2015 23:02

Kodus ja peaaegu ühestükis. Tänud vvs-ile, et viitsib organiseerida selliseid üritusi :thumb:
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#123

T Apr 07, 2015 11:20

Pootsman

Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...

Pilt

Esimesel skaalal on neljanda käigu tõmme!

Max kW = 185,05x1,18=218kW

Pilt


Teisel skaalal on 0-230km/h tõmme:

Max kW = 178,59x1,18=211kW

Pilt


Esimene tõmme (neljas käik): https://www.youtube.com/watch?v=cnOhuAkD30U
Teine tõmme (0-230km/h): https://www.youtube.com/watch?v=X3w8V8ueiBQ

WinPEP7 failid asuvad siin:

https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7SXg5RnV3Y2h0dDQ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7N0ZnclFGQnNId0k/view?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#124

T Apr 07, 2015 11:50

Ja kannikas ei valetagi! Sport drive reziimis on auto tuntavalt uimasem kui manuaal reziimis. 185 oli kolmanda käiguga ;)
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#125

T Apr 07, 2015 11:53

Heronyme

Rullidel oli Saab 9-3 2.0 Aero manuaal+Maptun Stage 3...

Pilt

Skaalal on kolmanda ja neljanda käigu tõmme!

G3 Max kW = 160,45x1,1=176kW - punane skaala
G4 Max kW = 156,49x1,1=172W - sinine skaala

Pilt


Esimene tõmme (kolmas käik): https://www.youtube.com/watch?v=AQTTmSW0Zwk
Teine tõmme (neljas käik): https://www.youtube.com/watch?v=AkieGnMJxcs

WinPEP7 failid asuvad siin:

https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7RUt0ai0tX3h1cVk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7WkxrNHNncXZ3NzQ/view?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vasta