Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
Autol kaob hetkeks jõud täiesti ära, ei usu, et see käigukastist on. Vahepeal oli nagu vabahoog sees. Tegelikult võiks iga käigu kohta panna selle NM/RPM graafiku. (samas kõikide käikudega vist maksimumi ei võeta dünos ?)
Regular Saab Guy
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Autol kaob hetkeks jõud täiesti ära, ei usu, et see käigukastist on. Vahepeal oli nagu vabahoog sees. Tegelikult võiks iga käigu kohta panna selle NM/RPM graafiku. (samas kõikide käikudega vist maksimumi ei võeta dünos ?)
CR Softiga skaala on tõesti natuke veider kuna stockis käiguvahetuse puhul jõud nii maha ei lähe...eriti just 2-lt kolmandale vahetades.
Manuaali puhul mõõdetakse maksimum tavaliselt 4-nda käiguga!
Automaadil ei saa ju teha niimoodi.
Näiteks neljas käik on just sisse läinud ja kui siis kick downi panna, vahetab kohe käigu alla.
Seepärast me mõõdamegi nullist nii kaua kuni piirajasse (250km/h) läheb!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nii muuseas küsiks, et mis jahutus teil seal ees oli mõõtmise ajal? T7 on ülimalt tundlik järskude temperatuuri muutuste suhtes sisselaskes ning mootori heaolu silmas pidades seda ka ei näpita. Läbi T7suite pole see ka muudetav.
Sõites 250km/h peaks teil seal turbopropellermootor ees olema, et vajalikku õhuvoolu tekitada.
Kui ma õigesti mäletan siis 60 kraadi juures (intake temp) vähendatakse jõudu juba 30% airmassist. Lisaks veel reeglid stiilis "kui temp tõuseb "n" aja jooksul rohkem kui x.
Sõites 250km/h peaks teil seal turbopropellermootor ees olema, et vajalikku õhuvoolu tekitada.
Kui ma õigesti mäletan siis 60 kraadi juures (intake temp) vähendatakse jõudu juba 30% airmassist. Lisaks veel reeglid stiilis "kui temp tõuseb "n" aja jooksul rohkem kui x.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Nii muuseas küsiks, et mis jahutus teil seal ees oli mõõtmise ajal? T7 on ülimalt tundlik järskude temperatuuri muutuste suhtes sisselaskes ning mootori heaolu silmas pidades seda ka ei näpita. Läbi T7suite pole see ka muudetav.
Sõites 250km/h peaks teil seal turbopropellermootor ees olema, et vajalikku õhuvoolu tekitada.
Kui ma õigesti mäletan siis 60 kraadi juures (intake temp) vähendatakse jõudu juba 30% airmassist. Lisaks veel reeglid stiilis "kui temp tõuseb "n" aja jooksul rohkem kui x.
Annab ka suites tempe näppida. Õige muidugi mitte puutuda.
Ja turbopropellermootori asemel võib vabalt hoopis turboimpellermootorit kasutada
:P
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Nii muuseas küsiks, et mis jahutus teil seal ees oli mõõtmise ajal?...
Panen mõlema tõmbe graafiku siia...
Essiga tuli paar vatti juurde: vvs - max kW = 161,72x1,18=191kW
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aW9MejVEd1owMTQ/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7dEFtWFFPeG1KX1U/edit?usp=sharing
Graafikust on näha, et ilma essita tõmme on parem (mootorituli ei läinud põlema) ilmselt tänu sellele et temperatuur on alla 40.
Teine "S" tõmme läks nahka sest lõi mootoritule korra põlema - äkki ei saanud piisavalt jahedat õhtu :freak:
Sisselaske tempi ei osanud kahjuks õigel ajal vaadata :wall:
Kui nüüd Tech ütleb, et detonatsiooni jama on olnud siis see seletab niimõndagi...
Jahutuseks kasutatakse sellist asja...puhub korraliku kiirusega (sise)tuult. Pildi peal paremal pool olev agregaat:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Seekord ma küll ei käinud pingis, kuna midagi vahepeal ju näpitud pole, aga ühe küsimuse viskaks küll targematele ette, nimelt automaatkasti ja düno kohta:
Kui panna automaatkastil käigukang asendisse 3 ehk siis kast üle kolmanda ei vaheta - kas ka nii saab tõepärased numbrid kätte? Küsin seda seepärast, et graafikul on näha, et maksimum vääne ja võimsus tulid just nimelt kolmanda käiguga ja siis polekski ju vaja enam neljanda käiguga paarutada? Küsimuse laienduseks veel selline mõte, et kui winter sisselülitada, alustab masin kohe teise käiguga ning siis annaks ju winter + käiguasend 3 vaid ühe käiguvahetuse ja seega ka ilusama puhtama graafiku. Kas nii saaks või kas nii üldse võib (masina heaolu mõttes)?
Kui panna automaatkastil käigukang asendisse 3 ehk siis kast üle kolmanda ei vaheta - kas ka nii saab tõepärased numbrid kätte? Küsin seda seepärast, et graafikul on näha, et maksimum vääne ja võimsus tulid just nimelt kolmanda käiguga ja siis polekski ju vaja enam neljanda käiguga paarutada? Küsimuse laienduseks veel selline mõte, et kui winter sisselülitada, alustab masin kohe teise käiguga ning siis annaks ju winter + käiguasend 3 vaid ühe käiguvahetuse ja seega ka ilusama puhtama graafiku. Kas nii saaks või kas nii üldse võib (masina heaolu mõttes)?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No mida sa Vvs jamad. See 4200 pööret kus sul masin käike vahetab ja ylespoole ronima hakkab on sellele turbiinile juba lagi. Sealt ei tule midagi....
Huvi pärast võid veel proovida ilma sumbutajata ehk mingi otse toruga või isegi 2 toruga ja hakka mõtteid mõlgutama, et ikka suurem turbo.
Vaata kas saad S9K jutule, ta teab üht teist, mis teha.... ta on kõvasti lugenud....
Huvi pärast võid veel proovida ilma sumbutajata ehk mingi otse toruga või isegi 2 toruga ja hakka mõtteid mõlgutama, et ikka suurem turbo.
Vaata kas saad S9K jutule, ta teab üht teist, mis teha.... ta on kõvasti lugenud....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Seda isegi vaatama jäin, et käike vahetab peaaegu piirajas, ei anna tavaline Mitsu seal enam mingeid njuutoneid. Sellega seoses siis ka tagasihoidlikud kilovatid.
Kõik hakkab mõjuma, sisselaske temp., välajalaske läbivool (kindel takistus on katalüsaator), bensiini kvaliteet e. tegelik oktaan jne.
Üldse pole võimatu, et detoneeris rohkem, kui tavasõidul...auto seisab ju paigal ja miski intercoolerit ei jahutanud. Soft paneb maks. rõhu kohe ka vastavaks, ei lase liiga ohtlikult detoneerida.
Kõik näitab seda, et softis saab veel madala otsa väänet suurendada aga 5000...6000RPM juures ei muutu midagi paremaks, kui pole rauda muudetud.
Kõik hakkab mõjuma, sisselaske temp., välajalaske läbivool (kindel takistus on katalüsaator), bensiini kvaliteet e. tegelik oktaan jne.
Üldse pole võimatu, et detoneeris rohkem, kui tavasõidul...auto seisab ju paigal ja miski intercoolerit ei jahutanud. Soft paneb maks. rõhu kohe ka vastavaks, ei lase liiga ohtlikult detoneerida.
Kõik näitab seda, et softis saab veel madala otsa väänet suurendada aga 5000...6000RPM juures ei muutu midagi paremaks, kui pole rauda muudetud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Küsimuse laienduseks veel selline mõte, et kui winter sisselülitada, alustab masin kohe teise käiguga ning siis annaks ju winter + käiguasend 3 vaid ühe käiguvahetuse ja seega ka ilusama puhtama graafiku. Kas nii saaks või kas nii üldse võib (masina heaolu mõttes)?
Nii on tehtud küll ... (Edit: Ise katsetanud ei ole)
Winter alustab kolmanda käiguga tegelikult ... ja käigukang kolmel saab ainult kolmandaga tõmmata :)
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Annan siis teada, et juba TÄNA (30.09.14) kell 17.30 on dünohuvilised oodatud Maaülikooli juurde.
Hetkel on 4 masinat nimekirjas :)
Kruvi 76
Nublik
veikov
vvs
maakas?
rantto?
Hetkel on 4 masinat nimekirjas :)
Kruvi 76
Nublik
veikov
vvs
maakas?
rantto?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kruvi76
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
Max kW = 143,46x1,18=169kW
Esimene tõmme: http://youtu.be/lPgmtgLA4nM?t=1m2s
Teine tõmme (S-ga): http://youtu.be/ryK_cYLEA3o?t=18s
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7UTRIeE1meGxQLWc/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7TEtOelBfdzVTRFk/edit?usp=sharing
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
Max kW = 143,46x1,18=169kW
Esimene tõmme: http://youtu.be/lPgmtgLA4nM?t=1m2s
Teine tõmme (S-ga): http://youtu.be/ryK_cYLEA3o?t=18s
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7UTRIeE1meGxQLWc/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7TEtOelBfdzVTRFk/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Nublik
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero manuaal+CR soft...
Max kW = 173,85x1,1=191kW
Max N-M = 347,38x1,1=382NM
YouTube: http://youtu.be/2jKapAM3DT0?t=1m5s
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aVhFMGFhU0JuRE0/edit?usp=sharing
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero manuaal+CR soft...
Max kW = 173,85x1,1=191kW
Max N-M = 347,38x1,1=382NM
YouTube: http://youtu.be/2jKapAM3DT0?t=1m5s
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aVhFMGFhU0JuRE0/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
vvs
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
Max kW = 168,95x1,18=199kW
Esimene tõmme: http://youtu.be/V1PVKK38mf8
Teine tõmme (S-ga): http://youtu.be/9WB5PJ4AT5k?t=3s
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7VWJJaHAwdEtKV28/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7REk3TVpqUHlVUTQ/edit?usp=sharing
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
Max kW = 168,95x1,18=199kW
Esimene tõmme: http://youtu.be/V1PVKK38mf8
Teine tõmme (S-ga): http://youtu.be/9WB5PJ4AT5k?t=3s
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7VWJJaHAwdEtKV28/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7REk3TVpqUHlVUTQ/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
ivomets
Rullidel oli Saab 96 Rally 2...
Kolmas käik: http://youtu.be/vtYFVKY91-8?t=15s
Max kW = 57,93x1,1=64kW
Max N-M = 114,62x1,1=126NM
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7Qy0tMWJSWnhhZW8/edit?usp=sharing
Neljas käik: http://youtu.be/wIadTUhWZoc?t=10s
Max kW = 56,43x1,1=62kW
Max N-M = 114,61x1,1=126NM
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7N2ZmelFWN1MzSTA/edit?usp=sharing
Rullidel oli Saab 96 Rally 2...
Kolmas käik: http://youtu.be/vtYFVKY91-8?t=15s
Max kW = 57,93x1,1=64kW
Max N-M = 114,62x1,1=126NM
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7Qy0tMWJSWnhhZW8/edit?usp=sharing
Neljas käik: http://youtu.be/wIadTUhWZoc?t=10s
Max kW = 56,43x1,1=62kW
Max N-M = 114,61x1,1=126NM
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7N2ZmelFWN1MzSTA/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Taaskord sai üks äge dünokogunemine ära tehtud :)
Rahvast oli päris korralikult aga kahjuks diisli mehed peavad järgmist korda ootama hakkama :P
Hiljemalt reedel annan teada millal uuesti saab tõmbama minna :D
Mina tänan...
Rahvast oli päris korralikult aga kahjuks diisli mehed peavad järgmist korda ootama hakkama :P
Hiljemalt reedel annan teada millal uuesti saab tõmbama minna :D
Mina tänan...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Väga meeldiv vastuvõtt oli ja asjalik operaator. Nüüd tuleks mõned asjad ringi muuta, düüsid suuremaks puurida ja uuesti minna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Videost tundub, et vvs auto vajab asisemaid mootoripatju selle hobustekarja koplis kinnihoidmiseks.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Seekord jätsin vahele, kuna mingeid modifikatsioone teinud pole. Aga järgmine kord plaanin tulla (vahet pole, kas modifikatsioone on või pole), et katsetada automaatkastil seda varianti, et winter sisse ja käiguasend nr 3 peale - teoorias peraks siis saama kena puhta graafiku, kuna ühtki käiguvahetust ei toimu.
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Seekord jätsin vahele, kuna mingeid modifikatsioone teinud pole. Aga järgmine kord plaanin tulla (vahet pole, kas modifikatsioone on või pole), et katsetada automaatkastil seda varianti, et winter sisse ja käiguasend nr 3 peale - teoorias peraks siis saama kena puhta graafiku, kuna ühtki käiguvahetust ei toimu.
Seda peab jah proovima kuna automaadil tulevad need graafikud liiga kirjud :)
Samas 9-5 puhul on parim tulemus 4-nda käiguga :P
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 54
- Liitunud: T Sept 10, 2013 22:52
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab NG900 , Saab OG9-3, Saab SS9-3, Hundinui Accident ja "vanaFord" :D
No minul läks küll kõige paremini.Auto on nüüd siis korralikuks vanainimese liikuriks kõlbulik. Igavene jama.
Aitan, kui auto vajab uut värvi.