Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi

Ühised tegemised
Vasta
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#26

K Sept 18, 2013 13:52

Normaalne oleks siiski rpm vs power/torque graafik, mitte see kiirus vs power. Selle 0-240 km/h graafiku pealt ei saa mitte essugi aru mootori tööst.

Graafikud panin automaadi puhul meelega 0-st lõpuni, et oleks näha mis kiirusel mida mootor toodab!
Lisasin pöörete graafikud ka veel lisaks olemasolevatele :cool:

Kui keegi tahab konkreetset käiguvahemikku ja parameetrit siis andke teada :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

K Sept 18, 2013 13:59

Eino, minu arust küll väga vägevad graafikud, teinekord teaks, et kust maalt käiku vahetada, et mitte lõpuni lasta. kus väänet enam pole.

ilusti näha, et sinna 6000 peale pole mõtet lasta. isegi 5500 on tagapoole palju.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#28

K Sept 18, 2013 14:20

Kas vvsi tulemustest võib järeldada, et ainult softi mudimine on rohkem enesepettus?
Et midagi oluliselt juurde ei tule, kuna rauda, mille arvelt see lisavõimsus saaks tulla, pole ju muudetud.
Mappide muutmisega tõstetakse lihtsalt madalama otsa väänet, ehk siis seda vahemikku, mida pe...sedüno hästi tunnetab.
Ja tekibki illusioon kõvasti võimsamast masinast.

Või on lihtsalt hetkel vvsi softiga midagi valesti?
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#29

K Sept 18, 2013 14:30

Või on lihtsalt hetkel vvsi softiga midagi valesti?

Minu softil on tõesti mingi ikaldus sees...
Sebastian kutsus uuele katsetusele, elame-näeme :)

Näiteks Rala 93 sai peale Bitchipi poolt paigaldatud softi ja seal on originaaliga võrreldes tulemus vähe parem. Lubati küll ca. 160kW aga tuli 148,53kW. Samas originaalis on ta 136kW.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#30

K Sept 18, 2013 14:32

Kas sellist oleks ka võimalik, kus on seotud pöörded väändega? Ehk palju väänet mingil konkreetsel pöördel on.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#31

K Sept 18, 2013 14:43

Seega lubatud 18% võimsuse kasvu asemel sai 9%.
Pool makstud summast võib siis tagasi küsida :)


Lubati küll ca. 160kW aga tuli 148,52kW. Samas originaalis on ta 136kW.
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#32

K Sept 18, 2013 14:51

Kas sellist oleks ka võimalik, kus on seotud pöörded väändega? Ehk palju väänet mingil konkreetsel pöördel on.

Tõenäoliselt mõtled sellist graafikut nagu siin lehel on esimeses postituses?

Kui sedasi, siis peab võtma konkreetse käigu ja selle välja suumima!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#33

K Sept 18, 2013 14:56

Kas sellist oleks ka võimalik, kus on seotud pöörded väändega? Ehk palju väänet mingil konkreetsel pöördel on.

Tõenäoliselt mõtled sellist graafikut nagu siin lehel on esimeses postituses?

Kui sedasi, siis peab võtma konkreetse käigu ja selle välja suumima!


Täpselt. Võetakse vist tavaliselt kõige viimane käik kuna seal peaksid jõud olema kõige suuremad.
Regular Saab Guy
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#34

K Sept 18, 2013 15:03

Täpselt. Võetakse vist tavaliselt kõige viimane käik kuna seal peaksid jõud olema kõige suuremad.

Praegune ajalugu näitab, et kõige parem kW ja väände momendi suhe tuleb eelviimase käiguga :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#35

K Sept 18, 2013 15:07


Minu softil on tõesti mingi ikaldus sees...
Sebastian kutsus uuele katsetusele, elame-näeme :)

Näiteks Rala 93 sai peale Bitchipi poolt paigaldatud softi ja seal on originaaliga võrreldes tulemus vähe parem. Lubati küll ca. 160kW aga tuli 148,52kW. Samas originaalis on ta 136kW.

Oled sa 100% kindel,et su autol on KÕIK asjad korras?
Ei ole õhulekkeid või vaakumi lekkeid vms:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#36

K Sept 18, 2013 15:48

Oled sa 100% kindel,et su autol on KÕIK asjad korras?
Ei ole õhulekkeid või vaakumi lekkeid vms:facts:

Plaanikski järgmine reede teie juurest läbi astuda ning siis saate vollad ja klapid üle kontrollida :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

K Sept 18, 2013 15:51

Kas 9-5-ga on võimalik ka see trikk teha nagu tonnisega, et kickdowni tross lahti võtta tõmbe ajaks? Siis panna 3 käigu peale (või 4, mis seal see kõige 1:1-le lähemal on) ja siis peale seda, kui see käik on end rullide peal sisse tõmmanud, siis lasta pöörded maha ja teha normaalne tõmme kogu pööretevahemikus? Pärast siis peab küll 4-3-2-1 käsitsi tõmbama ja siis trossi tagasi panema... Saaks sellise normaalse tõmbe nagu manuaalkastiga... Saaks sellise viisaka graafiku nagu siin teemas.
See paganama hetkekiirus on täiesti ebaoluline näitaja minu arvates..:) Lõika sealt näiteks neljas käik välja ja tee gaafik rpm vs power..:) Kuigi antud juhul sul vist oli kogu aeg 4k+ rpm, niiet ei näita ka suurt miskit. Vaja oleks ikkagi saada nii 1200-redline..:)

Aga niisama heietamiseks. Ega originaalrauaga sa seda ülemist otsa eriti ei kasvatagi, ressurssi lihtsalt pole, ei vurris ega pihustites. Kui madalatel ja keskmistel pööretel on veel miskit võtta (nn pe.sedüno tunneb tavasõidul vahe ära), siis lõpuotsa enam ei jätku. Mu oma miilisõitude kogemus oli täpselt sama, algul oli minekut küll, aga lõpuks keeras soft ikkagi boosti maha (1.3->0.9), sest muidu oleks ilmselt detoneerima hakanud. Ja 0.9 on originaalsele 0.7-le ikka üsna lähedal. Võibolla oleks natuke rohkem hoidnud, aga kütet polnud rohkem kusagilt peale anda, sest pihustid olid 100% lahti juba aaaaammmmmmuuuu enne.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#38

K Sept 18, 2013 16:17

Siit moraal - tahad reaalset võimsuse kasvu, tuleb kõik mis vähegi võimalik jämedamaks ajada :)
Igasugune "bitch"-ippimine on nagu ta on...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#39

K Sept 18, 2013 17:13

Siit moraal - tahad reaalset võimsuse kasvu, tuleb kõik mis vähegi võimalik jämedamaks ajada :)
Igasugune "bitch"-ippimine on nagu ta on...


9-5 Aero Overboost funktsioon on just seda. T7 tuunimine ilma turborõhku oluliselt tõstmata on vägagi teostatav aga väga suuri teadmisi ja aega nõudev töö. T7 tuunimisest
rala
Postitusi: 101
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#40

K Sept 18, 2013 18:50

Minu graafikul sinine ikka sport ja punane tavarežiimis, kuna esimese tõmbe tegin sport peal ja oli natuke ikka jõudu juures. Aga nüüd siis tuleb üsnagi must õhufilter välja vahetada, küünlad üle vaadata ja otsida veel kus võib mõni lekkekene olla, kuna õhu vajadus on suurem kui kätte saab. Loodame, et on siis paar kw kuskil veel peidus :)
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#41

K Sept 18, 2013 21:50

Dünos käimine paneb rohkem kui miski muu peas mõtted liikuma, et "kust juurde saaks"... Nagu selgus, on ~10 kW mootorist ära ka kadunud ning seda enam on vaja asjale mõelda. Liiatigi kui põhimõtteliselt sama rauaga masin üle 140 kätte sai!
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#42

K Sept 18, 2013 22:54

Minu graafikul sinine ikka sport ja punane tavarežiimis, kuna esimese tõmbe tegin sport peal ja oli natuke ikka jõudu juures.

Parandasin graafiku ära :)
Faili nime järgi on nüüd esimene tõmme normal ja teine (punasega) Sport!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#43

N Okt 03, 2013 16:34

kaidos1992

Rullidel oli Saab 9-5 2.3T manuaal+CR soft...

Pilt

Max kW = 140,05x1,1=154,05kW

Pilt

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aWF5RFdSMEZTOWM/edit?usp=sharing


veikov

Rullidel oli Saab 9-3 2.0 manuaal...

Pilt

Max kW = 118,13x1,1=129,94kW

Pilt

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7eTlVS1NnOVdTVE0/edit?usp=sharing

Enne kui mina uuesti rullidele julgen minna, tuleb autol parempoolne veovõll ära vahetada :P Ehk siis uuel nädalal jälle dünosse...

Edit: veovõll on oK, ilmselt laager on oma aja ära elanud :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#44

N Okt 03, 2013 16:46

Mõned käivad trennis, mõned õllekas, mõned dünos :beer:.
Ei aga küsimus, miks 1,15 ga korrutate ? 1,1 ga tulekski tehase 129 kw .
Võimsust pole kunagi piisavalt
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#45

N Okt 03, 2013 17:06

Mõned käivad trennis, mõned õllekas, mõned dünos :beer:.
Ei aga küsimus, miks 1,15 ga korrutate ? 1,1 ga tulekski tehase 129 kw .

Üks teadja mees ütles et manuaalil peaks 1,15-ga korrutama aga nüüd muutsin meelt :D Parandasin ära...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#46

K Nov 06, 2013 10:19

Ilmselt selle aasta viimane dünopäev sai ka nüüd tehtud :)

vvs

Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...

Pilt


max kW = 159,02x1,18=188kW

Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aW9MejVEd1owMTQ/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7ektnRFo2dE1ycGM/edit?usp=sharing

Ütleme siis nii, et prillidega 9-5 jõud on käes aga ikkagi pole see päris selline number mis peaks olema...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#47

K Nov 06, 2013 10:29

Äkki viitsid NM/RPM graafiku ka panna?
Regular Saab Guy
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#48

K Nov 06, 2013 10:31

Äkki viitsid NM/RPM graafiku ka panna?
On ju.:) ülemise pildi alumine joon on hp ja ülemine on Nm
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#49

K Nov 06, 2013 10:47

On jah aga need on erinevatel graafikutel. Ühel ja samal nagu ikka kombeks on, et mis pööretel palju jõudud on.

Ja mis seal alguses juhtunud on, et niimoodi jõud ära kukub?
Regular Saab Guy
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#50

K Nov 06, 2013 10:56

aijah.. jälle see hp vs speed graafik. Aga need kukkumised on käiguvahetused, ma pakun. Äkki kast lihtsalt uimerdab sel hetkel.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta