Kas 9-5-ga on võimalik ka see trikk teha nagu tonnisega, et kickdowni tross lahti võtta tõmbe ajaks? Siis panna 3 käigu peale (või 4, mis seal see kõige 1:1-le lähemal on) ja siis peale seda, kui see käik on end rullide peal sisse tõmmanud, siis lasta pöörded maha ja teha normaalne tõmme kogu pööretevahemikus? Pärast siis peab küll 4-3-2-1 käsitsi tõmbama ja siis trossi tagasi panema... Saaks sellise normaalse tõmbe nagu manuaalkastiga... Saaks sellise viisaka graafiku nagu siin
teemas.
See paganama hetkekiirus on täiesti ebaoluline näitaja minu arvates..:) Lõika sealt näiteks neljas käik välja ja tee gaafik rpm vs power..:) Kuigi antud juhul sul vist oli kogu aeg 4k+ rpm, niiet ei näita ka suurt miskit. Vaja oleks ikkagi saada nii 1200-redline..:)
Aga niisama heietamiseks. Ega originaalrauaga sa seda ülemist otsa eriti ei kasvatagi, ressurssi lihtsalt pole, ei vurris ega pihustites. Kui madalatel ja keskmistel pööretel on veel miskit võtta (nn pe.sedüno tunneb tavasõidul vahe ära), siis lõpuotsa enam ei jätku. Mu oma miilisõitude kogemus oli täpselt sama, algul oli minekut küll, aga lõpuks keeras soft ikkagi boosti maha (1.3->0.9), sest muidu oleks ilmselt detoneerima hakanud. Ja 0.9 on originaalsele 0.7-le ikka üsna lähedal. Võibolla oleks natuke rohkem hoidnud, aga kütet polnud rohkem kusagilt peale anda, sest pihustid olid 100% lahti juba aaaaammmmmmuuuu enne.