Öös on asju vol.12 Tagasi lapsepõlve: Puhh ja teised sõbrad! 22.02 kell 11:00
Mul jäi see mängu ja afteka osa pisut segaseks - korraldajad avitage.
1. Kas on tarvis kotti visata grillipealset, liha- ja saunakõrvast ning saunalina? Ehk siis kas aftekas toimub ja kas aftekas hõlmab grilli ja sauna?
2. Kas mängus on planeeritud supipunk või tuleb tavapärane "pirukas kotti" mäng?
1. Kas on tarvis kotti visata grillipealset, liha- ja saunakõrvast ning saunalina? Ehk siis kas aftekas toimub ja kas aftekas hõlmab grilli ja sauna?
2. Kas mängus on planeeritud supipunk või tuleb tavapärane "pirukas kotti" mäng?
Tore oli!
No kui veel saaks selgitusi, mismoodi neid mõistatusi oleks pidanud lahendama, oleks kangesti tore :)
Iuo saab esimesena kaigast mu käest finisis:gun:
Iuo on mingeid seeni söönud seda mängu tehes. Ilmselt neid, mis me eelmine kord metsast korjasime.:gun:
Täiesti lambikas mäng..
Iuo, raisk!
Ei noh, kõva, kurat!
Kõigepealt - :drive:
Siis - :wall:
Ja siis - :gun:
Lõpuks -:fight:
Tänan kõiki soojade sõnade eest, ja mütsi tahaks punast värvi mitte valget. :drive: :head: :beer:
Ja ega ma kade ei ole jätkub kõigile:
Kelle kätte jäid ümbrikud, palun hoida alles ja esimesel võimalusel tagastada.
Kuskil punkti juurest leitud mustad käpikud, kes on ilma?
Neljapäeva(ku)l 27.02 tunnustaks paremaid.
Ametlikud tulemused avalikustame varsti!!
No kui veel saaks selgitusi, mismoodi neid mõistatusi oleks pidanud lahendama, oleks kangesti tore :)
Võtad eesti kaardi, joonlaua, sisestad oma nutikasse seadmesse koordinaadid ja jõuadki kohale. :notworthy:
Aga mis punkt sind huvitab?
Küsimusi näeb mängulehel. Peab sisse logima.
Mis mul öelda on nüüd kui nö. mängust kaineks saanud ja kohale jõudma hakkab, misasi see selline oli?
Kokkuvõtlikult ja etteruttavalt - täiesti haige mäng oli. Ei olnud hästi mängitav. Tuli lõhkuda mängida.
:)
Kohad olid muidugi huvitavad. Aga no suur osa ülesandeid olid sõnastatud liiga keeruliselt, kohati mitmetimõistetavalt selleks, et neid võiks 19tk järjest olla.
Teine asi, et kohapeal koodikaardid ei tohiks olla nii krdi ära peidetud. Me isegi loobusime nt ühest kiiresti ja ilma vihjeteta leitud õigest kohast, kuhu peale meid tuli veel oma 5-6 tiimi ja keegi ei suutnud ligi tund aega leida väikse asja küljest silti.
Põhjustab ühesõnaga ainult seda, et terve tiimide seltskond jookseb jälle ühte kokku tagasi ja leiavad siis (kui üldse leiavad) paratamatult korraga koodi üles. Nagu väike uus start.
Heast mõistatusest peaks olema tegelikult õigesti lahendamise korral väljaloetav punkti asukoht ja koodikaardi asukoht seal.
Et oleme meie neid mänge mänginud oma 20x, aga sellist pole veel nähtud. Kiitus ja tänud tegemast muidugi, aga ära enam nii tee.
Emotsioon peaks finišis olema hea, mitte kõige iseloomustavamalt tülpind ja TIGE.
:)
EDIT: Kui ma olen selle kõik nüüd ära sõnastanud, mis öelda oli siis saan ise ka vist aru, miks see ni oli. Kuskilt on nagu meelde jäänud, et korraldaja ei olnudki eriti huvitatud selle korraldamisest. Aga üldsuse survel lõpuks ikkagi tegi. Ja tegi nii, et: "tahtsite mängu saada - saite!"
:D
Kokkuvõtlikult ja etteruttavalt - täiesti haige mäng oli. Ei olnud hästi mängitav. Tuli lõhkuda mängida.
:)
Kohad olid muidugi huvitavad. Aga no suur osa ülesandeid olid sõnastatud liiga keeruliselt, kohati mitmetimõistetavalt selleks, et neid võiks 19tk järjest olla.
Teine asi, et kohapeal koodikaardid ei tohiks olla nii krdi ära peidetud. Me isegi loobusime nt ühest kiiresti ja ilma vihjeteta leitud õigest kohast, kuhu peale meid tuli veel oma 5-6 tiimi ja keegi ei suutnud ligi tund aega leida väikse asja küljest silti.
Põhjustab ühesõnaga ainult seda, et terve tiimide seltskond jookseb jälle ühte kokku tagasi ja leiavad siis (kui üldse leiavad) paratamatult korraga koodi üles. Nagu väike uus start.
Heast mõistatusest peaks olema tegelikult õigesti lahendamise korral väljaloetav punkti asukoht ja koodikaardi asukoht seal.
Et oleme meie neid mänge mänginud oma 20x, aga sellist pole veel nähtud. Kiitus ja tänud tegemast muidugi, aga ära enam nii tee.
Emotsioon peaks finišis olema hea, mitte kõige iseloomustavamalt tülpind ja TIGE.
:)
EDIT: Kui ma olen selle kõik nüüd ära sõnastanud, mis öelda oli siis saan ise ka vist aru, miks see ni oli. Kuskilt on nagu meelde jäänud, et korraldaja ei olnudki eriti huvitatud selle korraldamisest. Aga üldsuse survel lõpuks ikkagi tegi. Ja tegi nii, et: "tahtsite mängu saada - saite!"
:D
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei seda küll öelda ei saa, et Iuo nüüd vägisi mängu tegi. Lihtsalt seniste tegijate ja selle mängu mõttemaailm pisut erines. Võeti pisut teine lähenemine. Teine aluskaart jms. Tulemus kah erines. Aga ei saa ka loota, et esimese korraga kohe kõik 100% õnnestub.
Tere,
Suured tänud korraldajatele, aga veidi jäi ikka kripeldama...
.
Hoolimata sellest, et ma seda mängu esimest korda mängisin ja võrdlemise moment puudub, siis jättis mäng kaunis hirmuäratava mulje. Selle keerukust ja kohati mõistmatust kinnitasid ka meeskonnakaaslased, kes tavapäraselt üheskoos mängukorraldajaga teedel seiklevad.
Mingi hetk tundus kõik juba nii lootusetuna ja motivatsioon langes päris ära. Vihjete võtmine tundus kohati juba loogilise jätkuna. Õnneks olid mitmed punktid ka sellised, mis lahenesid ja panid tuhmuma hakkavad simad jälle särama. Kuuldavasti oli ka meeskondi, kes tegid mängu väheste vihjetega, seega on minul ja meie meeskonnal arenemisruumi.
Kindlasti annaks mängule hoogu ja särtsu juurde, kui küsimused oleks veidi kergemini lahendatavad ja koodikaartide asukoht selgemalt vihjest välja loetavamad. Omaette teema on muidugi vajadus mälestistel turnida. Kui vihjed on kergemini lahendatavad ja koodid leitavad, siis ei sõidetaks puntrasse ja iga lahendatud punkt tõstaks mängijate motivatsiooni, mille tulemusena mäng sujuks voolavamalt ja lõpuks on kõik rahul:)
Tunnistan, et sellise mängu tegemine ei ole lihtne ja keerukuse tasakaalu leidmine samuti. Mis ühele kerge, see teisele ülemõistuse käiv. Seekord kukkus see keerukam variant välja. Kuna mõõdukat nördimust oli siit-sealt kuulda, siis väike kriitika ja kitsaskohtade välja toomine on vast paremate järgmiste mängude nimel.
Loodan, et Sa Ivo ei võta seda kriitikat kuidagi isiklikult ja veelkord tänud korraldajatele ja meeskonnakaaslastele vahva laupäeva eest!
Edu ja kohtumiseni järgmistel seiklustel!
Herki
Suured tänud korraldajatele, aga veidi jäi ikka kripeldama...
.
Hoolimata sellest, et ma seda mängu esimest korda mängisin ja võrdlemise moment puudub, siis jättis mäng kaunis hirmuäratava mulje. Selle keerukust ja kohati mõistmatust kinnitasid ka meeskonnakaaslased, kes tavapäraselt üheskoos mängukorraldajaga teedel seiklevad.
Mingi hetk tundus kõik juba nii lootusetuna ja motivatsioon langes päris ära. Vihjete võtmine tundus kohati juba loogilise jätkuna. Õnneks olid mitmed punktid ka sellised, mis lahenesid ja panid tuhmuma hakkavad simad jälle särama. Kuuldavasti oli ka meeskondi, kes tegid mängu väheste vihjetega, seega on minul ja meie meeskonnal arenemisruumi.
Kindlasti annaks mängule hoogu ja särtsu juurde, kui küsimused oleks veidi kergemini lahendatavad ja koodikaartide asukoht selgemalt vihjest välja loetavamad. Omaette teema on muidugi vajadus mälestistel turnida. Kui vihjed on kergemini lahendatavad ja koodid leitavad, siis ei sõidetaks puntrasse ja iga lahendatud punkt tõstaks mängijate motivatsiooni, mille tulemusena mäng sujuks voolavamalt ja lõpuks on kõik rahul:)
Tunnistan, et sellise mängu tegemine ei ole lihtne ja keerukuse tasakaalu leidmine samuti. Mis ühele kerge, see teisele ülemõistuse käiv. Seekord kukkus see keerukam variant välja. Kuna mõõdukat nördimust oli siit-sealt kuulda, siis väike kriitika ja kitsaskohtade välja toomine on vast paremate järgmiste mängude nimel.
Loodan, et Sa Ivo ei võta seda kriitikat kuidagi isiklikult ja veelkord tänud korraldajatele ja meeskonnakaaslastele vahva laupäeva eest!
Edu ja kohtumiseni järgmistel seiklustel!
Herki
Mädakala rajalogi:
http://www.geoape.com/tracklogs/oos-on-asju-vol-12-madakala-4594
Ütleme nii, et kuni auto piduritoru purunemiseni läks kõik väga hästi. Siis tuli ~2-tunnine ajakaotus, mis tekitas tõsise motivatsioonilanguse. Õnneks õnnestus teise autoga jätkata. Leppisime kokku, et võtame eesmärgiks mitte viimaseks jääda. Õnneks jõudsime peagi teistele järgi ja ei mänginudki üksinduses.
Siis tulid need kuradi pärast seente söömist tehtud punktid (põdra sild, kiisa rtj, voodipood jne) mis tõmbasid motti veel rohkem alla. Vahepeal tegime isegi ühe väikse "kogumispeatuse". Finišisse jõudes oli tuju pigem mitte hea.
Kui aga oma koha teada saime (4), siis jäi mängust ikkagi hea mälestus.
Aitäh, korraldajatele!
PS! Ja oma kindad sain ka Cyberi autost kätte.
http://www.geoape.com/tracklogs/oos-on-asju-vol-12-madakala-4594
Ütleme nii, et kuni auto piduritoru purunemiseni läks kõik väga hästi. Siis tuli ~2-tunnine ajakaotus, mis tekitas tõsise motivatsioonilanguse. Õnneks õnnestus teise autoga jätkata. Leppisime kokku, et võtame eesmärgiks mitte viimaseks jääda. Õnneks jõudsime peagi teistele järgi ja ei mänginudki üksinduses.
Siis tulid need kuradi pärast seente söömist tehtud punktid (põdra sild, kiisa rtj, voodipood jne) mis tõmbasid motti veel rohkem alla. Vahepeal tegime isegi ühe väikse "kogumispeatuse". Finišisse jõudes oli tuju pigem mitte hea.
Kui aga oma koha teada saime (4), siis jäi mängust ikkagi hea mälestus.
Aitäh, korraldajatele!
PS! Ja oma kindad sain ka Cyberi autost kätte.