One Mile Challenge 2014 I - 15. juuni - Haapsalu
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus. Võistluse sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1 miilise (ca. 1609 m.) distantsi lõpus. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.
NB! Võistluse kuupäev on muutunud - üritus toimub päev hiljem, pühapäeval, 15.06.2014!
Võistlust on korraldatud alates aastast 2001. Alates 2013. aastast koosneb One Mile Challenge kahest etapist, millest esimene toimub varasuvel (15. juuni) ning teine hilissuvel (16. august). Varasemalt kandis teine etapp nime AC Mile. Etapid on eraldiseisvad, st tulemuste üle koondarvestust ei peeta.
Võistlejate jaoks, kes soovivad teada oma auto sooritusvõimet ka 1- kilomeetrisel distantsil loodud võimalus, et nende võistlussõitude käigus mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures. Sellisest soovist tuleb teada anda võistlusele registreerimisel. Tulemuste arvestuses 1 kilomeetri lõppkiiruseid ei arvestata.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 01.05-31.05.2014 on osavõtutasu 30 eurot;
• Ajavahemikus 01.06-12.06.2014 on osavõtutasu 40 eurot;
• Tippkiiruse mõõtmise eest 1 kilomeetri distantsil lisandub osavõtutasule 5 eurot.
Reeglitest tooks eraldi välja kaks punkti mis käesolevaks hooajaks on lisandunud või mida on täiendatud:
2.6 Võistleja on kogu võistlussõidu vältel kohustatud hoidma roolist kinni kahe käega, va käiguvahetuse või pidurdusvarju(de) avamise teostamise ajal.
15.2 Autole peab olema paigaldatud FIA reeglitele vastav pidurdusvari või -varjud. Varju(de) kasutamine võistlussõidul kus saavutatakse vähemalt 300 km/h on kohustuslik.
NB! Võistluse kuupäev on muutunud - üritus toimub päev hiljem, pühapäeval, 15.06.2014!
Võistlust on korraldatud alates aastast 2001. Alates 2013. aastast koosneb One Mile Challenge kahest etapist, millest esimene toimub varasuvel (15. juuni) ning teine hilissuvel (16. august). Varasemalt kandis teine etapp nime AC Mile. Etapid on eraldiseisvad, st tulemuste üle koondarvestust ei peeta.
Võistlejate jaoks, kes soovivad teada oma auto sooritusvõimet ka 1- kilomeetrisel distantsil loodud võimalus, et nende võistlussõitude käigus mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures. Sellisest soovist tuleb teada anda võistlusele registreerimisel. Tulemuste arvestuses 1 kilomeetri lõppkiiruseid ei arvestata.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 01.05-31.05.2014 on osavõtutasu 30 eurot;
• Ajavahemikus 01.06-12.06.2014 on osavõtutasu 40 eurot;
• Tippkiiruse mõõtmise eest 1 kilomeetri distantsil lisandub osavõtutasule 5 eurot.
Reeglitest tooks eraldi välja kaks punkti mis käesolevaks hooajaks on lisandunud või mida on täiendatud:
2.6 Võistleja on kogu võistlussõidu vältel kohustatud hoidma roolist kinni kahe käega, va käiguvahetuse või pidurdusvarju(de) avamise teostamise ajal.
15.2 Autole peab olema paigaldatud FIA reeglitele vastav pidurdusvari või -varjud. Varju(de) kasutamine võistlussõidul kus saavutatakse vähemalt 300 km/h on kohustuslik.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
15.2 Autole peab olema paigaldatud FIA reeglitele vastav pidurdusvari või -varjud. Varju(de) kasutamine võistlussõidul kus saavutatakse vähemalt 300 km/h on kohustuslik.
Esimese hooga võib ehk arvata, et ilma varjuta rajale ei saagi..:)
Et keegi valesti aru ei saaks, siis need 15.X punktid käivad autode kohta, mis sõidavad 300+.
Ma ei ole ise kungi nii kiiresti sõitnud, niiet ma ei tea, kui palju juht ise aru saab, kas kiirus oli 290 või 300, mille korral ühe puhul võiks ja teisel puhul peaks varju avama. Loodetavasti on juhid ise piisavalt mõtlemisvõimelised, et vari ka väiksemal kiirusel lahti lasta..:)
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kas see on nüüd selline üritus kuhu võib mingi "lambikülamees" oma masinaga ka lihtsalt huvi pärast kiirust testima minna?
Ma ei tea mida see sinu "lambikülamees" tähendada võiks aga 30€ lastakse 2x rajale juht koos autoga kellel on lubatud liikluses sõita (lubade olemasolu ja auto tehniline pass koos ülevaatuse templiga)!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kas see on nüüd selline üritus kuhu võib mingi "lambikülamees" oma masinaga ka lihtsalt huvi pärast kiirust testima minna?
Ma ei tea mida see sinu "lambikülamees" tähendada võiks aga 30€ lastakse 2x rajale juht koos autoga kellel on lubatud liikluses sõita (lubade olemasolu ja auto tehniline pass koos ülevaatuse templiga)!
"lambikülamees" all mõtlesin ma siis lihtinimest kellel on juhiload ja seaduste järgi liiklusekõlbulik auto, ala et ei pea olema mingi veraari või gtr või vormel pee all.
Tänud seega.
Kas see on nüüd selline üritus kuhu võib mingi "lambikülamees" oma masinaga ka lihtsalt huvi pärast kiirust testima minna?
Ma ei tea mida see sinu "lambikülamees" tähendada võiks aga 30€ lastakse 2x rajale juht koos autoga kellel on lubatud liikluses sõita (lubade olemasolu ja auto tehniline pass koos ülevaatuse templiga)!
"lambikülamees" all mõtlesin ma siis lihtinimest kellel on juhiload ja seaduste järgi liiklusekõlbulik auto, ala et ei pea olema mingi veraari või gtr või vormel pee all.
Tänud seega.
Ei pea, isegi saabiga lastakse peale.
Pikad riided, korralikud jalanõud (mitte plätad) ja kiiver ning tehniliselt korras auto, õigeaegne kohale laekumine (võistlejatele on varem kui pealtvaatajatele) ning osavõtu tasumine ning starti minek.
Iga ratas veab and then some!
Tuletan kõigile kiire sõidu huvilistele meelde, et soodushinnaga registreerida saab laupäeva (31.05) hilisõhtuni! Lisatingimuseks on osavõtutasu laekumine esmaspäeva (02.06) õhtuks, sama kehtib ka varem registreerinute kohta kes soovivad soodushinnaga osaleda.
Mul homme dünotamine plaanis, kui mõni number ka kahega hakkab, siis ehk pistan nime kirja, saab ka lõppkiirust lahtise katusega proovida:)
35€ saab nalja küll ja ilusaid masinaid ligidalt vaadata
35€ saab nalja küll ja ilusaid masinaid ligidalt vaadata
Panin nime kirja, võidu peale sõitma ei lähe, kuid on ju kena korra proovida, kui kiirelt liikuda saab.
Eesti Audi Klubi MTÜ ERAKORRALINE pressiteade
12. juuni 2014 15:00
Lõppkiirusvõistlus One Mile Challenge 2014 stage 1 lükkub ühe päeva võrra edasi!
Laupäevaks, 14. juuniks planeeritud ülipopulaarne lõppkiirusvõistlus lükkub ühe päeva võrra edasi, kuna Ridala vald otsustas viimasel hetkel mitte anda avaliku ürituse luba selleks päevaks. Peakorraldaja Eesti Audi Klubi on teinud endast kõik võimaliku, et üritust mitte ära jätta ning ühiste jõupingustuste tulemusena otsustati üritus korraldada PÜHAPÄEVAL 15. JUUNIL.
Muus osas jääb ajakava muutumatuks, muutub ainult toimumise päev! Korraldaja on ürituse edasi lükkamise osas konsulteerinud nii pääste- ja turvateenistusega kui ka mõningate võistlejatega ning ühiselt võeti vastu otsus, et parem korralda üritus päev hiljem kui üldse ära jätta – liiatigi on võistlusele registreerinud rekordarv võistlejaid!
Kõik pealtvaatajad on oodatud üritusele pühapäeval alates 12:00.
Kõigile võistlejatele edastatakse e-maili teel täpne info võistluspaika jõudmise aja kohta.
Eesti Audi Klubi vabandab kõigi võistlejate, fännide ja pealtvaatajate eest ja loodab mõistvale suhtumisele.
12. juuni 2014 15:00
Lõppkiirusvõistlus One Mile Challenge 2014 stage 1 lükkub ühe päeva võrra edasi!
Laupäevaks, 14. juuniks planeeritud ülipopulaarne lõppkiirusvõistlus lükkub ühe päeva võrra edasi, kuna Ridala vald otsustas viimasel hetkel mitte anda avaliku ürituse luba selleks päevaks. Peakorraldaja Eesti Audi Klubi on teinud endast kõik võimaliku, et üritust mitte ära jätta ning ühiste jõupingustuste tulemusena otsustati üritus korraldada PÜHAPÄEVAL 15. JUUNIL.
Muus osas jääb ajakava muutumatuks, muutub ainult toimumise päev! Korraldaja on ürituse edasi lükkamise osas konsulteerinud nii pääste- ja turvateenistusega kui ka mõningate võistlejatega ning ühiselt võeti vastu otsus, et parem korralda üritus päev hiljem kui üldse ära jätta – liiatigi on võistlusele registreerinud rekordarv võistlejaid!
Kõik pealtvaatajad on oodatud üritusele pühapäeval alates 12:00.
Kõigile võistlejatele edastatakse e-maili teel täpne info võistluspaika jõudmise aja kohta.
Eesti Audi Klubi vabandab kõigi võistlejate, fännide ja pealtvaatajate eest ja loodab mõistvale suhtumisele.
Natukene maanteinfot ka kõikidele võistlejatele ja pealtvaatajatele pühapäevaks.
Haapsalu maanteel on 7-kilomeetrine lõik remondis, kus teekate on freesitud kuni pinnaseni. Tee on väga halvas seisukorras ning teetööd toimuvad ka nädalavahetusel, esineb fooridega reguleeritud seisakuid. Soovitatav on tulla Tallinnast mööda Keila-Haapsalu maanteed või kasutada Ristist alates ümbersõitu läbi Keila-Haapsalu maantee. Varuge aega, et jõuda õigeaeselt kohale! Lisainfot maanteeameti infoliinilt telefonil 1510.
Variant 1, Tallinnast läbi Keila, mööda Keila-Haapsalu maanteed: https://goo.gl/maps/bHUn4
Variant 2, Tallinnast mööda Tallinn-Ääsmäe-Haapsalu maanteed ümbersõiduga Ristilt: https://goo.gl/maps/8jY9O
Haapsalu maanteel on 7-kilomeetrine lõik remondis, kus teekate on freesitud kuni pinnaseni. Tee on väga halvas seisukorras ning teetööd toimuvad ka nädalavahetusel, esineb fooridega reguleeritud seisakuid. Soovitatav on tulla Tallinnast mööda Keila-Haapsalu maanteed või kasutada Ristist alates ümbersõitu läbi Keila-Haapsalu maantee. Varuge aega, et jõuda õigeaeselt kohale! Lisainfot maanteeameti infoliinilt telefonil 1510.
Variant 1, Tallinnast läbi Keila, mööda Keila-Haapsalu maanteed: https://goo.gl/maps/bHUn4
Variant 2, Tallinnast mööda Tallinn-Ääsmäe-Haapsalu maanteed ümbersõiduga Ristilt: https://goo.gl/maps/8jY9O
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Uus rekord 327 km/h.
Zolotarjovi kahe mootoriga TT :freak:
Korralik musta suitsu kate, kui Ram-iga 217 sõideti...
Mõned lagunenud autod, aga väga suure pauguga ei läinud ühtegi.
Muusaikavalik kohutav nagu tavaliselt.
Kuidagi steriilne, kärtsu-mürtsu tahaks, aga ei olnud... autosid oli ju ometi palju ja päris häid tulemusi sõideti. Huvitav, kas see tuleb äkki sellest, et "omasid" väga vähe oli.
Seekord oli mingeid jokkis jõmme kuidagi rohkem, kui tavaliselt.
Zolotarjovi kahe mootoriga TT :freak:
Korralik musta suitsu kate, kui Ram-iga 217 sõideti...
Mõned lagunenud autod, aga väga suure pauguga ei läinud ühtegi.
Muusaikavalik kohutav nagu tavaliselt.
Kuidagi steriilne, kärtsu-mürtsu tahaks, aga ei olnud... autosid oli ju ometi palju ja päris häid tulemusi sõideti. Huvitav, kas see tuleb äkki sellest, et "omasid" väga vähe oli.
Seekord oli mingeid jokkis jõmme kuidagi rohkem, kui tavaliselt.
Ilm endiselt ilus, autod ikka kiired ja rohkelt pealtvaatajaid - One Mile Challenge 2014 I võib kordaläinuks lugeda! Tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid, toetajaid ja loomulikult kogu korraldusmeeskonda - ilma Teieta seda võistlust ei toimuks!
Haapsalu lähistel mõõdeti Tesla Model S kiiruseks 201 km/h
Eile mõõdeti Haapsalu lähistel liikuva Tesla Model S kiiruseks 201 km/h. Tegemist ei olnud siiski liiklushuligaaniga, vaid Kiltsi lennuväljal toimunud One Mile Challenge lõppkiirusvõistlusel esmakordselt elektriautodele loodud E-klassi võitja Ekke Lainsalu tulemusega ühemiilise võistlusdistantsi lõpus.
Võistluse käigus purunes ka 2012. aastast Maksim Zolotarjovi (Toyota Supra) nimel olnud Eesti rekord 326 km/h, mille sõitis üle Roul Liidemann 1000-hobujõulisel Dodge Viper GTS’il, saavutades lõppkiiruseks 327 km/h. Enam kui 300 km/h saavutasid veel Erik Olesk (Audi S6 Avant, 312 km/h), Juhani Kautto (Nissan GT-R, 307 km/h) ja Janis Piiritalo (Audi S6 Avant, 307 km/h).
TULEMUSED
A-KLASS
I - Indrek Sinivee, Mazda MX-5 - 188km/h
II - Sander Roosma, Mazda 6 - 184km/h
III - Matthias Mardiste, VW Golf - 181km/h
B-KLASS
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant - 307km/h
II - Toomas Tuuling, Audi S4 - 284km/h
III - Raigo Sarapuu, Audi Sport Quattro - 264km/h
C-KLASS
I - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS - 327km/h
II - Erik Olesk, Audi S6 Avant - 312km/h
III - Juhani Kautto, Nissan GT-R - 307km/h
E-KLASS
I - Ekke Lainsalu, Tesla Model S - 201km/h
II - Rando Mere, Nissan Leaf - 149km/h
III - Kaspar Sepp, Mitsubishi i-MiEV - 130km/h
Kiireima naisvõistleja eriauhinna sai Kadri Vokk (BMW M5, 270 km/h) ning kiireima diiselauto eriauhinna Martin Luts (Audi A4, 230 km/h).
Kõik tulemused on leitavad järgeva lingi vahendusel: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
FOTOD
Marek Potti - http://marekpotti.com/pics/2014/omc
Haapsalu lähistel mõõdeti Tesla Model S kiiruseks 201 km/h
Eile mõõdeti Haapsalu lähistel liikuva Tesla Model S kiiruseks 201 km/h. Tegemist ei olnud siiski liiklushuligaaniga, vaid Kiltsi lennuväljal toimunud One Mile Challenge lõppkiirusvõistlusel esmakordselt elektriautodele loodud E-klassi võitja Ekke Lainsalu tulemusega ühemiilise võistlusdistantsi lõpus.
Võistluse käigus purunes ka 2012. aastast Maksim Zolotarjovi (Toyota Supra) nimel olnud Eesti rekord 326 km/h, mille sõitis üle Roul Liidemann 1000-hobujõulisel Dodge Viper GTS’il, saavutades lõppkiiruseks 327 km/h. Enam kui 300 km/h saavutasid veel Erik Olesk (Audi S6 Avant, 312 km/h), Juhani Kautto (Nissan GT-R, 307 km/h) ja Janis Piiritalo (Audi S6 Avant, 307 km/h).
TULEMUSED
A-KLASS
I - Indrek Sinivee, Mazda MX-5 - 188km/h
II - Sander Roosma, Mazda 6 - 184km/h
III - Matthias Mardiste, VW Golf - 181km/h
B-KLASS
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant - 307km/h
II - Toomas Tuuling, Audi S4 - 284km/h
III - Raigo Sarapuu, Audi Sport Quattro - 264km/h
C-KLASS
I - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS - 327km/h
II - Erik Olesk, Audi S6 Avant - 312km/h
III - Juhani Kautto, Nissan GT-R - 307km/h
E-KLASS
I - Ekke Lainsalu, Tesla Model S - 201km/h
II - Rando Mere, Nissan Leaf - 149km/h
III - Kaspar Sepp, Mitsubishi i-MiEV - 130km/h
Kiireima naisvõistleja eriauhinna sai Kadri Vokk (BMW M5, 270 km/h) ning kiireima diiselauto eriauhinna Martin Luts (Audi A4, 230 km/h).
Kõik tulemused on leitavad järgeva lingi vahendusel: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
FOTOD
Marek Potti - http://marekpotti.com/pics/2014/omc