One Mile Challenge 2014 II - 16. august - Kiltsi lennuväli
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus. Võistluse sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1 miilise (ca. 1609 m.) distantsi lõpus. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.
Võistlust on korraldatud alates aastast 2001. Alates 2013. aastast koosneb One Mile Challenge kahest etapist, millest esimene toimub varasuvel (15. juuni) ning teine hilissuvel (16. august). Varasemalt kandis teine etapp nime AC Mile. Etapid on eraldiseisvad, st tulemuste üle koondarvestust ei peeta.
Võistlejate jaoks, kes soovivad teada oma auto sooritusvõimet ka 1- kilomeetrisel distantsil loodud võimalus, et nende võistlussõitude käigus mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures. Sellisest soovist tuleb teada anda võistlusele registreerimisel. Tulemuste arvestuses 1 kilomeetri lõppkiiruseid ei arvestata.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 07.07-31.07.2014 on osavõtutasu 30 eurot;
• Ajavahemikus 01.08-14.08.2014 on osavõtutasu 40 eurot;
• Tippkiiruse mõõtmise eest 1 kilomeetri distantsil lisandub osavõtutasule 5 eurot.
One Mile Challenge 2014 I tulemused, fotod ja kokkuvõte
Tulemused: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Petrolheads.ee kokkuvõte: http://petrolheads.ee/2014/06/sartsu-ja-murtsu/
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2014/omc/
Võistlust on korraldatud alates aastast 2001. Alates 2013. aastast koosneb One Mile Challenge kahest etapist, millest esimene toimub varasuvel (15. juuni) ning teine hilissuvel (16. august). Varasemalt kandis teine etapp nime AC Mile. Etapid on eraldiseisvad, st tulemuste üle koondarvestust ei peeta.
Võistlejate jaoks, kes soovivad teada oma auto sooritusvõimet ka 1- kilomeetrisel distantsil loodud võimalus, et nende võistlussõitude käigus mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures. Sellisest soovist tuleb teada anda võistlusele registreerimisel. Tulemuste arvestuses 1 kilomeetri lõppkiiruseid ei arvestata.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 07.07-31.07.2014 on osavõtutasu 30 eurot;
• Ajavahemikus 01.08-14.08.2014 on osavõtutasu 40 eurot;
• Tippkiiruse mõõtmise eest 1 kilomeetri distantsil lisandub osavõtutasule 5 eurot.
One Mile Challenge 2014 I tulemused, fotod ja kokkuvõte
Tulemused: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Petrolheads.ee kokkuvõte: http://petrolheads.ee/2014/06/sartsu-ja-murtsu/
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2014/omc/
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Vähemalt üks julge on olemas :DMina lähen aga Skodaga :)
Eile vaatasin Kiltsi ilmateadet, lubati ilusat 20-kraadist ilma, tänane prognoos yr.no andmetel on 17-kraadi ja vihm.
Loodetavasti neljapäevaks on asi selgem...vihmaga pole seal mingit tulemust oodata.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mitte vist vaid kindlasti :)
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
2 Saabi kirjas :cool:
Linna vahel sõitsid täna juba kuumaks nagu nägin ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tuleb see teekond ju kuidagi huvitavamaks teha :D2 Saabi kirjas :cool:
Linna vahel sõitsid täna juba kuumaks nagu nägin ;)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Laupäeval 16. augustil peetud 1 miili paigalstardiga lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge 2014 teisel etapil Kiltsi lennuväljal sõideti kehtiv Eesti rekord (327 km/h) üle lausa kahel korral. Esmalt sõitis Sander Kelner BMW E34 M5’ga uueks Eesti rekordiks 330 km/h, kuid seda tiitlit ei saanud ta kanda kaua. Mõni aeg hiljem siis viis Roul Liidemann Dodge Viper GTS’il Eesti rekordi aga täiesti uuele tasemele - 343 km/h! Lisaks neile saavutasid 300 km/h või enam ka Erik Olesk (Audi S6, 320 km/h), Juri Liske (Audi S8, 313 km/h), Janis Piiritalo (Audi S6, 301 km/h) ja Tormis Hoffmann (Toyota Supra, 300 km/h).
Kui üksikud 300 km/h ületused on One Mile Challenge võistlusel tavapärased, siis seda, et kuus võistlejat sellise kiiruse saavutavad ei ole varem juhtunud. Tõenäoliselt oleks 300 km/h ületajaid olnud enamgi, kuid võistluse teine voor tuli vihmasaju tõttu katkestada, mistõttu kõige kiiremad autod ei saanud sõita teist katset.
One Mile Challenge 2014 teise etapi tulemused klasside lõikes:
A-KLASS
I - Vadim Tsyro, Honda Civic, 216 km/h
II - Rainer Umbleja, Ford Sierra, 209 km/h
III - Reimo Laev, Opel Kadett, 192 km/h
B-KLASS
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 301 km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 278 km/h
III - Vladimir Mihhailov, Opel Astra Coupe, 273 km/h
C-KLASS
I - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 343 km/h
II - Sander Kelner, BMW M5, 330 km/h
III - Erik Olesk, Audi S6 Avant, 320 km/h
Kiireima naise eriauhinna pälvis Kadri Vokk (BMW M5, 276 km/h)
Kiireima diiselauto eriauhinna sai Martin Kukk (Audi A4, 229 km/h).
Kõik tulemused: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused&year=2014&acm=1
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2014/omc2/
Eesti 1 miili 300 km/h klubi tänase seisuga:
Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 343 km/h
Sander Kelner, BMW M5, 330 km/h
Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326 km/h
Erik Olesk, Audi S6 Avant, 320 km/h
Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 319 km/h
Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 315 km/h
Juri Liske, Audi S8, 313 km/h (uus liige august 2014)
Viljar Mäesepp, Nissan 300ZX, 311 km/h
Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
Juhani Kautto, Nissan GT-R, 307 km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 305 km/h
Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 305 km/h
Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
Marje Salumets, Audi Coupe, 304 km/h
Tormis Hoffmann, Toyota Supra, 300 km/h (uus liige august 2014)
Kui üksikud 300 km/h ületused on One Mile Challenge võistlusel tavapärased, siis seda, et kuus võistlejat sellise kiiruse saavutavad ei ole varem juhtunud. Tõenäoliselt oleks 300 km/h ületajaid olnud enamgi, kuid võistluse teine voor tuli vihmasaju tõttu katkestada, mistõttu kõige kiiremad autod ei saanud sõita teist katset.
One Mile Challenge 2014 teise etapi tulemused klasside lõikes:
A-KLASS
I - Vadim Tsyro, Honda Civic, 216 km/h
II - Rainer Umbleja, Ford Sierra, 209 km/h
III - Reimo Laev, Opel Kadett, 192 km/h
B-KLASS
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 301 km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 278 km/h
III - Vladimir Mihhailov, Opel Astra Coupe, 273 km/h
C-KLASS
I - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 343 km/h
II - Sander Kelner, BMW M5, 330 km/h
III - Erik Olesk, Audi S6 Avant, 320 km/h
Kiireima naise eriauhinna pälvis Kadri Vokk (BMW M5, 276 km/h)
Kiireima diiselauto eriauhinna sai Martin Kukk (Audi A4, 229 km/h).
Kõik tulemused: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused&year=2014&acm=1
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2014/omc2/
Eesti 1 miili 300 km/h klubi tänase seisuga:
Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 343 km/h
Sander Kelner, BMW M5, 330 km/h
Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326 km/h
Erik Olesk, Audi S6 Avant, 320 km/h
Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 319 km/h
Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 315 km/h
Juri Liske, Audi S8, 313 km/h (uus liige august 2014)
Viljar Mäesepp, Nissan 300ZX, 311 km/h
Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
Juhani Kautto, Nissan GT-R, 307 km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 305 km/h
Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 305 km/h
Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
Marje Salumets, Audi Coupe, 304 km/h
Tormis Hoffmann, Toyota Supra, 300 km/h (uus liige august 2014)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
No sellel 9-5el ju päris mehine tulemus :)
Kas kusagil sellest autost lugeda ka Saab?
https://www.youtube.com/watch?v=itJj1qMSX4w :headbang:
Kas kusagil sellest autost lugeda ka Saab?
Teemo - 16.08.09 20:18
Kui USA raud oma meeletu töömahuga kõrvale jätta, siis soomlase Aki Virtase Saabi 305km/h on ikka täielik ulme. Meenutame, kes Eestis üldse kiiremini lisaks Roul Liidemannile on sõitnud-- peaks vist Viljar Mäesepp ja Maksim Solotarjov olema. Saab aga esivedu (2.3 puuritud 2.4ni) rida 4. Saabi foorumis kirjutas võitja, et kuna eelmine päev sai "uus" 250000km sõitnud kast alla, siis gaas pannakse põhja alles 4.käiguga. Seda oli ka võistlusel näha, et start oli väga rahulik. Kohapeal põhja naabrid rääkisid, et kiiremad Saabid ületasid finisijoone 8000rpmi ja viies käik, ühesõnaga selle 1.6 kilomeetri peale suudetakse masinast võtta kõik, mis mootor pakub.
Joel - 16.08.09 20:37
Viljar Mäesepp sõitis samuti 311 km/h, Maksim Zolotarjov 312. Soomlasi vaadates on mul tihti tekkinud tunne, et eestlased pingutavad üle ja suunavad oma energia kuidagi valesse kohta - tegelikult saaks palju lihtsamini ja palju rohkem. Näiteks miilil 300km/h sõitmiseks ei ole vaja ülemiljonikroonist 1000+hp Nissan Skyline või Suprat või Viperit või kahemillist mersut, vaid võib veel kiiremini sõita täiskomplektse tumesinise peresedaani, 215 laia rehvi ja esiveoga. Ja ilmselt palju odavamalt. OK, anname endale aru, et erinevalt Viperist ja SL-mersust on see Saab 99% oma kasutusajast nõrk nagu 1,6-liitrine oopel, kuna mootori surveaste on madal ja boost tekib alles väga kõrgetel pööretel, ehk selle masina ainuke point ongi miilivõistlusel hiilata. Aga seda teeb ta krdi efektselt! Samas, selliseid põhjagaasiturbokaid ehitatakse ju meilgi, nii et usutavasti on järgmisel aastal või natuke hiljem alla 300 kiirus kindlasti mitmete kohalike jaoks juba pisuke pettumus.
https://www.youtube.com/watch?v=itJj1qMSX4w :headbang:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab