Mannergute mõõduvõtt

Ühised tegemised
Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#1

K Mär 11, 2015 9:14

Opentracki foorumis on vaikselt idanenud mõte korraldada üks madala eelarvega ja mitte väga võidu sõitmise üritus (põhimõtteliselt mõelge sõnale LeMons..:)). Nüüd on asi jõudnud sinnamaani, et on välja käidud ka kuupäev ja reeglistiku mustand..:)
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1616

Võibolla on kellegi huvi võistkond kokku panna aja osaleda?

Lühidalt:
Tegemist ei ole võidusõiduga, vaid masinate kestvustestiga.
Testi pikkus: 2h;
Testide arv hooajal: 3 k.a talvine etapp.
Auto väärtus: €700;
Ostuõigus: ei ole
Turvapuur: vabatahtlik/soovituslik (korviste ja traksid lubatud ainult koos ohutuskare või turvapuuriga);
TÜV: Auto ei pea omama, kuida peab olema tehniliselt heas korras ja laias laastus originaalne.
Rehvid: tänavarehvid, va "tänavalegaalsed slikid";
Võimsus: 75kw 1000kg kohta teh. passi järgi;
Auto mass: max 1,500 kg tühimass teh. passi järgi;
Osavõtutasu: 130EUR per auto;
Osalejate arv: 1-6 juhti + vabalt meeskonnaliikmeid (soovitav vähemalt 2-3 inimest autokohta, et edukalt lisaülesandeid sooritada.;
Rada: asfalt, auto24ringi muudetud konfiguratsiooniga;
Šikaanid: ei;
Lisaülesanded: Agressiivse sõidu, puute, pideva haljastuse rikkumise eest. Imelikult kiiresti edenev masin saab samuti selgitada oma kiirust ja teisi õpetada.
Auhinnad: Auto ilu, hea meeskonnatöö, viisaka käitumise ja tubli testi tulemuse eest.
Muu: Kombe on kohustuslik, kuid võib olla ka suvaline ehituspoe töökombe, mis on mittesulavast materjalist (puuvill vms).


EDIT: Ametlik teema! http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1620

Pilt

Mannergute Mõõduvõtu ametlik Facebook leht

Mannergute Mõõduvõtt on meeskondlik kahetunnine kestvussõit, mille põhiliseks eesmärgiks on anda vanadele, aeglastele ja muul põhjusel ühiskonna poolt ära põlatud autodele veel viimane võimalus end tõestada ning tuua MM-ilt karikas. Selleks, et rispekt ja street-cred saavutada, on mitmeid võimalusi:

Rispekt: Masina operaatorid suhtuvad austusega kaassõitjatesse ja suudavad vältida kontakti nii teiste mannergute kui ka rajaäärese haljastusega.
Street-cred: Kuna disainerid ei oska tegelikult üldse autosid teha, saab meeskond ulatada oma abistava käe ning tuunida pilli nii, nagu seda kunagi varem tehtud ei ole.
Meeskonna vaim: Käsi kasvab puusast? Pole häda! Ka lihtsalt kõige muhedama olemisega meeskond saab oma mannergu au päästa, tõmmates tähelepanu masinalt enda peale stiilse ja pilkupüüdva läbiva temaatikaga.
Kestvustest: Mannerg peab vastu pidama kaks tundi ja läbima tubli arvu ringe. Selle saavutamiseks peab masin minimaalselt olema tehniliselt heas korras ja hooldatud.

Mannerguks võib pidada oma ekspluatatsioonitee lõpule lähenevat masinat, mille eest ei taha enam keegi üle 700€ maksta.
Paras kandidaat peab olema alla 1500kg ja maksimaalse potentsiaaliga 75kw ühe tonni kohta. Kainele mõistusele (kohtunik) arusaamatul põhjusel märkimisväärselt kiiremini edenevad masinad ja juhid saavad oma tegevust aeg-ajalt seletamas ning kaine mõistusega arutamas käia.
Kuna tuuning on hinnas, siis ei pea suured veljed, kahurid või näiteks vilkurid mahtuma mannergu hinna sisse. Samuti on ka vabatahtliku turvapuuri või ohutuskaarega mille võib lisada mannergusse ilma, et see tõstaks tema hinnatavat väärtust.
Levinud mannerguks sobivate mudelid on näha siin lingil ning põnevate haruldaste mudelite või muidu kahtluse korral on mõistlik korraldajalt üle küsida.

Ürituse täpne ajakava ja registreerimine avaldatakse hiljemalt 01.aprillil.

Olulised reeglid lühidalt

Tegemist ei ole võidusõiduga, vaid masinate kestvustestiga.
Testi pikkus 2 tundi;
Testide arv hooajal 3 kaasa arvatud 1 üks talvine etapp;
Auto väärtuse €700 hulka kuhu ei kuulu, veljed, kaunistav tilu-lilu, sentimentaalne või ajalooline uunikumi väärtus.
Turvapuur on vabatahtlik/soovituslik kusjuures korviste ja traksid lubatud ainult koos ohutuskaare või turvapuuriga mis on kõik paigaldatud FIA reeglite kohaselt;
Auto ei pea omama kehtivat ülevaatust, ega omama registreeringut Eestis kuid peab olema tehniliselt heas korras ja laias laastus originaalne.
Turvapadjad ja roolilukk tuleb eemaldada ning on soovitav eemaldada ka tuleohtlikud salongipolstrid mis ei ümbritse juhti.
Autos peab olema toimiv raadio või juhil kõrvaklapid, millest edastatakse jooksvalt informatsiooni ja võimalikke lisaülesandeid ning karistusi.
Lubatud ainult tänavarehvid, välja arvatud "tänavalegaalsed rajarehvid";
75kw 1000kg tühimassi kohta tehnilise passi järgi ja turbo on out;
Meeskonnas võib olla 1-6 juhti + vabalt kaasaelajaid. Soovitav vähemalt 2-3 inimest meeskonnas, et edukalt lisaülesandeid sooritada;
Kombe on kohustuslik, kuid võib olla ka suvaline ehituspoe töökombe, mis on mittesulavast materjalist (puuvill vms).
Lisaülesanded saab agressiivse sõidu, puute ja korduva haljastuse rikkumise eest. Seletamatult kiiresti edeneva masina juht saab samuti sõidu käigus selgitada oma kiirust ja vajadusel ka teisi õpetada.
Rajal liigeldes ei tohi takistada tagant läheneva masina möödasõitu. Olukordi jälgivad lipukohtunikud terve raja ulatuses ning vajadusel kutsutakse mõlemad osapooled boksi kohtunike juurde vestlusele.

Korduma kippuvad küsimused

Mu autol on mitteoriginaalseid juppe küljes. :(
Pole hullu niikaua, kuni need ei kujuta sõidu vältel ohtu juhile, teistele osalejatele ega rajale. Kui ei ole lahenduses päris kindel, siis on mõistlik enne üritust üle küsida ja leiame mõistliku lahenduse juhtimipõhiselt.

Aga kui mul ei ole kogemust?
Kogemuse alla kuulub igasugune ringraja, võistlus või harrastuskogemus. Kirjuta vabas vormis, milline on sinu suhe autospordi või muidu (jää)rajal kihutamisega. Kui kogemus puudub täielikult saab registreerida end ürituse-eelsele OpenTrackile, mis kvalifitseerub piisava kogemusena. Eesmärk ei ole kedagi eemale hoida, küll aga säästa kõigi terviseid hoides tõrvatilgad meepotist eemale.

Mis tähendab 700€ ?
700€ on indikatiivne hinnalagi, et hoida sisenemise kulud madalad. Kui sulgeda silmad ja kujutleda, kui palju maksaks kindlustus selle auto eest vabatahtlikult ja jõuad summani alla 700€ siis ilmselt oled õigel teel. Toodud nimekiri on näited levinud autodest ja ei ole lõplik vaid pigem vastupidi- on hea näha, kui stardirivis on palju erinevaid mannerguid. Kui ei ole ikka päris kindel masina väärtuses, siis läheneme asjale juhtumipõhiselt ja oleme huvitava masina puhul ka paindlikud.

Soovitused Mannergu ettevalmistamisel

Vahetada piduriklotsid ja kettad.
Vahetada kõik lõtkuga või vanadusest mõranenud detailid.
Vahetada vähemalt mootori ja piduriõlid.
Kontrolli kõikide vedelike taset jooskvalt.
Kriitilise pilguiga kontrollida piduri, kütuse, roolivõimendi ja jahutussüsteemi voolikuid ja torusid.
Asenda jahutusvedelik veega, et vältida õnnetuse korral raja libedaks muutmist.
Kohustusliku rehvivahetuse käigus kontrolli ka piduriklotside jääki ja seisukorda.
Lisa mootorile põhjakate, mis suudab koguda rikke korral suurema osa vedelikest.

Julgelt võib esitada küsimusi koos võimalike lahenduste ettepanekuga: henrik.eeltee@gmail.com või 58844466

Täpsemad reeglid lisatud eraldi dokumendina järgmisetel linkidel:
Üldjuhend ja Tehnilised tingimused
Näitena toodud sobivate masinate nimekiri
Näited keelatud rajapäeva rehvidest
Osalejate kinnituskiri
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

K Mär 11, 2015 9:52

Võiks ju saaburiga sõita.....:cool:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#3

K Mär 11, 2015 10:05

Su saabaru ei kvalifitseeru. Mootorivahetused ei ole lubatud. Ja 700€ eest ei saa ka ühtegi sellist..:P Kõiksugu vabalthingavad 900-d ja 9000-d kõlbaks, aga 99, 96 jms ilmselt mitte, sest nii odavalt ei müü neid vist keegi..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

K Mär 11, 2015 11:46

kaalu ja kW suhte ning hinna poolest sobiks 96kW NG900 hästi :drive:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2127
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#5

K Mär 11, 2015 13:36

http://www.auto24.ee/used/1949061

Lähme shoppama?
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 740
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#6

K Mär 11, 2015 14:54

mart284
Iks-mees
Postitusi: 2127
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#7

K Mär 11, 2015 15:14

EDIT: 75kw = 1000kg on piiriks
seega 110 ja 1295 on veidi palju lõhki, ideaalne oleks 96kw väikses kupees, kahjuksei leidnud sellist:)


Vahetuse võimalus: raha vastu

Auto on 100% ideaalses korras! Aga kui ma oleksin sina, siis ma võtaksin arvesse, et on sellised plussid ja miinused:

- mingi rullik teeb vist häält. Ilmselt tahaks vahetamist ja võimalik, et too rihm ka, mis genekat ja teisi junne ringi ajab.
- sportsummuti eksisteerib vaid kõrvadele. Pead minema kuskile summutionu juurde ja laskma üle vaadata, ennem kui ülevaatuselt läbi saad. Võibolla on mingi polt lahti, aga võibolla on midagi rohkemat. Võid ise auto alla vaatama minna kui huvi on.
- seda nuppu, mis salongi ventilaatorit keerab, pead remontima. Mingi ühendus logiseb.
- külmalt tõmbab pöörded veidi kõikuma. Äkki on summuti pärast? Ei tea.
- roostet ikka leiad mõnest kohast kui tähelepanelik oled. Ei midagi hullu. Roostetõrjega üle käia, siis jääb enamus autost alles ma usun.
- tagaluugi amordid on ära väsinud ja seda saab giljotiinina kasutada (ühtlasi ka pluss)

+ õli pole ammu kuskile kadunud (või on keegi salaja juurde valanud)
+ kõik valgustid ja tulukesed töötavad (80% kindel)
+ suverehvidel on mustrit veidi ja naastudel on enamus naaste sees (hetkel naastud all)
+ sidur peab ilmselt veel vastu, käigud lähevad sisse, pidurdab kui kõvasti vajutad
+ rebib nagu loom
+ mootor tundub tipp topp (aga ma pole eriline spetsialist eks)
+ sellel mudelil puudub DI (direct injection), mis on vanade Saabide õudusunenägu ja viib rahakotist kõik raha ära.
+ tümm on mõnus.

Loo moraal on selles, et ma vahetan 600 euro vastu täiesti sõidukorras, ülistiilse, väga kiire ja hea iseloomuga auto, mis hoiab sind põnevil nii maal kui linnas. See pakkumine ei kesta igavesti ja niipea ei kordu. Soodukas kehtib märtsi lõpuni! Siis teen ise korda kõik ja pärast vaatad tänaval kadeda näoga järgi :).
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 740
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#8

K Mär 11, 2015 15:32

pagan ei vaadanud massi ja võimsuse suhet :cool:
1000kg ja 75kw =13,333

2,3 on kuulutuses 1295kg ja 110kW = 11,77
ja 2,0, kui kaalub sama palju, siis 1295kg ja 96kW = 13,48

Ehk sobib siiski ainult 2 liitrine, vabalthingav) 900, 9000, 9-3
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#9

K Mär 11, 2015 20:30

http://www.auto24.ee/used/1949061

Lähme shoppama?


Olen käpp. Meilt 2 sõitjat.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

K Mär 11, 2015 21:02

kui kuupäev sobib, oleks osavõtja
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2127
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#11

K Mär 11, 2015 21:04

http://www.auto24.ee/used/1949061

Lähme shoppama?


Olen käpp. Meilt 2 sõitjat.

Naine roolis???
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#12

K Mär 11, 2015 21:07

Hell yeah:head:
yksheikki
Saabiklubi liige
Postitusi: 599
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht:
Auto:

#13

K Mär 11, 2015 23:32



Hee :) Minu vana Saab. Kui ma selle müüsin, oli see väga heas korras...

Aga sõitu teeks mina ka :drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#14

N Mär 12, 2015 8:06

reeglid kah...

3.2. Kõik sõitjad peavad omama varasemat treening-, test- või võistlussõidu kogemust.
3.3. Kogemuse puudumisel või selle toetamiseks on võimalik lisada soovitajad, kes võiksid omada autoriteeti.

Ärge unustage, tegu pole võidusõiduga..;) Kui liiga kiireks läheb, siis lastakse tei kasvõi kätekõverdusi teha ajaviiteks..:)

ja ajaga on nii, et "avapauk antakse 24.05 Opentracki raames, kus kell 18.00 asuvad maailma esimesed mannergud kestvust testima"
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2127
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#15

N Mär 12, 2015 8:52

No meil on ju kõigil Saabiklubi jääralli seljataga:) Tegu on kestvus, mitte võidu peale sõiduga:)
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#16

N Mär 12, 2015 9:19

No meil on ju kõigil Saabiklubi jääralli seljataga:) Tegu on kestvus, mitte võidu peale sõiduga:)


Klubiliikmed, kes on talve, sügis/kevad või suvepäevade motoriseeritud võistlustest osa võtnud peaksid "silmad kinni" kvalifitseeruma :notworthy:
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 740
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#17

N Mär 12, 2015 9:44

kui teha 6 liikmeline meeskond
huvitav kas osalustasuga max 500€ osaleja kohta, saab 3 sõitu sõidetud?

600€ - auto
390€ - osalustasu (3x130€)
....€ - pirurite korrastamine
720€ - rehvid 3 jooksu 195/65R15 ~60€ rehv 12tk. vbl saab ka võiksema hulga või väiksema hinnaga (30 ... 40€ peaks sama ka suvalisi uusi rehve)
puuri või turvakaart pole SAABi otseselt vist vaja - need eeldavad ka võidusõidu istet ja 6p turvavööd
que
Postitusi: 1268
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#18

N Mär 12, 2015 10:36

Osalustasu peaks ikka olema 1x130?
Paneb täitsa mõtlema see lugu ;)
Sponsorid ja embleemid autodele siis oleks ikka õige ralli värk
Everyday Regular SAAB guy!
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#19

N Mär 12, 2015 10:41

Huvi tundub nõnda suur, et kas saame kaks tiimi välja panna maiks?
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#20

N Mär 12, 2015 10:54

Tundub põnev ja lõbus ettevõtmine. Võtaks isegi osa, kui tiimi leiaks.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#21

N Mär 12, 2015 11:00

Spark, ma kahtlen kas sul on iga korra jaoks uusi rehve vaja..:) Ilmselt on vaja ühte suve ja ühte talverehviringi. Ja needki ei pea ilmselt olema tutikad. Kui kõik osavõistlused on auto24 ringil, siis sinna ilmselt ka naelaga peale ei saa, niiet lamelild. Ei sõideta ilmselt pidamise piiril ja vilega..:)

Mis puutub "kogemusse" siis üksinda jäärajal olemine ja kella vastu sõitmine on erinev mees mehe vastu sõitmisest ja mitmekesi raja olemisest. Mitte, et ma tahaks siin kellegi entusiasmi maha teha, aga mõelge lihtsalt, kas te olete midagi sellist enne teinud ja mis selleks võiks vaja minna.

See reeglite kavand on esialgne ja muutub kindlasti täpsemaks. Muidugi kuudi ettevalmistamise osas võite peale hakata. Kahte tiimi ma ei hakkaks pushima, parem oleks teha 1 ja korralikult. Nagunii on pit-crew vajalik, keegi, kes tegeleb raadioside vahendamisega jms.

Ma panen siia ühe teise lingi ka kuskohast kogu see teema alguse sai üldse seal. Päris mitu lk...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

N Mär 12, 2015 11:15

Mõtleks ühe klassiku teami peale kui huvilisi
Kui masin võib olla ilma ülevaatuseta, siis peaks sellise leidma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1440
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: 2xSAAB

#23

N Mär 12, 2015 11:17


Mis puutub "kogemusse" siis üksinda jäärajal olemine ja kella vastu sõitmine on erinev mees mehe vastu sõitmisest ja mitmekesi raja olemisest. Mitte, et ma tahaks siin kellegi entusiasmi maha teha, aga mõelge lihtsalt, kas te olete midagi sellist enne teinud ja mis selleks võiks vaja minna.

Ma panen siia ühe teise lingi ka kuskohast kogu see teema alguse sai üldse seal. Päris mitu lk...

Mõlgutasin sarnaseid mõtteid :freak:
Kas meie klubisisesed mõõduvõtmised nende reeglite järgi kvalifitseeruvad.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#24

N Mär 12, 2015 11:23

Rahu... Märt juba jõudis ka OT foorumis selle küsimuse esitada. Minu meelest täiesti ok vastus tuli
Jesper:
Üks võimalus on näiteks sama päeva esimeses pooles toimuval OT-l ;) Ega seal muud polegi kui lihtsalt et sõitjatel oleks ettekujutus rajapäeval käitumisest ja elementaarsest ohutusest ning viisakusest. Ja hea oleks kui rajal püsimine ei võtaks 110% tähelepanuvõimest vaid midagi jääks ikka peeglite, lippude ja võistluste juhi korralduste jaoks ka. Kui rajakogemust vähe siis ma soojalt soovitaks teil eelnevalt selle konkreetse sõidukiga end mõnel vaba raja päeval lahti sõita, on pärast lihtsalt endal rahulikum ja lõbusam seal kangutada.


Ehk nagunii peaks selle mannerguga enne tutvuma ja rajaga ka. OT oleks samuti hea võimalus teistega koos rajal olemist katsetada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 263
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#25

N Mär 12, 2015 16:05

Su saabaru ei kvalifitseeru. Mootorivahetused ei ole lubatud. Ja 700€ eest ei saa ka ühtegi sellist..:P Kõiksugu vabalthingavad 900-d ja 9000-d kõlbaks, aga 99, 96 jms ilmselt mitte, sest nii odavalt ei müü neid vist keegi..:)

No problem. :cool:
99 ja 96 saab ka peale. Ilmselt tuleb sõnastada reegel natuke paremini, sest eesmärk on pigem eelistada selliseid ägedaid aeglaseid vanu autosid, kui näha Golfi või BMW 316 rivi.
Autode sentimentaalne ja vanusest tõusev väärtus ei ole probleem, kuid asjale läheneme sellisel juhul individuaalselt.
Vasta