Mannergute mõõduvõtt
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ettevalmistused käivad. Homme karbitäis kangemaid Ferodosid kaenlasse. Lisaks keerame summutile volüümi juurde. Nipet-näpet muu kola see nädal külge. Annetatud gene eest sügav kummardus Roomlasele!
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Lisaks keerame summutile volüümi juurde.
Soovitan sellisel juhul jätta võimalus volüüm uuesti maha keerata. Ka tehniline kontroll keerab nii mõneski punktis volüümi juurde. ;)
Alla läheb täiesti normaalne maheda mõminaga tehase sportsummuti. Ei tule screamer paipi!
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Järjekorras teine Mannergute Mõõduvõtt on nelja tunnine kestvussõit mille põhiliseks eesmärgiks on anda vanadele, aeglastele ja muul põhjusel ühiskonna poolt ära põlatud autodele veel viimane võimalus end tõestada.
Mannergute Mõõduvõtt Vol.2 04.07.2015 @ A24Ring
Mannergute Mõõduvõtt Vol.2 04.07.2015 @ A24Ring
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kas siit keegi vaatama ja kaasa elama ka tuleb? Lubatakse ilusat ilma! Loodetavasti on vähemalt kaks masinat siit foorumist sõitmas :headbang::drive: Kogu trall on loomulikult tasuta.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Direktori ettekanne: käidud, sõidetud. Mannerg pidas ka seekord ilma suuremate pahandusteta vastu. Looja karja läksid rehvid, kuid vedasime siiski lõpuni välja tänu täismõõdus tagavararattale ja ette-taha-paremale-vasakule ümbertõstmisele..:D Esimese pooltunni lõpuks oli lagunenud ka käiguhoovastik, kohati pidid juhid käike kõhutunde järgi vahetama, sest mitte mingit konkreetsust enam ei olnud. Kang käis lipa-lapa ja esimest ja viiendat üldse ei tahtnud leida (välja arvatud Märdi käes..:), siis olid kõik olemas millegipärast, või siis oli Märdil eriti täpne kõhutunne). Samas neid väga vaja ka ei ole seal rajal.
Arvestades ilma (kõva 25+), siis peaks ütlema, et seda autot ei olegi vist võimalik keema saada. Rajalt tulles võis rahulikult käe vastu radiaatorit panna..:D Vähemalt niipalju, kui seal iluvõre vahelt mahtus kätt sisse ajada. Ja valu saab ta seal korralikult, käiguvahetused redline'l, gaasijalg vastu põrandat nii palju, kui annab jms..:D.
Väikesed armid ka esitiival, kui üks bmw hästi kurve ära ei mahtunud ja väljapoole peale vajus. Rubbin' is racin'... kahjusid peale lenduläinud suunatuleklaasi (selle küljepealse) ei olnud.
Täname, kes kaasa elama viitsisid tulla..:)
Arvestades ilma (kõva 25+), siis peaks ütlema, et seda autot ei olegi vist võimalik keema saada. Rajalt tulles võis rahulikult käe vastu radiaatorit panna..:D Vähemalt niipalju, kui seal iluvõre vahelt mahtus kätt sisse ajada. Ja valu saab ta seal korralikult, käiguvahetused redline'l, gaasijalg vastu põrandat nii palju, kui annab jms..:D.
Väikesed armid ka esitiival, kui üks bmw hästi kurve ära ei mahtunud ja väljapoole peale vajus. Rubbin' is racin'... kahjusid peale lenduläinud suunatuleklaasi (selle küljepealse) ei olnud.
Täname, kes kaasa elama viitsisid tulla..:)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ühe korra tankisime igaks juhuks kolmanda tunni lõpus, sest andur on pisut põdur ja ei näita päris täpselt asjade seisu..:) Õigemini, me ei julenud tema näitu usaldada. Kohale tulime kõrini täis paagiga. Ideeliselt võiks isegi ilma tankimata ehk hakkama saada, kui saaks kindel olla, et see asi õigeid asju näitab.
Sõideti nii nagu igaüks tundis end võimeline olema. Aga tagasi hoida pole ju ka mõtet..:D poole tunni kaupa. Vahepeal tuli rattavahetuspause ka teha. Ühekorra siis, kui rehvilt pool mustrist maha viskas ja traadid välja tulid, teist korda pisut hiljem, et tagant veel ette visata, sest esimesed kippusid ikka väga ära kuluma. Tallinna tagasi oli aga siiski vaja millegagi sõita. Aga no all olid ka absoluutselt kõige odavamad rehvid, mis õnnestus uuena leida..:)
Sõideti nii nagu igaüks tundis end võimeline olema. Aga tagasi hoida pole ju ka mõtet..:D poole tunni kaupa. Vahepeal tuli rattavahetuspause ka teha. Ühekorra siis, kui rehvilt pool mustrist maha viskas ja traadid välja tulid, teist korda pisut hiljem, et tagant veel ette visata, sest esimesed kippusid ikka väga ära kuluma. Tallinna tagasi oli aga siiski vaja millegagi sõita. Aga no all olid ka absoluutselt kõige odavamad rehvid, mis õnnestus uuena leida..:)
me olime küll aeglased, kui 11minuti ringe me ei teinud:) tundub, et iga kolmas neljas ring on aja kirja saanud
me olime küll aeglased, kui 11minuti ringe me ei teinud:) tundub, et iga kolmas neljas ring on aja kirja saanud
Tundub loogiline. Kui aegade logi vaadata siis ei mõista üldse mille järgi esikolmik koostati. Forss sõitis 117 ringi, Tuhk ja Tolm sõitis 116 ringi, Viil Motorsport, Oss Racing, Estover Piimatööstus, Punanenool, Suitsupilv 115 ringi. Mannergute Prits sõitis 99 ringi ja oli poodiumil.
4tunni lõppedes oleks seda Mannergute õlle küll tahtnud, savi kas Bock või Rock, niii isuäratavad olid need "balloonid":P "Oss Racingu" sõiduga võib rohkem kui rahul olla, ringiajad kõigil paranesid ja ringiajad muutusid stabiilsemaks. Ürituse formaat ei pidanud olema võidusõit aga võidusõita sai küll ja veel.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aegades on esimene pooltund üldse puudu. Ülejäänusse ei hakka üldse süvenemagi. Ringe võiks ikka 90+ olla. Võibolla isegi 100 (igaüks vähemalt 10 per vahetus ja siis natuke otsa ka. Wilddog sõitis esimeses vahetuses 15 näiteks, hiljem tuli kollaseid lippe ja juhi-ning rehvivahetuspause lisaks).
Mis puudutab pjedestaali, siis said auhinnad need, keda peeti selle vääriliseks. Ja seda ei otsusta ringide arv, ega ka ringiaeg. Pange äge showteam kokku, tehke pulli ja sõitke kasvõi ainult 10 ringi, ikka võite auhinnalise koha saada. See on mannergusõit, mitte võidusõit...:). Asja juured ja inspiratsioon on LeMons24... Kes viitsib, see otsib.
Mis puudutab pjedestaali, siis said auhinnad need, keda peeti selle vääriliseks. Ja seda ei otsusta ringide arv, ega ka ringiaeg. Pange äge showteam kokku, tehke pulli ja sõitke kasvõi ainult 10 ringi, ikka võite auhinnalise koha saada. See on mannergusõit, mitte võidusõit...:). Asja juured ja inspiratsioon on LeMons24... Kes viitsib, see otsib.
Mis puudutab pjedestaali, siis said auhinnad need, keda peeti selle vääriliseks. Ja seda ei otsusta ringide arv, ega ka ringiaeg. Pange äge showteam kokku, tehke pulli ja sõitke kasvõi ainult 10 ringi, ikka võite auhinnalise koha saada. See on mannergusõit, mitte võidusõit...:). Asja juured ja inspiratsioon on LeMons24... Kes viitsib, see otsib.
Minu huvi esikolmiku selgumise vastu tekkis sellest, et esimene kord võitjad määrati ringide põhjal. Show jääb neile kes seda teha viitsivad ja oskavad, mina tahan odavalt kimada. :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See üritus peab pisut paika loksuma. Nii autasustamise, kui kõige muu koha pealt. Selle osalustasu eest saab 8h rada nühkida teisipäeviti..;) rohkem, kui võistluse käigus.
Võimalus kihutada on boonuseks. Karistuse välja teenimist eriti kiite ringi eest peaks võtma, kui auhinda. Mida jaburam ja pikem, seda kõrgem autasu..:)
Võimalus kihutada on boonuseks. Karistuse välja teenimist eriti kiite ringi eest peaks võtma, kui auhinda. Mida jaburam ja pikem, seda kõrgem autasu..:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Järgmine mannergute 4h ralli on juba 6. septembril A24 ringrajal. Meite mehed ja naised stardis.
http://www.mannergutemooduvott.ee
http://www.mannergutemooduvott.ee