OMC (One Mile Challange) 2006

Ühised tegemised
Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

N Mai 11, 2006 1:24

Hei!

Selline üritus on toimumas 27. mail Pärnu lennuväljal. Ise olen mõlgutanud mõtteid, et äkki isegi võiks minna. Mida arvavad kiirete SAABide omanikud taolisest üritusest? Tore oleks ka SAAB saada esindatud vms. Osavõtu tasu on 400.- ning selle hinna eest saab auto rajale+juht+tiimikaaslane. Pilet pealtvaatajale 100.- alla 12.a lapsed saavad tasuta sisse.

OMC 2006 leht
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 11, 2006 1:40

Vot sellisest lõppkiirusvõistlusest tahaks küll osa võtta tegelt!
Aga siis peaks kiivri kuskilt hankima ja huvitav kui karm see tehnokontroll seal on... mul vist akul polegi mingit kinnitust praegu :wall:
Saabs
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
Asukoht: Kuusalu vald
Auto:
Kontakt:

#3

N Mai 11, 2006 22:49

Mina soovitaks minna sellel aastal mõnel AERO-l või võimsamal Saabil.
Eelmine aasta oli ju üks 9000 2,3T (B.klass, 17 koht). Oleks tore võrdlus.:drive:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#4

N Mai 11, 2006 23:14

Hakkasin praegu mõtlema, kui pikk on see vana tagavaralennuväli Piibe maanteel. 9000 2,0T-ga tuli seal aastate eest umbes kolmveerandi peal 235...240km/h. Jõu kohta täpsemalt ei tea, ehk ~260hj kandis võis olla, kuigi võin täitsa eksida.
Aga vist on see lõik tunduvalt pikem, kui üks miil (1,6km)...

Muidu kibeleks minema küll.....:mad:
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#5

N Mai 11, 2006 23:37

Mulle meenus selle teema peale kohe kaunis vaatepilt ülemöödundsuviselt Rutja lennuväljalt, kus Trionic oma vana masinaga lendu üritas tõusta...

Mitte et ma millegile nüüd otse vihjaks :P
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#6

N Mai 11, 2006 23:45

Khmh, tund tagasi käis tõesti mõte korraks peast läbi:red:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

R Mai 12, 2006 0:04

Huvitav, keda mõeldakse 'tiimiliikme' all. Kas tohib endale ise mõne kiivriga beibe kõrvalistmele kutsuda, kelle nähes alla 250 oleks lausa kuritegelik sooritus või istutatakse sunniviisiliselt mõni kaardilugeja-jorss kõrvalistmele?
Või sain ma kõigest valesti aru ja tiimiliige on see, kes väljaspool autot kätega vehib ja kuraditki aru ei saa, kui palju see miili läbimine higistama ajab...
Aidake palun aru saada :)
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#8

R Mai 12, 2006 2:35

Tiimiliige aitab sul istmeid maha monteerida,autot teipida,parandab katsete vahel autot,valvab sinust mahajäänud stuffi samal ajal,kui sina järjekorras starti ootad jne.Ühesõnaga abistab.Sina keskendud sõidule.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

R Mai 12, 2006 6:29

Algselt postitas: fofa
Mulle meenus selle teema peale kohe kaunis vaatepilt ülemöödundsuviselt Rutja lennuväljalt, kus Trionic oma vana masinaga lendu üritas tõusta...

Mitte et ma millegile nüüd otse vihjaks :P


Sellist surmahirmu rohkem tunda ei tahaks-rada hakkab lõppema,kiirus 235,pidurdad,järsku muutub pedaal kivikõvaks(klotsid klaasistusid),pumpad pedaali ja järsku vajub see põrandasse(piduriõli läks keema).Mõni meeter ennem metsa õnnestus siiski poognaid tehes hoog maha saada:cool:
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

R Mai 12, 2006 8:39

Mul isegi käis see jumalavallatu mõte peast läbi, et teeks ajalugu ja laseks esimest korda masina täpiks. Ent siis liikus mõte sujuva liigutusega nende KUMMIDE peale, mis mul all on ja matsin mõtte maha. Vabandan.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#11

R Mai 12, 2006 9:33

Seal pullimehi mudu ka! Part võiks oma küüliku seal vihaseks ajada!
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#12

R Mai 12, 2006 11:20

huvitav kui suur viga spidokal 200km/h juures on, kui on tehase mõõdus rattad all? vaadates sealt eelmiste aastate tulemusi siis sõites 220 oled juba ikka tõsine tegija...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#13

R Mai 12, 2006 13:52

no nii 10-15km kindlasti
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#14

T Mai 16, 2006 16:33

On siis keegi ka mineja ???
Minge ikke ;) Maru lahe on, ja SAABi tuleb promoda :P

Ning ega te märkamatuks ei jää, küll kommentaator miskit sõna ikke poetab Rootsi raua teemal :head:

Ise kahjuks ei saa seal osaleda pole mu SAABik tehniliselt nii korras, et selliseid kiirusi võtta :drive:
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#15

E Mai 29, 2006 15:20

Kas keegi käis siis seal lendamas?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#16

E Mai 29, 2006 15:26

Algselt postitas: tog
Kas keegi käis siis seal lendamas?


Tulemustes ühtkit SAAB'i polnud näha, seega ehk ainult pealtvaatajana?

terv, teager
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

E Mai 29, 2006 15:59

Tagantjärele muidugi hea targutada...ei saanud oma Fuel Cut Defenderit õigeks ajaks valmis. Suht niiske(!) ilmaga ja lihtlabaselt krutitud turboga ka nagu veidi nigel. Härrad Trionic ja qdwin täpselt teavad kuidas kuiva ilmaga 'viimase peale' keeratud MBC niiske ilmaga käitub.
Aga mine tea milleks see hea oli...võibolla oleksin jala Pärnust tagasi vantsinud.
Võtame järgmiseks aastaks kamba kokku ja näitame neile nissan-toyota-opeli meestele, milleks Saabid võimelised on :thumb:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

E Mai 29, 2006 16:03

Algselt postitas: sebastian
Tagantjärele muidugi hea targutada...ei saanud oma Fuel Cut Defenderit õigeks ajaks valmis. Suht niiske(!) ilmaga ja lihtlabaselt krutitud turboga ka nagu veidi nigel. Härrad Trionic ja qdwin täpselt teavad kuidas kuiva ilmaga 'viimase peale' keeratud MBC niiske ilmaga käitub.
Aga mine tea milleks see hea oli...võibolla oleksin jala Pärnust tagasi vantsinud.
Võtame järgmiseks aastaks kamba kokku ja näitame neile nissan-toyota-opeli meestele, milleks Saabid võimelised on :thumb:


Noh enne oleks vaja ikka beta testid ka kuskil sirgel ära teha, et teada mida oodata ning kas on mõtet ja kui suure ego peaks starti kaasa võtma :P
Iga ratas veab and then some!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#19

E Mai 29, 2006 16:28

Algselt postitas: IFF
Noh enne oleks vaja ikka beta testid ka kuskil sirgel ära teha, et teada mida oodata ning kas on mõtet ja kui suure ego peaks starti kaasa võtma :P

Nõus. Tähtis pole ju võit vaid osavõtt ja igavesti tore, kui Saab kasvõi esikümnesse mahuks.

Aga huvitav oleks teada, kas eelmise aasta saabimees saavutas selle 209km/h mingi turbo 'järeleaitamisega' või mitte.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#20

E Mai 29, 2006 16:58

Ma peaaegu oleks läinud. Arvan ,et masin oleks sinna 210 kanti sõitnud vms. Sellise tulemusega oleks saanud esi 30-sse 50-st, seda siis B klassis. Kui aga SAABi järgi aidata, siis esi kümme pole üldse utoopia.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#21

E Mai 29, 2006 20:07

Mina olen sel trassil sõitnud mitmeid kordi mitteametlikult ja tavaliselt läheb spidoka näit 235ni siis tuleb tahhokal punane piir ette ja maa hakkab otsa saama. Kas selleks, et lõppkiirus suurem tuleks tuleb hakata käimakoti sees sobrama?
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#22

T Mai 30, 2006 8:34

No ma olen oma suksuga saanud kusagil 300 meetriga, või isegi vähemaga (cyber teab, linnuka tee otsast selle suure lauge kurvini, mis vastikul vasakule vajub) kusagil 140 või siis kiba alla selle.

Ma kujutan ette, et miiliga võiks pealt 200 ilusasti kätte saada. Samas on see kõik kena teoretiseerimine jne... kuigi meeldiks egot upitada, on antud hetkel veel mu auto mu egost kallim :P
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#23

T Mai 30, 2006 9:20

Algselt postitas: miku
kuigi meeldiks egot upitada, on antud hetkel veel mu auto mu egost kallim

Miku julges esimesena tõe välja öelda.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#24

T Mai 30, 2006 22:20

aga ehk annaks siis seda rutja üritust korrata? nüüd siin klubis ka rohkem 9-5 omanikke, ehk on mõni neist ka tulija. kuigi, rutja rada nõuab autolt ka head vedrustust, see asi on vaja ennem korda ajada. ;)
Vasta