One Mile Challenge 2015 I - 13. juuni - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
15 aastat - One Mile Challenge!
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finiðijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses. Antud ürituse raames selgitatakse välja Baltikumi absoluutselt kiireim auto ning kiirused ületavad juba aastaid 300km/h piiri.
Võistlust on korraldatud alates aastast 2001 erinevatel lennuväljadel Eestis, seega toimub sel aastal üritus juba viieteistkümnendat aastat järjest.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 13.05-31.05.2015 on osavõtutasu 40 eurot;
• Ajavahemikus 01.06-11.06.2015 on osavõtutasu 50 eurot;
Osavõtutasu sisaldab võistleja, võistlusauto ja ühe meeskonnaliikme tasuta sisenemist võistlusalale ning lõppkiiruse mõõtmist 1-miilisel distantsil ning 1 kilomeetri tähise juures, kuid viimast ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finiðijoonele ka 1 kilomeetri tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses. Antud ürituse raames selgitatakse välja Baltikumi absoluutselt kiireim auto ning kiirused ületavad juba aastaid 300km/h piiri.
Võistlust on korraldatud alates aastast 2001 erinevatel lennuväljadel Eestis, seega toimub sel aastal üritus juba viieteistkümnendat aastat järjest.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
• Ajavahemikus 13.05-31.05.2015 on osavõtutasu 40 eurot;
• Ajavahemikus 01.06-11.06.2015 on osavõtutasu 50 eurot;
Osavõtutasu sisaldab võistleja, võistlusauto ja ühe meeskonnaliikme tasuta sisenemist võistlusalale ning lõppkiiruse mõõtmist 1-miilisel distantsil ning 1 kilomeetri tähise juures, kuid viimast ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
panin oma pisikese kirja, ehk saab see aasta 200 kätte:)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Rajal siis näeme :gun:
Õnnitlen uue saabi puhul
Aitäh, Sulle kaa :)
Kas võiks ehk Saabid koguneda Haapsalu Statoilis näiteks 9.20, et sealt siis edasi kontrolli minna - saame Saabid ridamisi panna :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Rajal siis näeme :gun:
Õnnitlen uue saabi puhul
Aitäh, Sulle kaa :)
Kas võiks ehk Saabid koguneda Haapsalu Statoilis näiteks 9.20, et sealt siis edasi kontrolli minna - saame Saabid ridamisi panna :)
Peaks jõudma küll, kell 7:30 hakkan D-terminalist sõitma.
Ma vast nii vara ei jõua:(
Kutse tuli kell 11ks kontrolli tulla, kuid lahkelt lubati ka varem saabuda:)
Kutse tuli kell 11ks kontrolli tulla, kuid lahkelt lubati ka varem saabuda:)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ma ei tea miks ma nii vara seal siis pean olema Eelnevad korrad ka samal ajal kuigi passimist on enne sõitu kõvasti :D
Saame siis 09.45 Statoilis kokku, saab rahulikumalt võtta :)
Saame siis 09.45 Statoilis kokku, saab rahulikumalt võtta :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
TurboX oli peaagu kõikse aeglasem Saab rajal, hall 9-3 sai 270 kätte A klassi võidu ka veel.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Näppimata SAAB on ikka paras pann nii kiirenduses, lõppkiiruses ja ringrajal. Aga vaadates sarnase konfiga Audisid, siis neile tegi ilusti kraevahele Miskit selles SAABis ikka on :)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Võin vist enda tulemusega ka rahule jääda (tahtsin kw arvu üle sõita) :P
1. Miilil 223 km/h, 1KM kiirus: 203 km/h - drivega, esp väljas
2. Miilil 221 km/h, 1KM kiirus: 203 km/h - drive+S, esp väljas, peeglid koos
Eile sain alles auto arvele ja midagi ma seal teha ei jõudnud :P
Järgmine kord paneks uued küünlad ja vaatab seda kati eemalduse asja, hetkel Hirschi sportkatt...ei tea kas eemaldamisel jumet ongi.
1. Miilil 223 km/h, 1KM kiirus: 203 km/h - drivega, esp väljas
2. Miilil 221 km/h, 1KM kiirus: 203 km/h - drive+S, esp väljas, peeglid koos
Eile sain alles auto arvele ja midagi ma seal teha ei jõudnud :P
Järgmine kord paneks uued küünlad ja vaatab seda kati eemalduse asja, hetkel Hirschi sportkatt...ei tea kas eemaldamisel jumet ongi.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Sebastiani rekord sai üle. Seb peab nüüd ehitama hakkama...:)
Tonnisega 270-st üle minna käiks ilmselt üle jõu :(
Eks 9-3 jaoks on stock sisuga see kiirus ka juba üsna lagi. Mäletatavasti sai põhjanaaber Heikki 2009 aasta miilisõidul sarnase kiiruse.
Aga au Reimole, et viitsinud ehitada. Kapoti alla vaadates silm lausa puhkas. Ka soft ei ole veel "fine-tuunitud", aga liigutab autot küll nagu näha.
Üheksa-viied liikusid üsna ootuspäraselt. Annaks veel pigistada stock pihustite ja -mootori sisuga..
TurboX esines tagasihoidlikult, 280HJ kohta eeldanuks rohkemat. Kas oli nüüd gaaspedaali all miski takistamas või hakkame kunagi ka seda tuunima? :cool: