ESK talvekokkutulek 2017 - 4-5.02 - Barto puhkemaja
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ma siiski arvan, Iuo'l olid kasutusel homologeerimata aerodünaamilised lahendused, mis võisid anda mõned nanosekundid ajavõitu, ülejäänud pool minutit tuli juba korralduskomitee sisemiselt :eureka:
Ei tegelt ka, see masin sõitis justkui tavalist kruusateed, mitte libedat jäärada... Ja vabandan, et droonisõidul kõik minu taga tiksuma pidite
PS: ma olen all olnud Hankooki lamellidega üpriski rahul
Ei tegelt ka, see masin sõitis justkui tavalist kruusateed, mitte libedat jäärada... Ja vabandan, et droonisõidul kõik minu taga tiksuma pidite
PS: ma olen all olnud Hankooki lamellidega üpriski rahul
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Mina sõitsin Bridgestone blizzak pike-01tedega
Libe oli ikka mõnusalt, järsemates kurvides oli tegemist, et teel püsida, viimasel raundill õnnestus mingi valemiga hea aeg sõita.
Ise imestasin ka, et mis rehv Iuo saabikul all on, et selliseid aegu saab sõita!
Libe oli ikka mõnusalt, järsemates kurvides oli tegemist, et teel püsida, viimasel raundill õnnestus mingi valemiga hea aeg sõita.
Ise imestasin ka, et mis rehv Iuo saabikul all on, et selliseid aegu saab sõita!
Saab 9-3 MapTun Performance
Hiina rehv töötab väga hästi esimesel talvel, kolmandal tavel pole enam vahet, mis nimi rehvil kirjas, sest talverehvi mõõtu ta enam välja ei anna :)
Mul on GY UG500 selliseid kogemusi varnast võtta...
Mul on GY UG500 selliseid kogemusi varnast võtta...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ivomets mis marki rehvid need koreakad on sul?
Hankook. aastast 2010.. täiesti mõttetud!
Aga sellise pidamisega rehvidega sõidavad ma arvan üle poolte meie teedel sõitvatest autodest.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Järgmine kord peaks registreerimisankeedil rehvi vanust ka küsima. Oleks väga õpetlik.
Minu aparaadil on all u 30kkm läbinud ja 3a vanad Goodyeari poolnaelad. Alla 10kkm läbinud ja poole uuemad hankoogid on nendega võrreldes jääle nagu liimitud.
Suured tänud korraldajatele. Väga tore oli.
Minu aparaadil on all u 30kkm läbinud ja 3a vanad Goodyeari poolnaelad. Alla 10kkm läbinud ja poole uuemad hankoogid on nendega võrreldes jääle nagu liimitud.
Suured tänud korraldajatele. Väga tore oli.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Sellised üritused on väga head mõistmaks kui kräpid su auto rehvid tegelikult on Muidu võid arvata, et täitsa hästi peab, kuna tavaliikluses ei teki sellist võrdlusmomenti. Üle-eelmine aasta sõitsin jäärada toona ca 6a vanade Nokianidega ja sain aru, et no üldse ei pea teiste (eriti Iuo) uute rehvidega võrreldes. Järgmiseks talveks ostsin siis tuttuued rehvid, aga siis polnud meil Raadi rajal enam lund ega jääd :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Samad mis päris mitmel masinal seal platsil Hankook;)
Selle aasta testis jäid 5`daks....
Tehnikamaailm (Eesti) naastrehvide - ja lamellrehvide test 2016
Naastrehvid
Bridgestone Noranza 001
Continental IceContact 2
Gislaved Nord Frost 200
Goodyear Ultragrip Ice Arctic
Hankook Winter I*Pike RS+
Kumho WinterCraft Ice Wi31
Michelin X-Ice North 3
Nokian Hakkapeliitta 8
Pirelli Ice Zero
Toyo Observe G3-Ice
Herki
Neid Hankooke ei saa omavahel võrrelda, sest I*Pike RS tuli müüki alles 2012.a.
2010.a. Hankook oli juba uuena üsna mõtetu rehv.
Eelmisel aastal tuli turule juba I*Pike RS+(vahest ka D tähisega), milles on oluliselt rohkem naaste, aga seda on saada ainult ühes mõõdus! Nimelt 205/55R16 , ikka selles mõõdus mis tavaliselt testides kasutusel. Kui ma õigesti mäletan siis RS oli umbes 120 naastu ja RS+ umbes 180naastu.
Lisaks on kõik Hankookid erinevad juba sellepärast, et neid naelutatakse kohapeal käsitsi. Olenevalt naelutajast on tulemus ikka üsna erinev. Hankook on ette näinud spets naastu mida nende rehvides võib kasutada, aga vahest pannakse ka tavalisi naaste.
Iuo kasutas ehk 205/55R16 180naastuga mudelit, mis ongi teistest Hankookidest jääl peajagu üle?
Kindlasti pole Hankook kehva rehv, neid valides peab lihtsalt natuke tausta teadma.
Iuo kasutas ehk 205/55R16 180naastuga mudelit, mis ongi teistest Hankookidest jääl peajagu üle?
Kindlasti pole Hankook kehva rehv, neid valides peab lihtsalt natuke tausta teadma.
Mingid kolmnurksed naastud ka veel...puhas doping.
Hankookid on jah, mis täpselt peaks vaatama minema. Ei olnud kolmnurksed tähikud on minu meelest.
Vmasteri autoga sõidetud aeg oli 2.24, pärast mõtlesin, et olek pidanud elektroonika maha võtma, kurvedes poos ikkagi kinni hoo.
Minu esimene sõit läks otseselt elektroonika nahka, poos ikka julmalt järsemates kurvides.
Saab 9-3 MapTun Performance
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui nüüd siin sellest sõidust rääkida siis tegin kõik ringid TCS off asendis :)
Pärast proovisin ka kontrollidega rada läbida ja kohati oli tunde järgi isegi meeldivam sõita Kurvi läbimiskiirused olid justkui paremad sest korrigeeris mõnusalt loogiliseks selle trajektoori Aega kahjuks enam ei mõõtnud!
Pärast proovisin ka kontrollidega rada läbida ja kohati oli tunde järgi isegi meeldivam sõita Kurvi läbimiskiirused olid justkui paremad sest korrigeeris mõnusalt loogiliseks selle trajektoori Aega kahjuks enam ei mõõtnud!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Tänan ka omalt poolt korraldajaid meeldiva nädalavahetuse eest.
Oli huvitavat vaadata nii "suurtele" kui "väikestele" nii politseimuuseumis kui Rakvere Linnamäel. Laupäeva öhtu koos surri söömisega oli meeldejääv , viktoriin andis uusi tedmisi ja saun oli sobivalt soe.
Kahjuks ei saanud Teie meeldivas seltskonnas pühapäeval jäärada proovida.
Suverehviga oleks see olnud lumisel jääl veel lausa tase omaette. Ja kui aus olla siis on vöimsama motoriga SAAB i üpris raske talvise teega ühtseks "laulatada". See etanooli pöletav MY 2002. a SAAB millega ma olude sunnil seda talve alustasin ei taha ei GuudYeari ega Nokiani rehvidega kuni 90 km/h kiiruseni end märja asfaldiga korralikult ühendada ja teise SAAB i alt paigaldatud Sava naastrehvid hoiavad stabiilsuskontrolli pidevalt töös köikide veidigi äkilisemate suunamuutuste korral.
Edu köigile ja kohtumiseni järgmistel klubiüritustel.
Oli huvitavat vaadata nii "suurtele" kui "väikestele" nii politseimuuseumis kui Rakvere Linnamäel. Laupäeva öhtu koos surri söömisega oli meeldejääv , viktoriin andis uusi tedmisi ja saun oli sobivalt soe.
Kahjuks ei saanud Teie meeldivas seltskonnas pühapäeval jäärada proovida.
Suverehviga oleks see olnud lumisel jääl veel lausa tase omaette. Ja kui aus olla siis on vöimsama motoriga SAAB i üpris raske talvise teega ühtseks "laulatada". See etanooli pöletav MY 2002. a SAAB millega ma olude sunnil seda talve alustasin ei taha ei GuudYeari ega Nokiani rehvidega kuni 90 km/h kiiruseni end märja asfaldiga korralikult ühendada ja teise SAAB i alt paigaldatud Sava naastrehvid hoiavad stabiilsuskontrolli pidevalt töös köikide veidigi äkilisemate suunamuutuste korral.
Edu köigile ja kohtumiseni järgmistel klubiüritustel.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üritusest juba jupp aega möödas, aga näe üks pilt laekus veel.
[img=800x601]http://www.saabiklubi.ee/cyber/SK_Talv_Rakvere.jpg[/img]
Autoriks droonilennutaja, keda me seal nägime.
[img=800x601]http://www.saabiklubi.ee/cyber/SK_Talv_Rakvere.jpg[/img]
Autoriks droonilennutaja, keda me seal nägime.