ESK talvekokkutulek 2017 - 4-5.02 - Barto puhkemaja

Ühised tegemised
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#76

E Veebr 06, 2017 14:25

Hankook rehvide ja iseenda taha jäi mul nii mõnigi sekund. Iuo roolimisel tehtud testsõit oli tunduvalt kiirem kui mu enda sooritused. Järgmiseks ostan head rehvid.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#77

E Veebr 06, 2017 14:29

Iuo sõitis nendesamade hankookidega.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#78

E Veebr 06, 2017 14:52

Iuo sõitis nendesamade hankookidega.


Eks Iuo kasutas rehvides lämmastikku :wise:
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#79

E Veebr 06, 2017 14:57

Ma siiski arvan, Iuo'l olid kasutusel homologeerimata aerodünaamilised lahendused, mis võisid anda mõned nanosekundid ajavõitu, ülejäänud pool minutit tuli juba korralduskomitee sisemiselt :eureka:
Ei tegelt ka, see masin sõitis justkui tavalist kruusateed, mitte libedat jäärada... Ja vabandan, et droonisõidul kõik minu taga tiksuma pidite
PS: ma olen all olnud Hankooki lamellidega üpriski rahul
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 301
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht:
Auto:

#80

E Veebr 06, 2017 15:03

Mina sõitsin Bridgestone blizzak pike-01tedega
Libe oli ikka mõnusalt, järsemates kurvides oli tegemist, et teel püsida, viimasel raundill õnnestus mingi valemiga hea aeg sõita.
Ise imestasin ka, et mis rehv Iuo saabikul all on, et selliseid aegu saab sõita!
Saab 9-3 MapTun Performance
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#81

E Veebr 06, 2017 15:08

Hiina rehv töötab väga hästi esimesel talvel, kolmandal tavel pole enam vahet, mis nimi rehvil kirjas, sest talverehvi mõõtu ta enam välja ei anna :)
Mul on GY UG500 selliseid kogemusi varnast võtta...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#82

E Veebr 06, 2017 15:16

Ivomets mis marki rehvid need koreakad on sul?


Hankook. aastast 2010.. täiesti mõttetud!

Aga sellise pidamisega rehvidega sõidavad ma arvan üle poolte meie teedel sõitvatest autodest.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#83

E Veebr 06, 2017 15:23

Iuo sõitis nendesamade hankookidega.


Need hankookid om mu autol juba ehk 4ndat talve.
owl
Captain Slow
Postitusi: 251
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#84

E Veebr 06, 2017 15:47

Järgmine kord peaks registreerimisankeedil rehvi vanust ka küsima. Oleks väga õpetlik.

Minu aparaadil on all u 30kkm läbinud ja 3a vanad Goodyeari poolnaelad. Alla 10kkm läbinud ja poole uuemad hankoogid on nendega võrreldes jääle nagu liimitud.

Suured tänud korraldajatele. Väga tore oli.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#85

E Veebr 06, 2017 16:02

Sellised üritused on väga head mõistmaks kui kräpid su auto rehvid tegelikult on :) Muidu võid arvata, et täitsa hästi peab, kuna tavaliikluses ei teki sellist võrdlusmomenti. Üle-eelmine aasta sõitsin jäärada toona ca 6a vanade Nokianidega ja sain aru, et no üldse ei pea teiste (eriti Iuo) uute rehvidega võrreldes. Järgmiseks talveks ostsin siis tuttuued rehvid, aga siis polnud meil Raadi rajal enam lund ega jääd :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#86

E Veebr 06, 2017 19:05

Samad mis päris mitmel masinal seal platsil Hankook;)

Selle aasta testis jäid 5`daks....

Tehnikamaailm (Eesti) naastrehvide - ja lamellrehvide test 2016

Naastrehvid

Bridgestone Noranza 001
Continental IceContact 2
Gislaved Nord Frost 200
Goodyear Ultragrip Ice Arctic
Hankook Winter I*Pike RS+
Kumho WinterCraft Ice Wi31
Michelin X-Ice North 3
Nokian Hakkapeliitta 8
Pirelli Ice Zero
Toyo Observe G3-Ice


Herki


Neid Hankooke ei saa omavahel võrrelda, sest I*Pike RS tuli müüki alles 2012.a.
2010.a. Hankook oli juba uuena üsna mõtetu rehv.
Eelmisel aastal tuli turule juba I*Pike RS+(vahest ka D tähisega), milles on oluliselt rohkem naaste, aga seda on saada ainult ühes mõõdus! Nimelt 205/55R16 , ikka selles mõõdus mis tavaliselt testides kasutusel. Kui ma õigesti mäletan siis RS oli umbes 120 naastu ja RS+ umbes 180naastu.
Lisaks on kõik Hankookid erinevad juba sellepärast, et neid naelutatakse kohapeal käsitsi. Olenevalt naelutajast on tulemus ikka üsna erinev. Hankook on ette näinud spets naastu mida nende rehvides võib kasutada, aga vahest pannakse ka tavalisi naaste.

Iuo kasutas ehk 205/55R16 180naastuga mudelit, mis ongi teistest Hankookidest jääl peajagu üle?

Kindlasti pole Hankook kehva rehv, neid valides peab lihtsalt natuke tausta teadma.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#87

E Veebr 06, 2017 22:30


Iuo kasutas ehk 205/55R16 180naastuga mudelit, mis ongi teistest Hankookidest jääl peajagu üle?

Kindlasti pole Hankook kehva rehv, neid valides peab lihtsalt natuke tausta teadma.


Mingid kolmnurksed naastud ka veel...puhas doping.
Iuo
Postitusi: 1008
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#88

T Veebr 07, 2017 22:11

Hankookid on jah, mis täpselt peaks vaatama minema. Ei olnud kolmnurksed tähikud on minu meelest.
Vmasteri autoga sõidetud aeg oli 2.24, pärast mõtlesin, et olek pidanud elektroonika maha võtma, kurvedes poos ikkagi kinni hoo.
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 301
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht:
Auto:

#89

K Veebr 08, 2017 7:08

Hankookid on jah, mis täpselt peaks vaatama minema. Ei olnud kolmnurksed tähikud on minu meelest.
Vmasteri autoga sõidetud aeg oli 2.24, pärast mõtlesin, et olek pidanud elektroonika maha võtma, kurvedes poos ikkagi kinni hoo.



Minu esimene sõit läks otseselt elektroonika nahka, poos ikka julmalt järsemates kurvides.
Saab 9-3 MapTun Performance
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#90

K Veebr 08, 2017 10:38

Kui nüüd siin sellest sõidust rääkida siis tegin kõik ringid TCS off asendis :)
Pärast proovisin ka kontrollidega rada läbida ja kohati oli tunde järgi isegi meeldivam sõita :D Kurvi läbimiskiirused olid justkui paremad sest korrigeeris mõnusalt loogiliseks selle trajektoori :) Aega kahjuks enam ei mõõtnud!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#91

K Veebr 08, 2017 11:27

Leitud paar pilti. Kätte saab siit:

https://goo.gl/photos/B8fZ7onh1UDbSN2v6
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 809
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#92

R Veebr 10, 2017 15:51

Tänan ka omalt poolt korraldajaid meeldiva nädalavahetuse eest.
Oli huvitavat vaadata nii "suurtele" kui "väikestele" nii politseimuuseumis kui Rakvere Linnamäel. Laupäeva öhtu koos surri söömisega oli meeldejääv , viktoriin andis uusi tedmisi ja saun oli sobivalt soe.
Kahjuks ei saanud Teie meeldivas seltskonnas pühapäeval jäärada proovida.
Suverehviga oleks see olnud lumisel jääl veel lausa tase omaette. Ja kui aus olla siis on vöimsama motoriga SAAB i üpris raske talvise teega ühtseks "laulatada". See etanooli pöletav MY 2002. a SAAB millega ma olude sunnil seda talve alustasin ei taha ei GuudYeari ega Nokiani rehvidega kuni 90 km/h kiiruseni end märja asfaldiga korralikult ühendada ja teise SAAB i alt paigaldatud Sava naastrehvid hoiavad stabiilsuskontrolli pidevalt töös köikide veidigi äkilisemate suunamuutuste korral.

Edu köigile ja kohtumiseni järgmistel klubiüritustel.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#93

T Mär 28, 2017 14:19

Üritusest juba jupp aega möödas, aga näe üks pilt laekus veel.

[img=800x601]http://www.saabiklubi.ee/cyber/SK_Talv_Rakvere.jpg[/img]

Autoriks droonilennutaja, keda me seal nägime.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta