One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Audi Originaalosad® One Mile Challenge 2019
Tänavu juba 19. aastat peetava lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge nimisponsoriks on käesoleval hooajal Audi Originaalosad® kaubamärki reklaamiv Audi Eesti.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1/2 miili (ca. 805 m.) tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
Viimased kümmekond aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h, 2017 aastal saavutas Roul Liidemann Dodge Viper GTS-il kiiruseks juba 362 km/h.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
Tänavu juba 19. aastat peetava lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge nimisponsoriks on käesoleval hooajal Audi Originaalosad® kaubamärki reklaamiv Audi Eesti.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1/2 miili (ca. 805 m.) tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
Viimased kümmekond aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h, 2017 aastal saavutas Roul Liidemann Dodge Viper GTS-il kiiruseks juba 362 km/h.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
Proovin ka rohelise SAABi lennuväljale saada. Registreeritud ja makstud. Loodetavasti on ka olud sobivad ja SAAB saab vabamalt hingata. Nipetnäpet sai muudetud ja veidi nobedam peaks auto olema kui varem. Kuid raud on vana ja selle 300 km/h saavutamiseks millest alates öige elu alles algab tuleb mootor ja käiguosa detailideks lammutada ja täielikult ümber ehitada.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Eks tulen ka vaatama. Kiitus korraldajatele, et piletihind on mõistlik. Ja just see, et alla 12 on tasuta. Ameerika autode kiirendusele jäigi minemata, kuna piletite eest oleks ikka paras summa läinud. Ja siis laps on tunni pärast tüdinenud ja tahab koju minna.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1973
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Äge, et keegi ikka veel Saabi rajale toob. Juba kartsin et pean ainuke olema Väga huvitav, mida mu enda saab mõningate modifikatsioonidega suudab. Kui viimati sai käidud, siis oli Esracingu kräpp soft ainultI-Vaari kirjutas: ↑L Aug 03, 2019 19:44Proovin ka rohelise SAABi lennuväljale saada. Registreeritud ja makstud. Loodetavasti on ka olud sobivad ja SAAB saab vabamalt hingata. Nipetnäpet sai muudetud ja veidi nobedam peaks auto olema kui varem. Kuid raud on vana ja selle 300 km/h saavutamiseks millest alates öige elu alles algab tuleb mootor ja käiguosa detailideks lammutada ja täielikult ümber ehitada.
Mul kahjuks mingeid märkimisväärseid muutusi ei olnud vöimalik teha. Suurem IC sai koos Sandriga teiste radikate vahele aretatud. Kuid kolvigrupp vana ja palju pauku juurde keerata ei luba. Pihustid said ka liiga väikesed valitud. V6 mootoril vähemalt potensiaali rohkem. Peakski sellise raamivahele sobitama , siis veidi löbusam. Eks siis hetkeseisuga oleme kaksainsat osavötjat SAAB iga.
Seal kohad juba ammu läbi müüdud:) Juurde ei tule enam kedagi!
Hoidke siis lippu kõrgel
Hoidke siis lippu kõrgel
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1973
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Mõtteid oma sõitudest. Esimene sõit ei saanud tulemust kirja kuna mõõtetehnika ei toiminud. 1km ja miili kiirus samad 191km/h. Logi järgi oli kiirus 223 km/h. Mina ja veel üks auto saime kordussõidud, mille tulemus mul 207 km/h. Logidest vaadates selgus, et teise sõidu ajal läks temperatuur liiga kõrgeks ja seetõttu laneges turbo rõhk ja seega ka kiirus. Lahenduseks do88 cooler, mis todo listi nüüd lisandus. Softitegija kommentaar logidele
Viimane sõit sain ametlikult kirja 218 km/h, mis on 2 km/h kiirem kui eelmine kord. Arvan, et selle auto lagi praeguse turbo jms asjadega ongi 220-230 km/h. Samas ma pole kindel ka kui täpsed need numbrid on arvestades mõõtesüsteemi kohatisi tõrkeid. Igahates täiendan vaikselt edasi ja eks järgmine aasta uuesti. I-vaari parim tulemus 229 km/h.It looks like the boost cut out on the second run as your shifted into 6th gear, not sure why but if you scanned it for codes it might be a P0299 (under boost) since the charge air temps were getting up there over 140F. A D088 intercooler might be a good upgrade for that type of competition.
Millegipärast arvasin , et hetkeseades peaks SAAB veidi nobedam olema. Kuid sai vist väike näpukas tehtud SAABiga Tallinnast Kiltsi lennuväljale söites. Tankisin Tallinna lähedal E98 bensiini kuna SID info järgi oli RE85 liiga vähe Haapsallu ja lennuvälja söitudeks. See viis aga etanooli % 60 peale ja T7 soft vist adapteerus bensiinile kus vöimsus piiratud 300 HP piirimaile. Seetöttu tulemus ka sama mis 2016 l aastal kui E98 paagis oli. Kuid mönus päev oli ikkagi ja "afterparty" viis Haapsalu vanalinna ja sealt edasi Pärnu kus oli päris huvitav ÖÖ. Paraku pühapäeva öhtul koju Espoosse söites sain kurvapoolse teata oma töökaaslaselt. Pühapäeval juhtus Soomes Lappeenranna lennuväljal samalaadsel üritusel raske önnetus kus hukkus noor mees. Sügav kaastunne tema lähedastele. Pole ise kunagi sellistest söitudest osa vöttes möelnud , et see söit vöib olla viimane söit. Olen ka ise korduvalt Lappeenranna lennuväljal SAABi tuulutamas käinud ja söitnud seal nii paduvihmas kui ka ölisel rajal. Ja autos nii lapsed kui lapselapsed kuna seal oli ainuke nöue , et auto peab vastama tänavaliikluses osalemiseks ja köigil autos viibijatel peab olema kinnitatud turvavöö. Mitmeid aastaid on köik sujunud laitmatult kuid seekord mingi Mööfi seadus rikkus ilusa pühapäeva ja nöudis noore mehe hinge. Kuigi olen veidi muljetanud Eesti Audiklubi poolt kehtestatud karmidele nöuete kohta vöib tödeda , et see on eelköige osavötjate turvalisusele huvides ja selleks , et inimhinge nöudvaid hetki sellel üritusel ei tuleks. Auto on paar tonni metalli ja süsinikkiudu ja kui üks läeb kägarasse saab jälle uue ja uhkema ehitada. INIMEST paraku uut ehitada ei saa , olgu pappi kasvöi miljon EUR.
Edu köigile harrastajatele ja meeldivat ja turvalist elu edaspidiseks.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89a1 ... 38384bcda8
Edu köigile harrastajatele ja meeldivat ja turvalist elu edaspidiseks.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89a1 ... 38384bcda8
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
On tekkinud endalgi mõte sellel võistlusel ära käia, seni kuni autost veel asja on, sest maagiline 200 peaks olema täiesti saavutatav. Reeglite nimekiri tundub esmapilgul päris pikk ja kiivrit on kah veel vaja, aga 2020 ürituseni on veel aega.
Kui Sul eesmärgiks on 200kmh, siis reeglitest eriti lugu pole. Auto peab olema korras lihtsalt. Kiiver on vajalik küll:)
Maagilise 300 juures on juba reegleid vaja lugeda
Ja tasub veenduda pidurite korrasolekus. Kuigi nn argiliikluses ja tehnoülevaatusel toimisid pidurid laitmatult tuli Lappeenranna lennuväljal väike ehmatus - kiiruselt ca 220 km/h pidurdades hakkas SAAB tugevalt värisema. Kui kiirus oli 150 km/h siis äkkipidurdusel probleeme ei esinenud. Ja rehvid ja veermik peavad HEAD olema. Vot nii... .