One Mile Challenge 2020 - 15. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Audi Originaalosad® One Mile Challenge 2020
Tänavu juba 20. juubelit pidava lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge nimisponsoriks on ka käesoleval hooajal meie hea koostööpartner Audi Eesti kes reklaamib Audi Originaalosad® kaubamärki.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1/2 miili (ca. 805 m.) tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
Viimased kümmekond aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h. Eesti ühe miili rekord pärineb 2017 aastast kui Roul Liidemann Dodge Viper GTS-il saavutas kiiruseks 362 km/h.
Tänavu juba 20. juubelit pidava lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge nimisponsoriks on ka käesoleval hooajal meie hea koostööpartner Audi Eesti kes reklaamib Audi Originaalosad® kaubamärki.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1/2 miili (ca. 805 m.) tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
Viimased kümmekond aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h. Eesti ühe miili rekord pärineb 2017 aastast kui Roul Liidemann Dodge Viper GTS-il saavutas kiiruseks 362 km/h.
Kuna töökaaskane ei julge Soomes uuesti levima hakanud CoVid19 töttu laevareisi ette vötta siis on tema stardikoht ehk mönele teisele SAABiomanikule vöimalik lubada kui OMC korraldaja seda vöimaldab. Vöin Indrole kirja saata ja tema nöusolekut pärida kui keegi huvi tunneb.
mul on 9:45 vaja kohal olla
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1971
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
1. Sõidu tulemus 229 km/h, 1/2 miilil 189 km/h
2. Sõidu tulemus 227 km/h, 1/2 miilil 194 km/h.
Parandasin eelmise aasta tulemust (218 km/h) 11 km/h võrra . Seega isiklik rekord. Teises sõidus lasin gaasipedaali veidi vara lahti. 235 km/h peaks olema selle auto max praeguses seades. Tehnika toimis seekord suurepäraselt. Kulutatud eurod on asja ette läinud Kui hästi läheb, siis järgmine aasta 250+
Tänan ka teisi võistlejaid ja kaasaelajaid. Oli suurepärane laupäev
2. Sõidu tulemus 227 km/h, 1/2 miilil 194 km/h.
Parandasin eelmise aasta tulemust (218 km/h) 11 km/h võrra . Seega isiklik rekord. Teises sõidus lasin gaasipedaali veidi vara lahti. 235 km/h peaks olema selle auto max praeguses seades. Tehnika toimis seekord suurepäraselt. Kulutatud eurod on asja ette läinud Kui hästi läheb, siis järgmine aasta 250+
Tänan ka teisi võistlejaid ja kaasaelajaid. Oli suurepärane laupäev
Oli mönus nädalavahetus. Heleroheline SAAB toimib samasuguses seades juba mitu aastat. Ei ole mingi lennuk kuid tundub kindlapeale toimivat. Kutusefilter sai vahetatud ja öhufilter puhastatud. Ehk oleks pidanud prooviks ka bybass klapi ära vahetama 1. ks söiduks ja Forge oma 2.ks söiduks jälle tagasi Boschi algupärase asemele. Eelmine aasta innustati seda SAABi ja 232 km/h millijoonel näidikule tuligi (loodeti , et tuleb ikka kunagi 230 km/h piir täis). Paistab,et see on ka selleauto vöimekuse piir kui rauda umber ei ehita.
Veidi ullatas aga Sandri kiirus kui ta Halli SAABiga 243 km/h nobeduse miilijoonel sai ja nii 2 söitu järjest. Kuigi softikirjutaja väitis , et manuaalkastiga versioon on veidi kangem on tulemus siiski automaatkasti kasuks.
Huvitav päev oli niivöiteisiti - IGATAHES.
Veidi ullatas aga Sandri kiirus kui ta Halli SAABiga 243 km/h nobeduse miilijoonel sai ja nii 2 söitu järjest. Kuigi softikirjutaja väitis , et manuaalkastiga versioon on veidi kangem on tulemus siiski automaatkasti kasuks.
Huvitav päev oli niivöiteisiti - IGATAHES.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Mina parandasin isiklikku rekordit 229 kilomeetriga tunnis. Mind isiklikult üllatas hoopis 186 km/h poolel maal. 803 meetriga selline kiirus saavutada on tegelikult päris hea tulemus.
Sinul tuli köige odavam lisa km/h kätte. Mina kulutasin uutele rehvidele ja käiguvahetuskulissile + nende vahetusele ca 1000 eur ja vaid +3km/h lisakiirust.