ESK suvekokkutulek 2021 31.07-01.08 Valgamaa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Nii!
Rada läbitud, saadud äikest, päikest, välku ja silmailu. Distants ~150km, 4 kruusatee lõiku, mis üldiselt heas ja väga heas seisukorras (parem kui tallinn....), aga üks asfaldi lõik on teetöödega, millele on raske "rahuldavat" hinnangut anda...
VÕISTLUS:
Orienteerumine on vabakava üritus, mis kulgeb ligikaudsel trassil Kanepi-Rõuge-Antsla-Otepää, kuid milleks minna otse kui saab ringiga? Tegemist on vaba valiku orienteerumisega, ehk punkte võib võtta vabalt valitud järjekorras ja lubatud on võtta ka näiteks ainult neid, mis üles leiate. Kaart on ette antud fragmentidena punktist punktini, nii et lihtsam on neid järgemööda siiski võtta.
Võistlus ei ole võidu peale ning välja jagatakse ainult loosiauhinnad kohtadele 1, 2 ja 3.
Rajale võib olla, aga ei pruugi, planeeritud ka lisaülesanne, mis kõigile kindlasti jõupärane on. Selle sooritamiseks on soovituslik fotovõimekusega seade. Siiski lubame ka vähemtehnoloogilistel osalejatele paberi ja pliiatsiga vajalikud kaadrid arusaadavalt üles joonistada kui oskusi on.
Seikluse kontrollaeg koosneb normaalajast 4 tundi ja sellele järgneb kaks lisaaega. Esimene kestusega 1 tundi ning teine "kuni kohale jõuate". Esimese lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga kahe minuti tagant. Teise lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga minuti tagant. See kõik ei tähenda, et kiirustada oleks vaja - aega on. Eesmärk on ikkagi põnevat ümbruskonda avastada.
Osaleda on võimalik üksinda - kõige raskem variant, sest ära eksimise korral pole süüdistada mitte kedagi.
Optimaalne on 2-3 liikmelised võistkonnad, sest siis on piisavalt võimalusi pareerida "alusetutest" süüdistustest.
4+ liikmelised võistkonnad riskivad kogu auru kulutada sellele, et elavalt argumenteerida kuldsetel filosoofilistel teemadel: "kõige otsem vasakult - kõige kiirem paremalt - kõige õigem otse" - sest nii loll ei ole keegi, et kõrvalt õpetada ei oskaks!
Ajakava:
Laupäev:
10.00-12.00 ERMi püsinäituse "Kohtumised" külastamine
12.00-13.00 Iseseisev lõuna
13.00-13.45 Ühissõit algusega Tõrva Terminalist Orienteerumise starti Kanepi Seltsimaja parklasse Kaardilink
14.00 Esimene auto rajale
~17 Esimese auto finish
Vahepealsel ajal puhkekeskuses grill, chill, SUPitamine, sumisemine, vihmapesu, ujumine ja päevitamine
19.00 Saun kuum
21.00 Viktoriin
Rada läbitud, saadud äikest, päikest, välku ja silmailu. Distants ~150km, 4 kruusatee lõiku, mis üldiselt heas ja väga heas seisukorras (parem kui tallinn....), aga üks asfaldi lõik on teetöödega, millele on raske "rahuldavat" hinnangut anda...
VÕISTLUS:
Orienteerumine on vabakava üritus, mis kulgeb ligikaudsel trassil Kanepi-Rõuge-Antsla-Otepää, kuid milleks minna otse kui saab ringiga? Tegemist on vaba valiku orienteerumisega, ehk punkte võib võtta vabalt valitud järjekorras ja lubatud on võtta ka näiteks ainult neid, mis üles leiate. Kaart on ette antud fragmentidena punktist punktini, nii et lihtsam on neid järgemööda siiski võtta.
Võistlus ei ole võidu peale ning välja jagatakse ainult loosiauhinnad kohtadele 1, 2 ja 3.
Rajale võib olla, aga ei pruugi, planeeritud ka lisaülesanne, mis kõigile kindlasti jõupärane on. Selle sooritamiseks on soovituslik fotovõimekusega seade. Siiski lubame ka vähemtehnoloogilistel osalejatele paberi ja pliiatsiga vajalikud kaadrid arusaadavalt üles joonistada kui oskusi on.
Seikluse kontrollaeg koosneb normaalajast 4 tundi ja sellele järgneb kaks lisaaega. Esimene kestusega 1 tundi ning teine "kuni kohale jõuate". Esimese lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga kahe minuti tagant. Teise lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga minuti tagant. See kõik ei tähenda, et kiirustada oleks vaja - aega on. Eesmärk on ikkagi põnevat ümbruskonda avastada.
Osaleda on võimalik üksinda - kõige raskem variant, sest ära eksimise korral pole süüdistada mitte kedagi.
Optimaalne on 2-3 liikmelised võistkonnad, sest siis on piisavalt võimalusi pareerida "alusetutest" süüdistustest.
4+ liikmelised võistkonnad riskivad kogu auru kulutada sellele, et elavalt argumenteerida kuldsetel filosoofilistel teemadel: "kõige otsem vasakult - kõige kiirem paremalt - kõige õigem otse" - sest nii loll ei ole keegi, et kõrvalt õpetada ei oskaks!
Ajakava:
Laupäev:
10.00-12.00 ERMi püsinäituse "Kohtumised" külastamine
12.00-13.00 Iseseisev lõuna
13.00-13.45 Ühissõit algusega Tõrva Terminalist Orienteerumise starti Kanepi Seltsimaja parklasse Kaardilink
14.00 Esimene auto rajale
~17 Esimese auto finish
Vahepealsel ajal puhkekeskuses grill, chill, SUPitamine, sumisemine, vihmapesu, ujumine ja päevitamine
19.00 Saun kuum
21.00 Viktoriin
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Minu poolt väike parandus mitte Tõrva vaid Tõrvandi muidu map õige✌SoS kirjutas: ↑R Juul 30, 2021 23:30Nii!
Rada läbitud, saadud äikest, päikest, välku ja silmailu. Distants ~150km, 4 kruusatee lõiku, mis üldiselt heas ja väga heas seisukorras (parem kui tallinn....), aga üks asfaldi lõik on teetöödega, millele on raske "rahuldavat" hinnangut anda...
VÕISTLUS:
Orienteerumine on vabakava üritus, mis kulgeb ligikaudsel trassil Kanepi-Rõuge-Antsla-Otepää, kuid milleks minna otse kui saab ringiga? Tegemist on vaba valiku orienteerumisega, ehk punkte võib võtta vabalt valitud järjekorras ja lubatud on võtta ka näiteks ainult neid, mis üles leiate. Kaart on ette antud fragmentidena punktist punktini, nii et lihtsam on neid järgemööda siiski võtta.
Võistlus ei ole võidu peale ning välja jagatakse ainult loosiauhinnad kohtadele 1, 2 ja 3.
Rajale võib olla, aga ei pruugi, planeeritud ka lisaülesanne, mis kõigile kindlasti jõupärane on. Selle sooritamiseks on soovituslik fotovõimekusega seade. Siiski lubame ka vähemtehnoloogilistel osalejatele paberi ja pliiatsiga vajalikud kaadrid arusaadavalt üles joonistada kui oskusi on.
Seikluse kontrollaeg koosneb normaalajast 4 tundi ja sellele järgneb kaks lisaaega. Esimene kestusega 1 tundi ning teine "kuni kohale jõuate". Esimese lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga kahe minuti tagant. Teise lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga minuti tagant. See kõik ei tähenda, et kiirustada oleks vaja - aega on. Eesmärk on ikkagi põnevat ümbruskonda avastada.
Osaleda on võimalik üksinda - kõige raskem variant, sest ära eksimise korral pole süüdistada mitte kedagi.
Optimaalne on 2-3 liikmelised võistkonnad, sest siis on piisavalt võimalusi pareerida "alusetutest" süüdistustest.
4+ liikmelised võistkonnad riskivad kogu auru kulutada sellele, et elavalt argumenteerida kuldsetel filosoofilistel teemadel: "kõige otsem vasakult - kõige kiirem paremalt - kõige õigem otse" - sest nii loll ei ole keegi, et kõrvalt õpetada ei oskaks!
Ajakava:
Laupäev:
10.00-12.00 ERMi püsinäituse "Kohtumised" külastamine
12.00-13.00 Iseseisev lõuna
13.00-13.45 Ühissõit algusega Tõrvandi Terminali Orienteerumise starti Kanepi Seltsimaja parklasse Kaardilink
14.00 Esimene auto rajale
~17 Esimese auto finish
Vahepealsel ajal puhkekeskuses grill, chill, SUPitamine, sumisemine, vihmapesu, ujumine ja päevitamine
19.00 Saun kuum
21.00 Viktoriin
Löuna Eesti on ilus piirkond puhkamiseks. Tänan korraldajaid kes nägid vaeva ürituse eestvedamisel ja söidutasid ESK suvekokkutulekust osavötjaid mööda mitme maakonna huvitavaid kohti. Olime arvatavasti orjenteerumismängu viimased kes ööbimiskohta jöudsid. Kiiret ju ei olnud ja seetöttu jooksma ja kihutama ei hakanud. Uus oli ka sellelaadne autoorjenteerumine kuid naaberriikidesse ei eksinud ja SAABi ära ka ei löhkunud. Grill , chill ja saun olid suurepärased , seltskond ja koosviibimiskoht igati mönus. Kahju , et pühapäeval kauemaks ei saanud jääda hommikukohvile ja pudrule ja ka muidu Otepääl ringi vaatama. See tööorjus ja kauge asukoht panevad mönikord hambaid krigistama kuid selline see ELU paraku on. Oli meeldiv näha vanu tuttavaid ja ka uusi SAABihuvilisi/klubiliikmeid. Edu Teile köigile. Ainulke asi mis kripeldama hinge jäi oli SURRITUS / JUBEDAMAITSEGAJOOGITUS ( AKVAVITUTUS) , sest traditsioonide minnalaskmine vöib olla allakäigu algus. Tegin omalt poolt köik vöimaliku selle pisiasja hoidmiseks. Vihje saades , et keegi seda soolaheeringat kaasa pole vötmas helistasin ja saatsin ühele klubiliikmele kes seda kalarooga pakkus sönumi laupäeva hommikul enne Viimsist Tartu poole teele asumist, et söidaks läbi ja teeks kauppa. Paraku tagasiside sain alles pühapäeva hommikul. Siis oli aga rong juba läinud. Loodetavasti järgmine kokkutulek on jälle vundament vinksvonks ja ELÄMÄ ON LIFE.
Tervitades. M + S + R + A/M
Tervitades. M + S + R + A/M
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Väga hea levivaba koht oli.. ainult "avalik internetipunkt" mäe otsas ..
Aga muidu kõik tibens-tobens... see orienteerumine läks vähe pikaks, aga no kannatame ära! Saan aru, et tegu oli vaid poolega võimalikust. Ehk oleks võin isegi kolmandiku võtta..
Ammu polnud ühtki lätlast ka näinud... tore oli jälle näha.
Aga muidu kõik tibens-tobens... see orienteerumine läks vähe pikaks, aga no kannatame ära! Saan aru, et tegu oli vaid poolega võimalikust. Ehk oleks võin isegi kolmandiku võtta..
Ammu polnud ühtki lätlast ka näinud... tore oli jälle näha.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Raporteerime ametlikud tulemused:
Autoga-mitte-väga-ära-eksimises saavutas parima tulemuse Iuo, Ill ja vmaster ühendtiim, kes pidid finishis nukralt poolteist tundi ootama kuni lõpuks järgmine võistleja neile seltsi jõudis. Lisaks tõid nad konkurentsitult suurima õie ja ka kõige rohkem ülespildistatud pruune kultuurisuunaviitasid.
Väliskülalised suutsid hoolimata täielikust keelebarjäärist saavutada väga soliidse neljanda koha. Au ja kiitus neile!
Myke ja LPT jätsid omale võimaluse mõnel pingevabamal hetkel rada lõpetada. Kes tahab nüüd hilisemal ajal iseseisvalt rajaga siiski tutvuda, siis võistluskaarte on võimalik saada minu käest.
Õhtuses viktoriinis saavutas Miku täieliku seljavõidu 4 õige vastusega. Kolme punkti peal oli kohe sabas veel kolm võistkonda. Pärast nelja lisaküsimust suudeti konkurentsist murda Tiim1. Järgneva nelja lisaküsimusega jäid vastused täiesti viiki ning II ja III koht tuli loosiga välja jagada....
I - "See meeskond, keda ei lubatud 7kesi olla, seega tegime kahese. Tiim on loll sõna" 4p
II - "Elukestev sõiduõpe" 3p
III - "Parim Team" 3p
Pildikogu on nüüdsest kättesaadav ja ootab ka Teie panuseid - https://photos.app.goo.gl/iZUToQPnWKKc7iLs9
Autoga-mitte-väga-ära-eksimises saavutas parima tulemuse Iuo, Ill ja vmaster ühendtiim, kes pidid finishis nukralt poolteist tundi ootama kuni lõpuks järgmine võistleja neile seltsi jõudis. Lisaks tõid nad konkurentsitult suurima õie ja ka kõige rohkem ülespildistatud pruune kultuurisuunaviitasid.
Väliskülalised suutsid hoolimata täielikust keelebarjäärist saavutada väga soliidse neljanda koha. Au ja kiitus neile!
Myke ja LPT jätsid omale võimaluse mõnel pingevabamal hetkel rada lõpetada. Kes tahab nüüd hilisemal ajal iseseisvalt rajaga siiski tutvuda, siis võistluskaarte on võimalik saada minu käest.
Õhtuses viktoriinis saavutas Miku täieliku seljavõidu 4 õige vastusega. Kolme punkti peal oli kohe sabas veel kolm võistkonda. Pärast nelja lisaküsimust suudeti konkurentsist murda Tiim1. Järgneva nelja lisaküsimusega jäid vastused täiesti viiki ning II ja III koht tuli loosiga välja jagada....
I - "See meeskond, keda ei lubatud 7kesi olla, seega tegime kahese. Tiim on loll sõna" 4p
II - "Elukestev sõiduõpe" 3p
III - "Parim Team" 3p
Pildikogu on nüüdsest kättesaadav ja ootab ka Teie panuseid - https://photos.app.goo.gl/iZUToQPnWKKc7iLs9
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Väga äge oli, meie väike tiim tänab korraldajaid
Ma ütlesin kohe orienteerumise alguses, et päevalille õis tuleb leida... ja see osutuski oluliseks edu võtmeks, õnnitlused võitjatele
Ma ütlesin kohe orienteerumise alguses, et päevalille õis tuleb leida... ja see osutuski oluliseks edu võtmeks, õnnitlused võitjatele
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Järelikult on tegemist sellise loosimisega, mis võib muutuda iga kord kui proovitakse meenutada, kumb kumma koha sai. Ülim fortuuna!
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa