One Mile Challenge 2007 19. mai

Ühised tegemised
Vasta
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#151

L Mai 19, 2007 8:45

Hakkan kell 9 sõitma ja plaani järgi olen lõunaks kohal, kohtumiseni! :drive:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#152

L Mai 19, 2007 18:14

Nii.
Tagasi.
Muljed vägagi positiivsed-eriti,mis Trolli puudutab.Tulemuseks jäi 218km/h.Mõlemal katsel samasse auku ja oma lolluse tõttu...:red:
Ei olnudki Saab kõige kehvem.Päris keskmike hulgas oli:thumb:.Loodan,et keegi siia pildimaterjali ka riputab.Klõpsijaid ja flmijaid oli päris mitu.
OT ka. Saab 9-3 nr. 500MFX omanik sulle:
Kui sa ühe korra veel sellis(t)e manöövri(te)ga mulle ette jääd,sõidan sulle kasvõi teise Eestimaa otsa järgi ja annan rihma:fight::fight::fight:
Keelumärgi alt ja kahe pideva joonega pimedas kurvis EI TEHTA EHKU PEALE möödasõitu.Sinu õnn,et Trollil head pidurid on,muidu ma oleks sul seljas olnud.Ma saan aru,et nägid kiireid autosid ja adrenaliin möllab(kui sa Kiltsilt ikka tulid) aga tiheda liiklusega maantee on küll viimane koht,kus kiirusega 130+km/h slaalomit sõita. ON SELGE???
Ilusa päeva peab ikka mõni tõrvatilk(loe oinas) ära rikkuma....:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#153

L Mai 19, 2007 19:06

Üritus oli väga lahe, just jõudsin koju ja laadin pilte arvutisse :thumb:
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#154

L Mai 19, 2007 19:56

Üritus oli lahe! Päikest sai näkku ja kaks korda korralikult kõht täis söödud :) Tänud siis esinejatele ja kaasaelajatele :notworthy::headbang::head:
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#155

L Mai 19, 2007 21:01

Algselt postitas: iisak
Nii.
Tagasi.
Muljed vägagi positiivsed-eriti,mis Trolli puudutab.Tulemuseks jäi 218km/h.Mõlemal katsel samasse auku ja oma lolluse tõttu...:red:


mis see lollus siis oli, kui saladus pole.

neid kihutajaid, kes peale ürituselt lahkumist ei suutnud maanteel end väljaelamata sõita, oli päris mitmeid. nende hulgas oli ka neid, kes just betoonil mootoreid punaseks olid ajanud.

üle pika aja oli väga viis kiirusüritusel käia
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#156

L Mai 19, 2007 21:06

Mõned pildid siis..

Lisatud failid
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#157

L Mai 19, 2007 21:08

Kas keegi on kursis mis mootoriga see S60 oli, sõitis vist täpselt sama kiiruse välja mis Troll?
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#158

L Mai 19, 2007 21:15

216 sõitis volvo. Ehk oli 2.4? See nii levinud neil.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#159

L Mai 19, 2007 21:16

kahe ja poolene. teises sõidus jäi iisakule alla :)
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#160

L Mai 19, 2007 21:24


Lisatud failid
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#161

L Mai 19, 2007 21:25


Lisatud failid
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#162

L Mai 19, 2007 21:34

Algselt postitas: iisak
Nii.
Tagasi.
Muljed vägagi positiivsed-eriti,mis Trolli puudutab.Tulemuseks jäi 218km/h.Mõlemal katsel samasse auku ja oma lolluse tõttu...:red:
Ei olnudki Saab kõige kehvem.Päris keskmike hulgas oli:thumb:.Loodan,et keegi siia pildimaterjali ka riputab.Klõpsijaid ja flmijaid oli päris mitu.
OT ka. Saab 9-3 nr. 500MFX omanik sulle:
Kui sa ühe korra veel sellis(t)e manöövri(te)ga mulle ette jääd,sõidan sulle kasvõi teise Eestimaa otsa järgi ja annan rihma:fight::fight::fight:
Keelumärgi alt ja kahe pideva joonega pimedas kurvis EI TEHTA EHKU PEALE möödasõitu.Sinu õnn,et Trollil head pidurid on,muidu ma oleks sul seljas olnud.Ma saan aru,et nägid kiireid autosid ja adrenaliin möllab(kui sa Kiltsilt ikka tulid) aga tiheda liiklusega maantee on küll viimane koht,kus kiirusega 130+km/h slaalomit sõita. ON SELGE???
Ilusa päeva peab ikka mõni tõrvatilk(loe oinas) ära rikkuma....:wtf:

See hull olin mina. VABANDAN!!! Olin vast jah veidi(või pigem natuke palju) loll seal kohas. Tavaliselt sellistes kohtades ei tee möödasõite ja eeskirju jälgin ka tavaliselt.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#163

L Mai 19, 2007 21:58

Vot tahaks Iisaku käest küsida,mis viimasel 500 meetril toimub?Sääl tahhoka man ja turbo seieri kah.Kas rada jääb lühikeseks suuremale kiirusele või sellisel kiirusel juba tuulest sein ees??

Ehk veidi lollid küssad:red:

Aga muidu väga tore ettevõtmine ja läks ka ilma mingite ektsessideta.:thumb:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#165

L Mai 19, 2007 22:43

Algselt postitas: teager
Tohib küsida, mis kiiruse baieri raud saavutas?
Ja kas 9-3 SS on ka foorumlane?

1. 224 ja 222 (teine oli kindlasti 222 aga esimene võis pisut ka teine olla.. paar km/h siia sinna...)
2. Bob vist... vähemalt eelmisel lehel on ta kohal olla lubanud..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#166

L Mai 19, 2007 22:49

Hea üritus. Ja muidugi seltskond oli super. Loodame, et järgmine kord näeme rohkem SAAB-e.
:drive:
Rass
Postitusi: 40
Liitunud: L Apr 14, 2007 13:26
Asukoht:
Auto: '98 9-5

#167

L Mai 19, 2007 23:16

Kah veidi järeldaja, ilusaid pilte ja ajavõtu korralda meeskonnalt samuti paar sõna http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40223
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#168

P Mai 20, 2007 0:42

Minu läbu kah...

Kõige hullem polegi, arvestades, et see kaamera oli tolleks hetkeks mu käes olnud umbes 18 tundi, millest ma vähemalt 8 magasin..:D Väga-väga palju on ikka õppida veel...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#169

P Mai 20, 2007 3:54

Kas keegi teab linki, kust näha lõplikku järjestust?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#170

P Mai 20, 2007 9:10

Algselt postitas: heikiw
Vot tahaks Iisaku käest küsida,mis viimasel 500 meetril toimub?Sääl tahhoka man ja turbo seieri kah.Kas rada jääb lühikeseks suuremale kiirusele või sellisel kiirusel juba tuulest sein ees??

Ehk veidi lollid küssad:red:

Aga muidu väga tore ettevõtmine ja läks ka ilma mingite ektsessideta.:thumb:

Reedene pool päeva mõttetööd ja hilisem mõnetunnine sedistamine-katsetamine viisid Trolli ülelaaderõhu stabiilseks,enam ei langenud,tõusis kiiresti,kuni etteantud piirini,allus kõigele,ei pirtsutanud.Kahjuks ei viitsinud rõhuga mängida laup.hommikul(polnud piisavalt pikka rada,kus teekatet ka oleks),mistõttu rõhku huupi üles kruttides ei saavutanud ülemist piiri enne cut-offi(1,5bar tolle ilmaga).Keerasime enne teist starti juurde,aga liiga vähe,sest ilm pidevalt soojenes.Aga stabiilne 1,25bar on ka väga hea tulemus sellise haigelt turvatud mootorijuhtimise,nagu T-7 seda
on puhul. Reedel suutsin kruttida 1,45bar. stabiilseks,aga arvestades Kiltsi sõiduks raskelt koormatud masinat,kruvisin rõhu stock asendisse(1,1bar).
Iisaku "oma lolluseks" oli õpetussõnade eiramine kiirendamisel: "sport" režiim on ainult kiirendamiseks,mitte kiireks sõiduks.Väga suure kiiruse saavutamiseks piiratud maal tuleb "S" maha lükata peale 3 käigu lülitumist.
Halli autoga astusin totaalselt ämbrisse,valades paaki 10liitrit kullahinnaga spetsiaalkütust(2400.-),kuigi sain kaasa hoiatuse,et kokteil toimib surveastmest 12 alates,aga võttis see segu mult ca. 15km/h lõppkiirusest ja kogu väände.Isegi stardis ei saanud rattaid ringi.Muidu põletab rehve ka maanteekiirusel,kui 2 käigu kick-down teha,kohalt ei saa üleüldse minema ilma elektroonika abita.Edaspidiseks vähemalt täpselt teada,kuidas ja mida teha .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#171

P Mai 20, 2007 9:38

Algselt postitas: Mikk195
Algselt postitas: iisak
Nii.
Tagasi.
Muljed vägagi positiivsed-eriti,mis Trolli puudutab.Tulemuseks jäi 218km/h.Mõlemal katsel samasse auku ja oma lolluse tõttu...:red:
Ei olnudki Saab kõige kehvem.Päris keskmike hulgas oli:thumb:.Loodan,et keegi siia pildimaterjali ka riputab.Klõpsijaid ja flmijaid oli päris mitu.
OT ka. Saab 9-3 nr. 500MFX omanik sulle:
Kui sa ühe korra veel sellis(t)e manöövri(te)ga mulle ette jääd,sõidan sulle kasvõi teise Eestimaa otsa järgi ja annan rihma:fight::fight::fight:
Keelumärgi alt ja kahe pideva joonega pimedas kurvis EI TEHTA EHKU PEALE möödasõitu.Sinu õnn,et Trollil head pidurid on,muidu ma oleks sul seljas olnud.Ma saan aru,et nägid kiireid autosid ja adrenaliin möllab(kui sa Kiltsilt ikka tulid) aga tiheda liiklusega maantee on küll viimane koht,kus kiirusega 130+km/h slaalomit sõita. ON SELGE???
Ilusa päeva peab ikka mõni tõrvatilk(loe oinas) ära rikkuma....:wtf:

See hull olin mina. VABANDAN!!! Olin vast jah veidi(või pigem natuke palju) loll seal kohas. Tavaliselt sellistes kohtades ei tee möödasõite ja eeskirju jälgin ka tavaliselt.


Sa möödusid ka minust ja kolmest mu eessõitjast järgmises pimedas kurvis ning ka vastu tulid masinad. Enesetappu võiks mujal ja üksi üritada:fight:
poisu
Postitusi: 9
Liitunud: P Jaan 07, 2007 14:13
Asukoht:
Auto:

#172

P Mai 20, 2007 10:30

Üritus oli väga hea, samuti ka ilm ning korraldus !
Mulle meeldis, kuigi see haps-trt edasi-tagasi väsitas ikka mõnuga ära, liiga pikk maa krt :angry: .
Aga nagu kiirendustel ikka, oli tuul tugev, peale äratulemist olid kõik kohad kummipuru täis.

On olemas ka üks video trollist, stardist siis. Hiljem upin ka selle lisaks piltidele.
[URL]http://www.poisu.pri.ee/failid/OMC2007Haapsalukiltsilennuvli/[/URL]

Kahju ainult, et 300 ikkagi ära ei tulnud :( .
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#173

P Mai 20, 2007 11:42

Minu videosoperdis on siin:

Video

(parempoolse hiirenupuga ja Save Target As...)

118MB
pikkus: 10'08"

Esimesed 4,5 minti on meie meeste kihutamine, ülejäänud osa muu trall.
Loodetavasti õnnestub teil tõmmata, paar nädalat on ikka üleval :)
Tõstsin video Saabneti serverisse, Sebastiani lubatud andmemahud tapeti esimese õhtuga 100 kordselt ära..;)
Cyber
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#174

P Mai 20, 2007 11:47

Tegelikult võiks mõlema masinaga ka 1km. ja mõnd labasemat kiirendusüritust proovida.Troll vaevalt oma pooliku esiveoga midagi veerandmiilil üllatuslikku suudaks,aga mine tea.Kui suudad väände kohe maha saada,on kõik üle keskmise võimalik.2,5 tonnine GT-cruiser suudaks vast ka keemilise ülelaadimise abil reipalt liikuda.
Üllatav on Trolli ja Halli aerodünaamika erinevus väljaulatuvate asjade suhtes- kui Trollil suruti kokkulapitud peeglid 180 juures uuesti lahti,siis teises stardis lahtiste peeglitega kaotas Hall 2-3 km/h kiirusest.
heikiw küsimusele vastates: ei toimu seal viimase 500m. midagi erilist.Kiirus kasvab,aga mitte piisavalt,manokas istus 1,2bar.peal ja stabiilselt,aga kuna max. rõhku annab T-7 miskipärast ainult 4 käigul,siis jääb 1,6 km liiga lühikeseks ka siis,kui oleks õnnestunud " kümnesse" see kruttimine enne teist starti- 1,4bar`ga oleks kindlasti mõne km/h juurde venitanud,aga mitte palju,sest 4käik tuleb kusagil 180km/h juures alles.
Oleks progetavad kasti- ja mootori ecud,võiks paljutki muuta. 200kW on ilmselgelt liiga väike võimsus küllaltki raske 9-5 liigutamiseks ühel miilil,kui abiks ainult garantiikõlbulik Hirsch`i softi tippversioon(mis sobib tegelikult ainult linnavahel "paugutamiseks").
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#175

P Mai 20, 2007 15:04

Tulemused: http://www.tqhq.ee/omc/?lang=est&page=2007
Vasta