Uunikute Talveralli 2008
Uunikute Talveralli 2008 toimub seekord 9-10. veebruaril ja registreerumine käib juba täie hooga. Ühtegi Saabi ei hakanud veel silma. Igaks juhuks meenutan, et kõige efektsemalt Saabe esindanud auto rändkarikas otsib omanikku ka sel talvel. Karikaga koos käib ka sümboolne rahasumma (500kr) ning pudel eksootilist veini firmalt OÜ Enjoy Estonia. Lisaks muidugi au ja kuulsus kõige esinduslikuma vana Saabi näol uunikute ralli huvitavas ajaloos. Jooksvat lisainfot ralli kohta saab siit.
Eelmise aasta ralliteema saabnetis asub siin, automoto foorumis siin ja järelkaja jutu ning piltidena siin.
Eelmise aasta ralliteema saabnetis asub siin, automoto foorumis siin ja järelkaja jutu ning piltidena siin.
Meil sõbraga on 96 varuautoks, juhul kui Jag mkVII- ga peaks mingeid jamasid olema.
Mõlema autoga väike trenn tehtud ja Saabiga läks tükk aega, et auto panna seda tegema mis mina tahan :D
Tuleb vanadest kaladest õppust võtta ja koguaeg gaas põhjas hoida, pidur saab kurvides ülejäänuga hakkama:head:
Mõlema autoga väike trenn tehtud ja Saabiga läks tükk aega, et auto panna seda tegema mis mina tahan :D
Tuleb vanadest kaladest õppust võtta ja koguaeg gaas põhjas hoida, pidur saab kurvides ülejäänuga hakkama:head:
Üritus lõppenud, vähemalt kolm autot sõideti puusse, üks mootorrattur olevat rangluu murdnud.
Kõk kolm osalenud Saabi jõudsid lõpuni.
Oranzi 96 nägin ka vahepeal hirmsa hooga liiklemas.
Minu 96 osutus meie tiimi siiamaani kõige vastupidavamaks autoks. Juhitavus ka just sellistes oludes hea, sai igatpidi libisetud, hüpatud, tippkiirusel läb metsikute loikude sõidetud jne. Osadel katsetel ajahäda tõttu tagasi ei hoidnud ning enne korras Saabi hilisem ülevaatus tõi välja: Tiksuv klapp, vahetust vajavad kõik amordid, sarniirid, rooliotsad. 2 tuld katki, piduriklotside, millest enne kolmveerand alles oli eluiga 300km.
Ühesõnaga ainult kulumaterjalid ja pisiasjad.
Lõpuks ometi hakkas ka üks Saab normaalselt bensiini võtma, kuskil 20l/100km :headbang:
Sain selgeks, miks need autod kunagi ralliadasid valitsesid :eureka:
Kõk kolm osalenud Saabi jõudsid lõpuni.
Oranzi 96 nägin ka vahepeal hirmsa hooga liiklemas.
Minu 96 osutus meie tiimi siiamaani kõige vastupidavamaks autoks. Juhitavus ka just sellistes oludes hea, sai igatpidi libisetud, hüpatud, tippkiirusel läb metsikute loikude sõidetud jne. Osadel katsetel ajahäda tõttu tagasi ei hoidnud ning enne korras Saabi hilisem ülevaatus tõi välja: Tiksuv klapp, vahetust vajavad kõik amordid, sarniirid, rooliotsad. 2 tuld katki, piduriklotside, millest enne kolmveerand alles oli eluiga 300km.
Ühesõnaga ainult kulumaterjalid ja pisiasjad.
Lõpuks ometi hakkas ka üks Saab normaalselt bensiini võtma, kuskil 20l/100km :headbang:
Sain selgeks, miks need autod kunagi ralliadasid valitsesid :eureka:
teeks siis vigade paranduse ka:wise:
KÕIK neli Saabi jõudsid lõpuni.
Osales 2*SAAB 96 ja 2*SAAB 99
pilte imetlege siin Vanade autode talveralli
Minu 99 igal juhul pidas ennast väga hästi üleval. Isegi ilma tankimata oleks Tallinnasse tagasi saanud. Igaks juhuks sai küll Keilas natuke lisa võetud..
Teeolud olid VÄGEVAD;)
sai amorditesti ka ära teha ja üldse veenduda, kas mutrid poldid on kõik kinni...
Ei väga lahe üritus üldiselt.
Täna hommikul julgesin kapoti ka avada ja pilt polnudki kuigi hull-mootori alt läbi mineva tala peal on muidugi mitu kilo liiva ja kive. Eile peale rallit oli esimene reg number igatahes loetamatu
KÕIK neli Saabi jõudsid lõpuni.
Osales 2*SAAB 96 ja 2*SAAB 99
pilte imetlege siin Vanade autode talveralli
Minu 99 igal juhul pidas ennast väga hästi üleval. Isegi ilma tankimata oleks Tallinnasse tagasi saanud. Igaks juhuks sai küll Keilas natuke lisa võetud..
Teeolud olid VÄGEVAD;)
sai amorditesti ka ära teha ja üldse veenduda, kas mutrid poldid on kõik kinni...
Ei väga lahe üritus üldiselt.
Täna hommikul julgesin kapoti ka avada ja pilt polnudki kuigi hull-mootori alt läbi mineva tala peal on muidugi mitu kilo liiva ja kive. Eile peale rallit oli esimene reg number igatahes loetamatu