ilmselt on huvilised asjaga juba kursis aga ikkagi pane siia selle aasta rajapäevade graafiku lingi: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=209
11.mai korrldab Alfa klubi nn. omadele raja päeva ja sinna on ka Saablased kutsutud...
seega kellel huvi asja vastu tuleks juba valmistuma hakata:)
rajapäevad tulekul...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minu kogemused üheksa-viie automaat käigukastiga: See kõlbab ainult cruisimiseksja kulgemiseks. Kui vaja natukenegi sportlikumat sõitu siis on see vääääga vale kast. Kohati on nõme isegi niisama kiirendada, tahad näiteks sama käiguga kiirendada mis sees aga too viskab kohe alla ja hakkab ullult perutama. Ons seda jama vaja:wtf:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Minu kogemused üheksa-viie automaat käigukastiga: See kõlbab ainult cruisimiseksja kulgemiseks. Kui vaja natukenegi sportlikumat sõitu siis on see vääääga vale kast. Kohati on nõme isegi niisama kiirendada, tahad näiteks sama käiguga kiirendada mis sees aga too viskab kohe alla ja hakkab ullult perutama. Ons seda jama vaja:wtf:
Tuleb lihtsalt sõitma õppida automaadiga:wtf:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
5 käiguline automaat kõlbab sport režiimis väga hästi ringrajal kimamiseks. Mul on jäänud mulje et insenerid/häkkerid tegid valmis penskari moodi kulgemise režiimi ja ringraja oma. Vahepealne intensiivsem sõit unustati aga valmis programmeerida.
no eks ettevalmistusi teeb igaüks vastavalt oma äranägemisele ja variant on ka üldse mitte midagi teha, lihtsalt minna ja nautida kurvisõittu...
... aga jah enne kui ükskõik millise putitamise juurde asuda tuleks kõigepealt investeerida rehvidesse ja loomulikult, et auto tehniline seisukord oleks hea...
... aga jah enne kui ükskõik millise putitamise juurde asuda tuleks kõigepealt investeerida rehvidesse ja loomulikult, et auto tehniline seisukord oleks hea...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
mai kuu alguses pole veel jõudnud suverehve seibideks sõita.
Aga kui augustis, septembris mõned paugutamised tulevad, siis võivad aktiivsematel rehvid suht läbi olla.
Rehvid, aga on kallid....
Mul 15"-need veel enamvähem hinnaga.
Aga kui augustis, septembris mõned paugutamised tulevad, siis võivad aktiivsematel rehvid suht läbi olla.
Rehvid, aga on kallid....
Mul 15"-need veel enamvähem hinnaga.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: vmaster
Mind huvitab, et mis ettevalmistused tuleb rajapäevaks teha? Uue rehvijooksu raha koguma hakata vaja ehk. Lisaks on kõhklus, et kui hästi automaatkast ringrajale sobib üldse.
opentracki mehi tsiteerides:
Veel mõningaid soovitusi, et rajal probleeme ei tekiks:
* Kasutatav rehvirõhk peab olema valmistaja soovitatust kõrgem ca 0,2-0,4 at võrra. Soovitav on enne võistlust oma auto jaoks sobivad rõhud näiteks netist välja otsida.
* Kontrolli eelnevalt piduriklotside olukorda, klotsid kuluvad rajal kiiresti. Pea lõpuni kulunud klotsidega võib probleeme tekkida.
* Vana pidurivedelik tuleks eelnevalt värske vastu vahetada.
* Tühjenda auto salong ja pakiruum igasugu kolast ja kinnitamata esemetest.
* Kütusekulu rajal on tavapärasest oluliselt suurem, kui vahepeal ei soovi tankima minna, siis vähemalt pool paaki peaks ürituse alguses sees olema.
* Jahutusringi on tungivalt soovitav ka selleks kasutada ehk hoog tuleb maha lasta. Kuna ülekuumenenud piduritega seismajäämine võib need rikkuda, sõitke jahutusring võimalusel pidureid kasutamata.
* Peale rajalt naasmist ei tohi rakendada käsipidurit - klotsid võivad ketaste külge kinni sulada ja need rikkuda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Lisaks veel nimekirja, et kriitilise pilguga vaadake üle stabikapuksid. Need määravad üksjagu kaldumist kurvides.
Rehvirõhku võiks tonnisel isegi rohkem tõsta, kui soovitatud. Tehase norm 2.1 ette ja taha (195/65R15) on minumeelest sobilik vaid linnasõiduks. Ringrajal võiks isegi üle 2.5 panna.
Ja ärge unustage turbot jahutada :D
Rehvirõhku võiks tonnisel isegi rohkem tõsta, kui soovitatud. Tehase norm 2.1 ette ja taha (195/65R15) on minumeelest sobilik vaid linnasõiduks. Ringrajal võiks isegi üle 2.5 panna.
Ja ärge unustage turbot jahutada :D
JAHUTUSRING ei ole müüt või muinasjutt.
jahutusringil soovituslikult laske pöörded maha ja läbide ring pidurdamata, samas kiirust hoida piisavana, et õhuvool jahutaks.
turbo jahtub sõites kiiremini kui kohapeal tühikäigul kõristades.
pidurid peavad seismajäämiseks olema juba aktsepteeritavas temeratuuris, seistes toimub nende jahtumine väga aeglaselt.
seismajäämisel boksialas kasutage ka pidureid väga delikaatselt...
JUMALA EEST VÄLTIGE KÄSIPIDURIT !
rehvidesse kannatab ajada ka 2,7 sisse... aga väga JÄIK rehv võib hakata vastu töötama, kuna kontaktpind väheneb - audru ei ole mitte peegelsile rada.
Pärnus on enamik kurve vasakule (tegelikkuses vaid üks on tuntavalt paremale - s sõidetakse ju sirgeks)
pika kirjelduse kuidas sõita leiab tänuväärset tööd teinud opentrack meestelt: http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html
soovitan lugeda, väga asjalik tekst!
kes lugeda ei viitsi neile lingin siia sama seltskonna poolt üles riputatud rajaskeemi
lisaks isetulijatele
Tamps ajab kohale ka inimese kes õpetab sõitmist rajal
Alates 1. aprillist igal teisipäeval kell 15-21 autodele Sauga ringrada avatud treeninguteks hinnaga 200.-/tund/auto.
jahutusringil soovituslikult laske pöörded maha ja läbide ring pidurdamata, samas kiirust hoida piisavana, et õhuvool jahutaks.
turbo jahtub sõites kiiremini kui kohapeal tühikäigul kõristades.
pidurid peavad seismajäämiseks olema juba aktsepteeritavas temeratuuris, seistes toimub nende jahtumine väga aeglaselt.
seismajäämisel boksialas kasutage ka pidureid väga delikaatselt...
JUMALA EEST VÄLTIGE KÄSIPIDURIT !
rehvidesse kannatab ajada ka 2,7 sisse... aga väga JÄIK rehv võib hakata vastu töötama, kuna kontaktpind väheneb - audru ei ole mitte peegelsile rada.
Pärnus on enamik kurve vasakule (tegelikkuses vaid üks on tuntavalt paremale - s sõidetakse ju sirgeks)
pika kirjelduse kuidas sõita leiab tänuväärset tööd teinud opentrack meestelt: http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html
soovitan lugeda, väga asjalik tekst!
kes lugeda ei viitsi neile lingin siia sama seltskonna poolt üles riputatud rajaskeemi
lisaks isetulijatele
Tamps ajab kohale ka inimese kes õpetab sõitmist rajal
Alates 1. aprillist igal teisipäeval kell 15-21 autodele Sauga ringrada avatud treeninguteks hinnaga 200.-/tund/auto.