Aga paneme siis siia mõned pildid asjade juhtumise järjekorras.
Pärast Esimest treening sõitu ning jahutus ringi avaldus esimeste velgede seest taoline pilt:
Ei midagi mis tuul seal ära ei lükkaks. Kuid ikkagi ilmselt näeb antud hunniku põhjusena ka edaspidi.
Siis aga läks päris andmiseks kui aega võtma hakati. Eks adrenaliin ning hasart tegid oma töö.
Üldiselt olid mul parimad alati esimene ring, sest siis olid pidurid veel jahedad. Teine ning kolmas ring kannatas veel pidurdada kuid tunduvamalt pikem oli pidurdus maa. Seda avastasin aga ma järgmiselt:
Järgmine kord lasin lihtsalt pikaks ära minna ning tulin rajalt maha ning sõitsin pidureid ning mootorit jahutama.
Kuid ilmselt oli pidurite nõrkus põhjustatud ka suurest kiirusest. Kõige kiiremasse pidurdusse tulin parimal juhul ca 170 km/h, mis ei olegi nii väga paha. Seda sama kiirust timmides aga proovisin tagumist kurvi täis gaasiga võtta ning tulemuseks oli "väike karusell"
See kõik juhtus mõne sekundi jooksul. Tagant sirgelt välja tulles üritasin võtta maksimaalset kiirust (mis juhtus pärast edukat shikaani läbimist enam kui piisavaks) ning sinna kurvi läksin oli kella peal 140km/h ning proovisin ära mahtuda teepeale. Rehvide kisa saatel liikusin peaaegu, et õigesti kuni paremad rehvid läksid korra kruusa peale ning auto kaotas juhitavuse. Proovisin veel rooliga vastu keerata kuid siis kaotasin kontrolli ning edasist tegevust eriti ei oska endale teadvustada.
Esimene asi kui karusell peatus, kontrollisin mootori heli kõrvaga ning vaatasin nii õli kui turbo rõhku. Kuna need olid normis siis järgmine mõte oli kiirelt muru pealt minema saada, et kuum mootor ning väljalase heina/muru põlema ei paneks. See oli omaette huvitav kuna karusellist oli esiklaas kaetud ühtlaselt lillede ning muruga :P
Sain aga kenasti teisi häirimata rajale ning lahkusin jahutus/turgutus ringile. Nüüd ka mõned pildid sündmuskohast.
Märkate ehk neid puuduvaid võililli seal vahepeal? Need asusid ühtlaselt mu esiklaasil ning mootoris!
Pilt veidi lähemalt, liikusin rajalt välja kenasti külg ees!
Ja teiselt poolt.
Kui mulle tundus väljasõit üpris turvaline, siis tuli välja, et tiik ei olnud üldse kaugel!
Nii, et õnnelik väljasõit tõesti. (St kontrollitud tingimustes
)
Natukene kartuli vagu tehes sai mõned mättad ka kõrvale pandud.
Viimased mättad lendasid Vääga kõrgelt kaugel kõrgemalt kui auto! Isant E.T. isegi nägi neid stardi finishi sirgelt!
Kuid ei midagi järgmine hetk olin stardis tagasi! :headbang:
Mootor võililli täis ning rehvi ja velgede vahed muru täis nagu ikebana!
Aga järgmine kord olen ka eeldatavasti stardis! Proovin pidureid paremaks saada praegu on ees ferodo SL klotsid. See on ainus etteheide masinale (kui mitte välja arvata lahti hüpanud turbo vaakum voolikut, mille peale kadus igasugune turbo boosti kontroll ning boost hakkas ronima lakke ja ma mõtlen lakke kella peal nägin 1,8bar! Õnneks tundsin per*ega et midagi on valesti kohe ja tulin rajalt maha. Ehk siis härrased klambrid peale silikoon voolikutele! :wise:
Hea päev oli. Aitäh
Edit:
Tahaksin veel siia lisada, et kahju, et sõita ise ei oska. :poke:
oli teine ikkagi esimene katsumus ringrajal minule.
Aga nagu öeldakse "harjutada vaja!" Proovin end parandada.