Jäärada 12.03
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Noor mees, huvi on, miks ka mitte...
Ehk siis üleskutse: Laupäeval seda Klooga järve jäärada külastada. Nagu ma ühest teisest teemast nägin siis Andres oleks käsi. Mina olen ka.
Koguneks kusagil Tallinna linnapiiril eelnevalt (Laagri Maksi parkla näiteks, või on õismäe parem??) ja läheks ühise rindena. Kellaajana ka Andrese poolt pakutud 11.00?? Andke teada, kes veel käsi on.
Ehk siis üleskutse: Laupäeval seda Klooga järve jäärada külastada. Nagu ma ühest teisest teemast nägin siis Andres oleks käsi. Mina olen ka.
Koguneks kusagil Tallinna linnapiiril eelnevalt (Laagri Maksi parkla näiteks, või on õismäe parem??) ja läheks ühise rindena. Kellaajana ka Andrese poolt pakutud 11.00?? Andke teada, kes veel käsi on.
jõudsin just tallinna ja arvuti taha... kas käisite? kuidas oli?
Tegin eile Viljandi järvel kolm ringi ja sain aru, et minu poolpiduste lamellidega pole jäärajal eriti midagi teha. Samas sain ka mingi vibra sisse ja lähen nüüd rattaid tasakaalustama :(
Tegin eile Viljandi järvel kolm ringi ja sain aru, et minu poolpiduste lamellidega pole jäärajal eriti midagi teha. Samas sain ka mingi vibra sisse ja lähen nüüd rattaid tasakaalustama :(
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tagasi oleme nüüd, oodake veel kuni ma Andrese käest pildid ka saan..;) Kõik kes te tulemata jätsite, kahetsege!! See oli 2 tundi puhast fun'i! Tõestasime, et lamellidega pole jää peal midagi teha ja et classic on kõvasti parema juhitavusega jääl kui 9000..:) Mitte, et seda kõik juba ei teaks..:) Mingi hulk Nissanivendi oli ka, neid võib Saabiga loputada igast asendist. Paar isealgatatud piruetti sai ka tehtud ja üks ülepingutatud 720 kraadi ka, päris lahe oli miski 90 km/h peal kaks täistiiru teha..:)
Kui ära tulime jäi sinna veel peoga spetsaalettevalmistusega autosid, piikidega on asjal ikka hoopis teine jume. Vennad kadusid eest väga kiiresti. Pean ütlema, et ma väga ei tundnudki puudust käsipidurist tagarattas. Puhta jää peal läheb see auto vägagi hästi külg ees läbi kurve ka ilma kässarita.
Aga olgu, oodake veel mõnda aega, pildid peaks saama veel täna.
Radu on seal 2, lühike on miski 5-600 meetrit ja pikk on u 3 km. pika raja peal sain sirgel miski 100 km/h ikka kätte.
Kui ära tulime jäi sinna veel peoga spetsaalettevalmistusega autosid, piikidega on asjal ikka hoopis teine jume. Vennad kadusid eest väga kiiresti. Pean ütlema, et ma väga ei tundnudki puudust käsipidurist tagarattas. Puhta jää peal läheb see auto vägagi hästi külg ees läbi kurve ka ilma kässarita.
Aga olgu, oodake veel mõnda aega, pildid peaks saama veel täna.
Radu on seal 2, lühike on miski 5-600 meetrit ja pikk on u 3 km. pika raja peal sain sirgel miski 100 km/h ikka kätte.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nii lõppeks sai valmis ka visuaalne ülevaade, http://www.saabnet.ee/~cyber/ice/
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Bäääää, olen Sierraga 70-ga kraavi ja põldu puhastanud aga mitte kunagi 100-ga teadlikult kurvist välja lennanud!!! Tahan ka jälle korralikku Saabi millega jõuaks enne sinilillede tärkamist autosõitu õppida! Tea kas aprilli keskel järved enam kannavad...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Naelutatud lamell on ju hoopis teine teema...:) Andresel oli tavaline lamell.
Ma täiesti usun, et igasugu automarkidega on tegelikult võimalik kiiresti sõita. Eks see kommentaar oli väikesest margiuhkusest tingitud...;) ja no nad ei sõitnud seal pika raja peal üldse nii kiiresti kui ma oleks tahtnud..:) 4x4-sid oli seal päeva peale paar jeepu ja paar arbuusi. Mingi vend käis ka kõrge ja pika Ford Transitiga..:D
Ma täiesti usun, et igasugu automarkidega on tegelikult võimalik kiiresti sõita. Eks see kommentaar oli väikesest margiuhkusest tingitud...;) ja no nad ei sõitnud seal pika raja peal üldse nii kiiresti kui ma oleks tahtnud..:) 4x4-sid oli seal päeva peale paar jeepu ja paar arbuusi. Mingi vend käis ka kõrge ja pika Ford Transitiga..:D
Pagan, hinge teevad haigeks oma liulaskmise-piltidega, tahan ka, aga no ei saa ju - enne tuleb loomake korda saada. Ja see paistab veel jupp aega võtvat...
Pildinduses ruulib digi juba täiega - eelkõige just operatiivsuses (kuigi ka kvaliteet ei jää enam vanale heale hõbedameetodile alla). Muideks, millise aparatuuriga need pildid üles võeti?
Cyber, kas see kuldkollane, mis ühel pildil ratta kõrvalt välja kiikas, on üks su uutest esipiduri sadulatest? Ilus näeb välja küll.
Pildinduses ruulib digi juba täiega - eelkõige just operatiivsuses (kuigi ka kvaliteet ei jää enam vanale heale hõbedameetodile alla). Muideks, millise aparatuuriga need pildid üles võeti?
Cyber, kas see kuldkollane, mis ühel pildil ratta kõrvalt välja kiikas, on üks su uutest esipiduri sadulatest? Ilus näeb välja küll.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah, see on värskelt vahetatud sadul. Siin pildil on premini näha.
Kaamera oli canoni a85 (exif on piltidel vist alles isegi..:)). Pildid saavad nädala alguses natuke lihvi. Mul pole kodus nimelt vastavat programmi ja hetkel läksid nad suhtkoht sellisena üles nagu nad aparaadist tulid. Tegelikult ei tee sa tänapäeval enam paberil vahet on see digi või film. Digiga lihtsalt peab natuke vaeva nägema enne.
Kaamera oli canoni a85 (exif on piltidel vist alles isegi..:)). Pildid saavad nädala alguses natuke lihvi. Mul pole kodus nimelt vastavat programmi ja hetkel läksid nad suhtkoht sellisena üles nagu nad aparaadist tulid. Tegelikult ei tee sa tänapäeval enam paberil vahet on see digi või film. Digiga lihtsalt peab natuke vaeva nägema enne.
Kui rattad ikka peale lumesõitu hüppavad, tuleb veljed seest lumest/jääst puhastada. Eriti tagumised, mis ette vibra teevad.
Mis aga digisse puutub, siis ega peale operatiivsuse seebiklassis eeliseid pole... Filmi pealt ilmuvad mõned pildid alles nii paariaastase viivitusega. Slaidilt tavaliselt ei kipugi tulema.
PS. Klooga rada, see on siis Keilast kimada Paldiski poole ja siis vasakule? Täna on seda muidugi hilja lugeda.
Mis aga digisse puutub, siis ega peale operatiivsuse seebiklassis eeliseid pole... Filmi pealt ilmuvad mõned pildid alles nii paariaastase viivitusega. Slaidilt tavaliselt ei kipugi tulema.
PS. Klooga rada, see on siis Keilast kimada Paldiski poole ja siis vasakule? Täna on seda muidugi hilja lugeda.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
ma kunagi varem proovisin korra lumisel rajal seda left-foot-brake trikki, päris huvitav värk oli. asi vajab ikka igapäevast harjutamist, sest vasak jalg kipub siduripedaaliga harjununa pidurile vajutades kõvasti üle doseerima (või siis hoopis aladoseerima) - esimese juhul läheb külg ja tagument liiga palju ette, viimasel juhul ei ole sellest mingit kasu. järsemates kurvides tundsin ma viimati jääl olles küll kässarist puudu (mul trossid vist kinni jäätund) - läksin kurvi liiga hilja sisse, külg ja tagument ei kavatsenudki suunda muuta ja -pauhhti- kurvi välimisse vaalu niimoodi kinni, et ei saand ei edasi ega tagasi...
Algselt postitas: part
..aga ma arvan et tavaline mootor võib sellises mängus lätuks jääda, ...lisaks küpsevad ka esipidrad
mootori võimsusest piisab kinlasti seda muret ei tohiks olla, samuti pole piduritel suurt küpsemist sest vajutad ju ainult korraks, aga sellegipoolest - oma igapäevasõidukiga paarutama minnes ei tohiks remontiarve küll ootamatusena tunduda.
vasakujala pidurdamiseks peaks hoog olema ca 50-70 kandis, alla selle ei juhtu suurt midagi (juhtub mitte see mida ootad) ja üle selle kiiruse pole seda võtet enam vaja (nagu ka Cyber väitis) või kui on siis see oleneb juba autost ja teekattest ja kurvist jne.
Algselt postitas: Cyber
Jah, see on värskelt vahetatud sadul. Siin pildil on premini näha.
Kaamera oli canoni a85 (exif on piltidel vist alles isegi..:)). Pildid saavad nädala alguses natuke lihvi. Mul pole kodus nimelt vastavat programmi ja hetkel läksid nad suhtkoht sellisena üles nagu nad aparaadist tulid. Tegelikult ei tee sa tänapäeval enam paberil vahet on see digi või film. Digiga lihtsalt peab natuke vaeva nägema enne.
Mis mina sellest liulaskmiisest siis arvan. Lahe. Tasub veelgi proovida. See ei tohiks kedagi heidutada, et pole õigeid jääraja kumme vms. Selleks need jäärajad ongi, et proovida ja tunnetada millal asi käest ära läheb. Kui aega siis 19.03 olen käsi.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et teil veel natuke hinge haigeks ajada siis mõningad pildid ka Pärnu meestelt eelmisest nädalavahetusest (järjekord on vist natuke vale). Seal saadi ikka 4 SAABi rajale..:) Tallinna omad võiks sel laupäeval vähemalt selle numbri üle lüüa..;)
tänud cyberile,kes pildid üles riputas!
Üldiselt oli päris lahe liuelda,:head: nädal varem oli rada parem,ei olnud nii ära kraabitud ja oli konkreetne rada aga eks seal käib tige andmine naelte,piikide ja kurat teab veel millega. Ja veel,keegi ennist siin ütles,et lamelliga saab jääl sõita...sõita saab ju suvekatega kah aga mis sõit see on,nagu lits libedal...Proovisin kollega toyotsi millel on misselini lamellid ja ei noh,ei saa kohe sõidetud!
Isiklikult soovitan küll kõigile otsida üks rada jääl ja veitsa sõita (ei pea ju kohe kihutama hakkama) ja saada aimu auto käitumisest libedal.
Üldiselt oli päris lahe liuelda,:head: nädal varem oli rada parem,ei olnud nii ära kraabitud ja oli konkreetne rada aga eks seal käib tige andmine naelte,piikide ja kurat teab veel millega. Ja veel,keegi ennist siin ütles,et lamelliga saab jääl sõita...sõita saab ju suvekatega kah aga mis sõit see on,nagu lits libedal...Proovisin kollega toyotsi millel on misselini lamellid ja ei noh,ei saa kohe sõidetud!
Isiklikult soovitan küll kõigile otsida üks rada jääl ja veitsa sõita (ei pea ju kohe kihutama hakkama) ja saada aimu auto käitumisest libedal.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: tarmiit
Ja veel,keegi ennist siin ütles,et lamelliga saab jääl sõita...sõita saab ju suvekatega kah aga mis sõit see on,nagu lits libedal...Proovisin kollega toyotsi millel on misselini lamellid ja ei noh,ei saa kohe sõidetud!
mhmh, mina see olin, kes lamellidega jääle ronis. kuna naeltega pole siiani jääle saanud, ei oska võrdlusmomenti tuua, aga täitsa usun, et lamellidega ja naeltega jääl on ikka kõva vahe sees. mu point oli lihtsalt selles, et kui lamellid all, ei tasu sellepärast jäälemineku plaani veel maha matta, sest sõita täitsa kannatab. saad vähemalt tunde kätte ja pärast on mõnus olla. tagaveolisele bemmile (naeltega) sain oma lamellidega vähemalt ära tehtud ja päris suvekatega ei maksa lamelle küll võrrelda, micheline ehk tõesti... ;)
EDIT: kle tarmiit, enne kui lamelle sõimad, vaata ikka autot, millel lamellid alla on pandud :D