Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja tasuks rehkendada nii, et üle poolte mootorite ei lastaks kotti. Siis on vedajad ja veetavad tasakaalus. Ei pea puksiirteenust kasutama - maast leitud raha ju!
TGB masinast õnnestus ka peale pikka võlumist norm. ülelaadimisrõhk välja võluda.Seega on lootust.....
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kaspariuse tsitaat:
Mulgi kollitavad täna õhtul mingid müstilised rõhuprobleemid.:wall:
Proovisin MBC-d ja vur puhus tervelt 0.3 bar-i :D
Varda lühendamine sind küll ei aita,või õigemini aitab küll- vurrist kiiresti jagu saada.
Mulgi kollitavad täna õhtul mingid müstilised rõhuprobleemid.:wall:
Proovisin MBC-d ja vur puhus tervelt 0.3 bar-i :D
Varda lühendamine sind küll ei aita,või õigemini aitab küll- vurrist kiiresti jagu saada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Võin teile garanteerida,et nii mõnigi suurte lootustega(loe jutuga) vend peab peale dünotamist silmi peitma hakkama.Karm reaalsus erineb oluliselt "persetundest". Eriti kehtib see moditud T-7`t omavate masinate kohta,kuna T-5 puhul teab doktor Sebastian TÄPSELT,mida ja milleks ta teeb softiga ja kui raud on järele aidatud,on ka midagi loota.
Parafraseerides jänkisid: Kui teil peale ülikulukat ja -aeganõudvat tuuninguprotsessi dünos selgub,et säilinud on veel pool algsest võimsusest,
on teil veel hästi läinud ning kogu protsessi võib õnnestunuks lugeda:thumb:
Parafraseerides jänkisid: Kui teil peale ülikulukat ja -aeganõudvat tuuninguprotsessi dünos selgub,et säilinud on veel pool algsest võimsusest,
on teil veel hästi läinud ning kogu protsessi võib õnnestunuks lugeda:thumb:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ja nüüd kõik kiirelt õhufiltripoodi. Orig filtriga ja filtrita vahe üle 20hj rattast.
Persetunne ütles, et on sama võimsusega kui eelmine Saab ja nii oligi.
Tore üritus.
Sebastianist on väga kahju praegu, aga eks tulevik näitab mis seal täpselt oli.
Persetunne ütles, et on sama võimsusega kui eelmine Saab ja nii oligi.
Tore üritus.
Sebastianist on väga kahju praegu, aga eks tulevik näitab mis seal täpselt oli.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pildid siis...
Päris kõiki numbreid ma peast ei tea, niiet, eks peate ise ära tundma..:) (pildi nimes on autonumber sees).
Muud pildid tõmban fotokas miski hilisem hetk... Maksimil on seal üks kiiksuga saabiprojekt muuseas..;)
AndrusFJR:
Sebastian:
Rivo:
Kasparius
Vist Jaanus:
Vist Arzt:
IFF:
Executive (esimesena tõmbas ja sai piisavalt proovitud, sest ei õnnestunud korralikult pöörete andmeid lugeda):
TGB:
Päris kõiki numbreid ma peast ei tea, niiet, eks peate ise ära tundma..:) (pildi nimes on autonumber sees).
Muud pildid tõmban fotokas miski hilisem hetk... Maksimil on seal üks kiiksuga saabiprojekt muuseas..;)
AndrusFJR:
Sebastian:
Rivo:
Kasparius
Vist Jaanus:
Vist Arzt:
IFF:
Executive (esimesena tõmbas ja sai piisavalt proovitud, sest ei õnnestunud korralikult pöörete andmeid lugeda):
TGB:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: suur
Täpsemalt palun!
Ilmselt mootor kottis... 2 tõmmet sai ära teha ja kolmandaks
mootor enam ei käivitunud, kinni täiesti.
Algselt postitas: teager
Miks väänet kõigil nii vähe on??? Kõige rohkem näen Sebastianil, natukene alla 400nM...
Need numbrid on rattast, arvesta kaugukasti kaod otsa. Kohapeal tehti kalkulatsioone automaat -20%, manuaal -15%
Algselt postitas: Cyber
Ilmselt mootor kottis... 2 tõmmet sai ära teha ja kolmandaks mootor enam ei käivitunud, kinni täiesti.
Ilmselt õlitusprobleem. Küünlaavadest vaatas herr Trionic arstiriistaga sisse, tundus kõik korras olema, detonatsiooni märke polnud.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
ARZT -jah
Executive-i autost hämmastav purakas.
Enamusel väänded 250-260-270 seda ühikut, aga samas HJ võimsused üsna erinevad.
NG tegi 260 ühikut 210hj-ga aga samas mõni 260Hj pill sai sama väände mis NG-l.
Andrusel ka kusjuures hea v'ääne.
Executive-i autost hämmastav purakas.
Enamusel väänded 250-260-270 seda ühikut, aga samas HJ võimsused üsna erinevad.
NG tegi 260 ühikut 210hj-ga aga samas mõni 260Hj pill sai sama väände mis NG-l.
Andrusel ka kusjuures hea v'ääne.
Sent from my Monte Carlo using B236
Praegu vaatan, et mida pöörded :freak:
Minul on piiraja sätitud 6700 peale, IFFI-l 6660 ja TGB-l 7000 peale. Reaalsus aga...
Peab konsulteerima T5Suite meestega...see pole normaalne :gun:
Minul on piiraja sätitud 6700 peale, IFFI-l 6660 ja TGB-l 7000 peale. Reaalsus aga...
Peab konsulteerima T5Suite meestega...see pole normaalne :gun:
Oma auto numbritega olen täitsa rahul, nii head väänet poleks oodanudki :headbang:
Ainult et kõver on vähe jõnksuline...
Ainult et kõver on vähe jõnksuline...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
mina ei panustaks selle düno eriti täpsele pööretelugemisele. Kuidagi hädine tundub see rihma peale kleebitud valge paberitüki meetod..:) Ka ei teadnud keegi kohapeal öelda täpselt tühikäigupöördeid. Võis ainult oletada, et alguspunkt kõigil paigas on.
EDIT: tqhq.ee kalkulaator abiks lb/ft -> Nm konvertimisel... AndrusFJR-i 276 + käigukastikaod (kohapeal Maksim arvutas vist 15%-ga), teebki 400 Nm-i väänet..
EDIT: tqhq.ee kalkulaator abiks lb/ft -> Nm konvertimisel... AndrusFJR-i 276 + käigukastikaod (kohapeal Maksim arvutas vist 15%-ga), teebki 400 Nm-i väänet..
Algselt postitas: sebastian
Praegu vaatan, et mida pöörded :freak:
Minul on piiraja sätitud 6700 peale, IFFI-l 6660 ja TGB-l 7000 peale. Reaalsus aga...
Peab konsulteerima T5Suite meestega...see pole normaalne :gun:
Ei hea üritus oli ning läks oodatust kiiremini isegi.
Häid tulemusi näidati suhteliselt. :drive:
Täiesti uskumatu kui palju tuleb ikka heitgaase välja tagant kui koormust ning pööret anda. Seisad ca 10m kaugusel ning juuksed lehvivad peas, siis veel see Jõmakas kui piirajasse jõuab. Showd küllaga kui sinna veel ilutulestik ka juurde arvata. :head:
Häid tulemusi näidati suhteliselt. :drive:
Täiesti uskumatu kui palju tuleb ikka heitgaase välja tagant kui koormust ning pööret anda. Seisad ca 10m kaugusel ning juuksed lehvivad peas, siis veel see Jõmakas kui piirajasse jõuab. Showd küllaga kui sinna veel ilutulestik ka juurde arvata. :head:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Cyber
mina ei panustaks selle düno eriti täpsele pööretelugemisele.
Logisin samal ajal Elmscaniga. Aga see kahjuks nii aeglane, et nätab max. pööreteks esimesel tõmbel 5446 ja teisel 5218.
Logimisaeg oli iga ca. 1,7 sekundi tagant, ehk siis üsna mõttetu.
Max. boosti näitab ka 1,42bar, aga seegi muutus nii kiiresti (logis ainult kaks "frame" niisugust buusti ja kolmas frame juba 0bar ), et Elmscan ei anna mingit tarka infot, ehkki täpset kui juba kord midagi näitab.
Variant oleks olnud, et panna logima ainult pöördeid, siis näidatakse iga "frame" ~300ms tagant, aga noh...
edit: kommenteeriks natuke graafikuid.
Üsna kahju, et A/R suhet (segu) mõõdeti ainult minul ja IFF-l. Seda pidi Maximile eraldi ütlema, et ta wideband lambda taha summutitorusse topiks. Eriti oleks tahtnud näha TGB masina segu.
IFF-i segu näitab tegelikult suht normaalset asja, eeldusel, et väärtused ikka on õiged. Palju paremat ei saa tahtagi, kui 2,0-liitrine mootor liigub 2,3-liitrise mootori softiga.
Täpselt nagu Maxim ka ütles, keskmistel pööretel võib natuke lahjem olla, aga max. pööretel vaja juba rikkamat segu. Peamine põhjus selles, et EGT (väljaheitegaaside temperatuur) tõuseb liiga kõrgeks - Saabidel lubatakse max. kuni 980 kraadi - ja siis tulebki väljalaske kollektorit ja turbo kuumakoda jahutada rikkama seguga.
Ehk siis IFF-i A/R graafik peaks ideaalis hoopis vastupidist näitama: keskel lahjem, lõpus rikkam.
Minu A/R on veel lahjem. Pikka aega niisuguse seguga ja suurte pööretega sõita ei tohi, aga lühikest aega ohtlik pole, sest kat.-i puudumine alandab turbo backpressure't ja sellega ka EGT temperatuuri.
Muide Saabidel (900-9000) soovitatakse, et A/R oleks kõrgetel pööretel 10...12 just selle sama EGT pärast.
Võimsuse ja väände kõverate kohta ei saa midagi tarka öelda. Softid on üks asi ja raud on teine. Et neid kõveraid saada võimalikult sirgeteks, tuleks broneerida dünapäev ainult ühele autole. Nii nagu õige custom softi tuuning tehakse.
Päris custom softi ei kasutanud täna dünotajatest keegi. Küll aga Iromani masinal on selline minu teada.
Algselt postitas: ARZT
Mul camarol on 103 kw ja u. 350 nm-i. hobuseid nagu polegi, aga vääne....
Vääne ongi tegelikult võimsus,mida tunnetad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Enamus kindlasti teab aga igaks juhuks selline jutt ka siia.
Pöördemomendi ühikuks on meetermõõdustikus njuutonmeeter Nm, USAs mõõdetakse seda suurust nael-jalgades, pound-foot, lb-ft, 1 lb-ft = 1,356 Nm.
Kuna leidsin tqhq.st sellise jutu:
Ka hobused pole ookeani eri kallastel sama tugevad, USA-s võrdub 1 hobujõud 0,7457 kW-ga, Euroopas enamasti aga 0,7355 kW-ga.
(minu jaoks üllatav!) :red:
Kuna antud stend mõõtis väänet USA ühikutes siis kuidas lood hobujõududega? Need ka siis Ameerikamaa moodi?
Pöördemomendi ühikuks on meetermõõdustikus njuutonmeeter Nm, USAs mõõdetakse seda suurust nael-jalgades, pound-foot, lb-ft, 1 lb-ft = 1,356 Nm.
Kuna leidsin tqhq.st sellise jutu:
Ka hobused pole ookeani eri kallastel sama tugevad, USA-s võrdub 1 hobujõud 0,7457 kW-ga, Euroopas enamasti aga 0,7355 kW-ga.
(minu jaoks üllatav!) :red:
Kuna antud stend mõõtis väänet USA ühikutes siis kuidas lood hobujõududega? Need ka siis Ameerikamaa moodi?