ESK SügisRally 2009 - JÄRELKAJAD
kes vóitis?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
I koht Normunds ja Nauris
nr./ fotosid/fotopunktid/ distants 176km=0/ Hiline-mine/ Lõppsumma/ KOHT
15 33 198 0 0 198 I
2 33 198 -6 0 192 II
13 33 198 -13 0 185 III
16 31 186 -4 0 182 4.
3 30 180 0 0 180 5.
10 28 168 -4 0 164 6.
11 30 180 -23 0 157 7.
1 25 150 -9 0 141 8.
9 23 138 -4 0 134 9.
14 28 168 0 -60 108 10.
8 28 168 -2 -60 106 11.
4 24 144 -41 0 103 12.
18 21 126 -43 0 83 13.
6 20 120 -41 0 79 14.
20 17 102 -33 0 69 15.
5 18 108 -43 0 65 16.
12 10 60 -84 0 -24 17.
7 17 102 -15 -280 -193 18.
nr./ fotosid/fotopunktid/ distants 176km=0/ Hiline-mine/ Lõppsumma/ KOHT
15 33 198 0 0 198 I
2 33 198 -6 0 192 II
13 33 198 -13 0 185 III
16 31 186 -4 0 182 4.
3 30 180 0 0 180 5.
10 28 168 -4 0 164 6.
11 30 180 -23 0 157 7.
1 25 150 -9 0 141 8.
9 23 138 -4 0 134 9.
14 28 168 0 -60 108 10.
8 28 168 -2 -60 106 11.
4 24 144 -41 0 103 12.
18 21 126 -43 0 83 13.
6 20 120 -41 0 79 14.
20 17 102 -33 0 69 15.
5 18 108 -43 0 65 16.
12 10 60 -84 0 -24 17.
7 17 102 -15 -280 -193 18.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tore seiklus oli, kuigi enda tiimi perfoormance oleks võinud parem olla :P
Täna hommikul otsustas auto üllatada ja mitte käivituda. Ühise veaotsingu käigus jõudsime bensupumba releeni, mis ei tahtnud pumbale kuidagi särtsu anda. Sai siis relee tuletiku ja nipukate abil kinnisesse asendisse fikseeritud ja nii koju veeretud.
Aitähh kõigile kes nõu ja jõuga abiks olid :beer:
Täna hommikul otsustas auto üllatada ja mitte käivituda. Ühise veaotsingu käigus jõudsime bensupumba releeni, mis ei tahtnud pumbale kuidagi särtsu anda. Sai siis relee tuletiku ja nipukate abil kinnisesse asendisse fikseeritud ja nii koju veeretud.
Aitähh kõigile kes nõu ja jõuga abiks olid :beer:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Need igasugu talve- ja sügisrallid on päris lahedad. Seltskond viimasepeal nagu alati. Polnud igav kohapeale ja tagasi sõita - Ill ja Suur ei lasknud igavusel tekkida. Tiim, mille koosseisus osalesin oli ka lahe. Eriti aga sõiduvahend. Kohati mõtlesin, et nüüd tulevad rattad auto küljest kui mööda metsateid sai kimatud.
ralli oli VÄGEV, kas oleks võimalik ka nimed numbrite taha saada?
12. koht oli meile positiivne üllatus:)
12. koht oli meile positiivne üllatus:)
Meie tiim jäi üritusega väga rahule. Seiklemist oli kohe mitme rubla eest. Väga rahul on meie tiim ka vmasteriga, kes ennastsalgavalt iga objekti juures poseeris. Selline pühendumus spordile on ainult kiitust väärt :thumb:
Osalesin sellisel üritusel esmakordselt ning järgmiseks korraks on üht-teist kõrva taha pandud, igal juhul väga lahe
Ivometsale ja tema prouale suured tänud orgunni eest :beer:
Osalesin sellisel üritusel esmakordselt ning järgmiseks korraks on üht-teist kõrva taha pandud, igal juhul väga lahe
Ivometsale ja tema prouale suured tänud orgunni eest :beer:
Ralli oli vägev. Tiim oli hea. Aljoga auto sai valu tunda.
Kadunud asjade nimekirjas on käekell, mille saunas ära võtsin, aga tagasi ei pannud (vähemalt arvan nii). Siit küsimus suurele ringile - kas viimastest nägi ja haaras kaasa? Kui ei, siis pean hakkama ilmselt koha omanike kaudu uurima. Loodan, et kell liigub siiski kadunud asjade nimekirjast leitud asjade nimekirja.
Ja imestama paneb ivometsa oskus olematu hinnaga tasemel üritusi läbi viia.:thumb:
E: Kell leidis tee kadunud asjade nimekirjast leitud asjade nimekirja.
Kadunud asjade nimekirjas on käekell, mille saunas ära võtsin, aga tagasi ei pannud (vähemalt arvan nii). Siit küsimus suurele ringile - kas viimastest nägi ja haaras kaasa? Kui ei, siis pean hakkama ilmselt koha omanike kaudu uurima. Loodan, et kell liigub siiski kadunud asjade nimekirjast leitud asjade nimekirja.
Ja imestama paneb ivometsa oskus olematu hinnaga tasemel üritusi läbi viia.:thumb:
E: Kell leidis tee kadunud asjade nimekirjast leitud asjade nimekirja.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2278
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Meie ka täname!
Suured tänud zillile, kes mulle pildil oleva lambi tagastas.
Tegelt olid teed suht kehvad-mulle oleks porised ja pehmed rohkem meeldinud. Praegu sai sõidetud nagu vankriga...;) ja ega siis kaasa pärast ei tohtinud eriti kimada ka...ja no mida pimedamaks läks, seda hullemaks läks objektide leidmine. Ühelt teeristilt märgitud objektist ei näinud me pimeduse tõttu mitte midagi. Kulutasime sinna oma 10 minti aga mitte midagi. Pärast saime teada, et põllu peal metsa ääres olla mingi korsten olnud...
Aga see sild oli lahe...uskumatu, et sellest üle julgesin minna ja 9-7 ei oleks sealt läbi igatahes mahtunud. Vaat see ei ole võrdne kohtlemine...:)
Suured tänud zillile, kes mulle pildil oleva lambi tagastas.
Tegelt olid teed suht kehvad-mulle oleks porised ja pehmed rohkem meeldinud. Praegu sai sõidetud nagu vankriga...;) ja ega siis kaasa pärast ei tohtinud eriti kimada ka...ja no mida pimedamaks läks, seda hullemaks läks objektide leidmine. Ühelt teeristilt märgitud objektist ei näinud me pimeduse tõttu mitte midagi. Kulutasime sinna oma 10 minti aga mitte midagi. Pärast saime teada, et põllu peal metsa ääres olla mingi korsten olnud...
Aga see sild oli lahe...uskumatu, et sellest üle julgesin minna ja 9-7 ei oleks sealt läbi igatahes mahtunud. Vaat see ei ole võrdne kohtlemine...:)
Algselt postitas: ivomets
tule läbi, ma näitan sulle gepsu varianti lühim tee....
Keegi võiks vihjata, kuidas Regio online kaardil teekonda saab koostada...
Punktid panin ma paika...
Väike resüümee läbi enda silmade sündmustest:
[list]
Eesti Saabiklubi SügisRally 2009
Laupäev
10.00, Tallinn, Laagri Maksimarketi parkla. Autosid koguneb, 99 Turbo, 3 tonnist, 9-5, 9-7X ning non-Saab. Peale akadeemilist veerandtundi (loe: enne 10t õlut ei müüda) asub kolonn Pärnu poole teele. Sõit möödub rahulikult 90’ga kruiisides, kuid ca 30 km enne Pärnut haarab kolonni juhti kuri vaim ning mootorid aetakse pöördesse.
11:40, Pärnu. Kaotame kolonnist mõned masinad, kuid linnast väljudes haagivad sappa meile veel üks 99 ning punane tonnine. Peale Ikla maanteelt ärapööret Valga peale peatame autod ning peame sõjanõu. 9-7X tuiskab koheselt edasi Kilingi-Nõmmele, ülejäänut kolonni asub juhtima Pärnus liitunud 99, kes on varem Rahumere ääres käinud. Sõit jätkub, nii ääri-veeri legaalsetel kiirustel.
12:20, Rahumeri. Vaikus ja rahu, tossavad korstnad, Ivomets’a non-Saab koos grillsütt täis järelkäruga. Pargime autod ja lähme uudistama peamaja. Ületame purde, mis kulgeb ca peakõrguselt ja juba päeval on piisavalt libe. Soojast kaminaruumis leiame naeratava Ivomets’a, kes kohe segab rallynumbrid ning tõmbame loosi. Saame numbri 1 ja seega stardipositsiooni 1. Helistab ka meie tiimi autojuht, kes ütleb, et hakkas just sõitma (Tartust!!!) ning peaks saabuma ca 13:50 – ainult 10 minutit enne starti. Läheb napiks.
13:00 ja natuke peale. Saabub Läti delegatsioon. Kaks küülikut, ysi-ysi, ning 2 OG9-3’e. Kenad punakuued klubijopedes. Vahepeale tilgub kohale ka mahajäänud Tallinna seltskond ning Tartu-Viljandi saabifännid. Kõik külalised tutvuvad ümbruskonnaga ning külastavad Ivomets’a stardinumbrite loosimiseks.
13:30, kaminaruum. Võistkondade informeerimine. Rally formaat – kaardile on märgitud 32 puntki, neis asub 36 objekti. Vaja sõita kõik punktid läbi ning pildistada pildikaardil olevaid objekte koos enda meeskonnaliikmega. Võidab see, kes teeb seda kõige lühema distantsiga, ajalimiidi 4.5h sees.
13:48, stardiala. Saabub meie tiimi autojuht. Kähku laadime vajalikud asjad tema autosse ning kleebime stardinumbri autole. Minut enne starti saame kaardi ning pildilegendi. Otsustame sõita päripäeva.
14:00. START! Läheb punktijahiks. No on ikka lätlastel tempo peale, küülikud ja ysi-ysid aina lendavad mööda, klõps pilt ja muudkui edasi aina. Tekib probleem ühe objekti leidmisega, 4-5 autot on pidevalt ristteel, kõik tuslavad mööda kraave. Otsustame edasi sõita ning leiame objekti ca kilomeetri kauguselt järgmisest teeristist. Peagi lahkume tsivilisatsioonist ning sumpame 9-5ga metsaradadel, kus auto saab tõsist vatti. Pidevalt kahiseb maa vastu autot ning tekib küsimus, ega me kinni ei jää. Küülikutel on siin jälle vaieldamatult eelis!!! Ühel metsarajal sõidame üle puust kitsa silla, kust auto enam-vähem täpselt läbi mahub. Vägev!
16:45, Rae järv. Kena mühin, mida tekitab tammist langev vesi. Leiame Korzetsi ja grillahju. Oleks ainult päevavalgust rohkem, peab juba välklampi kasutama.
17:15. Kottpime. Leiame hernehirmutise, mis asub teiselpool kraavi. Sätime auto risti teele, et hernehirmutis oleks ka valgustatud ja teeme pildi. Jätkame. Mitmes punktis ei suuda pimeduses lihtsalt leida objekte. Aeg tiksub. Ühel hetkel teatab autojuht, et GPS andmetele ei jõua me enam õigeaegselt tagasi. Selge. Istume autosse ja auto saab jälle vatti. Järjekordselt on õigeaegselt finishisse jõudmine hea autojuhi ning Griffini kätes.
18:29, Start-Finish. Jõuame metsateele enne finishit ning suudame seal veel ühest tonnisest mööduda, veidi teist teed pidi valides. Jõudsime. Õigeaegselt. Tulemus läheb arvesse. Võetud 22 punkti, pildistatud 25 objekti. Sohver kontrollib auto vigastused üle – väliseid vähemalt pole. Kuulsime, et läti küülikud olid juba tükk aega tagasi lõpetanud ning läinud ysi-ysit välja tõmbama.
Tõmbame hinge ning einestame. Ivomets kaob kuhugi punkte arvestama ja tulemusi kokku lööma. Rahvas sumiseb kaminaruumis, einestab ja vahetab päevaseid muljeid. Naised kaovad sauna ära. Saabuvad ka küülikud ja ysi-ysi, millel pidavad üks külg natuke sirgem olema nüüd. Läks õnnelikult seekord.
Algab autasustamine ja hakatakse diplomeid jagama. Päris palju said diplomid. Ja siis hakati esiviisikut välja kuulutama.
Kolmas koht – Saab 9000, meeskonnaga Martin, Veronika, Illimar, Meivi – auhinnaks Troostauto poolt välja pandud hooldus, shampus Martinilt ning 10 kotti grillsütt GreenCoal’i poolt.
Teine koht – Saab 96, meeskonnaga Gatis ja Ingus – auhinnaks suvine jahisõit Pärnu lahel koos kapten Tõnis Vare’ga, shampus Martinilt ning 15 kotti grillsütt GreenCoal’i poolt.
Esimene koht – Saab 96, meeskonnaga Normunds ja Nauris - auhinnaks taastusravikeskus Estonia poolt välja kahepäevane lõõgastuspakett kahele, lisaks Amservi 3000.- kinkekaart ja shampus Martinilt ning 20 kotti grillsütt GreenCoal’i poolt.
Kõva aplaus veel Ivomets’ale kordaläinud ürituse eest ning algas vabakava. Enamus lätlaseid asub koduteele. Juhatus kaob sauna tagasi tähtsaid asju arutama ning avastab, et soe veetünn väljas on palju õndsam koht. Liituvad ka teised kaasvõitlejad. Edasisest vaikib ajalugu...
Pühapäev
8:25, Isadepäeva hommik. Koikukaaslased ärkavad ning mõmisevad rahulolevalt. Aeg hommikust süüa ja koduteele asuda. Siirdume kaminaruumi, kus einestame. Osa rahvast on juba enne meid ärkvel ning lisa tilgub juurde. Kõik on alles ja elus.
10:20. Asume koduteele.
[/list]
terv, teager
Algselt postitas: NO FEAR
Ivomets, millest tiimi nr 11 -23 punkti seisnevad? Lihtsalt hakkasin vaatam, et võtsime 30 punkti ning km arv sama, mis 5. kohal olnul. Neil aga - punktide arvu arv 0?
Ette tänades
Fordi märgis?
Aga teaer, delfi kaardil vist ei saagi teekonda, kus rohkem, kui 2 punkti, koostada. Aitab ehk vähemtäpne Google või siis regio CD-atlas.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: NO FEAR
Ivomets, millest tiimi nr 11 -23 punkti seisnevad? Lihtsalt hakkasin vaatam, et võtsime 30 punkti ning km arv sama, mis 5. kohal olnul. Neil aga - punktide arvu arv 0?
Ette tänades
uurisin:
punktid tähendab punktid piltide eest
-23 seda, et kilomeetreid oli 23 vähem, või rohkem 176 st kmst.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
mind, kes ma millegipärast kõige ees sõitsin, tegi murelikuks kolonnist minuni jõudnud info, et mõningate kodanike arust oli kiirus hoopis 80 km/h. Püsikiiruse hoidja oli sisse lülitatud spidomeetri näidu 90 km/h juures ja Ill-i gps näitas ka umbes sama. Seega lisasin pisut gaasi ja lahendasin selle probleemi.
Algselt postitas: vmaster
mind, kes ma millegipärast kõige ees sõitsin, tegi murelikuks kolonnist minuni jõudnud info, et mõningate kodanike arust oli kiirus hoopis 80 km/h. Püsikiiruse hoidja oli sisse lülitatud spidomeetri näidu 90 km/h juures ja Ill-i gps näitas ka umbes sama. Seega lisasin pisut gaasi ja lahendasin selle probleemi.
Ja mina olin see kaebaja kes arvas, et liigume 80ga.
Järgmiseks ürituseks valmistumine hakkas pihta- kuna telefooni GPS-ga suutsime korralikult eksida, siis järgmiseks ürituseks on olemas GARMIN nüvi 765T ja taskulamp. Ehk saab siis juba keskmistele kohtadele kandideerida seniste viimaste asemel :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
saabiklubi sügisralli 2009.
sedakorda kannab sügisralli järjekorranumbrit 2.
ja taas rahvusvaheline: kokku 19 ekipaazi ja 53 inimest, kus peale eestlaste võtavad osa ka lätlased 5 autoga 12 inimesega, sealhulgas kaks saab96 ja üks saab 99.
koht peebu parvsaun, Väljaküla, Pärnumaal, mõni kilomeeter Kilingi-Nõmmest Viljandi poole. kena järve kaldal on kämpingud ja saunamaja, mis pakuvad meile kõike seda, mida me vajame.
Võitluse formaat näeb ette, et tuleb leida kaardile märgitud kontrollpunktid ja kontrollpunktides teha fotod. ja... läbida distants 3,5 tunni jooksul väimalikult väheste kilomeetritega.
kaardid jagatakse võistlejatele stardis.
19 autot stardivad minutiliste vahedega rajale.
ilm pole sügisene , vaid talvine. lumi maas ja mõned kraadid külma ja libe. Võistlustrass kulgeb põhiliselt metsavaheteedel ja sihtidel- looduslikult väga kaunis keskkonnas- mida kindlasti pole kõigil aega vaadata...
ise lähme kristiga ühte kontrollpunkti lõket tegema ja teed keetma ja saslõkki küpsetama. kohtame Iisaku teami, kes tulisjalu sellest Kpst jualga laseb, ja ütleb, et alla 110 pole veel tema kiirus langenud.... näha on, et innuga asja juures. Mõnus...just niimoodi peabki võistlus sind enda kaasa haarama.
siis tükk aega vaikust kui tuleb teine saab. ja lõpuks saabuvad korraga kaks lätlaste saab 96. üks ühelt poolt, teine teiseltpoolt.
väike soe tee ja panevad täiega edasi...
sedakorda kannab sügisralli järjekorranumbrit 2.
ja taas rahvusvaheline: kokku 19 ekipaazi ja 53 inimest, kus peale eestlaste võtavad osa ka lätlased 5 autoga 12 inimesega, sealhulgas kaks saab96 ja üks saab 99.
koht peebu parvsaun, Väljaküla, Pärnumaal, mõni kilomeeter Kilingi-Nõmmest Viljandi poole. kena järve kaldal on kämpingud ja saunamaja, mis pakuvad meile kõike seda, mida me vajame.
Võitluse formaat näeb ette, et tuleb leida kaardile märgitud kontrollpunktid ja kontrollpunktides teha fotod. ja... läbida distants 3,5 tunni jooksul väimalikult väheste kilomeetritega.
kaardid jagatakse võistlejatele stardis.
19 autot stardivad minutiliste vahedega rajale.
ilm pole sügisene , vaid talvine. lumi maas ja mõned kraadid külma ja libe. Võistlustrass kulgeb põhiliselt metsavaheteedel ja sihtidel- looduslikult väga kaunis keskkonnas- mida kindlasti pole kõigil aega vaadata...
ise lähme kristiga ühte kontrollpunkti lõket tegema ja teed keetma ja saslõkki küpsetama. kohtame Iisaku teami, kes tulisjalu sellest Kpst jualga laseb, ja ütleb, et alla 110 pole veel tema kiirus langenud.... näha on, et innuga asja juures. Mõnus...just niimoodi peabki võistlus sind enda kaasa haarama.
siis tükk aega vaikust kui tuleb teine saab. ja lõpuks saabuvad korraga kaks lätlaste saab 96. üks ühelt poolt, teine teiseltpoolt.
väike soe tee ja panevad täiega edasi...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tänaks meiepoolt ka Ivometsa hea ürituse eest :thumb:
Kolmas koht oli meeldivaks üllatuseks aga andis põhjust ka enesekriitikaks. Selle, et üht posti tuli mitmest küljest pildistada jagasime läbi siis, kui olime ca kilomeetri juba edasi sõitnud. Vaadates punktiarvestust ja meie järele jäänud aega, oleks ikka maksnud tagasi sõita küll Üldiselt kippus Seekordne Sügisrally korduvalt meenutama päris rallit. Ütleme nii et Iisak roolitaga väga tagasi ei hoidnud ka Rada oli madalaks aetud tonnise jaoks küllaltki raske. Tempo hoidmine mis oli vajalik Lätlaste ja nende küülikutega sammu pidamiseks, tõi kaasa purunenud summuti ja lihvitud (lekkiva) käigukasti õlikorgi. Nüüdseks on need vead kõrvaldatud ootame järgmist korda!
Rajal pirukate jagamine oli meeldiv üllatus, kõhud olid tõesti tühjad :)
Kolmas koht oli meeldivaks üllatuseks aga andis põhjust ka enesekriitikaks. Selle, et üht posti tuli mitmest küljest pildistada jagasime läbi siis, kui olime ca kilomeetri juba edasi sõitnud. Vaadates punktiarvestust ja meie järele jäänud aega, oleks ikka maksnud tagasi sõita küll Üldiselt kippus Seekordne Sügisrally korduvalt meenutama päris rallit. Ütleme nii et Iisak roolitaga väga tagasi ei hoidnud ka Rada oli madalaks aetud tonnise jaoks küllaltki raske. Tempo hoidmine mis oli vajalik Lätlaste ja nende küülikutega sammu pidamiseks, tõi kaasa purunenud summuti ja lihvitud (lekkiva) käigukasti õlikorgi. Nüüdseks on need vead kõrvaldatud ootame järgmist korda!
Rajal pirukate jagamine oli meeldiv üllatus, kõhud olid tõesti tühjad :)