AC Mile 2010 - 14. august - Haapsalu lennuväli
Kõigepealt tänan kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja muidugi toetajaid.
Mõningaid probleeme küll oli aga üldjoones võib võistlusega rahule jääda. Oli kiireid autosi, palju päikest, natukene vihma ja mitmeid isiklike rekordeid.
Tulemused leiab selle lingi vahendusel.
A-Klass
I - Aleksandr Priidemann, Honda CRX, 236km/h
II - Sander Vahtras, Honda Honsa S2000, 218km/h
III - Kaspars Veisbergs, Honda Civic Type-R, 210km/h
B-Klass
I - Reimo Pavelson, Audi S6, 294km/h
II - Reiko Rosenthal, Honda Integra Type R, 278km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 260km/h
C-Klass
I - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 305km/h
II - Aleksandr Ljahh, Mitsubishi 3000GT vr-4, 304km/h
III - Reimo Luite, Audi S2, 299km/h
Kiireimaks naiseks osutus Marje Salumets tulemusega 260km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D tulemusega 243km/h.
Pildid ja videod
Marek Potti - http://marekpotti.com/pics/2010/acmile / http://marekpotti.com/pics/2010/acmile/video (video)
Tarmo Tomson - http://galerii.tarmotomson.net/ac/mile2010
Mõningaid probleeme küll oli aga üldjoones võib võistlusega rahule jääda. Oli kiireid autosi, palju päikest, natukene vihma ja mitmeid isiklike rekordeid.
Tulemused leiab selle lingi vahendusel.
A-Klass
I - Aleksandr Priidemann, Honda CRX, 236km/h
II - Sander Vahtras, Honda Honsa S2000, 218km/h
III - Kaspars Veisbergs, Honda Civic Type-R, 210km/h
B-Klass
I - Reimo Pavelson, Audi S6, 294km/h
II - Reiko Rosenthal, Honda Integra Type R, 278km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 260km/h
C-Klass
I - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 305km/h
II - Aleksandr Ljahh, Mitsubishi 3000GT vr-4, 304km/h
III - Reimo Luite, Audi S2, 299km/h
Kiireimaks naiseks osutus Marje Salumets tulemusega 260km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D tulemusega 243km/h.
Pildid ja videod
Marek Potti - http://marekpotti.com/pics/2010/acmile / http://marekpotti.com/pics/2010/acmile/video (video)
Tarmo Tomson - http://galerii.tarmotomson.net/ac/mile2010
Üritus oli tore. Ilm väga soe ja korraks sai isegi vihma.
Üllatas Daags soliidse lõppkiirusega. Oleks kindlasti paremagi saanud, ega enne Kiltsit softi logida ja muuta palju ei jõudnud.
TFK-ga jõudsime kokkuleppele, et tema suhteliselt aeglane käigukast põhjustaski "tagasihoidliku" lõpptulemuse. Tema Saabi 5. käik hakkab ära lõppema 240km/h juures, turborõhk läheb alla. Just siis kui seda jõudu vaja oleks (5. käiguga) seda enam pole. Pole hullu, teine kast ja...siis juba üsna kohustuslikus korras suurem turbo. On mul õigus TFK? ;)
Rästas, meie kardetud konkurent (heas mõttes muidugi, et kindlasti teeb meie kiviaja "kastidele" kiiruses
ära ) sai samuti üsna hea tulemuse. Kindlasti oleks paremini saanud, aga automaatkast pole just kõige õigem asi rekordite purustamiseks ma arvan.
Ivomets vajas ainult 13-võtit ja lõiketange, et saada tiitel "Kiltsi kõige lärmakam auto". Summuti lennutati "põõsasse". Arvatavasti oli tema starti ka Tallinnasse kuulda. Kiirus suur, hobujõude vähe ja fun factor täielik.
Nii peabki.
Enda kogemus: natuke üllatusin lõpptulemuses.
Esimene sõit läks täiesti metsa. Vahetasin 4.k pealt 5k. ja...miskit ei toimunud. Kiire mõte käis läbi, et käigukast lendas. Lükkasin käigu välja (!) ja siis uuesti sisse tagasi. Selleks kõigeks kulus 5 sekundit. Kindlasti kujutate ette mida arvas auto kiirus ca 210km/h puhul, kui juht otsustab järsku "tukkuma jääda" :P
Enne teist katse arvas taevataat, et rajale tuleb natuke vihma lisada. Kui 3. käiguga kuival teel see pidamine lõpuks saabub, siis nüüd kadus viimanegi lootus. Nii oligi, pöörded tõusid, aga kiirus mitte eriti. Sõidu lõpuhetkel heitsin pilgu spidomeetrile ja nähtud "umbes 240" ei teinud rõõmu. Stardipaika tagasi saabudes seisis morn Jupats pöidlad allpool. Läks luhta, mõtlesin, no mis teha. Ja siis keeras härra oma pöidlad üles. 247km/h no way!
Järgmiseks sõiduks oli rada juba kuiv. Kas 248km/h tuli selle pärast, et tahavaatepeeglid "sisse" keerasin?
Ju vist :P
Muide õhu sisselaske temperatuur (IAT) oli 69 kraadi! Detonatsioone 5 ja needki õnneks käiguvahetusel, mitte täiskoormusel. Rõhku hoidis 1,7 baari kuni pööreteni 5200, siis hakkas langema.
Ja kokkuvõttes: 250km/h on ilmselt selle turbo piir. Oleks on hea poiss, aga...logi analüüsides kiirem käiguvahetus 4k.-5k. oleks ehk niipalju juurde andnud küll.
Ja tänud ACMile tiimile hea ürituse eest, eks järgmisel aastal jälle. :thumb:
Üllatas Daags soliidse lõppkiirusega. Oleks kindlasti paremagi saanud, ega enne Kiltsit softi logida ja muuta palju ei jõudnud.
TFK-ga jõudsime kokkuleppele, et tema suhteliselt aeglane käigukast põhjustaski "tagasihoidliku" lõpptulemuse. Tema Saabi 5. käik hakkab ära lõppema 240km/h juures, turborõhk läheb alla. Just siis kui seda jõudu vaja oleks (5. käiguga) seda enam pole. Pole hullu, teine kast ja...siis juba üsna kohustuslikus korras suurem turbo. On mul õigus TFK? ;)
Rästas, meie kardetud konkurent (heas mõttes muidugi, et kindlasti teeb meie kiviaja "kastidele" kiiruses
ära ) sai samuti üsna hea tulemuse. Kindlasti oleks paremini saanud, aga automaatkast pole just kõige õigem asi rekordite purustamiseks ma arvan.
Ivomets vajas ainult 13-võtit ja lõiketange, et saada tiitel "Kiltsi kõige lärmakam auto". Summuti lennutati "põõsasse". Arvatavasti oli tema starti ka Tallinnasse kuulda. Kiirus suur, hobujõude vähe ja fun factor täielik.
Nii peabki.
Enda kogemus: natuke üllatusin lõpptulemuses.
Esimene sõit läks täiesti metsa. Vahetasin 4.k pealt 5k. ja...miskit ei toimunud. Kiire mõte käis läbi, et käigukast lendas. Lükkasin käigu välja (!) ja siis uuesti sisse tagasi. Selleks kõigeks kulus 5 sekundit. Kindlasti kujutate ette mida arvas auto kiirus ca 210km/h puhul, kui juht otsustab järsku "tukkuma jääda" :P
Enne teist katse arvas taevataat, et rajale tuleb natuke vihma lisada. Kui 3. käiguga kuival teel see pidamine lõpuks saabub, siis nüüd kadus viimanegi lootus. Nii oligi, pöörded tõusid, aga kiirus mitte eriti. Sõidu lõpuhetkel heitsin pilgu spidomeetrile ja nähtud "umbes 240" ei teinud rõõmu. Stardipaika tagasi saabudes seisis morn Jupats pöidlad allpool. Läks luhta, mõtlesin, no mis teha. Ja siis keeras härra oma pöidlad üles. 247km/h no way!
Järgmiseks sõiduks oli rada juba kuiv. Kas 248km/h tuli selle pärast, et tahavaatepeeglid "sisse" keerasin?
Ju vist :P
Muide õhu sisselaske temperatuur (IAT) oli 69 kraadi! Detonatsioone 5 ja needki õnneks käiguvahetusel, mitte täiskoormusel. Rõhku hoidis 1,7 baari kuni pööreteni 5200, siis hakkas langema.
Ja kokkuvõttes: 250km/h on ilmselt selle turbo piir. Oleks on hea poiss, aga...logi analüüsides kiirem käiguvahetus 4k.-5k. oleks ehk niipalju juurde andnud küll.
Ja tänud ACMile tiimile hea ürituse eest, eks järgmisel aastal jälle. :thumb:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Päris vahva üritus oli. Saabusime juba varakult kohale ning esimese asjana sai matkatool lahti võetud ja õllelt kork maha. Tundus nagu paradiis. Enne sõite oli aga kerge pabin sees (Sebastianil vist veel hullem). Panime paika sõidu strateegia, kuid kahtlane tunne oli veel sees. Rebisime Stennuga veel päris mitu õlut ja asi lahti läkski. Peale Seb`i esimest sõitu oli juba kergem olla, kuna päris korralik tulemus sai kirja. Kärmelt sai logi üle vaadatud ning tuli välja, et Seb`il 4-5 käigu vahetus metsa läinud. Õnneks otsustas kogenud "Stig" roolis, käiguvahetuse madalamale viia ning järgmisena tuli juba peaaegu maksimaalne tulemus. Viimane sõit oli nagu kirss tordil. Seega meil läks nädalavahetus väga hästi ning oleme 6packi oma isandale võlgu;)
Kahju muidugi, et leidub kiirete autode seas ka "printsessidest" sõitjaid. Kui ikka võistlusriietust rahva ees 15min selga ajatakse, siis peab ikka midagi peas katki olema. Rikkus päris mitmel autol sellega 2. sõidu ära, kuna nood tema järgi oodates jäid vihma kätte. Mina Indro asemel oleks sellised tüübid koju saatnud.
Aga muidu suured tänud Indrole ja ta meeskonnale säärase ürituse korraldamise eest:head::head:
Kahju muidugi, et leidub kiirete autode seas ka "printsessidest" sõitjaid. Kui ikka võistlusriietust rahva ees 15min selga ajatakse, siis peab ikka midagi peas katki olema. Rikkus päris mitmel autol sellega 2. sõidu ära, kuna nood tema järgi oodates jäid vihma kätte. Mina Indro asemel oleks sellised tüübid koju saatnud.
Aga muidu suured tänud Indrole ja ta meeskonnale säärase ürituse korraldamise eest:head::head:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Absoiluudi järgi peaks vist Seb'i veel koha võrra tõstma, sest 248 ja 247 on parem kui praegu 15-l olev Jan Kistneri 248 ja 244.
1.10 Juhul kui kahe või enama võistleja parim tulemus on võrdne, otsustatakse paremusjärjestus kõigepealt paremuselt teise katse tulemuse põhjal, kui need on võrdsed, siis viimase katse tulemuse põhjal ja kui ka need on võrdsed, siis antakse parem koht väiksema kubatuuriga mootorit kasutanud võistlejale,
1.10 Juhul kui kahe või enama võistleja parim tulemus on võrdne, otsustatakse paremusjärjestus kõigepealt paremuselt teise katse tulemuse põhjal, kui need on võrdsed, siis viimase katse tulemuse põhjal ja kui ka need on võrdsed, siis antakse parem koht väiksema kubatuuriga mootorit kasutanud võistlejale,
Algselt postitas: sebastian
Muide õhu sisselaske temperatuur (IAT) oli 69 kraadi!
...
Ja kokkuvõttes: 250km/h on ilmselt selle turbo piir.
Kui 248 tuli ära sellise palavaga siis külmaga lajataks kindlasti tunduvalt paremini ! Vabalt hingavatel on pöidlareegel et iga 6 kraadi temperatuuri vahet mõjutab hobuseid 1,5% võrra. Ilmselt turbotel ka miski selline tarkus kusagil kirjas.
Ise ei osanud ette näha et 1½ tundi lahti seisnud kapott jahutusvedeliku temperatuuri 60-70 kraadi kanti ikka jätab enne kolmandat starti (ok varem lätlase M5'e slepis vedamine andis sinna mingi osa). Eks tuulevaikus ja välja tulnud päike panustasid kuumusesse veel juurde.
11st baierlasest 8 sõitsid parimad tulemused esimesel katsel, ülejäänud kolmest üks M5 pidurdas esimeses sõidus liiga vara kinni ja 270kW/620nm dislamees ilmselt keeras rõhku juurde vms.
5st Saabist 3 said parima tulemuse esimesel katsel. Nendest kes ei saanud ühel läks sumps maha ja teisel õnnestus hiljem viienda käigu vahetamine paremini. Sebastian oleks võinud seega selle 250 teha isegi selle ürituse esimesel katsel käiguvahetuse õnnestudes.
Igati tore üritus, üliharuldane kerge tagant tuul Kiltsil, palju isiklikke rekordeid. Hea meel näha, et vähemalt üks eestlaste Saab on ka kiiresti liikuma saadud. Loodetavasti lisandub neid ikka veel, knowhow'd on põhjanaabrite käest hulgim ju saada. Keep up the good work ! Ise piirdusin 242ga, märja rajaga aitas Quaife startida.
V8, 254km/h@1mile
Kasutad VLC pleierit?
Laadisid alla hiire paremklikiga save target as...?
Kui tuli mingi .asx fail (IE8 teeb selliseid trikke) siis nimeta ümber .avi failiks.
Videokoodek on x264. Vähemalt VLC mängib seda vabalt. Teised pleierid tahavad võibolla lisakoodekit.
edit: just proovisin, Windows Media Player mängib ka korralikult.
VLC saab sealt: http://www.videolan.org/vlc/
Laadisid alla hiire paremklikiga save target as...?
Kui tuli mingi .asx fail (IE8 teeb selliseid trikke) siis nimeta ümber .avi failiks.
Videokoodek on x264. Vähemalt VLC mängib seda vabalt. Teised pleierid tahavad võibolla lisakoodekit.
edit: just proovisin, Windows Media Player mängib ka korralikult.
VLC saab sealt: http://www.videolan.org/vlc/
Algselt postitas: vl
Mul on Mac. Aga küll ma ta siis käima saan kui kinnitate, et mängib, mingi update tegemata ehk.
Ka Mac-i jaoks on VLC pleier kui muidu ei saa: http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html
Nüüd ripub video ka youtube-s:
http://www.youtube.com/watch?v=KIP22BhmobE
Et siis sheerige linki, kes soovib...(720p HD )
http://www.youtube.com/watch?v=KIP22BhmobE
Et siis sheerige linki, kes soovib...(720p HD )