AC Mile 2010 - 14. august - Haapsalu lennuväli

Ühised tegemised
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#26

P Aug 15, 2010 11:21

Vähestel fotograafidel õnnestus teha ainulaadseid kaadreid SAABi tiimipealikust ;)


Pilt

Marek Potti pildid ja video ning Tarmo Tomsoni pildid

A.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#27

P Aug 15, 2010 12:15

looks like mr. Hannibal Smith :P
Võimsust pole kunagi piisavalt
indro
Postitusi: 77
Liitunud: P Aug 17, 2008 14:46
Asukoht:
Auto: Audi
Kontakt:

#28

P Aug 15, 2010 19:39

Kõigepealt tänan kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja muidugi toetajaid.

Mõningaid probleeme küll oli aga üldjoones võib võistlusega rahule jääda. Oli kiireid autosi, palju päikest, natukene vihma ja mitmeid isiklike rekordeid.

Tulemused leiab selle lingi vahendusel.


A-Klass

I - Aleksandr Priidemann, Honda CRX, 236km/h
II - Sander Vahtras, Honda Honsa S2000, 218km/h
III - Kaspars Veisbergs, Honda Civic Type-R, 210km/h


B-Klass

I - Reimo Pavelson, Audi S6, 294km/h
II - Reiko Rosenthal, Honda Integra Type R, 278km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 260km/h


C-Klass

I - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 305km/h
II - Aleksandr Ljahh, Mitsubishi 3000GT vr-4, 304km/h
III - Reimo Luite, Audi S2, 299km/h

Kiireimaks naiseks osutus Marje Salumets tulemusega 260km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D tulemusega 243km/h.

Pildid ja videod
Marek Potti - http://marekpotti.com/pics/2010/acmile / http://marekpotti.com/pics/2010/acmile/video (video)
Tarmo Tomson - http://galerii.tarmotomson.net/ac/mile2010
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#29

P Aug 15, 2010 21:53

Üritus oli tore. Ilm väga soe ja korraks sai isegi vihma.
Üllatas Daags soliidse lõppkiirusega. Oleks kindlasti paremagi saanud, ega enne Kiltsit softi logida ja muuta palju ei jõudnud.

TFK-ga jõudsime kokkuleppele, et tema suhteliselt aeglane käigukast põhjustaski "tagasihoidliku" lõpptulemuse. Tema Saabi 5. käik hakkab ära lõppema 240km/h juures, turborõhk läheb alla. Just siis kui seda jõudu vaja oleks (5. käiguga) seda enam pole. Pole hullu, teine kast ja...siis juba üsna kohustuslikus korras suurem turbo. On mul õigus TFK? ;)

Rästas, meie kardetud konkurent (heas mõttes muidugi, et kindlasti teeb meie kiviaja "kastidele" kiiruses
ära :cool: ) sai samuti üsna hea tulemuse. Kindlasti oleks paremini saanud, aga automaatkast pole just kõige õigem asi rekordite purustamiseks ma arvan.

Ivomets vajas ainult 13-võtit ja lõiketange, et saada tiitel "Kiltsi kõige lärmakam auto". Summuti lennutati "põõsasse". Arvatavasti oli tema starti ka Tallinnasse kuulda. Kiirus suur, hobujõude vähe ja fun factor täielik.
Nii peabki.

Enda kogemus: natuke üllatusin lõpptulemuses.

Esimene sõit läks täiesti metsa. Vahetasin 4.k pealt 5k. ja...miskit ei toimunud. Kiire mõte käis läbi, et käigukast lendas. Lükkasin käigu välja (!) ja siis uuesti sisse tagasi. Selleks kõigeks kulus 5 sekundit. Kindlasti kujutate ette mida arvas auto kiirus ca 210km/h puhul, kui juht otsustab järsku "tukkuma jääda" :P

Enne teist katse arvas taevataat, et rajale tuleb natuke vihma lisada. Kui 3. käiguga kuival teel see pidamine lõpuks saabub, siis nüüd kadus viimanegi lootus. Nii oligi, pöörded tõusid, aga kiirus mitte eriti. Sõidu lõpuhetkel heitsin pilgu spidomeetrile ja nähtud "umbes 240" ei teinud rõõmu. Stardipaika tagasi saabudes seisis morn Jupats pöidlad allpool. Läks luhta, mõtlesin, no mis teha. Ja siis keeras härra oma pöidlad üles. 247km/h no way!
Järgmiseks sõiduks oli rada juba kuiv. Kas 248km/h tuli selle pärast, et tahavaatepeeglid "sisse" keerasin?
Ju vist :P
Muide õhu sisselaske temperatuur (IAT) oli 69 kraadi! Detonatsioone 5 ja needki õnneks käiguvahetusel, mitte täiskoormusel. Rõhku hoidis 1,7 baari kuni pööreteni 5200, siis hakkas langema.

Ja kokkuvõttes: 250km/h on ilmselt selle turbo piir. Oleks on hea poiss, aga...logi analüüsides kiirem käiguvahetus 4k.-5k. oleks ehk niipalju juurde andnud küll.

Ja tänud ACMile tiimile hea ürituse eest, eks järgmisel aastal jälle. :thumb:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#30

E Aug 16, 2010 0:26

Päris vahva üritus oli. Saabusime juba varakult kohale ning esimese asjana sai matkatool lahti võetud ja õllelt kork maha. Tundus nagu paradiis. Enne sõite oli aga kerge pabin sees (Sebastianil vist veel hullem). Panime paika sõidu strateegia, kuid kahtlane tunne oli veel sees. Rebisime Stennuga veel päris mitu õlut ja asi lahti läkski. Peale Seb`i esimest sõitu oli juba kergem olla, kuna päris korralik tulemus sai kirja. Kärmelt sai logi üle vaadatud ning tuli välja, et Seb`il 4-5 käigu vahetus metsa läinud. Õnneks otsustas kogenud "Stig" roolis, käiguvahetuse madalamale viia ning järgmisena tuli juba peaaegu maksimaalne tulemus. Viimane sõit oli nagu kirss tordil. Seega meil läks nädalavahetus väga hästi ning oleme 6packi oma isandale võlgu;)

Kahju muidugi, et leidub kiirete autode seas ka "printsessidest" sõitjaid. Kui ikka võistlusriietust rahva ees 15min selga ajatakse, siis peab ikka midagi peas katki olema. Rikkus päris mitmel autol sellega 2. sõidu ära, kuna nood tema järgi oodates jäid vihma kätte. Mina Indro asemel oleks sellised tüübid koju saatnud.

Aga muidu suured tänud Indrole ja ta meeskonnale säärase ürituse korraldamise eest:head::head:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#31

E Aug 16, 2010 1:39

Hunnik Porschesid, BMW emMe ja Audi esSe tagapool. Väga kobe! :headbang:
Õnnitlused!
Nimevahetus vl -> Veiko
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#32

E Aug 16, 2010 8:59

Absoiluudi järgi peaks vist Seb'i veel koha võrra tõstma, sest 248 ja 247 on parem kui praegu 15-l olev Jan Kistneri 248 ja 244.
1.10 Juhul kui kahe või enama võistleja parim tulemus on võrdne, otsustatakse paremusjärjestus kõigepealt paremuselt teise katse tulemuse põhjal, kui need on võrdsed, siis viimase katse tulemuse põhjal ja kui ka need on võrdsed, siis antakse parem koht väiksema kubatuuriga mootorit kasutanud võistlejale,
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ultron
Postitusi: 8
Liitunud: N Veebr 25, 2010 14:09
Asukoht:
Auto:

#33

E Aug 16, 2010 14:22

Algselt postitas: sebastian
Muide õhu sisselaske temperatuur (IAT) oli 69 kraadi!
...
Ja kokkuvõttes: 250km/h on ilmselt selle turbo piir.


Kui 248 tuli ära sellise palavaga siis külmaga lajataks kindlasti tunduvalt paremini ! Vabalt hingavatel on pöidlareegel et iga 6 kraadi temperatuuri vahet mõjutab hobuseid 1,5% võrra. Ilmselt turbotel ka miski selline tarkus kusagil kirjas.
Ise ei osanud ette näha et 1½ tundi lahti seisnud kapott jahutusvedeliku temperatuuri 60-70 kraadi kanti ikka jätab enne kolmandat starti (ok varem lätlase M5'e slepis vedamine andis sinna mingi osa). Eks tuulevaikus ja välja tulnud päike panustasid kuumusesse veel juurde.
11st baierlasest 8 sõitsid parimad tulemused esimesel katsel, ülejäänud kolmest üks M5 pidurdas esimeses sõidus liiga vara kinni ja 270kW/620nm dislamees ilmselt keeras rõhku juurde vms.
5st Saabist 3 said parima tulemuse esimesel katsel. Nendest kes ei saanud ühel läks sumps maha ja teisel õnnestus hiljem viienda käigu vahetamine paremini. Sebastian oleks võinud seega selle 250 teha isegi selle ürituse esimesel katsel käiguvahetuse õnnestudes.
Igati tore üritus, üliharuldane kerge tagant tuul Kiltsil, palju isiklikke rekordeid. Hea meel näha, et vähemalt üks eestlaste Saab on ka kiiresti liikuma saadud. Loodetavasti lisandub neid ikka veel, knowhow'd on põhjanaabrite käest hulgim ju saada. Keep up the good work ! Ise piirdusin 242ga, märja rajaga aitas Quaife startida.
V8, 254km/h@1mile
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#34

E Aug 16, 2010 20:28

Väike videojupike, 5 minti umbes:

VIDEO

EDIT: tirisin SK serverisse ja mudisin linki
Cyber
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#35

E Aug 16, 2010 20:56

kas mina olen ainus, kellel see video ei mängi? käib 1 sekund ja hüppab algusesse tagasi ja jääbki niimoodi loopima...
Nimevahetus vl -> Veiko
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#36

E Aug 16, 2010 21:04

Kasutad VLC pleierit?
Laadisid alla hiire paremklikiga save target as...?
Kui tuli mingi .asx fail (IE8 teeb selliseid trikke) siis nimeta ümber .avi failiks.

Videokoodek on x264. Vähemalt VLC mängib seda vabalt. Teised pleierid tahavad võibolla lisakoodekit.

edit: just proovisin, Windows Media Player mängib ka korralikult.
VLC saab sealt: http://www.videolan.org/vlc/
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#37

E Aug 16, 2010 21:09

Mul mängib harilik Windows Media Player ka...
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#38

E Aug 16, 2010 21:20

ja mina ootan alles videot , veel yle tunni laadida :wall:. tervetuloa finlandia ytleks selle peale:freak:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#39

E Aug 16, 2010 21:30

Mul kulus täpselt 6 sekundit:P
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#40

E Aug 16, 2010 22:16

Mul on Mac. Aga küll ma ta siis käima saan kui kinnitate, et mängib, mingi update tegemata ehk.
Nimevahetus vl -> Veiko
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#41

E Aug 16, 2010 22:22

no nii, soome j6udis kah l6puks kohale :P
Võimsust pole kunagi piisavalt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#42

E Aug 16, 2010 22:35

Algselt postitas: vl
Mul on Mac. Aga küll ma ta siis käima saan kui kinnitate, et mängib, mingi update tegemata ehk.

Ka Mac-i jaoks on VLC pleier kui muidu ei saa: http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#43

E Aug 16, 2010 23:27

VLC pleieris kõik codekid olemas ka, mida muidu Macile suht raske leida on.
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#44

P Aug 22, 2010 18:51

Siit siis väikse hilinemisega toimunust :notworthy: http://pilt.delfi.ee/my_album/186129/
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#45

L Aug 28, 2010 21:28

Nüüd ripub video ka youtube-s:
http://www.youtube.com/watch?v=KIP22BhmobE
Et siis sheerige linki, kes soovib...(720p HD :cool: )
Vasta