AC Mile 2011 - 13. august - Haapsalu lennuväli
Aeg on käes, registreerimine võistlusele AC Mile 2011 on avatud.
Kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee
Kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee
Tahaksin kõigile osalemisest huvitatutele südamele panna, et ärge jätke jälle registreerimist viimasele minutile.
Saabid on varasematel aastatel, eriti just Soomlastele tuginedes, päris võimsaid numbreid näidanud sel võistlusel. Kindlasti oleks kõigil huvitav näha neid hunte lamba nahas. Mulle endale meeldis eriti üks aasta sõitnud Saab 9-5 3.0 TiD, mis päris vägeva esituse tegi.
Seega, kõik-see-mees kiirelt regama :-)
Ega kaua nö tühjale saalile üritusi korraldada ei viitsita. Speedest 1000 Eur Race juba jäeti ära, kuna võistlejate huvi oli liialt napp. Seega, tuleks ikka vähemalt 50 autot ritta saada, et see üritus päris välja ei sureks.
Seega, kõik-see-mees kiirelt regama :-)
Ega kaua nö tühjale saalile üritusi korraldada ei viitsita. Speedest 1000 Eur Race juba jäeti ära, kuna võistlejate huvi oli liialt napp. Seega, tuleks ikka vähemalt 50 autot ritta saada, et see üritus päris välja ei sureks.
Kas väikeste mootoritega ei olegi enam autosi, A-klassis on ainult kaks osalejat ja kolmas koht registreerides hetkel kindlustatud?!
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ei ole masin nii korras kui sooviks, lisaks on pühapäeva hommik perega EUrotrip ees :)
Vaatama ja pildistama mõtlesin küll minna.
hea meelega läheks kellegagi koos, tühja autoga pole mõtet minna, kas võtan kedagi autole või saan äkki ise küüti :)
Vaatama ja pildistama mõtlesin küll minna.
hea meelega läheks kellegagi koos, tühja autoga pole mõtet minna, kas võtan kedagi autole või saan äkki ise küüti :)
Tuletan kõigi meelde, et võistlusele saab registreerida ainult täna hilisõhtuni, kohapeal registreerimist ei toimu!
Kellel seni registreerinutest on veel osavõtutasu maksmata, paluks ülekanne teostada esimesel võimalusel.
Kellel seni registreerinutest on veel osavõtutasu maksmata, paluks ülekanne teostada esimesel võimalusel.
Will be no driving for me in this event due to lack of ignition power in the car. Tried to full boost tune the car monday nigth with the thought that if all ok will reserve tickets to Estonia. The current audi cop coils could handle around 2.2bar in 3rd, but did not have the energy to ignite with same boost when in 4th making it more or less impossible to achieve a good result on the mile.
For new ignition side I have gotten coils and made a bracket for them yesterday
http://www.stcf.net/ProjectX/teline5.jpg
Tomorrow is install and wiring and mapping, but too late to make it to this event. Idea is to run a local mile 20th of August.
For new ignition side I have gotten coils and made a bracket for them yesterday
http://www.stcf.net/ProjectX/teline5.jpg
Tomorrow is install and wiring and mapping, but too late to make it to this event. Idea is to run a local mile 20th of August.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Regatud Makstud :drive:
Kõik mis üle 240km h on juba FUN:headbang:
Esimesel katsel jäi pisut funist puudu ... Ehk teine tuleb parem veel :thumb:
Antud võistlusega võis korraldaja seisukohast ka rahule jääda, ilm oli seekord üle ootuste hea, võistlejaid enamvähem piisavalt ja isegi pealtvaatajaid rohkem kui tavaliselt. Sellepärast tänangi kõigepealt ilmataati, siis võistlejaid, toetajaid, pealtvaatajaid ja muidugi suur-suur kummardus ka kogu korraldusmeeskonnale.
Kõik võistluse tulemused leiab siia klikkides ja Marek Potti fotod siit.
A-KLASS
I - Aleksandr Priidemann - Honda Civic - 246km/h
II - Aleksei Truuveer - Nissan 100 NX - 202km/h
III - Lauri Vadi - BMW 318IS - 184km/h
B-KLASS
I - Virgo Rikk - Mitsubishi EVO 9 - 258km/h
II - Ken Kasch - Audi S6 - 256km/h
III - Toomas Tuuling - Audi S4 - 250km/h
C-KLASS
I - Aleksandr Ljahh - Nissan Skyline GTR - 319km/h
II - Aleksandr Lomeiko - BMW 325i - 315km/h
III - Janis Piiritalo - Audi S6 Avant - 309km/h
Kiireimaks naiseks ostutus seekord Olga Kosmina-Lõsjuk, kes saavutas diisel Saab 9-5-l kiiruseks 208km/h.
Kiireim diiseauto oli seekord Dodge Ram 2500, mis Ahto Toomeoja juhtimisel saavutas kiiruseks 234km/h.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE.
2012 HOOAEG
Järgmiseks aastaks reeglid kindlasti karmistuvad, lisa turvavarustust hakkame nõudma juba kiirusest 280 ja võibolla tuleb veel täiendusi. Kuna kasututav rada muutub aasta-aastalt aina viletsamaks ja kiirused muudkui kasvavad, siis ei ole muud võimalust. Üritame uued reeglid võimalikult kiiresti valmis saada ja anname sellest erinevates autofoorumites ka kindlasti teada.
Kõik võistluse tulemused leiab siia klikkides ja Marek Potti fotod siit.
A-KLASS
I - Aleksandr Priidemann - Honda Civic - 246km/h
II - Aleksei Truuveer - Nissan 100 NX - 202km/h
III - Lauri Vadi - BMW 318IS - 184km/h
B-KLASS
I - Virgo Rikk - Mitsubishi EVO 9 - 258km/h
II - Ken Kasch - Audi S6 - 256km/h
III - Toomas Tuuling - Audi S4 - 250km/h
C-KLASS
I - Aleksandr Ljahh - Nissan Skyline GTR - 319km/h
II - Aleksandr Lomeiko - BMW 325i - 315km/h
III - Janis Piiritalo - Audi S6 Avant - 309km/h
Kiireimaks naiseks ostutus seekord Olga Kosmina-Lõsjuk, kes saavutas diisel Saab 9-5-l kiiruseks 208km/h.
Kiireim diiseauto oli seekord Dodge Ram 2500, mis Ahto Toomeoja juhtimisel saavutas kiiruseks 234km/h.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE.
2012 HOOAEG
Järgmiseks aastaks reeglid kindlasti karmistuvad, lisa turvavarustust hakkame nõudma juba kiirusest 280 ja võibolla tuleb veel täiendusi. Kuna kasututav rada muutub aasta-aastalt aina viletsamaks ja kiirused muudkui kasvavad, siis ei ole muud võimalust. Üritame uued reeglid võimalikult kiiresti valmis saada ja anname sellest erinevates autofoorumites ka kindlasti teada.
Väike järelkaja ka siitpoolt: http://www.youtube.com/watch?v=dVLvvtGllVU
Irooniline soundtracki valik ;)
Optik'u Object tuli kuidagi iseenesest, sügavat taotluslikkust pole mõtet otsida :D
Pärast Depeche' Walking in my shoes aga ka kohalikest kõlaritest just samal ajal, kui kiiremad masinad startisid - selle looga ka jätkasin. Et ei läheks päris pudruks see sound...