Tere
Sai täna ühe diisel SAABiga proovisõit tehtud. Kas ongi normaalne, et tühikäigul mootor vibrab nii kõvasti, et terve salong väriseb? Müra, nagu istuks vanas kaubikus vms. Kui käik sisse ja liikuma sai, kadus vibra ära. Kas see mootor ongi nii rohmakas või oli ikkagi asi konkreetses isendis? Siis lihtsalt teaks, et diisel jääb otsingutest välja.
SAAB 9-3 OG 2.2 tühikäigul vibra
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1858
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tundub, et kõikvõimalikud padjad ja puksid halvad, väntvõlli otsas võiks olla kummileevendiga rihmaratas?
Skoda Octavia I 1.9 TDi on hullem või sama.
Skoda Octavia I 1.9 TDi on hullem või sama.
Octavial on vist sama mootor, mis VW kasutas? Sharanil oli ka 1.9tdi. Jah ei olnud eriliselt vaikne, aga Saabikul oli käel lausa ebameeldiv kui armatuurile asetasid või kasvõi käigukangil hoides- vibra oli nii terav. Mõtlesin endamisi, et pagan, kas tõesti on SAAB oma Opeli diisliga nii eelmine sajand. Igatahes, otsingud jätkuvad. Kuigi tundub, et 9-3OG näol on tegu juba rariteediga.
Aitäh vastamast!
PS. Sry, et muudkui pommitan, aga otsingud koguvad tuure. Ega keegi ei tea miskit selle auto kohta lähemalt: https://www.auto24.ee/soidukid/3874919
Paari nädalaga on hind paarsada euri allapoole tulnud. Võibolla mõne foorumlase vana auto, kes teab miskit ajaloost, seisukorrast?
Too link juba ei t88ta. Aga atm 11 OG9-3 korraga myygis. Kui v2lja j2tta cabriod, viggenid ja too Hiiu Auto saab. Ehk praegu nagu peaks valikut olema kyll.
Ja eks 2.2 92kw nurrub kyll ning k2si kangil tunneb seda veel selgemalt. Endale oma diisel v2ga meeldis, aga tasub ka turbo bensiini uurida.
Ja eks 2.2 92kw nurrub kyll ning k2si kangil tunneb seda veel selgemalt. Endale oma diisel v2ga meeldis, aga tasub ka turbo bensiini uurida.

Tundub, et hind mängis rolli. 650 euri eest oli järelikult autot küll....olgu siis sellega, nagu on. Saabi bensuka häda on minu jaoks 14 liitrit linnas. Iga hommik tööle minnes muutuksin siis ilmselt sama närviliseks kui ülejäänud sõelujadjuhan00 kirjutas: ↑N Mai 18, 2023 22:17Too link juba ei t88ta. Aga atm 11 OG9-3 korraga myygis. Kui v2lja j2tta cabriod, viggenid ja too Hiiu Auto saab. Ehk praegu nagu peaks valikut olema kyll.
Ja eks 2.2 92kw nurrub kyll ning k2si kangil tunneb seda veel selgemalt. Endale oma diisel v2ga meeldis, aga tasub ka turbo bensiini uurida.![]()

-
- Postitusi: 295
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Mida närvilisemaks muutud, seda rohkem bensiini minema hakkab...
Aga tõsi ta on, et automaadiga OG9-3 on linnavahel tööle sõitmiseks kulukas valik. Külma mootoriga ja talvel on esimese paari-kolme kilomeetri kulu 18 ja rohkem liitrit sajale (sõltub kui tihti ja kaua foori taga istuma pead).
Aga tõsi ta on, et automaadiga OG9-3 on linnavahel tööle sõitmiseks kulukas valik. Külma mootoriga ja talvel on esimese paari-kolme kilomeetri kulu 18 ja rohkem liitrit sajale (sõltub kui tihti ja kaua foori taga istuma pead).