Ära 9-5 küll osta SS asemel.
See viimased 15 aastad samasugune olnud ainult lihtsalt mõned faceliftid olnud, koos oma DI jamaga. Iganenud tehnoloogiaga ja turvalisusega.
Parem pane 2000 euri liisingu sissemakseks ja osta uuem lolli kindlama mootoriga SS. Ehki on väiksem aga turvalisem ja uuem.
Ja kui hiljem tuleb soov auto maha myya siis saad vähemalt midagi tagasi sest 9-5 võid kohe vanarauaks myyya.
Isiklik arvamus on see et nii sise kui ka välimus on palju parem kui vanadel autodel.
K: SAAB 9-3
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kah päriSS-i miinus minus silmis on odavast plastikust salong. 9-5l paremad materjalid ja mugavam sõita.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
SSil ju peab kehv vedrustus olema ja kolm korda kallim ka (sellise hinna puhul liising on minu arust veel suht mõttetu, kui mingi 10000, siis on mõtte). Muidu välimus SSl mulle väga meeldib, isegi universaal, 2008 on vapsee sex aga teiseks autoks natukene kallis veel, ma veel õpin sõitma
9-3OG coupe on vist kõige mõistlik variant, ainult 147kW ei pakku rõõmu.
9-3OG coupe on vist kõige mõistlik variant, ainult 147kW ei pakku rõõmu.
9-3OG coupe on vist kõige mõistlik variant, ainult 147kW ei pakku rõõmu.
No siin sa küll eksid. Mul on ainult 136kW, aga juba see pakub oi kui palju rõõmu, mis siis veel 147-st rääkida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no, ma ei räägi sõidu rõõmust, vaid raha rõõmust :D:D kindlustus ja kütusekulu aga loodan, et ei tule kõik nii hull, nagu arvan
osta 113kw turbomootor, ja selle järgi teed kindlustuse, siis uuri siit foorumit ja saad teada, kes selle 113 ajaks sinna 147...169 jne...
ühesõnaga võimsust saab tõsta programeerides aju ja uue softiga väheneb ka tavasõidul kütusekulu ja kindlustust maksad nagu passis nrd.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
osta 113kw turbomootor
sellist on vaja veel leida manuaal kastiga
Sa hakkad poindist aru saama
Mis sellest esimesest sai? Käisid vaatamas? Oli rääbis?
Salongipiltide järgi seda "rääbiseks" ei saaks nagu nimetada.Ega naljalt pole nii,et seest masin väga kena,aga hooldamata ja läbi aetud.Ma vaataks küll seda lähemalt ja laseks Troostis kontrollida.Pealegi saaksid üle jääva raha masinasse investeerida:thumb:
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
seda esimest ei läinud veel vaatamas, esiteks kontrollin seda 2.0T 147kW (mis foorumis pakkuti, maksab ka 2000€) kui sellega tuleb mingi jama, siis vaatan 2.3 110kW, ei hakka ju igat autot kontrollida, muidu raha saab otsa ostmiseks
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Täna käisin esimest vaatamas, mõned väiksed mõlgid ja täked kerel (mis räägib, et kere juppid on originaalsed, mitte välja vahetatud), kliima töötab, displeid ka, nahk natukene väsinud ja seest auto vajab puhastamist, käivitus oli probleemideta, kõik tuled funkavad, kapoti all oli kõik viisakas (muidu olen võhik selles, nii et midagi tarka öelda ei oska).
Müüa ütles, et auto seisab paar kuud ja kui tuli, siis kontrollis seda Audaceris, kas keegi Audaceri esindaja siin saaks öelda, kas on tõsi, või niisama ütles?
VIN: YS3DF35B5W2062270
Model: Saab 9-3 (9400)
Model Year: 1998
Body type: 3-door (3D)
Engine: B234I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B234 I)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Serial number: 062270
VIN Checksum: Valid
Hinnast eriti alla ei saa, max mingi 100€.
Nüüd ootan, millal saab teist isendit vaadata (1999 2.0T 147kW coupe) ja siis hakkan otsustama, mõlemad vist peaks Audaceri läbi käia.
Müüa ütles, et auto seisab paar kuud ja kui tuli, siis kontrollis seda Audaceris, kas keegi Audaceri esindaja siin saaks öelda, kas on tõsi, või niisama ütles?
VIN: YS3DF35B5W2062270
Model: Saab 9-3 (9400)
Model Year: 1998
Body type: 3-door (3D)
Engine: B234I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B234 I)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Serial number: 062270
VIN Checksum: Valid
Hinnast eriti alla ei saa, max mingi 100€.
Nüüd ootan, millal saab teist isendit vaadata (1999 2.0T 147kW coupe) ja siis hakkan otsustama, mõlemad vist peaks Audaceri läbi käia.
Tegelt oleks siis võinud kaks sammu kõrvale astuda ja küsida otse nende töökojast järgi.Müüa ütles, et auto seisab paar kuud ja kui tuli, siis kontrollis seda Audaceris, kas keegi Audaceri esindaja siin saaks öelda, kas on tõsi, või niisama ütles?
Jah kellele ema ja kellele tütar, aga... SS on välimuselt ILUS auto ju! Vaata millise nurga alt tahad. Seda on palju kirjutatud netis ja seda on mulle ka paljud tuttavad ütelnud, kes ei tea Saabidest ja Saabindusest tuhkagi.
Plus mõnus minek. Plus ok ülalpidamiskulud. Hea keskklassi masin. Elab selle plastikust sisu üle, on ikka hullemaid. Kel väga nagisema hakkab siis kuuldavasti saab seda vahenditega ka paremaks teha. Ise pole 95't kunagi proovida saanud, ju on mõnusam ei kahtle(3. seeria versus 5. seeria jne. jne.), aga nagu aru olen saanud, vastupidvuselt küll üks suur ikaldus... Eks igaüks lähtub oma sissetulekutest!
Plus mõnus minek. Plus ok ülalpidamiskulud. Hea keskklassi masin. Elab selle plastikust sisu üle, on ikka hullemaid. Kel väga nagisema hakkab siis kuuldavasti saab seda vahenditega ka paremaks teha. Ise pole 95't kunagi proovida saanud, ju on mõnusam ei kahtle(3. seeria versus 5. seeria jne. jne.), aga nagu aru olen saanud, vastupidvuselt küll üks suur ikaldus... Eks igaüks lähtub oma sissetulekutest!
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
SS on väga ilus auto, eriti 2008, aga noh, autot valitakse mitte välimuse järgi (naised võib olla küll ), esiteks vastupidavus, siis ülapidamiskulud, siis juba tuleb välimus.
OG on ka suht ilus auto, eriti kupee ja bodykitiga
OG on ka suht ilus auto, eriti kupee ja bodykitiga
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
homme hommikul lähen Audacerisse sellega http://www.auto24.ee/used/894375
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
et siis ostsin selle Saabi kuna härra iisak ütles, et ok sesund on ja tundub, et kõik töötab sellel (hooldus aga vaja teha ja mõned vead ikka on).
Lõpphinnaks siis sai 2050€, et kauplesin veits raha registreerimiseks
Muidu aga tänud kõikidele, kes soovitas ja aitas valikuga.
Kuskil kolmapäeval tulen siis Audaceri külla hooldusele
Lõpphinnaks siis sai 2050€, et kauplesin veits raha registreerimiseks
Muidu aga tänud kõikidele, kes soovitas ja aitas valikuga.
Kuskil kolmapäeval tulen siis Audaceri külla hooldusele