Tere, auto link siin http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=975184 , sisuliselt 3 küsimust
1. tundub, et puudub istmesoojendus, kas on see väga kllis lõbu seda lisada? Tuleb kõike uuesti ehitada/lammutama?
2. Mis peale istmesoojendust ja webastot veel võib olla puudu lõuna-versioonil? Nähtav ja nähtmatu? Äkki kere korrotõke lahjem vms?
3. On keegi juba seda autot vaadanud, äkki oskab midagi lisada?
Tänan!
Saab 9-5 1.9 TID 2005 a. Itaaliast?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Üldjuhul pole selle VIN koodiga midagi peale hakata sest ajalugu pole nähtav. See ongi Itaalia ja Prantsuse autode võlu. Ostueelne kontroll Carringus tuleb kasuks.
Masinad tulid ikka samast tehasest ja arvan, et peale istmesoojenduste on masin samahea kui iga teine.
Masinad tulid ikka samast tehasest ja arvan, et peale istmesoojenduste on masin samahea kui iga teine.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui hooldusraamat täidetud korrallikult siis täitsa võib olla õige läbisõit, Rootsi takso juba välistatud;).
Istmesojendusega: ise ka lisasin, mul on Hollandist ka oli ilma sojendusta ja tulede pesurid puuduvad. Põhja maade versioonil on vist mingi lisa ahi-sojendus, täpselt ei tea.
Istmete sojenduse jaoks on vaja sojendus elementi või istmed sojendusega ja kliima plokki kus on sojendus nuppud. Pistikus kõik juhtmed on, nii lihtne see on:)
Ostueelne kontroll tee!
Istmesojendusega: ise ka lisasin, mul on Hollandist ka oli ilma sojendusta ja tulede pesurid puuduvad. Põhja maade versioonil on vist mingi lisa ahi-sojendus, täpselt ei tea.
Istmete sojenduse jaoks on vaja sojendus elementi või istmed sojendusega ja kliima plokki kus on sojendus nuppud. Pistikus kõik juhtmed on, nii lihtne see on:)
Ostueelne kontroll tee!
__In Boost We Trust__
Itaalia turule toodetutel ei tohiks olla eelsoojendusahju peal - enda oma (2,2tid) ka itaaliast ning peale ahju puudumise ma muud vahet skandinaavia turule toodetutega täheldanud pole.
Kui oled Itaalias käinud, siis tead, et mõlgivabasid masinaid seal eriti pole.
Kui oled Itaalias käinud, siis tead, et mõlgivabasid masinaid seal eriti pole.
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Nagu näen oli see auto seal täna endiselt müügis. Kas teemaalgataja tegi tehnokontrolli ja leidis miskit mille tõttu ostmata jäi?
Käisin täna seal autoaias ja vaatasin põgusalt nii teemas toodud autot kui ka seda http://www.auto24.ee/used/1384749
Viimase auto kohta võib küll öelda, et Hirschist pole seal minu hinnangul küll haisugi. Kapott istus kehvasti, esi kaitseraud oli paremast servast kuidagi imelikult külge vägistatud, esiklaas tundus vahetatud olevat ehk esimese parema külje laksuga vist. Tagumine vasaka kuudi aken oli ka millalgi vahetatud. Imelik ka, et plekkveljed ja mingid elu koledad kilbid peal olid, see paneb mõtlema, et ehk on avariis ka veljed katki sõidetud olnud ja siis lükati mingid plekid alla. Saabil ikka naljalt plekkvelge muidu ei näe.
Teemas mainitud auto tundus väliselt kõvasti kobedam.
Käisin täna seal autoaias ja vaatasin põgusalt nii teemas toodud autot kui ka seda http://www.auto24.ee/used/1384749
Viimase auto kohta võib küll öelda, et Hirschist pole seal minu hinnangul küll haisugi. Kapott istus kehvasti, esi kaitseraud oli paremast servast kuidagi imelikult külge vägistatud, esiklaas tundus vahetatud olevat ehk esimese parema külje laksuga vist. Tagumine vasaka kuudi aken oli ka millalgi vahetatud. Imelik ka, et plekkveljed ja mingid elu koledad kilbid peal olid, see paneb mõtlema, et ehk on avariis ka veljed katki sõidetud olnud ja siis lükati mingid plekid alla. Saabil ikka naljalt plekkvelge muidu ei näe.
Teemas mainitud auto tundus väliselt kõvasti kobedam.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)